Augustusstoppers 2007, deel 11... ***Quirine***

kwil eigenlijk een dutje doen maar nu zijn ze aan de overkant de speeltuin aan t snoeien :frowning: soms zit t mee soms zit t …

bassie is lekker rustig pinokkio kijken (wilde eigenlijk kleien :roll: )

HOI,

Freggel onze BIBber :mrgreen:

Bianca, hier ook bizarre dromen hoor!!! Soms dan word ik wakker en denk dan “was het echt of”!!!

Claudie, fijn is dat als afspraken niet doorgaan!! kan daar ook altijd pissed om worden hoor!!

Hier ben ik het ook een beetje zat aan het worden. Mijn lijf werkt niet echt mee en daar kan ik niet goed tegen…tegelijkertijd besed ik me dondersgoed dat dit een hele grote wens van me is en dat het ook weer voorbij gaat!! (ooit hahaha)

Ik word al wel een beetje moe van de reacties op straat en werk…

als ze dan vragen hoe lang je moet, dan zo overdreven WHATTTT…

(of dat gestaar!!!elkaar aanstoten en wijzen…)(grr hormonenen)

Op zich best leuk die aandacht voor de dikke toeter, maar na nummer 10 op rij ben ik het al aardig zat…(al weten die mensen natuurlijk niet dat ze al nummer 10 zijn die het vragen grrr)

later

ooh minnie dat herken ik uit duizenden…

je hoeft zeker niet zo lang meer? nog 3 weken :shock: :o duh… arrgghh lulloos…

naja we moeten t er maar mee doen he…

ik heb zo’n zin in weer een platte buik en alles weer kunnen…maar goed we wachten nog ff af… we doen het idd ergens voor…

Freggel, weet je nog in augustus??? Allebei hoopvol op een positest…

twijfel…twijfel…en moet je ons nu eens zien hahahaha…jij staat op plopperdeplop…ik mag nog even ploppie inhouden, maar goed…

Augustus voelde als gisteren!!!

OJA, als je beeb er is, meld jij het hier zelf of doen we het zoals toen in 2005???

:lol: :lol: :lol: plopperdeplop, en daar komt minifreggel! :lol: :lol: :lol:

Maar herkenbaar hoor… ging zo bij mij bij Sterre ook op het laatst. En dan mag ik nog blij zijn dat het bij mij lang duurde voor ik écht een dikke buik heb.

Maar kan me nog steeds ergeren aan mijn schoonmoeder en schoonzusje, die nu denkt dat ze legaal elke dag mag zeggen dat ik zo dik ben geworden. En daar bedóelt ze dan écht alleen mijn buik mee, maar het klinkt zo lomp, vooral omdat ik zelf eigenlijk zo blij ben dat ik nog maar amper aangekomen ben (eerst 3 kilo eraf en daarvan zit er nu weer 1 1/2 aan, dus eigenlijk ben ik niks aangekomen sinds het begin van de zwangerschap).

Of dat ze (schoonma) het over fietsen had, en zei dat Tjip nu zeker het fietsstoeltje op zijn fiets kreeg, want dat zou voor mij wel niet meer gaan… :shock: :shock: :shock: mens, je begint net een beetje buik te zien en die past nog príma tussen mij en het stoeltjes in :evil: (nou is het wel de bedoeling dat het voorzitje op Tjip zijn fiets gaat en Sterre een nieuw stoeltje krijgt voor achterop mijn fiets, maar dat hoeft schoonma ff niet te weten :wink: ).

Gewoon irritant die opmerkingen. Bemoeienissen van vreemden heb ik nu nog niet, maar ik weet wel dat me dat ook enorm de keel uit kwam bij de eerste zwangerschap…

xHeske

Goeiemorgen meiden!

Sterre is nu al poepvervelend, dus dat belooft wat voor vandaag… :roll:

Heske, succes dan vandaag met die kleine dame!!!

Hier de balen van dat rotweer, gatver…

Moet ik Matthijs naar schooltje brengen en dan kom je zeiknat terug…(heb ik wel een regenjas aan, maar al het water lekt dan van de jas op je broek…handig…)

Vorig jaar zaten we te puffen van de hitte op deze datum…

BIB

minnie idd op t feestje van je hubbie wisten we eigenlijk al dat ik een posi test zou hebben hihihi…

en nu…zeik zeur hahaha

laatste loodjes he…

ik denk dathet net zo gaat als in 2005 meis… hubbie zal misschien wel wat posten bij de meimama’s maar of ie t hier doet weet ik niet. maar jullie horen zodra de kleine er is, dus dan meld je het maar bij beide :wink:

heske wat flauw van je schoonfam…waar halen ze het lef vandaan…

yeline is hier moe, alleen maar boekje lezen en met baby onder de arm. ze begint ook weer te kuchelen…dus ik vrees dat er een verkoudheidje aan zit te komen… vandaag doen we lekker rustig aan.

,mmmmmmmmjsmnsmnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn berichtje van yeline.

IS goed meis, wel superspannend zo zeg!!!

Matthijs is nu lekker op school, ik kan wel slapen joh…pfeww lui/moe…

maar ik moet m zo weer ophalen dus dat wordt lastig hahaha.

Vanavond weer naar pufles!! Als dat verrekte pakketje van H&M nou eens bezorgd wordt, dan heb ik tenminste een gymbroek…

in spijkerbroek is het echt niet lekker…

minnie hoop voor jou dat het pakketje vandaag komt ik zal zo eens kijken op hm.com of de mijne al onderweg is!!

freggel spannend zeg dat de baby nu mag komen hopelijk wordt yeline niet ziek :hug:

heske vervelend he al dat comentaar ik heb het van mensen die zeggen nou je ziet nog niet veel he :shock: hallo moet jij het eens mee dragen en bukken haha!!

vooral in het begin had ik dat ben jij zwanger?? hoever?? 17 weken??

JAHA!!!

ach niets van aan trekken!!

nou me ma komt rond 13.00 gordijnen maken en zie net dat ik geen koffiepads meer heb dus die ga ik zo maar eens scoren bij de winkel!!

Bianca, wanneer had jij besteld dan???

Ik vind het enorm lang duren hoor (en ik heb al geen geduld)

Heb 4 april besteld.

In mijn gegevens staat al een week dat de bestelling onderweg is, bij TNT staat dat de melding nog manco is (wel aangemeld, maar nog niet bij TNT)

Ik irriteer me daar kapot aan!!! Hebben ze ook nog 1 artikel van mijn bestelling afgehaald, maar weet niet welke…!!! Terwijl alles op voorraad was toen ik mijn bestelling deed…

Ik bestel daar iig nooit meer!!!

haha minnie ik weet ook niet bij mij staat bestelling inbehandeling en staat bij nog geleverd dat er geen bestellingen meer zijn maar dat vind ik ook vreemd want was nog iets wat pas eind april kwam en iets eind mei en nu komt er na dit pakketje niks meer :think:

maar goed ik zie het wel tot nu toe is alles altijd goed gegaan bij mij.

tja wat spannend is he…weet nu wel een beetje wat me te wachten staat, alleen weet jenooit wanneer het begint, maar als het zover is, heb je het wel meteen in de gaten.

steeds als ik al wat lek, controleer ik of t mn vliezen zijn… maar goed is niet zo hoor. bij yeline begon het gewoon met weeen. en in de meeste gevallen begint het daarmee. we’ll see

net nog ff wezen lopen naar de kapper en yeline meteen maar ff laten knippen, zit haar haar tenminste weer goed. scheelde voor mij met de thuiskapper teveel centen om een afspraak te maken, maar goed de afspraak die ik heb staan is pas op de 26e dus misschien ga ik toch nog heen.

nu ligt ze lekker op bed en zal ik ff eten.

Freggel: het begint nu echt spannend te worden voor jou. Geduld hebben is dan soms zo moeilijk he?

Heske: is Sterre nog steeds poepvervelend of is ze nu wel weer een beetje gezellig?

minnie: succes vanavond bij de pufclub :wink: .

Ben net naar de fysio geweest en Lienke is bij oma zodat ik even tijd voor mezelf heb :dance: . Ook wel even lekker hoor.

Heb nu trouwens sinds een week een bekkenband en dat scheelt wel een stuk. Moet alleen wel uitkijken dat ik nu niet teveel doe :oops: .

Gisteren gordijnen besteld bij de H*ma (heel stuk goedkoper dan die zaak waar ik vorige week was geweest :dance: ) en moet deze week nog even een verduisteringsgordijn kopen.

Groetjes Renate

Weet niet of het duidelijk te zien is, maar dit gordijn heb ik besteld voor Lienke’s nieuwe kamer.

Groetjes Renate

leuke gordijnen renate mijn moeder is nu beneden bezig met de gordijnen schiet al op en morgen hangen ze als het goed is :dance:

dan maak ik even een foto!!

:-*

:cry: :cry: :cry: :wall: :wall: :wall:

Niks aan de hand hoor, ben gewoon even mega uit mijn hummetje en dan kan ik beter schrijven dan mijn kop tegen de muur slaan…

Ik wil te veel, maar dat lukt niet.

Mijn huis is smerig (tenminste ik vind overal viezigheid) en wil poetsen…

Lijf werkt natuurlijk giga tegen, buik zit in de weg en peuter…grrrrrrrrrr

dubbel grrrrrrrrrrrrrrrrrrr, moet me enorm inhouden om hem niet een mepje te verkopen :oops: alsof hij weet wanneer te klieren…

maar goed…WC is gepoetst, keuken is opgeruimd, alles beneden is afgesopt en de stofzuiger is er grondig doorheen gehaald…

En ik ben nog niet tevreden, maar kan echt niet meer. Kan wel janken getverderrie…

Gelukkig hoef ik niet te koken, had gister lasagne gemaakt en daar kunnen we nog van eten…dan lekker douchen, knap ik ook weer van op…

MAAR wat kan je je soms ellendig voelen he, dat je echt even letterlijk met je kop tegen de muur wil stampen… :shifty:

ik ken het minnie!!

doe maar rustig aan en doe waar je zin in hebt lekker douchen.

en je hoeft geen tik te verkopen maar geef hem maar eens flink op zijn kop dat helpt vast wel!!

hopelijk is je man snel thuis en kan hij het even van je over nemen.

arbo arts heeft net gebeld en ik ben gewoon ziek gemeld tot einde van me zwangerschap.

wel wil ik heeeeeel graag wat doen en met harde buiken gaat het ook goed heb ze bijna niet meer (doe dan wel niks in huis)

dus morgen met de vk overleggen of ik als ik me goed voel naar me werk mag gaan om wat op de computer te doen ofzo de arbo arts vond het prima en ik moest zelf maar kijken wat ik wilde en dat in overleg met vk en afdelingshoofd.

alles is dus geregeld kan ik de bestellingen gaan doen op het werk als ik me goed voel :dance:

Bianca, das wel lekker als je iets kan gaan doen op je werk. Niet voor hun, maar voor jezelf!!!

Ik ben maar even mijn zus gaan bellen. Dat helpt ook altijd!!

Morgen ga ik lekker een dagje naar haar toe even wat afleiding…

Jeroen is nu thuis en is met Matthijs aan het lezen. Meneertje weigert nu te eten!!! (dat irriteert me ook mateloos, hij moet toch iets eten)

naja, ik ga zo lekker onder de douche en naar zw. gym.

doeg

Goeiemorgen!

Minnie, kan me voorstellen dat je je ellendig voelt als je lijf niet meewerkt :hug:

Bianca, zou super zijn als je weer wat kan werken! Doe je wel rustig aan meis, anders ben je straks weer terug bij af…

Renate, mooie gordijnen! Denk dat ik ook eens bij de Hema ga kijken :eh:

Nou, Sterre is de hele dag lastig geweest gisteren, had echt haar dag niet. Gelukkig was Tjip weer redelijk op tijd thuis…

Vandaag ga ik weer werken en kan Sterre lekker op het kdv de draak uithangen :wink:

Oja, Minnie… Sterre weigert al sinds november haar avondeten… de keren dat ze wel gegeten heeft zijn op 1 hand te tellen. Weet dus hoe frustrerend het is, maar weet inmiddels dat die kleintjes toch wel zorgen dat ze genoeg binnen krijgen. Duurde bij mij ff voordat ik dat geloofde hoor, maar na heel veel overleg met cb moet ik toch toegeven dat er niks aan te doen is. :frowning: Maar blijf hopen dat die periode snel voorbij is en dat ze weer normaal gaat eten hoor…

xHeske