Augustusstoppers 2007, deel 11... ***Quirine***

moggel!

BIB

minnie ze komen nou eenmaal in een fase waarin ze neits willen weten van het eten. en erin stampen lukt niet. gaat vanzelf weer over echt waar!

en het wel rustig aan blijven doen he! :naughty: (verdelen he die poetstaken meis…morgen weer een dag)

bianca heerlijk voor je als je ff het huis uit kan! dan heb je ff een break!

heske, lekker is dat he als je ze dan ff weg kunt brengen…

renate mooie gordijnen hoor! heerlijk voor een meid!

nou ik krijg straks visite van mn moeder, die gaat lekker met yeline spelen, ik heb daar momenteel de puf niet voor… buik zit erg in de weg…en geduld raakt op. tis gewoon irri dat je niet alles kunt doen. gister wel ff lekker gesport, maar ook daar een paar oefeningen laten liggen. beebje gaat echt in de weg zitten…

goedemorgen allemaal,

heb nu een al een humeur waar je u tegen zegt :roll: vanmorgen kreeg ik een sms van meisje waar ik normaliter met meerijdt ze was ziek is helemaal niet erg ik snel ff vriendin van mij gebeld haar man werkt hier ook dus zo geregeld maar daardoor moest ik wel binnen 5 minuten klaar zijn dus ik vraag vriend’lief’ om ff boterhammen te smeren voor me, gegrom kwam onder dekbed uit, ik ga naar de badkamer en doe wat ik nog moet doen in hoog tempo kom ik terug op de slaapkamer vraagt wat moet erop ik zeg laat maar want ik moet nu weg!!! :x goh hij moet ook es een keer iets voor me doen zeg!! vannacht had ik al knallende hoofdpijn toen heeft hij gelukkig wel mollen voor me gehaald, maar is dit nu echt teveel gevraagd of ben ik veeleisend. Ik kan me hier zo druk om maken hè adem in adem uit

sorry voor mijn egoverhaal :frowning:

en dan gaan we over twee wkn met z’n 2en 3 dagen weg, denk je dat ik daar nog zin in heb :x

claudie toch…blaas maar stoom af hoor meid! :-*

en dan heb ik me gister al ingehouden toen ik thuis kwam had hij werkelijk niks gedaan moest nog aan t beginnen nota bene!! ja hoe krijg je een zwangere vrouw over de zeik, ik vind altijd van mezelf dat ik vanalles moet doen op de dagen dat ik thuis ben en hij gooit er gewoon met de pet naar. maar ik had zoiets van ik wil geen zeikerd zijn dus zeg maar niks maar dan ook echt niks :oops: zegt is er iets yeah right een hele hoop maar dat begrijpt ie toch niet of hij wil t niet begrijpen alsof je zwanger zijn er maar ff bij doet :x

nee ik kan echt wel janken nu :cry:

Claudia adem in adem uit meis… mannen ook :evil:

net belde hij hoe is het ik zeg mwa hij snapt echt niet / heeft niet in de gaten dat ik vanmorgen zo pissed was :o

nou net in de pauze lekker aan mezelf gedacht nw broek en blouse gekocht al dat winterspul valt nou af en dan hou ik niet al teveel over om te dragen :dance:

even snel lees vanavond alles en reageer ik op iedereen.

net naar tuincentrum geweest en hebben leuke plantjes voor in de tuin gekocht.

en interieur stickers "dieren"in kleur roze/oranje blauw en groen was 5,00

terwijl je als je zoiets op internet besteld 70 kwijt bent.

zal morgen foto’s maken en in sf zetten!! want ga ze zo opplakken!!

ook van de gordijnen want die hangen en ben helemaal happy!!

Hoi meiden

Ik meld me ook weer even, ben zo enorm moe de laatste tijd, niet zoveel zin gehad om op KOK te komen. Maar ben een weekendje weg geweest, even ontspannen. Moet zeggen ik ben echt aan mn verlof toe zeg, pffff… Zal straks even gaan bijlezen.

bianca bij welk tuincentrum hadden ze die toevallig 1tje die door heel nl verspreid is?? :think: :pray:

nou ben er vandoor voor vandaag ben afgewerkt :zzz: en moe.

vanavond laatste keer speelotheeken met dikke buik :dance: en daarna ben ik denk ik afgebrand :zzz:

tot morgen!

mannen :evil: gelukkig ben je niet de enige claudie want ik heb er ook last van de mijne begrijpt me niet en denkt dat zwanger zijn heel makkelijk is.

heb vandaag ookal paar keer flinke ruzie gehad en gehuild wilde de stickers zo hebben en hij vond het weer niet mooi ik huilen (hormonen)

hij kan er niet tegen als ik huil dus de stickers op mijn manier.

is tuincentrum overvecht weet niet of dat bij andere ook in de buurt zit.

:naughty: kindjes jullie moeten wel goed eten hoor.

Ik at vroeger ook niks ik luste niks en zat zelfs te kokhalsen aan tafel en zie hoe groot ik ben geworden kindjes zorgen er idd zelf wel voor dat ze genoeg krijgen alleen moet je dan wel volhouden ook geen snoep te geven.

vlinder het geeft niks hoor meid!!

nou ben ik nog wat vergeten?

heb foto’s gemaakt die ga ik NU in sf zetten!!

claudie: mannen :evil: .Hopelijk is hij vanavond extra lief voor je, dat heb je wel verdiend :hug: .

bianca: leuk is het kamertje geworden met die stickers. Gordijnen zijn ook erg leuk trouwens :thumbup: .

Vlinder: nog even volhouden en je hebt verlof. Laatste loodjes beginnen nu wel zwaar te worden he?

Heske: hoe is het nu met Sterre? Is ze alweer een beetje vrolijker geworden dan gisteren?

Hier weinig nieuws eigenlijk, gaat allemaal z’n gangetje. Lienke is gelukkig op het moment erg lief en kan zichzelf (soms met een beetje hulp van mama) goed vermaken :inlove: .

Heb vanmiddag de douche en wc schoongemaakt en nu wel flink last van m’n rug/bekken :frowning: . Was natuurlijk ook niet zo’n handige actie van mij, maar het moest en zou gebeuren :shifty: .

Groetjes Renate

BIB

kom later terug, eerst ff ontbijten

hier gister een vermoeiende dag terwijl ik niets gedaan heb. ik kan dat zo zat zijn he…voel nou ook weer de beeb zitten… strakkies naar de vk 10.40 zijn. eens zien wat ze zeggen.

vandaag een zeer ongeduldig kind… zucht…ze is erg aan het miepen…

tot later

freggel succes met yeline vandaag en bij de vk.

ben ik weer.

kindje ligt nog steeds goed, maar kan ook bijna geen kant meer op… dus nu maar hopen dat ie de vliezen breekt…

wel gek hoor, ligt ingedaald maar toch met de billen helemaal tegen mn ribbenboog… wordt geen kleintje in elk geval.

alles was goed, urine ook.

meiden ik ga nu ook ff relaxen

Freggel: mooi dat alles goed was bij vk :thumbup: . En met de billen tegen je ribbenboog voelt ook niet echt fijn.

Succes met Yeline vandaag.

Ik ga zo Lienke even naar bed brengen en dan zelf ook even liggen :slight_smile: .

Groetjes Renate

Heb een buikfoto in ons sf gezet.

Groetjes Renate

freggel errug herkenbaar heb je eigenlijk nix aparts gedaan en nog moe en last van van alles nog wat :roll: idd irritant :hug:

hé yeline ff niet miepen :naughty: :mrgreen:

hoe was t bij de vk?

bianca overvecht :think: is niet van een overkoepelend iets als intratuin ofzo wel? :think: :frowning:

heb mijn nw kleren aan :mrgreen:

beeb is druk bezig volgens mij is ie bezig om van dwars naar koppie naar beneden aan t gaan :pray: is t gestamp ed toch ergens goed voor :wink:

morgenavond weer kookles erg veel zin in lekker bijkletsen met vriendinnen en lekker eten :drool: en natuurlijk koken 8) :lol:

nou moet weer verder met werk :angel: na vandaag nog 3 wkn werken dwz nog 6 dgn :dance: er begint schot in te zitten :dance: