Meiden, het was weer eens tijd voor een nieuw deeltje…
JA BEN IK NU DAN EINDELIJK ES EEN KEER ECHT DE EERSTE :dance:
zo das me dan toch maar mooi gelukt
jammer dat tjip het nog niet zeker weet wat betreft t bed voor Sterre, mannen af en toe zooooooooooooooo besluiteloos :roll:
Claudie, wat een topprestatie! :lol: :lol: :lol:
dank u dank u buig buig* :lol:
1 tip niet te lang naar je berichtje kijken dan word je helemaal dizzy :lol:
:mrgreen:
En ja, mannen… ga hem morgen gewoon ff voor het blok zetten hoor. Óf dat bed bestellen, óf een ander bed uitzoeken en dan wel meteen :mrgreen:
Hihi, ja erg he, dat had ik ook al gezien :?
vandaag officieel alweer 31 wkn :shock: vind t zo snel gaan dadelijk is de baby er voor je t weet :shifty:
k vind dat ene bed van ikea ook heel mooi zo’n witte ijzeren die je leuk op kunt maken en met kussens een bank van kunt maken :inlove: wil die tzt voor onze bella :mrgreen:
kindjes zitten de kleine rode tractor te kijken kan ik ff kokken :oops: lekker pedagogisch verantwoord maar ze zijn zo lekker rustig nu en moet af en toe ook maar aan mezelf denk en t weer buiten is zo bagger :thumbdown:
dadelijk nog ff poetsen en stofzuigen dan is t huis ook weer aan kant, wasje ophangen en dekbedovertrekken allemaal in de was.
gister nog mooi lichtblauw badstof gekocht om een slaapzakje voor de beeb te maken (bij isabella heb ik een hele fijn slaapzak gekocht dat ding was 30 euro :shock: maar aangezien ik nu in t trotse bezit ben van een naaimachine ben ik ga ik m lekker namaken :dance: )
wil ook nog van dat oudhollandse stof kopen om een boxkleed te maken (die met een boertje en boerinnetje erop die elkaar een kusje geven :inlove: ) heb nl nog een simpel boxkleed liggen die ga ik lekker oppimpen :mrgreen: nu nog hopen dat t allemaal lukt :think:
ook wil t hemeltje van de wieg oppimpen is nu wit en daar wil ik lichtblauw/wit geruit (1x1cm) stof voor kopen en natuurlijk ook maar een lakentje :inlove:
veel plannen dus :o :lol:
kwas net t lijstje aan t bekijken kzie nu pas dat ik de oudste ben :shock: en voel me nog zo jong :eh:
Goedemorguh!!!
Weer een nieuw deeltje! :shock: :lol: We kleppen toch wat af zeg!
Lieve Biebs, even een hele dikke knuffel voor jou! :hug: Maar toch ga ik de volgende keer weer heel hard mijn best doen met duimen hoor. Het kan zeker geen kwaad! :-
Bianca, ik zou zelf ook geen tweede hands mc kopen, maar zoals andere meiden hebben gezegd, is dat heel persoonlijk. Ik weet dat ik dan uiteindelijk toch nog een nieuwe ga halen, gewoon omdat je nooit helemaal weet wat er mee is gebeurd.
Claudie :dance: :dance:
:dance: Nu wordt dit een super deeltje! :lol:
Ver ben ik weer helemaal kwijt wat ik wilde zeggen… :oops:
O Ja, Lelle, veel plezier met inkopen doen vandaag!!! :mrgreen: Heerlijk shoppen, maakt mij niet uit waarvoor het is! :lol:
Enne, mei gaan we zeker shoppen, of het tweede of het derde weekend, is dat goed??? Het derde komt mij beter uit zeg maar… :lol:
Gisteren de dvd aan mijn mams laten zien, die zat met tranen te kijken naar haar kleinzoon… :inlove: Met als gevolg dat ze vandaag meteen voor hem aan het shoppen is geslagen in Amsterdam! Frummel heeft verdorie nu al meer kleding dan ik! :shock: :lol:
Vandaag komt er een vriendin langs, en morgen de laatste dingen opruimen in de kinderkamer… Woensdag komen ze namelijk alles leveren! :dance:
Nou meiden, heel fijn weekend!!! :-
oh wat lief mama emo vind dat wel wat hebben hoor… en ja de beebs worden al flink verwend :shock: maar ik merk dat t wel minder wordt hoor
zo de hut is weer gepoetst zelfs de keuken trots op mezelf en de keukenvloer gedweild die is nu aan t drogen de vaatwasser loopt de wasmachine leeggehaald droger gevuld restant opgehangen en nu zit ons dekbed erin dat zal ook zo wel klaar zijn dan sebastiaans en isabella’s beddegoed en de fijne was en dan hangt t denk ik weer vol dan kan tenslotte de droger overuren maken :lol:
bassie wilde visjes kijken dus nemo aangezet tis te slecht weer om naar n tuincentrum te fietsen…
um f denken wat er allemaal gekletst is.
biebs :hug: en lekker komen in je wachtweek hoor wij duimen graag met je mee.
claudie als eerste in het nieuwe deeltje.
lautje ze hebben ook veel meer leuke dingen voor baby’s en kinderen dan voor volwassenen. leuk dat je moeder het zo leuk vond hier gaan allebei de oma’s mee naar de echo ben benieuwd!!
heske mannen :evil: weet er alles van gewoon voor het blok zetten idd wat wil je ik wil het nu weten want ze moet een bed hebben. (punt)
de mijne moest vandaag naar lelystad om iets voor de vijver op te halen en ik zou mee gaan ja wel zo leuk want zit toch maar hele dag alleen dus ik bijna klaar wou alleen even eten LOGISCH zeker als je zwanger ben zegt ie we gaan NU weg ja hallo mag ik nog f eten nou toen was ineens alles fout want ik was weer langzaam ja sorry hoor dan ga je toch lekker alleen!!!
mijn kind moet eten en ik dus ook.
ben ik nog wat vergeten? f spieken zo in oude deel
oh ja bianca errug herkenbaar :lol:
zo hier staat inmiddels sound of music aan bassie is nogal vd muziek zeg zo vader zo zoon :inlove: nemo was toch iets te heftig :think: :wall: hij ging spelen en toen zei die later die film met de liedjes en de kindjes nou dan heb je geluk want die vindt mama ook leuk :dance:
dadelijk maar weer eten en bella in bed kukelen en dan relaxed sound of music kijken :mrgreen:
Zo Claudie, klinkt als een lekker relaxed dagje! :thumbup: Hier ook hoor. Sterre heeft de hele ochtend geslapen en is nu ff een boterham aan het eten. Het is hier nu droog, dus als dat ff zo blijft dan ga ik straks lekker met Sterre naar buiten. Misschien nog ff stiekem shoppen ofzo :silenced:
Bianca, dat zou ook echt een actie van Tjip kunnen zijn. :evil: Soms zijn mannen vervelende wezens hoor. :naughty: Maarre… issie nou echt alleen gegaan dan? Ook niet gezellig voor jou! Tja, Tjip werkt op zaterdag altijd gewoon, dus is hier nooit zoveel aan, we moeten het echt van de zondagen hebben. Volgende week zondag of de zondag daarna waarschijnlijk naar de Efteling! :dance: Heb er helemaal zin in!
xHeske
gaaf naar de efteling daar heeft mijn hubbie helaas geen zin in!!
maar is ook niet goed voor mij.
ja hij is alleen gegaan en achteraf gezien maar goed ook hij belde net en moest heel hard lachen.
past maar net in de auto is iets van een soort pomp ofzo en stinkt heel erg HAHA hij zit nu op snelweg met raampje open!! hihi sorry maar vind het echt een giller!!!
als ik mee was gegaan moest ik dus met me benen in de lucht!! en in de stank.
heske jij woont toch in zoetermeer?
mijn oom en tante en 2 nichtjes wonen daar ook!! mijn nichtje komt morgen naar hier!!
als ik keer daar in de buurt ben zal ik wel een gil geven mss ff bakkie doen samen in de stad ofzo.
Ja Bianca, moet je zeker doen, lijkt me hartstikke gezellig! Waar woont je familie ergens in Zoetermeer? Wij wonen in Rokkeveen, maar willen graag verhuizen naar Oosterheem.
Hahaha, moet wel lachen om dat verhaal :lol: , ben jij ff blij dat je niet mee bent gegaan! :lol: :lol: :lol:
Ik ben net ff met Sterre naar het winkelcentrum geweest, maar was geen succes. In mijn favo winkeltje (kinderkleding uiteraard :mrgreen: ) zag Sterre een Teletubbiepop waar ze mee wilde spelen, dus ik was bezig haar uit de kinderwagen te halen, pakte net een ander kindje die pop. Ja helaas voor Sterre (al was het wel erg sneu, en voelde ik me een beetje schuldig dat ik haar niet eerder uit de wagen had gehaald), ander kindje was eerder, dus geen pop voor haar. Nou ja, was dus drama… Gillen, stampen, huilen… Snel afgerekend en toen maar weer naar huis. Maar goed, wel weer een leuk broekje en een leuk hemdje gekocht. Allebei lichtroze, hemdje met allemaal kleine bloemetjes. Suuuuper schattig. Kan ze nu al aan met een kort vestje erboven. Voor beeb koop ik ff niks, totdat we weten of het een jongetje of meisje is. Moet lukken om me in te houden, nog 2 dagen
Tjip wilde eerst ook nooit naar de Efteling. Totdat hij vorig jaar met een personeelsuitje daarheen ging, en Sterre en ik mee mochten. Nooit geweten dat het sprookjesbos zó leuk kon zijn. Is echt geweldig met zo’n ukkie. Geen achtbanen enzo voorlopig, maar dat verwonderde koppie van Sterre was echt onbetaalbaar. Ze was toen nog maar 8 of 9 maanden, dus ik denk dat ze er nu veel meer van mee zal krijgen. En tóen was het al zo leuk… :inlove: Maar goed, hoop wel dat Tjip zich aan z’n woord houdt en niet weer met allemaal excuses komt om toch niet te gaan. Het was zijn eigen idee, maar je weet maar nooit met hem :roll:
xHeske
ff snel spieken…ben lekke rin de tuin bezig zonnetje schijnt, maar moet ff een rustpauze hebben he…
ik reageer later weer alles ff vluchtig gelezen.
:-*
nou freggel als bij jou de zon schijnt regent het bij mij en andersom.
heske dat is wel zielig ja van die pop :hug: voor sterre en tjip moet zich aan zijn woord houden van de efteling je moet het gewoon tegen sterre zeggen dat moet hij wel.
zeggen dat je naar de paddenstoelen met muziek gaat ofzo.
en dat ze dat dan zegt papa paddestoel. haha
ik weet niet waar ze wonen weet alleen de straat naam maar ze komt morgen dan zal het eens vragen ik kom er eigenlijk nooit wij gaan nooit naar verjaardagen en hun nooit bij ons maar nu ik zwanger ben wil me nichtje van 16 geloof ik wel graag naar de kamer komen kijken en naar me huis lief toch.
me vrijgezelle tante van 51 jaar woont in rijswijk daar ging ik altijd logeren toen ik nog klein meisje was en gingen we shoppen op groot winkelcentrum en dus ook wel eens in zoetermeer.
en ging altijd 1 dag naar scheveningen en dan naar sealife.
kan niet wachten tot ik met mijn kleine naar zulke dingen kan en kan genieten dat zij ervan geniet.
vanavond op de bank hangen met hubbie als hij wat liever doet dan want kan hem wel wurgen :wall:
heb lekker vers stokbrood gehaald en lekkere dingen voor erop.
de brie die je mag en liep langs gerookte zalm :drool: maar dat mag weer alleen van de visboer en daar had ik geen zin in om langs te gaan.
:-*