oeh lekker, Brie… heb ik ook zin in… zo Tjip ff bellen of 'ie een stukje meeneemt :drool:
Haha, zal proberen of ik Sterre zover krijg dat ze over paddestoelen gaat zeuren :lol: Tjip geeft Sterre altijd haar zin, dus dan vast ook wel
In Rijswijk zit een leuk winkelcentrum he, gaan wij ook wel eens heen. En Scheveningen is altijd leuk! :thumbup: Wel toevallig trouwens, ik heb weer familie in Nieuwegein wonen. Mijn zusje heeft er ook een tijd gewoond, maar die woont nu in Utrecht. En idd, daar regent het ook al de hele dag. Had haar net aan de telefoon, en ik zat blij te vertellen dat het zo’n lekker weer was… nou, bij haar dus niet :doh:
Ik ga in juni trouwens met mijn zusjes en mijn moeder naar Fame! Een ‘oude vriend’ van mij (zie hem bijna nooit meer hoor, en als ik hem zie dan is het ook niet veel meer dan ‘hoi en doei’, maar op de middelbare school waren we bevriend, hadden zo’n danskliekje :oops: , en hij zat bij mijn zusje in de klas) doet daar aan mee. En we wilden toch weer een keer naar een musical, zijn paar jaar geleden ook met z’n vieren naar Lion King geweest, dus nu was de keuze snel gemaakt! Leuk leuk, kan er al helemaal naar toeleven! :dance:
xHeske
heske gewoon lekker de hele dag tegen sterre over de efteling praten!!!
in rijswijk dat heet de boogaard ofzo.
en waar in nieuwegein??
lijkt wel of wij stiekem ook familie zijn ofzo
ik familie daar jij familie hier,
dezelfde smaak. mmmmm :think:
HOI!!!
Bianca, jammer dat die man van jou zoveel haast had vanmorgen (al is het idd een giller dat ie nu in een stinkende auto zit whoehahahahah)
Had je mooi bij mij langs kunnen komen voor een bakkie…(woon in Dronten…ligt naast Lelystad)
Vanmorgen hebben we trouwens de geboortekaartjes besteld!!! ook weer geregeld!! Knoop doorgehakt en we laten het bij 1 kaartje en passen dan de kleur van de tekst aan op het geslacht!!!
Verder deel van internetshoppen binnen…ik houd maar 1 shirt en voor matthijs een broek en shirt…
verder alles terug!!! Had ballerina;s van Esprit besteld…mega gaaf, goede maat…maar zo kort uitgesneden dat je dan al die spleten van je tenen ziet :eh: is niet echt charmant…dus terug…helaas…zo leuk…
Heske, wat sneu voor Sterre. Zoiets is ook niet uit te leggen aan een kind. Matthijs vanmorgen bij de drukker met een laptopje aan het spelen…toen wilde dat meisje het perse terughebben…tja…brullen natuurlijk…
Ben lekker aan het verkopen op marktplaats!! Heb allerlei pakketten gemaakt en krijg toch redelijk reactie!!
Heb bijna de hele serie kleine huis op de prairie compleet, maar die gaat niet voor onder de 150 euro weg. (staat nu op 90 )
Bianca, hoe is het afgelopen met de MC???
Lautje, leuk zo’n shoppende mams!!! :inlove:
BRIE :drool: :drool: :drool:
Ik heb hier een nieuwe verslaving…CHOCOCHIPS!!!
ohhhhhhhhhhh zo lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
(jeroen houd me nu in de gaten en terecht…anders jank ik na de tijd weer over al die kilo’s en hij heeft geen zin in weer zo’n drama)
nou geloof dat ik de pagina nu wel vol heb gel*ld… :mrgreen: :mrgreen:
OJA…
Lieve, Lieve Biebs :hug: :hug: :hug:
We duimen en hopen weer heel hard met je mee, dat deze wens nu eens vervuld mag worden!!! :-*
Bianca, geen idee waar ergens in Nieuwegein :think: Ik kom er niet zo vaak, zie ze meestal bij opa. Geloof dat de straatnaam iets met ‘gaarde’ is. Klein huisje, op zich wel een knusse buurt geloof ik. :think:
Minnie… mmmm chocochips :drool: , ook al zo lekker! Maar helaas, geen chocola hier de komende maanden (nou ja, af en toe een heel klein beetje misschien), want ik krijg er mega maagzuur van
Lekker he, wat extra geld door spulletjes te verkopen via MP. Ik heb een tijd terug een deel van mijn studieboeken verkocht. Zaten boeken bij die niet meer gedrukt worden maar nog wel gebruikt worden bij college’s. Kreeg ik soms bijna 100 eurie per boek :shock: :dance:
En wat goed dat jullie eruit zijn met het geboortekaartje! :dance: Fijn om dat ook gewoon geregeld te hebben nu, want het gaat al aardig opschieten he!
verkopen op marktplaats is nog geen eens een gek idee!!
heb ook nog genoeg zooi wat weg kan.
mc tja ik twijfel nog even er is niks mee gebeurt zegt die vrouw en is op de foto beetje vaal maar in echt niet en ze zegt kom gerust eerst f kijken dus heb om een nieuwe foto gevraagd en dan zeg ik ja of nee en gaan we hem bekijken.
internet shoppen valt vaak tegen he minnie maar goed wel leuk!!
en meestal zit er wel iets tussen
Bianca, je kan altijd een keertje gaan kijken joh, kun je altijd daarna nog beslissen…
ja precies maar is wel eind rijden
maar gaan denk volgende week f kijken
meiden,
ik zit vanaaf in de stoel… voortuin is netjes maar bekken en rug…doen beetje au…
he kletskousen!!! Ik kom jullie morgen denk ik weer vergezellen,drukke daagjes weer achter de rug en waarschijnlijk morgen ook nog. Maar ga me best doen.
fijne avond en weltruste!!!
lelle mooie site kijk nu pas zag ineens wat onderin staan en d8 ga eens kijken haha weet ik ook hoe jij eruit ziet.
mooie meid is lelle dus!!
hallo waar zijn we met zijn allen? buiten?
heske me nichtje woont in mmm wat was het ookal weer gelukkig heb ik het op geschreven dus zal vandaag of morgen nog f neer zetten.
is met weardh ofzo
en is idd hele andere kant dan jullie maar waar jij heen wilt is wel vlak bij
en hoe heet dat winkelcentrum waar jij heen gaat?
me nichtje zei daar waar ze willen wonen is heel duur ik zeg ja ze hebben eigen zaak dus dan kunnen ze dat wel betalen :-*
vandaag ff een rustig dagje… ff geen puf om bij te lezen dus ik stap gewoon weer in vanaf hier.
beeb strekt zich vandaag lekker uit steeds…auw…maar goed zal wel ergens goed voor zijn… nog even en we mogen weer spieken! vandaag nog 4 weken…spannend…
moggel!
zo de eerste en de laatste hahahaha
stond vanochtend op de weegschaal en ik heb nu echt de 100 gehaald :shock: nou maar hopen dat er niet al te veel meer bij komt…
wat we vandaag gaan doen weten we hier nog niet. lekker aanlummelen denk ik.
kom vandaag nog weleens spieken.
Jaaaaaaaaaaa, net de echo gehad, en alles was goed!!! :inlove:
Oh, was zo ontzettend zenuwachtig, niet normaal meer. Werd vannacht om 3 uur wakker en kon gewoon niet meer slapen. Maar alles zag er perfect uit, beebje is mega beweeglijk (maar dat wist ik al), placenta zit aan de achterkant (dacht ik al)… enne… waarschijnlijk is het een meisje :inlove: , maar dat weten we niet helemaal zeker :doh: We hebben dus maar meteen een afspraak voor een pretecho met geslachtsbepaling gemaakt. Kunnen 24 april terecht, dus het blijft hier nog even een verrassing Tot die tijd ga ik er lekker vanuit dat we een meid krijgen, want dat zei mijn voorgevoel ook al. :mrgreen:
Nou, ga zo nog ff de video kijken, ff checken of ik echt nergens een piemeltje voorbij zie komen :lol:
xHeske
heske gefeliciteerd wou net zeggen succes met de echo wist niet dat je hem al zo vroeg had. en dat ik gewoon uit kon slapen wist ik ook niet werd wakker en zag 10.30 :shock: lekker weer eens.
een meisje ja dat zal wel anders had je allang een piemeltje gezien.
freggel hier ook een rustig aan dagje.
Haha, nou ben er nog niet zo zeker van, want bij Lautje dacht die eerste muts natuurlijk ook dat ze een meid zou krijgen. Maar goed, hier gewoon een hele aardige gyn hoor, ze heeft ook echt haar best gedaan, en je zag wel iets van streepjes die op schaamlipjes zouden kunnen duiden, maar ze kon het niet met 100% zekerheid zeggen. Nou ja, helemaal niet erg om over 2 1/2 week nog eens naar ons beebje te kunnen kijken, vooral omdat we weer waardeloze foto’s hebben gekregen :? Had alleen errug veel zin om nu lekker roze jurkjes te gaan shoppen enzo, maar denk dat ik daar toch nog maar ff mee wacht
Ben ik hier het weekend even niet en dan schrijven jullie zomaar 3 pagina’s vol :naughty: .
Heske: wat mooi dat je echo goed was :thumbup: . Heerlijk gevoel he, als je dan je hummel zo ziet bewegen :inlove: .
Freggel: hoe gaat het met je rug/bekken?
minnie: chocochips :drool: en gewoon een reep chocola is ook errug lekker hoor :mrgreen: . Die moet ik hier nu niet in huis hebben want dan gaat het op :oops: .
Verkopen op marktplaats: ideaal. Wij hebben hier nog studieboeken liggen die we er binnenkort op gaan zetten. Wie weet zijn er nog liefhebbers voor.
Vanmorgen gewerkt en nu weer lekker thuis op de bank. Lienke zit heel lief tiktak te kijken :inlove: en Jeroen is bezig plinten voor Lienke’s kamer te schuren en schilderen.
Groetjes Renate
ja heske dat valt dan tegen dat had ik ook wil je kleertjes kopen en dan zeggen ze ik denk…
renate lekker dat lieke lief naar tik tak aan het kijken is en je man de plinten doet.
hachee staat op en ruikt dus heerlijk heb net f uien gehaald want die waren op maar beetje buitenlucht heeft me goed gedaan!!
kwam een heel klein poesje tegen en kwam meteen naar me toe gerend :inlove: ik wil ook!! maar moet wachten tot "nikki"geboren is want dan weten we of ze niet allergie’s is.
Kun je dat al snel na de geboorte weten dan? Ik heb van Sterre eigenlijk nog steeds geen idee namelijk. Tjip had vroeger astma en hooikoorts, en ik was allergisch voor honden en katten en had (heb) ook hooikoorts. Sterre is wel erg vaak verkouden, maar of dat nou van de katten komt… Geen idee eigenlijk :think:
Bij gebrek aan een legale shopreden, ben ik net maar ff met m’n neus in Sterre d’r eerste kleertjes gedoken. Ooooh, kan niet wachten tot ik die in de kast kan gaan hangen! :inlove:
Renate, lekker rustig middagje dus. :thumbup: Hier ook. Sterre is net terug van oma, en ligt nu in bed. Ik heb net ff een stofzuiger door het huis geslingerd en Sterre d’r kamer gepoetst. Zometeen nog ff de badkamer en onze slaapkamer en dan doe ik verder niets meer
xHeske