Augustusstoppers 2007, deel 11... ***Quirine***

dat is ook leuk toch heske kijken dat als het een meisje is wat je kan gebruiken van de oude spullen van sterre!!

kan je dat ene rokje gebruiken :wink: jammer dat het dan niet naar nieuwegein gestuurd wordt :wink:

Zo ben ik dan ook weer eens. Jullie hebben aardig wat afgeklept zeg.

Heske, toch nog een beetje spannend. Maar 24 april weet je het dan toch echt (bijna) zeker. Ben benieuwd hoor. En dan mag je lekker nog een keer naar die kleine frummel kijken.

Wat voor bed is het trouwens geworden?

Claudie aan t pimpen geslagen. Leuk hoor!! Ik ga denk ik ook maar eens een paar naailessen bij me oma volgen.

Lau, ik zal zo eens hub zijn rooster uitpluizen of het derde weekend goed uitkomt.

Minnie, bergen besteld en bijna alles weer terug, heeeeel herkenbaar.

Enne verkopen op marktplaats, ik vind het een uitkomst, vroeger gooide ik echt alles weg, nu gaat alles eerst op marktplaats en dan in de bak als niemand het wil. Toch altijd leuk die extra centjes.

Hoe is het met het buik(je)

Biebs een hele hele hele dikke knuf voor jou!! :hug: :hug: :hug:

Freggel rustig aan doen he, niet te veel willen. En nog maar 4 weken, echt ongelooflijk zeg.

Bianca bedankt!!! Van het weinige moois is nu al helemaal niets meer over met dat geen-model-haar en pukkels overal.

En mag ik bij je komen eten, i love hachee, heeeerrrrrlijk, jammie jammie.

Moest lautje vandaag niet naar het ziekenhuis, voor de echo??

Hier gaat alles wel zijn gangetje. Net de container besteld voor het grofvuil. Vrijdag gaan we beginnen. :? Nou hopelijk zijn we wel helemaal klaar voordat we op vakantie gaan 5 mei. Maar dat moet wel lukken, als tenminste alles optijd binnen komt.

Heske nee, je kunt niet weten vlak na de geboorte of je kindje allegisch is en je kunt het ook niet laten onderzoeken. Ze hebben wel de ‘infant-phadiatop’ bloedtest maar die is niet betrouwbaar genoeg om er vanuit te gaan. Vanaf een jaar of 5 is er pas duidelijk :wink:

Heske, fijn joh die goede echo, gefeliciteerd! Beeb houdt het nog wel even spannend zo te lezen haha.

HAI,

Heske, wat leuk een meid :inlove: (hoogstwaarschijnlijk dan haha)

Fijn ook dat verder alles goed is met je ukkepukje!!!

Lelle, dus de grote klus gaat beginnen??? Succes meid!!

Hier vanmorgen gewerkt…merk toch echt dat die laatste werkweekjes lastig zijn hoor. Beeb rekt zich regelmatig uit en dan zit je even zonder lucht haha. En het fietsen…tja…ik word ingehaald door 80 plussers!!!

Buikje gaat beter als ik de band gebruik met staan/lopen.

Zitten doe ik m af en dat gaat wel goed…alleen als ik dan vanuit zit weer ga staan of lopen dan voelt het alsof ik al aan het bevallen ben van onderen…alsof je PIEP uit elkaar knapt…(zal wel met die BI te maken hebben)

Marktplaats gaat nu niet echt lekker meer…had pakketten gemaakt, maar dat wil toch niet vlotten. Ik heb dus geen zin om voor 1 broekje of shirtje naar het postkantoor te fietsen.

Heb ook een hele tv serie dvd box erop staan, maar de mensen willen toch niet geven wat ik in gedachten had…(tja moet je dan ook vragen voor bedrag he??)

Sooki, bedankt voor de info :smiley: , ik dacht al zoiets, anders hadden ze haar vast al een keer getest, gezien haar allergische ouders.

En Lelle, ik heb zowaar toestemming om hét bed te bestellen (op voorwaarde dat de verzendkosten binnen de perken blijven)! :dance: Heb ze al een mail gestuurd, want las op de site dat ze ook kasten kunnen maken in de sfeer van de bedden, dus misschien ook wel commodes. Als ze dat kunnen en het is enigszins betaalbaar, dan bestellen we er ook een commode bij, en is Sterre d’r romantische meidenkamertje hélemaal in stijl :inlove: Gisteren nog flink geklust. Muren zijn nu klaar (2 rode en 2 roze muren :inlove: ), kast staat dik in de grondverf, nog 1 laag witte lak en dan issie hartstikke mooi, moet er alleen nog plakplastic op de ruitjes. En dan de spiegel nog opknappen. En de lampenkappen (heb 2 simpele stoffen lampenkappen en daar ga ik met vilt roze en rode bloemetjes op maken). Leuk prutswerk allemaal. :smiley: Oeh, dat kan ik straks wel ff doen… ff naar het tuincentrum voor kunstbloemetjes voor aan de spiegel, heb ik toch nog ff wat leuks te doen! :dance:

Minnie, fijn dat die band helpt! Nu niet ineens teveel gaan doen he :wink: Moet eerlijk zeggen dat ik best wel opkijk tegen die laatste weken straks. Ik voel me nu nog zo lekker fit, buik zit nog totaal niet in de weg… maar vond de laatste loodjes bij Sterre echt vies tegenvallen, zeker met die hitte en dan nog 2 weken overtijd. Maar ja, we weten waar we 't voor doen he :wink:

minnie: mooi zeg, dat je met die band minder last hebt :thumbup: . Ik moet woensdag weer naar fysio en als het goed is hebben ze dan ook een band voor mij binnengekregen. Hoop dat die ook helpt :pray: .

Heske: zou wel erg leuk zijn als je voor een redelijke prijs een commode in dezelfde stijl zou kunnen krijgen! Ben benieuwd. En even lekker crea-bea dus :stuck_out_tongue: .

lelle: succes met opruimen.

bianca: hachee :drool: , kan ik ook wel snel een keer weer maken :drool: . Je brengt me op een idee :mrgreen: .

Lienke heeft haar middagdutje weer uit, dus die zal ik nu maar even uit bed halen.

Groetjes Renate

Alleen even een terugvindpost.

:-* Van mij.

:-* terug meis!

Bren :-*

Heske, :dance: voor de goede echo! Opluchting he?

Lelle, ik hoor het wel over het shoppen!

Ben terug van de echo in het ziekenhuis. Alles zag er geweldig uit, het uitgebreidde onderzoek van het hartje is perfect. Alle organen zijn goed, geen open rug, geen hartafwijkingen en beeb ligt zelfs een week voor qua groei! :inlove:

O ja, over het geslacht geen twijfel meer… Heb een geweldige foto van zijn piep, zal hem vanavond of morgen in ons sf zetten!

xxx

:-* voor brenda!!

heske mag ik helpen?? leuk hoor ik kan nog f niks doen dus ben nu maar ideeen aan het opschrijven en dan straks spulletjes bestellen en knutselen.

gaan ook de naam van het kindje op de muur plakken met bloemetjes.

lelle ja hoor kom maar!! gezellie

en lautje ja dat was vandaag of was het dinsdag ?? :think:

minnie hoe je die band wel goed om?? anders komen we f bij je langs :naughty:

renate ja lekker he hubbie kwam ermee toen we boodschappen deden.

en morgen rauwe andijvi stampot :drool:

vergeet ik nog iemand?? :think:

lautje gefeliciteerd!!!

en we willen graag de foto’s zien

ik w8 tot 2 mei en dan zal ik eens foto’s zetten!!

ik kan er niks aan doen maar wil nog 1x bevestiging dat het een meid is

Lautje, gefeliciteerd!!! Heerlijk he, nu echt duidelijk dat alles goed is met je manneke!!! :dance:

Ja, ben ook zo ontzettend blij, voor mijn gevoel kan ik nu echt gaan genieten van hem! De gyn was super aardig, alles heel goed uitgelegd, en me helemaal gerust gesteld. :smiley:

Mijn vader is helemaal in de wolken, nu we weten dat er met het hartje niets aan de hand is! Vanwege al de hartproblemen bij mijn papa en mama, zijn we zo opgelucht dat het hartje er zo goed uitzag… :inlove:

En een echt jongen, geen twijfel meer mogelijk! Hij ging er heerlijk voor liggen, hoewel hij het daarna ook echt meteen zat was. Hij begon toch een partij te schoppen en draaien! :shock: :mrgreen:

Heel mooi, omdat ik hem ook echt voelde schoppen!

O, ik ben zo blij!!!

( Sorry voor mijn ongelofelijk ego bericht… ben even helemaal in de wolken! :oops: )

x

Haha Lautje, niks geen sorry hoor, wij genieten lekker ook mee van jouw egoberichtje! Het is je zo gegund meid, na dat gedoe met die achterlijke muts! :-*

Heske :-*

Dank je wel!

Een jongen :inlove: :inlove: :inlove:

:lol: :lol: :lol: verliefde bakvis :stuck_out_tongue:

haai ladies!

wat ziet t forum er toch vreemd uit :think: veel kruisjes enzo en smilies die niet goed uitzien :eh:

heske lekker genoten vanmorgen vd echo :inlove: ik probeer er nog een groeiecho uit te slepen omdat t nu weer een jongen is en sebastiaan had een beetje een groot hoofd niet uitzonderlijk zichtbaar maar de omtrek was maar liefst 38 cm en das best veel zeiden ze toen in t zkh…

lautje jij ook weer lekker genoten van je knul :inlove: en wat fijn dat t hartje helemaal goed is top hoor :thumbup: is toch een hele geruststelling ga nu maar lekker genieten meid

oh ja wat nog meer :think:

freggel ja tis nu echt aftellen nu he! ik vind t ook zo snel gaan! geniet er nog maar ff van je buikie en de bewegingen enzo :inlove: ook al doet ie z’n rek en strek oefeningen :mrgreen:

vandaag weer flink aan de gang geweest vanmorgen aan de buitenkant de ramen gewassen ik dacht tis zo’n mooi weer en de ramen zagen er :shock: uit als de zon er op stond :oops: dus voorlopig zijn ze weer fris en fruitig

vanmiddag kwam mijn moeder mee helpen opruimen op isabella’s kamer was t zo’n puinhoop (is nog niet haar definitieve kamer) t leek meer een opslag met een bedje er in :oops: nu is ie weer toonbaar en men wat hebben we veel afvoerd :shock:

gister is vriendlief ook aan t opruimen geslagen op zolder en die gaat vandaag weer verder dus t begint ergens op te lijken.

wel nu last van mijn buik :? en straks nog gymen :o zul je zien dat de harde buiken weer komen…

nou moet ff verder met t eten ff in de oven kukelen dan ben ik weer terug :mrgreen:

@Ke wrote:

:lol: :lol: :lol: verliefde bakvis :stuck_out_tongue:

Hahahaha, het begint nu pas een beetje door te dringen denk ik… :think: :mrgreen:

HIHI lautje op haar blauwe wolkje!!!

Claudie, 38 cm :shock:

Matthijs had 37 cm en was bijna 10 pond…dat was al lastig…(zeg maar gerust zwaar kl*te)

38 cm is toch zeker wel een groei echootje waard!!!

Meiden even jullie mening hoor.

Ik probeer mijn DVD boxen serie van “het kleine huis op de prairie” te verkopen. Heb 8 delen (laatste deel =deel 9 komt nog uit)

Ze hebben 45 euro per box gekost.

Ik vraag 150 euro voor 8 boxen…krijg reacties terug dat het erg veel geld is, maar wat vinden jullie???

Op marktplaats staat het hoogste bod op 112,50 (das nog geen 15 euro per box waar 6 dvd’s inzitten)