Augustusstoppers 2007, deel 11... ***Quirine***

Ik vind het niet te duur, volhouden, er komt echt iemand die dat er graag voor over heeft! :thumbup:

Lautje, écht een knul! Goed joh, fantastisch!!! Gefeliciteerd.

minnie hoe lang staat ie er al op? en ik vind het neit veel hoor, zijn toch 8 boxen van ooit 45 euro per stuk!

lautje feli met je blauwe wolk hoor!

blijf er maar lekker op zitten!

renate met mijn rug bekken gaat het goed…alleen weer combi met groeispurt gehad dus…ben nu officieel in de drie cijfertjes op de weegschaal beland… zal donderdag ook eens vragen of ze een schatting van de grootte en zwaarte van de beeb kunnen doen. eerlijk gezegt vind ik 9 pond wel genoeg.

claudie, yeline had 36 cm en was 9 pond…dus wat dat betreft…(hier geen speciale groeiecho’s) enne ik geniet wel hoor, maar komt ook wel weer akelig snel dichtbij hahaha

vandaag zijn we ff bij opa enoma geweest en yeline wilde eigenlijk niet mee naar huis hihihi lekker even naar het hertenkamp en van het zonnetje genoten.

nou ik zal nog ff voor de tv

till tomorrow!

Minnie je gewoon aan je eigen prijs houden, anders krijg je er spijt van.

Lautje helemaal in love :inlove: :lol: :lol: . Mutsie!!! En dat verliefd worden, wordt alleen maar nog erger, geloof mij.

Sooki ik zag in het sf je tato, ik heb er geen woorden voor, wat een ontzettend mooi idee. Voor altijd je kleine meid bij je. Ongelooflijk.

Moest je vandaag werken, en hoe is het gegaan?

Bianca hoe was de hachee?? Maar de andijvie mag je houden :wink:

Heske ik ben erg benieuwd naar dr kamertje, wordt helemaal toppie!!. Ik had ook al een idee met me lampenkap, maar dan geen bloementjes.

Nog geslaagd in het tuincentrum?

Bren een hele dikke :hug: en :-* van mij

Claudie, ik heb ook nog ramen :wink:

En wat ben ik toch blij met dit heerlijke groepje, vind het zo gezellig. Overal zie je dat mensen weg gaan bij kok. Nou ik heb nergens last van. Ik vind ons clubje helemaal top :-*

Lelle, dank je wel meis :-*

Nee moest vandaag niet werken, werk maar 2 dagen in de week (thank god) donderdag ben ik weer aan de beurt, maar zie er als een berg tegen op… bleh! :oops:

f nadenken hoor haha

lelle vind het ook een leuk groepje en moeten maar eens gaan daten met zijn allen maar weet niet wanneer we dat het best kunnen doen.

haha hachee was heerlijk en rauwe andijvi stampot he niet van die snot.

sooki erg mooie tatoo maar had ik al gezegt in sf.

heske geslaagd??

lautje doe jij maar lekker ego geeft niks geniet maar van je blauwe wolk.

wij hebben net ook genoten samen op de bank frum was echt heel heftig aan het bewegen in mijn buik en zagen hem helemaal op en neer gaan zo gaaf!!

um de rest weet ik f niet meer

morgen dagje met me vriendin dus niet hier aanwezig mss vroeg in ochtend of in avond :-*

o ja

minnie gewoon volblijven houden en zeggen er staat 150 euro en niet bieden je kan erbij zetten onder de 150 euro gaat ie niet weg!!

maakt het uit als het nog wat langer staat??

Hi meiden, heb net nog even snel een paar foto´s in ons sf gezet!

Sooki, wat zijn je tattoo´s ontzettend mooi zeg!!! :inlove: :inlove: :inlove:

lautje: ik ga snel ff in sf kijken en dan kom ik hier wel weer :mrgreen: . Ben verder niet nieuwsgierig hoor :liar: :liar:

Groetjes Renate

Zooo, daar ben ik weer.

lautje: prachtige echo hoor :inlove: en overduidelijk een jongen :mrgreen: :inlove: . Fijn dat alles goed was met de echo. Wel een hele geruststelling denk ik dat je nu zeker weet dat er niets met het hartje is :-* .

Sooki: wat prachtig die tatoo’s :-* zo is jullie dochter altijd bij je :inlove: .

minnie: ik zou het ook nog op 150 euro laten staan hoor, er is vast wel iemand die dat er voor over heeft toch? Misschien duurt het dan wel wat langer, maar is dat erg?

bianca: wat gaaf dat jullie de beeb al zo duidelijk zien bewegen :inlove: . Hier zie je dat nog niet zo, denk dat dat door de voorliggende placenta komt. Leuke dag morgen met je vriendin.

lelle: ben het helemaal met je eens over dit kluppie :mrgreen: vind het hier ook erg gezellig :stuck_out_tongue: .

Ik ga nu zo m’n bed maar eens opzoeken, het is al weer laat genoeg :zzz: . Tot morgen.

Groetjes Renate

HAHA nee het is niet erg als ie langer erop staat hoor, maar ik word er zenuwachtig van en heb er het geduld niet voor hahaha… :oops:

Ik vind ook dat we een superleuk groepje hier hebben, gezellig en iedereen luistert ook naar elkaar :thumbup:

Sooki, ik ga je foto’s nog even bekijken nu!!!

Freggel, ik ben zo benieuwd hoe zwaar je beebje is he!! Stel dat het een knulletje is en nog zwaarder dan Yeline??? Ik snap gewoon nog steeds niet dat je niet die extra groeiecho krijgt. Je bevalling ging dan redelijk zonder problemen, maar toch…gewoon even voor de zekerheid.

(met die liggingsecho kunnen ze toch wel een schatting maken, je ligt er dan toch??)

Bianca, veel plezier vandaag met je vriendinnetje!!

minnie idd ik hoop dat ze donderdag een schatting gaan maken… en een knul is meestal anderhalve ons zwaarder…nouja we zien het wel donderdag. kan neit wachten! en waarom ik geen groeiecho’s krijg…tja ik ben er op gebouwd wat zwaardere kids te krijgen aldus de vk…is bij mij niets aan de hand. nou is het zo dat ik zelf 6 pond was en een maand te vroeg. mn zussie was iets te laat maar wel 330 gram zwaarder.

naja we zien wel.

lelle is cker een leuk clubje heir hoor, ach en dat mensen weg gaan van kok…tja het kan massaal zijn, maar das maar net wat je er zelf mee doet.

bianca veel plezier vandaag!

lautje mooie echo’s in sf hoor! je kan echt wel zien dat t een jongentje is!

cathelijne…kan me voorstellen dat je er tegenop ziet meis…maar je zult er toch eens doorheen moeten… :hug:

heske nog geslaagd?

nou wij zullen straks ff naar de winkel en dan geen idee…we lummelen lekker vandaag. morgen komt mn moeder en dan gaat zij met yeline het water in.

goeie moggel

heb alles snel gelezen en moet zo weer weg de zon schijnt hier en me vriendinnetje komt zo dus dat wordt lekker met bakkie koffie in de tuin.

lautje mooie echo’s duidelijk een jongen!!

minnie :naughty: er staat een pijltje onder de balletjes van het zoontje van lautje en dan zie je een streepje erboven is duidelijk zijn piep.

freggel geniet van je rustige dagje!!

over paar weken is de rust voorbij en heb je je beeb.

Bianca, veel plezier vandaag!

Hier ook al zo’n lekker weer. Net al een eind met Sterre gefietst. En ff naar het tuincentrum geweest, want daar had ik gisteren geen tijd meer voor. Leuke nepbloemetjes gekocht voor aan de spiegen en de lampenkappen, en 2 schattige bakjes voor haar zwitsalletjes en haarspulletjes enzo.

Freggel, lekker relaxen vandaag! :thumbup: En hoop toch voor je dat beebje niet te zwaar is… :think:

Minnie, ik vind het ook niet te duur hoor, gewoon ff geduld hebben!

Nou, ik zal onderhand toch maar weer eens iets in huis gaan doen. Lekker alle ramen open en een muziekje aan… (maar denk dat ik eerst ff koffie ga drinken… ben niet zo actief vandaag…)

xHeske

Volgens mij heb ik de boxen verkocht!!! Voor de vraagprijs!!! :dance:

Heske, kan je nog wel zoveel fietsen dan??? Ik red het nu echt niet langer dan 15 minuten per keer hoor!!!

Bianca, ik zal nog eens goed gaan kijken naar het piepje van die kleine van lautje hgahahahahaha

freggel, rustig aan meis!!! En lekker zwemmen, heb ik eigenlijk ook wel zin in!!

:dance: :dance: :dance: Haaa, wat goed Minnie!!! Wordt je geduld gewoon nu al beloond! :thumbup:

Fietsen een probleem :think: … nee, helemaal niet eigenlijk. Ik heb sowieso nog niet echt een grote buik, en verder voel ik me nu eigenlijk ook gewoon fit. Heb tijdens de eerste zwangerschap ook heel veel gefietst, alleen niet meer toen Sterre ingedaald was, want dat voelde niet prettig meer :?

oh dat indalen, ik moet er niet aan denken. Ik heb dagen met me hand er onder gelopen, had het gevoel of dat het er zo uit zou floepen, kan natuurlijk niet, maar ik vond het zo vervelend gevoel.

Minnie :dance: :dance: Hahahaha geduld is een schone zaak :wink:

Bianca veel plezier. Ik heb dat nou nooit he vriendinnen overdag. Iedereen werkt :?

Freggel je hebt groot gelijk dat je het lekker rustig aan doet.

Wij hebben een heftige nacht achter de rug. We zijn bezig in de babykamer met een koof te maken, naja mijn vader. Dus al het gereedschap ligt daar. Zat meneer om half 4 s nachts te boren!?!?!? Pappa werd natuurlijk erg boos. En vanaf toen heeft hij alleen maar zitten klieren. Moesten we er ook nog eens vroeg uit, want om 9 uur moesten we bij de vk zijn. Gelukkig was daar alles goed. 100/60 me hb was 7,2 ook erg netjes. Ze vond het volgens mij wel vroeg dat ik de beeb al voelde, maar na gisteravond weet ik het echt zeker, t ging me tekeer daar binnen. Op een gegeven moment was het zo aan het schoppen dat ik het zelfs kon zien. Helaas was hub er niet.

De vk vroeg trouwens nog naar de 20 weken echo, ik heb deze netjes overgeslagen omdat ik natuurlijk al een uitgebreide krijg in het erasmus. Goed he van mij.

Het gebeurd mij echt vaak dat ik als eerste op een nieuwe pagina sta.

Zo dat viel mij ineens op :roll:

:lol: :lol: :lol: Waar je al niet op kan letten he :lol:

Lelle, een tweede kindje schijnt vaak pas later in te dalen he, dus dat komt goed uit, ik vond het ook een rotgevoel. Durfde m’n benen niet meer over elkaar te doen, was bang dat haar koppie klem zou zitten :lol:

Fijn dat alles goed was bij de vk! Heb je vanmiddag niet nog kans om ff op bed te gaan liggen ofzo, ff bijkomen van vannacht?

Wij hebben eindelijk weer eens een keer een nacht door kunnen slapen. Sterre is dus nog steeds bijna elke nacht minstens 1 keer wakker. Heeft in haar hele leventje nog maar weinig nachten echt doorgeslapen :think:

Kleine bob de bouwer dus bij jullie thuis gniffel hahahaha

En indalen!! Auwie…Matthijs daalde pas met 38 weken in en dat heb ik wel gevoeld ja…toen kon ik echt niet meer fietsen…

Ik hoop trouwens dat deze ook wel een beetje rond die tijd indaald…want hoe moet je het in hemelsnaam oplossen als je vliezen breken en je beeb nog niet is ingedaald??(ja je moet direct gaan liggen) Met een peuter om je heen oid is dat natuurlijk niet te doen…(daar kan ik me nu al druk om maken en ik moet nog een eeuwtje)

Van de dvd boxen lijkt serieus!! Zaterdag afgesproken!!!

(en heb ik weer geluk dat mijn geduld niet zo vreselijk lang op de proef wordt gesteld he hahaha)

Lelle, vond de VK het vroeg??? Wat raar…bij een 2e is het toch juist vaker zo dat je het eerder voelt???

Naja, jij weet wat je voelt toch!!

hallo allemaal

ik dacht laat ik ook maar weer eens iets van me horen.

jullie schrijven zoveel dat kan ik echt niet bijhouden hoor.

alles gaat lekker hier,minder last van mijn bekken.

ben nu 6 kilo aangekomen,maar nog steeds 9 kilo onder mijn startgewicht.

ik krijg in deze zwangerschap echt vanalles wat ik de eerste keer niet had.

heb nu weer een schimmelinfectie aan mijn vagina,wat jeukt dat zeg.ik hoef gelukkig niet naar de ha,er wordt gewoon wat voorgeschreven.

dat kan ik vanmiddag ophalen.

die jeuk is echt vreselijk. :frowning:

verder geen nieuws vanuit hier.