hey ladies,
ik kwam gister om een of andere wazige reden niet op kok kreeg foutmeldingen :think:
dus hier ben ik weer!
vanmorgen naar de vk geweest om 09.00 uur (ik moet op mijn werkdagen daarheen omdat ze op mijn vrije dagen geen spreekuur hebben en dat vind ik toch erg :liar: ) dus lekker uitgeslapen tenminste vergeleken met t normale opstaan van 06.30 uur…
bloeddruk goed 110-65 en de beeb ligt echt gewoon super irritant met z’n hoofdje naast mijn navel en dat is al zo gevoelig :naughty: en dan met z’n kont naar beneden en dan weer met z’n benen weer naar boven :roll: echt maakt niet uit hoe ik lig of zit niks is goed volgens hem :shifty: dat wordt nog wat straks :lol: baarmoeder precies halverweg navel en ribben dat klopte ook helemaal. hb 6,8 maar nog geen staaltabletten :dance: gelukkig ik kan net weer fatsoenlijk naar de wc 8)
verders… heske al lekker gefietst vind dat ook zo lekker als ze maar lief zijn en de fiets niet door elkaar schudden :lol: dat gaat hier ook nog goed hoor :thumbup:
kindje indalen :think: isabella en sebastiaan waren er allebei bijtijds bij dus ben benieuwd wat deze gaat doen zeker voor een 2e lag isabella al vroeg goed en vast mss wel onhandig gevoel maar ook weer een geruststelling!
minnie geduld is een schone zaak goeie zaken gedaan meid :thumbup: ze proberen t gewoon hoor voor een duppie op de 1e rang :naughty: gewoon stug volhouden en dat heeft geholpen!
bianca veel plezier meid!
lelle inderdaad een bob de bouwertje :inlove: die heeft gewoon willen helpen :mrgreen:
morgen ben ik vrij :drool: kindjes naar t kdv :dance: lekker dagje voor mezelf en 's avonds naar evita :dance: wordt een feestje morgen ergens nog lekker lunchen tussen de middag d’r is volgens mij wel een vriendin van mij vrij dadelijk es ff bellen :mrgreen: stofjes kopen voor al wat ik van plan (bij ons zit een stoffenfabriek die doordeweeks geopend is en tegen korting kunt kopen :dance: :mrgreen:
nou ga zo pauzeren (ben er net :shifty: pas om 10.00 uur hier ivm vk) maar moet ook voor de inwendige mens en beeb zorgen :mrgreen:!
tot strakkies :-*
Weet niet of ik het hier ooit al een keer verteld heb, maar toen Lienke 7 weken oud was is mijn vader plotseling overleden na een hartinfarct. Hij mocht maar 58 jaar oud worden
. Was altijd kerngezond, er mankeerde hem nooit wat dus het kwam allemaal heel plotseling.
Ik zit nu even in een dipje. Vanmorgen begrafenis gehad van de vader van mijn buurman (was nog maar 61 ). Kende die vader niet zo goed, maar het riep zo ontzettend veel herinneringen aan mijn eigen vader op. Vond het heel confronterend
en heb net ook al een heel potje zitten janken
.
Kom later wel terug als ik mezelf weer een beetje onder controle heb .
Groetjes Renate
Renate :hug:
Lekker uithuilen meid, als het helpt gewoon laten gaan die tranen…
Claudie, wat een eigenwijze beeb zeg!!!
En naar Evita!!??? GAAAAAAAAFFFFFFFFFFFF.
He Renate, meis toch, kan me voorstellen dat dat heel confronterend is Lieve schat, die rustig aan, laat die tranen lopen. Het is niet niks om je vader al zo vroeg te verliezen en dat is niet iets waar je in anderhalf jaar tijd helemaal aan gewend moet zijn. Weet dat je vader van bovenaf meekijkt, en zo trots zal zijn als je dadelijk voor de tweede keer moeder zult worden. :hug: :hug: :hug:
Claudie, veel plezier morgen!!
Snips, fijn dat je nu iig wel aankomt, da’s een goed teken! :thumbup:
Minnie, niet druk maken joh, beebje zal heus wel op tijd indalen (en niet teveel van die gruwelverhalen lezen jij :naughty: Oké, handig om overal op voorbereid te zijn, maar niet altijd goed voor je gemoedsrust)
Oh, ik barst van de energie vandaag, maar heb totaal geen zin om er iets nuttigs mee te doen. Heb zin om te sporten ofzo, heb echt zo’n bui dat ik ballet weer zo mis… Wil daar echt zo graag weer mee beginnen straks na de bevalling, dus hoop echt dat mijn bekken het dan toelaten
Maar goed, ga zo toch maar eens een poging doen om de keuken te poetsen ofzo. Sterre slaapt nog steeds… En morgen moet ik werken, dus dan komt er ook niks van terecht. Bah, geeeeeeen zin :roll:
xHeske
Ja hoor heske ik ga zo proberen om nog een beetje slaap in te halen. Met een beetje geluk gaat Kian zo even naar bed. Ik hoop dat het een lange even wordt.
Kian slaapt ook bijna nooit meer door, wordt altijd wel weer een keer wakker. Opzich niet zo groot probleem als ik zelf ook weer gelijk in slaap viel, maarja dat gebeurd dus helaas niet.
Enne ga jij maar lekker aan de poets.
Kijk en dat vind ik nou nog eens fijn om te horen dat een tweede later indaalt.
Snips ik heb afgelopen december infectie gehad, ik moet zeggen dat ik er erg snel van af was, en ik hoefde maar 1 pil te slikken. Overigens deze beeb is tijdens die infectie ontstaan :oops: . Ik vond het zonde om niet te klussen en moet je kijken waar het naar toe heeft geleid.
Claudie ook gezellig naar de vk vanmorgen. Dit was voor ons de 3e keer om 9 uur. Voor de volgende keer heeft ze hem om 10 uur gezet, ze zei dan kun je tenminste normaal opstarten. Ik moet zeggen dat ik daar wel blij mee was. En wat een druktemakertje heb jij zeg!! Dat kan nog wat gaan worden, hihi.
En naar evita, wat ontzettend gaaf zeg!!! Dat zal een mooie avond worden.
Renate :hug: Het is denk ik alleen maar goed dat je er nu om huilt. Het kan zeker geen kwaad. Het moet er toch uit.
T gekke is dat ik sinds een jaar het gevoel heb dat mijn vader jong zal overlijden. Het geeft me veel angst, maar het zorgt er ook voor dat ik nog zoveel mogelijk met hem wil doen en nog zoveel mogelijk van hem wil leren, qua het klussen. Mijn vader en ik kunnen heel goed met elkaar opschieten. Ik ben de enige die nooit ruzie met hem heeft als we aan het klussen zijn. Natuurlijk hoop ik dat hij nog heeel oud wordt, maar tis een gevoel, iets wat ik bij mijn moeder helemaal niet heb. Die wordt minstens 83.
Huil nog maar even lekker uit.
Ik moet dadelijk nog even naar de plus, maar heb helemaal geen zin. Ik hoef alleen maar bier te halen voor mijn vader :? Misschien dat ik de fiets wel snel even pak.
haai!
zo daar ben ik weer ff tussen de bedrijven door :silenced:
renate doe lekker rustig aan meid ik kan me voorstellen dat t nogal confronterend is :hug:
heske erg herkenbaar gister had ik ook zo’n energyboost :mrgreen:
lelle erg herkenbaar hoor van dat je bang bent je vader jong te verliezen,
heb dat zelf ook maar dat komt ook om t feit dat hij longemfyseem heeft mijn zus en ik dachten van de winter als hij nu toch een longontsteking krijgt dan overleeft hij dat echt niet gelukkig is t m bespaard gebleven
nou moet snel weer verder en achter zo’n buro zitten is echt niet fijn met zo’n dwarse baby :roll: toestraks kreeg ik toch een por :shock:
tot strakkies!
zo moest weer f wat bijlezen zeg.
f denken hoor!!
lelle ik hoop voor je dat je vader nog lang mag leven en kian kleine klusser :lol:
minnie zie je nou wel gewoon f geduld hebben.
renate huil maar gewoon hoor dat moet kunnen en is dus nog niet zo lang geleden dat je je vader bent verloren en zo jong ook nog :hug:
heske tja energie maar nergens geen zin in dat ken ik heb ik ook vaak last van.
claudie lastig zeg zo’n dwarse baby haha dat wordt nog wat!!
:-*
Zo, heb toch nog veel gedaan vandaag. Tjip was vanmiddag ineens thuis, hij had geen zin meer :shock: :lol: Hij is met Sterre de stad in gegaan, zodat ik nog wat in huis kon doen, en daarna hebben ze mij opgehaald en zijn we ff naar de kinderboerderij geweest. Toen weer verder met de was, en net nog één van de lampenkappen ‘versierd’. Is best wel leuk geworden, al zeg ik het zelf. Morgen de andere nog. Zal morgen ofzo wel ff een fotootje maken van het resultaat.
Had dekbedovertreks besteld voor Sterre d’r nieuwe kamer en die zijn vandaag bezorgd (die ene die ik hier laatst geshowd heb en nog een andere) en ze zijn echt zoooo mooi :inlove: Nu het bed nog. Heb nog geen antwoord op mijn mail en dus ook nog niks besteld. :eh:
xHeske
heb vanmiddag nog lekker met yeline in de tuin gespeelt…daarbij wel wat te gek met mn rug gedaan…naja morgen is mn moeder er gelukkig.
vanaaf ff lekker gesport en hubbie zit nu voor de voetbal…
zometeen lekker op tijd op bed.
:-*
heske lekker dagje gehad dus.
ben benieuwd naar de lampenkappen.
freggel de mijne is ook voetbaal aan het kijken maar bij een vriend.
goedemorgen allemaal!
ben ik ondanks mijn vrije dag vandaag de eerste :o :dance:
Hello,
Heske, vandaag 20 weken!!! Gefeliciteerd!!!
Gisteren naar pufles geweest, hoorde we dat 1 van ons al bevallen was :shock: 10 weken te vroeg om haar eigen 35e verjaardag!!!
Het gaat wel goed geloof ik, maar we weten niet of het een jongen of meisje is etc. (kindje woog wel bijna 1700 gram)
Dus even in shock allemaal!!! Bleek dat ze tijdens onze eerste les vorige week al vruchtwater aan het verliezen was!!! (ze is haar 1e kindje verloren met 5 maanden zw. )
Hier die kl*te hoest die niet weggaat…jemig vooral snachts en smorgens dan sta ik eerst een kwartier boven de wasbak half te overgeven…bah…
En soms pies ik gewoon in mijn broek bij een hoestbui :oops:
heske lekker dat tjip gister eerder thuis was gezellig hoor!
freggel lekker buiten geweest vandaag weer wat bijtanken als je moeder er is!
bianca jij ook een lekker dagje gehad met je vriendin? eh voetbal kijken ja wat dat betreft heb ik echt geluk die van mij hoeft dat nooit echt perse te zien en als dat es wel zo is dan mag ie van mij :mrgreen:
zo hier is de boel al de deur uit vriendlief werken en de kiddies en route droppen op t kdv heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk :mrgreen:
dadelijk de vkpraktijk op tv kan ik dat ook es kijken :dance:
nou tot laters!
zo minnie kan me voorstellen dat je dan in :shock: bent zeg maar wel een flinke baby voor de duur van de zwangerschap hoor :thumbup:
eh heske 20 wkn :dance:
ik zag net bij mezelf staan nog 59 dagen :shifty:
ik moet nog 10 dagen werken over 4 wkn verspreid ik kijk zo uit naar verlof :drool:
af en toe een extra dagje vrij om bij te tanken mss dat ik er nog 1 extra plan :think: toch wel lekker en ik heb dagen genoeg zelfs nog van vorig jaar! :dance:
oh ja maandag de beeb erkennen ja dat waren we bijna vergeten :oops: :lol: ik zei tegen vriendlief dat zijn we helemaal vergeten gister gelijk gebeld en we konden maandag as terecht of pas na hemelvaart :shock: dan doe maar maandag as :shifty: stel dat moet er niet aan denken om net bevallen mee naar t gemeentehuis temoeten :eh:
nee idd claudie…daarmoet je neit aan denken…maar goed dat jullie er nog op tijd zijn achter gekomen.
heb t idee dat beebje aan t zakken is…morgen echo dus we zullen zien.
minnie wat naar zeg dat je zowat stikt in een hoestbui…helpen keelsnoepjes of tussistinsiroop niet? (das homeopatisch en mag je gebuiken tijdens zwangerschap)
ach mannen en voetbal. heb er niet zoveel moeite mee hoor, de wedstrijd van gister was wel spannend. en hubbie heeft dan ook eindelijk eens rust.
vandaag drukke bende in mn buik…nu al… ben blij als mn moeder komt. yeline zit nu onderuitgezakt voor de teletubbies hahaha waren pas om half 9 wakker. tenminste ik was toen wakker en hoorde haar nog niet. dus ikke douchen staat ze inene bij me met een slaperig krullenkoppie :inlove:
geniet van je dag freggel
minnie jeetje die hoestbuien zijn niet niks erg vervelend :hug:
claudie kindje erkennen moeten wij ook nog doen we volgende week dan is hubbie bijna elke dag thuis.
en geniet van je dagje alleen.
vannacht echt K geslapen en hubbie was aan het snurken niet normaal dus heb vanaf 5 uur in het logeerbed geslapen en heb heerlijk geslapen.
leuk om te weten dat ronde de 26e week de oogjes open gaan!!
Erkennen??? Damn dat moeten wij ook nog doen!!! oeps…
Freggel, ik heb net even thijmsiroop gehaald!!
Hopelijk helpt dat!!! Tis verdorie al de 3 x sinds ik zwanger ben dat ik dit heb!!
Matthijs heeft weer een enorme groeispurt!! Hij gaat al richting een meter!!! Hij zeurt echt om de 5 minuten om koekie, snoepie, banaan en als ik niet reageer dan vraagt ie om een broodje hahaha…
Poept ie net in zijn broek!!! En het ging zo goed…gelukkig viel de drol op de grond hij had net op tijd zijn boxer aan de kant blijkbaar…
Lekker hoor…poepscheppen!!!
Claudie, pittig van je dat je doorwerkt tot 36 weken!!! Ik moet er niet aan denken eerlijk gezegd…
Ik moet nu nog 7 x werken en dan heb ik verlof!!!
minnie nog niet erkent??? foei :naughty: hahahaha
kan nu nog hoor…en anders moet je idd zelf straks naar het gemeentehuis…
lekker poepscheppen…ik heb hier momenteel weer een baby…hahaha komt straks wel.
tis ook erg he bianca, wij ons bed uit omdat de heren zich niet kunnen gedragen in bed hahaha
nou mams is er nog niet, maar met yeline lekker aangelummeld in huis. had ook ff niet de puf iets te ondernemen eerlijk gezegd. maar goed ze ligt er nu in en of ze gaat slapen… zien we dan wel weer hihihi