Bedankt voor jullie lieve reacties :-* .
Ik heb gisteravond nog een flinke ontlading (lees enorme huilpartij) gehad, en gelukkig was Jeroen bij me. Nu gaat het op zich wel weer, maar ik blijf er steeds maar aan denken en het gevoel van mijn vader missen blijft erg sterk aanwezig. Zal ook wel een beetje door de hormonen komen denk ik. Als ik er aan denk dat mijn vader ons 2e kindje nooit zal leren kennen, prikken de tranen alweer in m’n ogen . Toch weet ik wel zeker dat hij supertrots zou zijn geweest en dat hij wel een oogje op ons houdt.
Heske: :dance: :dance: 20 weken :dance: :dance: .
Wat lekker joh dat Tjip gisteren onverwacht thuiskwam. Leuk hoor :thumbup: .
minnie: :sick: poepscheppen :sick: , balen zeg. Gelukkig niet al z’n kleren eronder.
Hopelijk wordt het hoesten snel minder :-* .
Beeb erkennen??? Hoeven wij niet :mrgreen: want wij zijn getrouwd :mrgreen: .
Groetjes Renate
Renata nogmaals :hug:
Dit soort dingen blijven altijd moeilijk!!!
Net lekker wasje opgehangen buiten…zalig…ruikt dan altijd zo heerlijk fris.
Heeft iemand wel eens besteld bij H&M online???
Ik heb vorige week wat besteld en als ik nu inlog dan staat er niets bij nog te leveren artikelen, maar wel bij GELEVERDE artikelen.
Het track en trace nummer van TNT werkt niet…iemand enig idee???
Met erkennen was het alleen maar bij het gemeentehuis langs toch?? Je hoefde niet eerst papieren aan te vragen he??(ik weet het niet meer van vorige keer)
freggel hopen dat yeline even lekker blijft slapen.
en mannen :wall:
renate huil maar even uit hoor is alleen maar goed als het weer even naar boven komt hoort bij het verwerken. :hug:
minnie erkennen is alleen naar gemeentehuis ja met idee pas en dan even wat ondertekenen klaar kost ook niets.
en h&m ja bestel ik altijd de laatste tijd ik zal eens kijken bij mij want bij mij is we ook iets onderweg als het goed is.
wat heb jij besteld? ik heb bijna alles al nu :oops:
minnie bij mij staat er bestellin in behandeling maar kan ook niet kijken waar het nu is
Oh, wat lief dat jullie allemaal aan mijn 20-weken-mijlpaal hebben gedacht!!! :-* Ik ben ook gewoon helemaal in jubelstemming vandaag, en beebje viert een feestje in mijn buik, voel haar ( :mrgreen: gaan we gewoon vanuit!) de hele dag al trappen. :inlove:
Minnie en Claudie, lekker op tijd zijn jullie, met erkennen :shock: :naughty: Wij hoeven ook niet meer he, nu we getrouwd zijn :inlove: , toch wel weer makkelijk.
Ik heb nog nooit wat bij H&M besteld… vind de verzendkosten zo hoog in verhouding tot wat de kleertjes kosten :wall: en bovendien zit er gewoon een H&M hier in de stad, en in winkelcentrum Leidsenhage waar ik altijd langs kom als ik ga werken. Maar heb wel een heel leuk jurkje gezien, alleen in de winkel hangt het er steeds niet in Sterre’s maat, en op internet kan ik 'm wel nog bestellen, dus zit al een tijdje te twijfelen of ik 'm zal bestellen. Ik twijfel denk ik nog ff door tot Minnie d’r bestelling veilig binnenheeft :eh:
Hectisch dagje vandaag in de winkel, maar gelukkig toch nog wel lekker op tijd thuis. Ga zo nog ff de tweede lampenkap ‘pimpen’, voordat ik Sterre op ga halen. Die wilde gisteren steeds de bloemetjes eraf plukken als ik ze er net op had gemaakt, dus handiger om dat te doen als zij er niet bij is.
Heb trouwens nog steeds geen mail terug over dat bed :think: Beetje raar wel…
xHeske
heske hoop dat je snel mail krijgt dan kan je de kamer tenminste afmaken.
ik ga volgende week de rest van de spullen bestellen voor de kraambedankjes heb de organza stof al wel.
als iemand nog een origineel kado zoekt pb me dan heb heel veel site’s met leuke en apparte dingen niet altijd erg duur.
:-*
Oeh, ik heb net ff heel asociaal zitten shoppen :mrgreen: Had gisteren 2 dekbedovertreks binnen die ik via internet besteld had, en die zijn zó mooi, dat ik het internetshoppen toch een beetje ontdekt heb nu (was er nooit zo gek van, omdat je de spulletjes niet in het écht kan zien :roll: , muts ben ik he, lijk m’n moeder wel :silenced: ). Heb net héle leuke zomerkleertjes voor Sterre gekocht, met het excuus dat ik anders straks met een dikke buik door de stad moet zeulen en dus beter kan zorgen dat ik alvast wat in huis heb :mrgreen: Maatje 92 maar alvast. Hoop dat het niet te groot valt, dan kan ze het nu al aan (met vestje erover…)…
En wat dat bedje betreft… net nog maar een mail gestuurd en als ik daar begin volgende week geen antwoord op heb dan gaan we toch maar op zoek naar een ander bed. Wel jammer, want ik vind het echt zooooo’n gaaf bed. Maar dit komt een beetje onprofessioneel over van dat bedrijf, en dan heb ik er niet meer zo’n vertrouwen in dat het wel goed gaat komen met dat bedje. Ga niet het risico lopen dat ik straks een kapitaal betaal en dan nooit een bed ontvang :eh:
xHeske
heske das idd raar hoor… en je kunt ze niet bellen?
en kleertjes besteld hahaha ik doe het niet. durf de gok niet aan. yeline heeft steeds purten dus tja welke maat ze van t zomer heeft…
mn moeder kwam vanmiddag en toen lekker gezwommen. naja hun dan hahah en thuis wilde ze per se in de zandbak. dus die huppelt nu nog in ondergoed inhuis… zal eentje op bed gooien en dan hier nieuwe poging wagen
Freggel, maat 92 is nu in principe nog te groot voor Sterre, ze zit nog in maat 80/86, dus denk dat ik met maat 92 voor de zomer veilig zit. Maar heb dus ook nog nooit eerder via internet kleertjes besteld, dus vind het best een beetje spannend. Heb ze meteen maar ff geshowed in ons sf. Vind ze zo leuk, is toch het proberen waard.
ow tuurlijk, ik zou het ook doen hoor, maar yeline groeit heel grillig…dus durf ik het gewoon niet aan.
zo popje ligt erin en is al stil…ik geloof dat hetmiddagslaapje er neit meer in zit als ze sochtends lang slaapt…jammer voor mama…
naja, zometeen lekker voor de buis met de pootjes omhoog. kep mn ringen nu maar af…ging toch beetje strak zitten…wel kaal hoor zo, maar goed.
Ow sjips ja, dat vocht vasthouden, dat was ik bijna vergeten. Ook niet leuk, heb ik éindelijk een trouwring, moet ie dadelijk weer een paar maanden af
ik ben een beetje bang…
ik voel mijn beebje al bijna 2 dagen heel weinig bewegen.
heb morgen de groeiecho.
bij matthieu was dat ook en had ik dus geen vruchtwater meer,dit was pas bij 39 weken.
ik ben zo bang dat het nu al weer begint,alleen nu een paar weken eerder.
ik hoop zo dat morgen alles goed is.
ik hoop vannacht een beetje redelijk te slapen.
duimen jullie met me mee dat morgen alles goed is?
ik heb morgen om 10.15 de echo
Lieve Snips, ik ga heeeeeeeel hard voor je duimen meis. Ik kan me voorstellen dat je je ongerust maakt, maar dacht dat Minnie een tijdje geleden ook zoiets had toch, dat ze haar beebje ineens niet meer voelde. Ik hoop dat het bij jou ook allemaal gewoon goed zit. Wel fijn dat je morgen toch al die groeiecho hebt staan, dan heb je meteen duidelijkheid. Hou de moed erin hoor meid, we gaan keihard duimen, dan móet het wel goedkomen! :hug:
cindy tuurlijk duimen we voor je!!
komt goed meid!! kom je morgen meteen vertellen?
Snips, succes vandaag! Hoe laat moet je? Hoop eigenlijk dat je je meisje in de tussentijd al hebt voelen bewegen. Laat je ons snel wat horen? Ik duim voor je!!!
hoi
ik heb heel slecht geslapen vannacht.
ik heb mijn meisje vannacht wel iets gevoeld en nu is het weer stil.
ben vreselijk zenuwachtig.
ik moet om 10.15,zodra ik terug ben kom ik me gelijk melden.
een goedemorgen allemaal!
Allereerst Snips meid ik hoop gewoon dat je beeb ff verstoppertje heeft gespeeld en aan t bijtanken is van de groeispurten, veel succes meid er wordt voor je geduimd :thumbup: :hug:
heske duf zeg dat ze nog niks van t bedje hebben laten horen :think: vreemd hoor idd t minste wat ze kunnen doen is dat ze je bestelling hebben ontvangen.
minnie jullie ook nog niet erkend :lol: pfieuw ben ik niet de enige :shifty:
freggel heb je een beetje bij kunnen tanken toen ze waren zwemmen? lekker hoor weer de zandbak in tis toch zo’n lekker weer hè fijn voor de kindjes kunnen ze weer lekker buitenspelen :dance:
gister lekker vrij geweest dus :drool: oh men das echt voor herhaling vatbaar dat doet een mens goed zeg lekker rust zonder de kindjes :thumbup: lekker naar de kapper geweest en ben helemaal blij met mijn nw coupe :mrgreen: nu wil ik nog een wk voor de uitgetelde datum naar de kapper maar dan ook wat kleuren zodat ik tzt fris en fruitig bij lig :lol:
en lekker gelunchd met een vriendin van mij echt super gezellig! en gisteravond als toetje naar Evita! T was echt zooooooooooooooo mooi zelfs vriendlief vond t supergoed! een voordeel was dat t in eindhoven was en dan is t naar huis maar een half uurtje rijden :dance: en de kaartjes hadden we voor half geld via pers.ver. van mijn werk :thumbup:
dus zit hier weer helemaal gelukkig te wezen :mrgreen: en gister ook nog fietstassen gekocht die op mijn fiets passen ondanks t stoeltjescircus en die heb ik er ook nog opgemonteerd ik is zooooooooo blij!
nou jullie weer :mrgreen:
snips meis nogmaals :hug:
Haha Claudie, ik denk dat je de eerste vrouw op aarde zou zijn die fris en fruitig zou liggen te bevallen, maar je kunt het altijd proberen :lol:
Snips, ik duim meis!!!
snips: :hug: heel veel succes vandaag met de echo!!! Ik duim voor je meid dat alles goed zit .
Heske: wat raar dat je nog niks van dat bedje gehoord hebt. Dan idd maar op zoek naar een ander bed, wat wel jammer zou zijn trouwens :? .
Ik zal zo even in sf kijken welke kleertjes je besteld hebt. Voor Lienke wat bestellen via internet heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, ben altijd bang dat het te groot of te klein uitvalt :think: .
claudie: lekker hoor zo’n verwendag.
Freggel: o ja, dat vocht vasthouden, ik ken het. Ik voelde me met Lienke op het laatst net een michelinpoppetje :roll: .
Ik had via marktplaats wat dingen van little people gekocht voor Lienke (dierentuin, treintje en nog wat autootjes en poppetjes) en ze vind het helemaal geweldig. Zit er nu al een hele poos lief mee te spelen :inlove: .
Vanmorgen wordt trouwens het nieuwe bed voor Lienke bezorgd :dance: . Kan Jeroen vanavond beginnen met in elkaar zetten, want dat moeten we zelf doen. Als het goed is brengen ze het wel naar boven, dus heb ik het niet de hele dag beneden in de weg staan.
Groetjes Renate