Augustusstoppers 2007, deel 11... ***Quirine***

renate lekker hoor groot bed voor lienke!

claudie lekker hoor zo’n verwendag!

snips duimen draaien hier op volle toeren!

vanochtend alweer naar de vk geweest…sow wel vroeg hoor 8.40 daar zijn…normaal zitten we dan te eten…hihihi

maar alles was weer goed beeb ligt lekker tegen mn ribbenboog aan…hadden we nog niet gevoelt…en is ingedaald met koppie goeie kant op! zit lekker vast dus kan ook niet meer anders. gelukkig maar. we hebben nog 1 echo meegekregen. hoe groot ie is heeft ze neit opgemeten. naja we zien wel. in elk geval verwacht ik geen kleintje. en anders is het mooi meegenomen.

nu volgende week weer heen en dan ook eiwittencontrole.

nu ff lekker relaxen en eens zien wat we vanochtend gaan doen. denk nog ff de stad in. of schappies halen.

dan slaapie doen wil ze dan vast wel. en daarna ff naar me oude werk.

Freggel: mooi dat alles goed was bij vk en dat je kindje ingedaalt is en met koppie naar beneden ligt :thumbup: .

Groetjes Renate

Jaaaaaa applaus voor het beebje van Freggel :clap: :clap: :clap: :clap: super dat je mooi met je koppie naar beneden bent ingedaald. En nu maar snel geboren worden, want er zitten hier een paar mensen heel nieuwsgierig te wezen :mrgreen:

Goedemorgen!

Freggel, super dat de kleine met het koppie naar beneden ligt! :dance:

En nu inderdaad maar snel geboren worden hoor!

Snips, heel veel succes vandaag. :-*

Heske, wat een super kleertjes voor Sterre zeg. :inlove: Echt heel erg mooi! Ik hoop wel dat het bedje gaat lukken hoor, want die is wel heel erg gaaf… :inlove: :thumbup: :thumbdown: :inlove:

Renate, wanneer kunnen we een foto verwachten van Lienke haar kamer? Vond de muren al super, ben zo beniewd hoe het eindresultaat zal zijn.

Claudie, wat gaaf dat je naar Evita bent geweest… :inlove: Ik ben gek op musicals! Stiekem hoop ik dat Chicago ooit nog een keer zal worden gedaan, heb hem al twee keer gezien maar blijf hem geweldig vinden!

Lelle, hoe is het met jou???

Wij hebben gisteren de kinderkamer binnen gekregen! En wat is hij toch weer gaaf… smelt

Wel iets groter dan in de winkel, hoewel dat meer aan mij ligt dan aan de afmetingen… :oops: We hadden alles opgemeten, zegt die man dat de kast toch niet gaat passen! :shock: :frowning:

Kon wel janken, omdat we natuurlijk alles hebben laten maken door die kunstenares… En de kast zou dan prcies voor een van de getekende muren moeten.

Dennis heeft het toen ze weg waren weer opgemeten, en het past wel gewoon! Ik helemaal happy, en hubbie stiekem ook. ( Die zag zijn vrije dag al helemaal in het water vallen met een huilende hormoonbom naast zich :lol: )

Het is echt super gaaf geworden! Zal straks foto’s plaatsen, ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden!

xxx

Oh Lautje, ben benieuwd naar de foto’s!!!

zo ik ben opgelucht

alles was goed met de echo

mijn meisje is nu 1400 gram en goed op schema.als ze het schema zo voortzet wordt ze ongeveer 6 pond.

en dat minder bewegen komt dus omdat ze minder ruimte krijgt.

ben helemaal happy weer.

wat kan je je zorgen maken zeg.

ga nu lekker van het uitbundige zonnetje genieten.

Jaaaaaa Snips, super meis!!! :dance: :dance: Nu lekker genieten hoor, niet meer druk maken, dan zul je zien dat je je beebje snel weer voelt bewegen! :-*

oh snips fijn hoor toch een hele geruststelling :dance:

lautje ik ben benieuwd hoor naar de babykamer ongeduldig :mrgreen:

freggel’s beeb goed gedaan hoor mama is helemaal tevreden :mrgreen:

heske ja fijn hè dat internetshoppen :wink:

ja en tis weer van dat fijne weer 8) zo naar buiten in mijn pauze

De foto’s staan in het sf!

snips: JAAAA Alles goed met de beeb :dance: :dance: . Weer een hele geruststelling :-* .

lautje: wat een ontzettend mooie kinderkamer krijgt jullie beeb :inlove: . Die zal daar vast heerlijk kunnen slapen :zzz: :mrgreen: .

Zodra Lienke’s kamer helemaal klaar is zal ik foto’s maken en hier plaatsen, maar kan nog wel klein poosje duren hoor voor het zover is.

Lienke ligt nu in bed, maar als ze straks weer wakker is ga ik denk ik maar even met haar naar de woonboulevard kijken voor gordijnen voor haar slaapkamer. Ik zit er over te denken om een verduisteringsrolgordijn te kopen met leuke overgordijnen :think: .

Groetjes Renate

dames wat hebben jullie weer veel gekletst.

snips gelukkig is alles goed maar had je al gesproken

lautje mooie kamer zeg echt heel gaaf en lekker anders dan andere!!

ik ga f 2 buik foto’s plaatsen

en straks na me vader die is jarig lekker eten :drool:

Ja, ben er ook ontzettend blij mee!

Het is niet een “echte” babykamer, maar wel helemaal onze smaak.

( beetje vaag onschreven, maar jullie weten vast wel wat ik bedoel… :shifty: )

x

net nog een knuffel gekocht voor de beeb die mag isabella geven als de beeb geboren is :inlove: aangezien zij nogal vd knuffels is, sebastiaan mag kleertjes geven :mrgreen:

voor hunzelf heb ik ook ieder een kleinigheid tijdens de roerige dagen: voor isabella een my little pony en sebastiaan een autootje van little tikes beide met 50% korting :dance: bij de kruidvat geloof ik :think:

nou ik krijg toch porren nee steken :shock: alsof ie dwars door mijn buik probeert te prikken :shifty:

was vanmiddag wel ff gezelli op t werk. yeline voelde zich er al helemaal thuis…kreeg dr niet meer mee naar huis…

zal dr zo in bad droppen, later meer!

zo zijn we weer, kindje ligt er lekker in.

claudie leuk hoor dat ze kadootje mogen geven als de beeb er is. ik heb voor yeline al wel wat kadootjes, maar niet een die ze mag geven…moet ik nog maar ff doen dan…of papa maar met haar.

lautje, het hoeft toch ook niet helemaal alles op de baby gericht te zijn? tis maar net wat jullie mooi vinden toch? hij is prachtig geworden hoor.

bianca van harte met je vader en veel plezier.

renate, wij hebben ook op de slaapkamers verduisterende rolgordijnen met een leuk gordijntje ervoor hoor. gaat prima en dan is het tenminste donker in de kamer als het zomers nog tot laat licht is…

zo heej wat een rust is het hier geweest sinds gister hihihi

nou vanochtend had yeline zoiets van het is 7 uur en ik ben wakker…aarrgghhh maar goed ik breng dr straks weg en dan ga ik de laatste dingetjes ook ff regelen, klossen halen, geboortekaartje, hema. en dan is het net een zandbak hier in huis…hihihi dus maar ff stofzuigen.

maar dan is straks echt alles klaar, heerlijk!

weet je wat zo gek is… ik haalde laatst de 100 kilo maar vanochtend zat ik op 98… :think: vaag niet? (moet zeggen dat ik nadat ik 100 woog wel de pot nog en paar keer volge* heb)

naja ik vind het best, hoeft ook niet zoveel meer aan te komen hoor.

heerlijk dagje rust zometeen!

Wat maf Freggel, ineens 2 kilo minder is wel veel. Maar ach, niet erg toch :wink: Scheelt straks weer 2 kilo :mrgreen:

Sterre is (wéér :roll: ) ziek :frowning: Haalde haar vanmorgen uit bed, was ze echt gloeiend heet. Net getemperatuurd, heeft ze alweer 39.2 graden koorts… Dus we blijven maar weer thuis vandaag. Nu kan ik dat dagje werken wel missen :wink: , alleen is het jammer voor Sterre dat ze nu niet naar het kdv kan, ze vindt het daar altijd zo leuk…

xHeske

HEllo,

Sterre weer ziek joh!!! Sneu is dat he??

Hier gister Matthijs weer koorts, zullen ze het afspreken ofzo???

Freggel, nou lekker toch die 2 kilo er weer af??? Bij mij zitten er nu juist weer 2 aan…

Uhm verder nog niet helemaal teruggelezen…

ga ik zo nog even doen…laters

morgen

:hug: voor de zieke kindjes he wat vervelend zeg dat ze zo vaak ziek zijn.

freggel die 2 kilo’s zitten er vast wel weer aan voor je gaat bevallen heerlijk toch je kan het ook missen is heus niet dat kindje is afgevallen.

ben benieuwd hoeveel ik weer ben aangekomen tot nu toe 4 kilo dat was toen ik met 22 weken bij de vk was.

vandaag lekker rommelen in huis trapleuningen zijn geverft moest nog gebeuren en hubbie doet vandaag de openhaard en gaar de poortdeur ophalen en ik ga met de was aan de gang.

even snel ego berichtje.

Gister lekker sinds een hele lange tijd met hub uiteten geweest. En nu heb ik al de heflt van het plafond eruit gesloopt, terwijl hub boodschapjes aan het doen is. Denk niet dat hij het daar mee eens is, maar met verbouwen heb ik niet zo veel geduld. Ik denk dat jullie mij deze dagen weinig gaan zien. Heb wel net even snel bijgelezen.

Snip wat fijn dat toch alles goed is.

Heske je meissie al weer ziek, wordt het niet tijd voor ene al gehele check.

Lautje wat een mooie kamer!!! En het wordt vanzelf een babykamer.

Bianca, mooi buikje.

Wordt tijd dat ik ook maar eens een foto van me buik ga maken, heb ik nog steeds niet gedaan.

Enne internetshoppen, ik ben er iets te goed in, hahaha.

oja heb mezelf van de week ook nog verwend, broek, truitjes, jurke, cremetjes, lekkere shampoo. Heerlijk, vond dat ik het wel verdien met zo verbouwing voor de deur.

Vergeet helemaal foto’s te maken van voor de verwbouwing :oops: ga ik zo dan maar even doen. hihi

tot snel meisjes, ik denk aan jullie