Augustusstoppers 2007, deel 11... ***Quirine***

lelle succes!!

hier een uitbarsting gehad tegen hubbie :oops:

hij was aan het strijken (hydrofielluiers) maar zo dat ik dacht hij staat ze gewoon op te vouwen dus heb hem verteld hoe ik het wou toen werd ie natuurlijk boos en terrecht heb me excuus aangeboden dat ik het heel lief van hem vind dat ie dat voor me doet maar ik door me hormonen alles misschien te netjes wil hebben. :oops:

Beterschap voor Sterre en Matthijs :hug: .

bianca: tja, zo’n uitbarsting kan gebeuren he? Heb je wel weer een reden om iets goed te maken :wink: .

lelle: Lekker dat je een fijne avond met hub hebt gehad :thumbup: . Succes met klussen.

Freggel: alles klaar nu? :wink:

Heb gisteren erg leuke gordijnen en rolgordijn gezien, en prijs opgevraagd. Nu belden ze dat vanmorgen door: 411 euro :shock: . Ga vanmiddag maar even weer op pad, want vind dat toch wel heel erg duur :snooty: .

Groetjes Renate

zin om lekker en goedkoop uit eten te gaab kijk op

http://www.leconnaisseur.nl/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1

Jaaaa, Le Conaisseur, daar ging ik vaak eten toen ik nog in Eindhoven woonde, zo leuk!

Sterre is goed ziek, de hele dag al boven de 39 graden koorts, maar ze is eigenlijk verder best gezellig!

Renate, dat vind ik ook wel erg veel geld hoor. Voor hoeveel ramen is dat? :eh:

Minnie, ook heel veel beterschap met Matthijs. Lijkt idd wel of ze het zo afspreken he…

Lelle, succes met verbouwen!

Ik heb vanmorgen de kleertjes binnengekregen die ik besteld had. Ze zijn leuk!!! Eén rokje is nog te groot, de rest past nu al :dance: Alleen miste dat allerleukste topje :frowning: , en heb ik het vestje 2 keer, dus meteen maar ff een mailtje gestuurd hoe ze dat op gaan lossen.

xHeske

heske fijn dat de kleren er zijn en jammer dat het niet helemaal goed is gegaan.

en zit dus ook in denhaag he das bij jou in de buurt. :-*

hier vanmiddag ff lekker gedut heerlijk!

stofzuigen moet nog, maar dat komt morgen wel, ff snel de swiffer erdoor gehaald. mn schoonpa kwam nog langs en bleef ff zitten, dus tja nu vanmiddag echt ff niks gedaan. lekker hoor!

morgen bed afhalen en nieuw goedje erop, op klossen en plastick om matras en tegen muur en dan is t klaar. alleen de vluchttas nog, maar die is ook zo gepakt.

heerlijk ff dagje rust. maar goed ze makenje ook wel moe hoor dan, niet slapen tussen de middag oostindisch doof zijn…naja hoort bij de leeftijd en de situatie denk ik…

heske jammer dat het niet helemaal goed is gegaan met de kleertjes. hebben ze vast wel een oplossing voor. en beterschap voor sterre! :hug:

renate das wel duur hoor… wij hebben voor een groot en een klein raam de verduisterende rolgordijnen bij de pra*is gehaald a 140 euro (zelf op maat maken) en gordijnen heb ik besteld bij stoffenzaak en kreeg ik 50% korting op de maakkosten(was aanb.) en kostte 105 euro… tja bij elkaar opgeteld wel wat minder dan waar jij op uitkomt…

bianca ik ken het hoor die uitbarstingen…erg he?! maar hoort er helaas bij en is ook niet meteen voorbij als je bevallen bent…

lelle fijn dat het goed gaat! en succes met de verbouwing!

btw ik ben niet bang voor die kilootjes hoor er zitten nog 20 aan mn lijf totaal hahaha en dat vind ik ook wel genoeg…

mn moeder had het op t laatst ook, maar ik bij yeline toen niet. maar goed mn vreetbuien van een half brood zijn ook over…

minnie knuffel voor matthijs! hou je t een beetje met em uit?

Heske: wat gaaf dat die kleertjes zo goed passen :thumbup: , alleen wel jammer dat dat ene topje niet is geleverd :roll: .

bianca: le conaisseur zit hier helaas niet in de buurt. Om daar nu een minstens een uur voor te moeten rijden :shifty: . Gelukkig zitten hier ook wel leuke en lekkere restaurantjes :mrgreen: .

Freggel: wel lekker even zo’n relaxed dagje.

Ik heb dat rolgordijn (maatwerk) + gordijnen niet laten bestellen. We kijken wel bij de praxis naar een kant en klaar verduisteringsrolgordijn, is een stuk goedkoper en dan kijk ik ook nog wel een keer bij de kwantum en leen bakker voor overgordijnen. Vind 411 euro echt teveel hoor voor 1 raam :snooty: .

Groetjes Renate

renate dat is idd prijsig zeg

wij hebben ook rolgordijn bij bouwmarkt alleen niet verduisterend we hadden hem wel uit dat schap vandaan gehaald maar hubbie heeft niet opgelet en hem meteen opgehangen dus nu maar hopen dat de gordijnen het een beetje donker maken.

vandaag weer uitbarsting gehad ik kan die jongen wel wat aan doen :evil:

heb net f flink gehuild, de hele ochtend ben ik beetje aan het rommelen en hij doet zijn eigen ding denk kunnen we vanmiddag wat doen samen NEE meneer moet naar zijn zusje :wall: (die heeft mij vorig jaar voor alles en nog wat uitgemaakt en nog steeds geen excuus aangeboden)

en daarna naar zijn vrienden en bianca nou die blijft wel weer alleen thuis.

en de proefdruk van kaartje is binnen en vraag hem ernaar te kijken zegt ie o ja best :wall: maar wel beetje saai nu wil ie weer ander gedichtje en hij zal volgende week wel ergens kijken :evil:

sorry voor gezeur maar heb f helemaal gehad.

:hug: voor Bianca, zo te horen heeft jou mannetje last van de zwangerschapsblues!!! Die van mij heeft er ook last van gehad. Ineens het besef dat ze papa gaan worden en dan worden ze een beetje dwars…

Lastig ook nog als jou hormonen daar geen zin in hebben, lekker uitjanken hier hoor, als het maar oplucht :-*

Gordijnen duurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

Voor Matthijs hebben we een verduisterrolgordijn op maat die was 170 euro…

voor beeb gaan we een kant en klare halen die was in de aanbieding iets van 65 euro ofzo!!!

(beneden hebben we 1 vouwgordijn…die was 600 euro :oops: en het verduisterd niet hoor, tis meer voor de sier zeg maar)

Matthijs was vandaag nog wat jankerig…geen zin in eten etc, maar wel koortsvrij. De verjaardag kon hij goed hebben en daarna zijn we nog gaan wokken en hij vond het allemaal super hahah.

Heske, wat balen dat ze 2 artikelen hebben verwisseld zeg!!! Schiet lekker op…enneh wel foto’s showen van Sterre in haar kleertjes!!!

Freggel morgen mag je BIBBEN!!!

Nou meiden, ik ga lang uit heb het gehad voor vandaag!!!

Oja, verkoop van boxen ging prima. Meisje van mijn leeftijd helemaal gelukkig dat ze de boxen kon overnemen!!!

Goedemiddag!

Heske, geef je meisje maar een hele dikke knuffel, wat ontzettend sneu dat ze weer ziek is! En Tjip een schop onder zijn kont geven, hij moet ook wel een beetje aan zichzelf denken hoor!!! :-*

Bianca, ik zou hem ook achter het behang kunnen plakken hoor! :evil: Die van mij kan ook heel dwars zijn, nu moet ik zeggen dat sinds ik zwanger ben, het nog niet is voorgekomen… :shifty:

Wat een dure gordijnen hoor ik allemaal voorbij komen zeg! Nu moet ik zeggen dat die van ons in de kinderkamer ook erg duur waren, maar die hebben we meteen laten plaatsen toen we dit huis kochten.

Verder heb ik heel weinig te melden eigenlijk… :think:

Alles gaat goed, kinderkamer is super en op mijn werk nog steeds erg druk! Gaat allemaal erg lekker dus!!!

Nou, ga lekker met mijn mannetje tv kijken, heerlijk languit op de bank!

x

heske naar de efteling??

zo hier gaat het redelijk mannetje is voetbal aan het kijken en dan is ie altijd reuze lief.

ik heb net weer beetje gestreken en ga nu weer f relaxen!!

blij dat het met iedereen hier goed gaat en we bijna een aug stoppers baby hebben!!

lelle gaat het goed met klussen? of ben je het al zat??

wij gaan van de week even potgrond kopen en kruiden dat ga ik in bakken doen. en even neuzen bij de ikea mss :think:

dinsdag komt me ma de gordijnen voor de babykamer maken :dance:

en daarna begint ze (eind april) met de wieg leuk als ie klaar is en ik hem neer kan zetten!!

:-*

even zeuren…

wil zo graag me kindje vast houden en zien en het duurt npg zo lang de tijd gaat zo langzaam ook omdat ik niks mag en de nesteldrang het soms van me wint.

Ik wil als zo lang een kindje en dan ben ik zwanger en moet ik nog lang wachten,

sorry voor het gezeur terwijl ik zwanger ben dus niet mag zeuren want en zijn er die graag zwanger willen worden en het niet zijn.

BIB :mrgreen:

bianca ik snap jehelemaal hoor. voor jou duurt het extra lang omdat je je ook nog eens rustig moet houden…en dan ben je het weleens zat. :hug: :hug: ik vind zelf de laatste loodjes wel zwaar…maar goed…

zaterdag zijn we lekker uiteten geweest en toen naar de bios. de film die we wilden zien was uitverkocht en toen hebben we een ander gezien. nou het is me nog nooit voorgekomen dat ik geen harde buik kreeg tijdens een film…zo saai was ie dus…en eigenlijk had heel de zaal daar last van. wel jammer want op de fyer stond eigenlijk iets anders.

gister zijn we naar de orchideeenhoeve geweest, mooie foto’s gemaakt maar door de warmte kreeg ik wel last van mn voeten en handen. daarna thuis lekker met de pootjes omhoog en relax!

vandaag…geen idee wat ik nog ga doen. eerst maar ff wakker worden en dan zien we het wel. vanaaf eten bij schoonouders en yeline weer halen.

later!

Bianca :hug: Ik snap het ook helemaal hoor, ik had dat tijdens m’n eerste zwangerschap ook zo, en toen zat ik nog niet eens zo aan huis gekluisterd als jij nu. :hug: Maar 9 maanden ís ook een flinke tijd. Ik kijk er nu ook heel erg naar uit dat de kleine er is, maar het scheelt echt enorm veel dat ik Sterre al heb natuurlijk.

Jaaaa, Freggel is aan het BIBben geslagen!! :dance: Ooooh, het wordt spannend!!! Ben je bij Yeline eigenlijk op tijd bevallen?

Efteling is dus niet meer doorgegaan gisteren, want Sterre was ziek, Tjip was ook niks waard, en ik was moe van het zorgen voor man en kind :wink: Gelukkig is Sterre nu weer beter en Tjip ook weer aan het werk. Maar zal een paar weekjes duren voordat we naar de Efteling kunnen, want de komende weekenden hebben we al volgepland. :frowning:

xHeske

doet me goed te horen dat jullie het bergrijpen!!

freggel GEFELICITEERD de baby mag nu komen :dance: over 5 weken ben je zo ie zo weer mama!!

leuk dagje heb je gehad gister als ik het zo lees.

heske jammer dat de efteling voorlopig niet door gaat ik ben er verslaafd aan maar wij gaan niet omdat ik eigenlijk toch nergens in mag dus zodra de kleine er is gaan we in september denk wel een keer!!

even showen!!

Ik zit vandaag trouwens op de 100 dagen :dance:

Ik had weer iets jullie lachen je rot. (waar je al niet last van kunt hebben)

Vannacht me vriend wakker gemaakt hij moest helpen met de 3-ling voeden ik werd heel boos vannacht dat hij niet wakker wilde worden en ik het alleen moest doen hij heeft me duidelijk gemaakt dat frum nog in me buik zit en het er maar 1 is ik dus weer verder gaan slapen werd ik vannacht wakker want frum was ziek dus ik vriend weer wakker gemaakt dat we een dokter moesten bellen.

:wall: hij slaapt nog en ik zal het straks wel te horen krijgen.

hebben jullie ook zulke gekke dingen??

bianca ik droom momenteel ook de gekste dingen hoor…ben vanacht nog maar een keer door de orchideeenhoeve geweest…en vanochtend nog gedroomd over weet ik het wat. hoort er allemaal bij…

yeline kwam 11 dagen over tijd… ze was ook al helemaal schoon toen ze eruit kwam. niks bloed of wit. best wel gek, maar een roze/paars varkentje :inlove: (ze knorde heel erg van al het slijm)

ja joh BIBben he…nu ook elke week naar de vk.

de “eerste” meibaby is al geboren dit weekend… ( :**: sanne & quirine)

nou ik zal nu toch echt ff wat gaan doen hier… (onrustig in mn lijf vandaag en dan schiet t niet op he…nee geen voorweeen hoor!)

hey ladies,

daar zijn we weer!

vanmorgen moesten we eigenlijk de beeb gaan erkennen zegt vriendlief zaterdagavond toen we op kraamvisite gingen: oh ja maandag moet ik vroeg beginnen want we hebben 's ochtends training :o ik zeg wat fijn dat je dat zo op tijd zegt we moeten eigenlijk naar de gemeente voor de erkenning ik was echt :x dit was echt allang bekend aangezien op zijn werk altijd alles heeeeel goed geregeld is wat zulke dingen betreft.

dus ik in alle staten :x kan ik zo boos om worden ze hebben altijd agenda’s uitgeprint ed maar ik zie er nooooooooooooooooooit 1 thuis tzelfde geld voor z’n muziek de maand mei wordt echt heel gezellig :thumbdown: :thumbdown: toevallig dat ik in de mail wat opvang daarover :x

nou genoeg ge-ego-d :oops:

freggel bibben :dance: jij vindt dus ook al zwaar worden ben ik gelukkig niet de enige :?

bianca ooh ik ben ook zo nieuwsgierig maar echt meid die weken die nou vliegen voorbij veel feestdagen ed afgelopen zaterdag op kraamvisite geweest :drool: is dan n welkome afleiding :wink: echt zo klein weer :drool: :inlove: heb er zo’n zin in :mrgreen:

heske jammer dat t niet doorgegaan is maar 2 zieken ook geen goed plan heb jijzelf een beetje kunnen bij tanken? :hug:

vriendlief heeft onze auto naar de schadebedrijf gebracht nou heeft hij als leenauto zo’n nieuwe fiat 500 :drool: :inlove: helemaal mijn auto (ik heb zo’n oude) helemaal niet erg dat ik vanavond naar de gym moet :wink: :lol:

verders :think:

ik ga es proberen om foto’s te verkleinen voor t showforum :mrgreen: ja eindelijk :oops:

claudie mooie foto’s hoor!

en t zat zijn…tja bbeurse plek bij mn ribbenboog…kindje wat hard trapt…of zich naar beneden wurmt…zo heej alsof je doos eruit valt… harde buiken vocht…ach kan zo nog wel ff doorgaan hoor…

ben heel blijd at ik zwanger ben en dat er een tweede wereldwonder mag komen, maar nu begin ik t aardig zat te worden, puur omdat je lichamelijk niet alles meer kan wat je in je hoofd hebt. maar goed daar hebben we dan weer het welbekende spreekwoord voor…

heske jammer dat de efteling niet doorging…

broodjes op…zal weer verder…

claudie ga f kijken zo in sf.

dat is idd het ergste ik vind zwanger zijn dan ook helemaal niet zo erg leuk ik wil zo veel maar mag niks :evil:

zeggen ze dat het voor een goed doel is ja dat is ook zo maar of ik nog een 2e wil :think:

bianca dat dacht ik ook na de bevalling van sebastiaan van 27 uur :shock:

maar zie t resultaat :slight_smile:

ben er nu wel helemaal klaar mee hoor 8)

oh freggel gelukkig heb ik nog geen vocht en last van mijn ribben klopt af maar kan nog komen :?

vanmorgen nog boodschappen gedaan op de fiets :o met die twee koters ja das toch wel errug zwaar nu (vriendlief doet normaliter de booschappen 's ochtends zodat we weer alles vers is als ik had geweten dat hij op cursus moest dan had ik er zaterdag rekening mee kunnen houden :roll: )

mannen :x