ok inmiddels terug van vk :lol: klinkt als auwwie: ingedaald en met billen tegen ribbenboog
kwou dat ik kon gaan liggen of in ieder niet rechtop zit want beeb ligt nu ook wat irritanter nu die gedraaid is :roll: tis ook nooit goed :mrgreen:
maar bijna weekend nog een kleine 2 uurtjes :dance: en dan zien ze me dinsdag weer :mrgreen:
zo net terug van de vk
weer helemaal goedgekeurd.
bloeddruk was zelfs iets gezakt
meld me af voor vandaag…beebje zit in de weg en ik mezelf…
Hi meiden,
Weer even een berichtje van mij!
Ik heb echt super weinig te melden de laatste tijd… :oops: Voel me helemaal goed, mijn ukkie schopt de hele dag door en zelfs ´s nachts kan hij flink te keer gaan. :lol:
Zondag ben ik jarig, hebben we dat ook weer gehad! ( Hou niet zo van verjaardagen, je rent je de hele dag rot om iedereen van drinken te voorzien en je kan geen normaal gesprek voeren… )
O ja, we hebben wel een heerlijk weekendje weg geregeld, even een paar dagen alleen van elkaar genieten! :inlove:
Freggel en Renate, wat een schitterende buiken hebben jullie! :inlove:
MiniFreggeltje, kom je snel naar buiten, je mama wil je heel graag vasthouden!!! :lol:
Bianca, wat een mooie stickers voor de kinderkamer zeg! Echt heel gaaf!!!
Heske, wat een lieve kleertjes had je gekocht. :inlove: Dat rompertje voor beebje is zo schattig!
Nou meiden, ga er weer vandoor! Ga heerlijk wandelen met hubbie, het is nog zo lekker buiten! :-*
HAY,
Effe zeuren…Ben al 2 weken aan het hoesten en het wordt steeds erger…
Heb nu linksachter zo’n pijn in mijn ribben, dat ik me niet normaal kan bewegen…
MAAR mijn dokter zit helemaal aan de andere kant van het dorp…ik net gebeld of ik naar de dokter hier aan de overkant kan…NEE dat kan absoluut niet…moet bij je eigen gezondheidscentrum blijven…
maar dan moet ik dus 2x een half uur fietsen om daar te komen, dat red ik echt niet…niemand met auto vandaag beschikbaar in de buurt…
klotezooi!!!
Willen die artsen dan dat je ze in het weekend gaat lastigvallen ofzo??? Bedoel dan krijg je meestal ook een andere arts…
NAJA, blaf mezelf wel lekker een longontsteking hier…tssss.
doegg
(als ik weer vrolijk ben kom ik weer langs om fatsoenlijk te reageren meiden) :-*
BIB
zo gaat vandaag al beter dan gister. was t gister gewoon ff helemaal zat. die dagen zullen nog wel vaker komen…
yeline is vandaag lekker naar de gastouder en die haal ik om 1500 weer op. ff lekker rustig aan hier.
lautje dat van verjaardagen…herken het helemaal! niks an…
waar gaan jullie naartoe?
snips mooi dat alles goed was.
claudie…ik herken het auwwie helemaal…hier ook zo eentje in de buik…
minnie als je verhuisd bent mag je toch ook van ha verhuizen? dan zou je je moeten overschrijven dus…
succes met fietsen dan maar…ik hoop dat het gauw opknapt. :hug:
minnie als jij niet in de mogenlijkheid ben om naar de dokter te gaan komt hij naar jou dus HUP gewoon je eigen dokter bellen!!
:hug:
lautje ik ben ook bijna jarig 29 april!! maar ik heb nu gelukkig hulp van iedereen want mag niet zo veel dus ga zeker niet de hele dag drinken inschenken me moeder helpt me en tante en oma enzo gelukkig.
wij gaan geen weekend meer weg samen redden we niet met hubbie zijn werk maar gaan vandaag wel naar scheveningen lekker uit waaien op het strand en warme choco drinken op terras en naar sealife.
waar ga jij heen??
freggel zal idd nog wel vaker voorkomen dat je het zat bent ik had het vorige week ook en denk des te verder je zwanger bent des te vaker je het zat bent.
ik heb ook dagen dat ik mega blij ben met me buik en denk ik wil die nog wel even houden straks is ie weg. :-*
tot vanavond dus.
Wij hebben 3 nachten geboekt in een super hotel, Ambt van Nijkerk. Lekker naar Harderwijk, een dag shoppen in Amersfoort en heerlijk relaxen. We gaan 9 mei weg, kan nu al niet wachten gewoon! :inlove:
Ik heb echt een hekel aan verjaardagen, en hoewel Dennis ontzettend veel doet om te helpen, blijf ik er een hekel aan hebben… :shifty:
Maar ja, iedereen heeft inkopen gedaan voor de baby, en willen graag de kamer zien, dus ik kom er echt niet onderuit dit jaar…
x
Ha Lautje, dan ga ik opletten in Harderwijk of ik je zie…(ben er heeeel regelmatig te vinden )
Als het een beetje meezit komt je Jeroen eerder thuis en kan ik de laatste afspraak pakken bij de dokter.
Ga dan gelijk regelen dat we overstappen. (we hebben zo’n lieve dokter dus eigenlijk wil ik niet naar een ander, maar dit is niet te doen zo)
Zover fietsen lukt echt niet meer Freggel…zeker niet met Matthijs achterop!!
Bianca, hier komt de dokter niet aan huis!!! Heb ik nog nooit meegemaakt!!
1x buurmeisje naar de HA post moeten brengen, kind was dooooooodziek, maar de ha kwam niet bij hun thuis!!
Nou hopen dat het allemaal door kan gaan, ik ben niet zo;n dokterloper maar de assistent vond dat ik echt even moest komen…
nou minnie ik vind raar alle dokters komen thuis!!
daarom moet je ook binnen een straal van zoveel meter bij de ha wonen!!
toen ik klein was en griep had kwam de dokter ook altijd thuis!!
dus als jij niks kan omdat je zo’n pijn hebt MOET hij komen!!!
idd raar hoor minnie… hier ook huisbezoeken…je zou ze haast een foto mailen vanje toeter…met het commentaar erbij van zie je mij hiermee fietsen?
mooi dat je vandaag nog heen kunt en jeroen eerder thuis kan komen.
ik zit heir al de hele ochtend verplicht binnen…ze moeten twee pakketjes ophalen en ze zijn nog niet geweest…en ik wil ff boodschappen doen! voor ik yeline weer mee moet hebben…naja we blijven wachten…
bianca veel plezier!
Minnie, hier komt de ha ook thuis als het niet anders kan hoor, volgens mij zijn ze dat verplicht. Hij is hier geweest toen ik net bevallen was en niet eens kon zitten door de pijn aan de hechtingen, en ik een mega oorontsteking had. Ging niet van harte hoor, heb echt 100 keer moeten herhalen dat ik écht niet de hele stad door kon, óók niet met de auto. HA zelf was heel begripvol, maar de assistente deed dus moeilijk. :roll: Maar goed, uiteindelijk is de ha toen wel hier gekomen.
Freggel, ik had dat bij Sterre ook, dat ze al ingedaald was en nog tegen m’n ribbenboog lag. Al vanaf 36 weken, dus heb zo 6 weken rondgelopen…Deed echt heel veel pijn op het laatst, ribben waren echt zoooo beurs… Hopelijk houdt jouw beebje het wat minder lang uit
Ik ben gisteren ook weer naar de vk geweest. Bm is nu 23 cm, ligt iets voor op schema, maar nog niet extreem volgens de vk (maar bij Sterre was 'ie rond deze tijd 17 cm, dus dat scheelt wel erg veel, vind ik :? ). Alles was verder helemaal goed. Dus we kunnen er weer 4 weekjes mee vooruit
xHeske
Heske, mij is verteld dat bij een 2e je bm sneller omhoog komt!!!
Hier vanmiddag dus toch nog naar de HA geweest.
Longen waren niet het probleem, hij vermoedt een hoop troep en rommel in de bijholtes!!
Heb een penicilinekuur gekregen en mentholspul om te stomen. (dan moet ik proberen om de neusspray te laten staan)
Pijn in mijn ribben achter is idd van het hoesten en vervelend en pijnlijk, maar daar kon hij verder niets aan doen…(wist ik ook wel, heb het eerder gehad bij Matthijs)
Nou ben ik moe…heb nog even boodschappen gedaan en gekookt en nu is het opperdepop…me gaat de bank verblijden met een warme bips haha
Heske, bij mij hebben ze nog nooit een maat in cm opgemeten :? Hoort dat zo dat ze dat doen?
vlinder dat meten ze wel op maar dat heb jij niet door soms doen ze dat met een meetlint maar meestal met de handen.
ze voelen toch hoe groot je baarmeoder is? (hoeveel vingers boven de navel)
Dat is het zelfde!!
nou gister heerlijk naar scheveningen geweest lekker wat gegeten en gedronken op terras en over het strand gelopen.
naar sealife geweest!!
en naar rijswijk daar in groot winkelcentrum geweest en heb hele lieve roze gympjes gekocht en een roze polo voor de beeb.
moest me inhouden want ze hebben zoveel leuke dingen dat is gewoon te erg!!
en avond in rijswijk naar de wokchinees geweest had toen ik thuis kwam veel harde buiken maar dat neem ik even voor lief heb het echt even nodig gehad en hubbie ook.
Heb nog aan heske gedacht toen ik langs zoetermeer reed met de auto.
Ik dacht al te voelen dat er iemand aan me dacht bianca :lol:
Minnie, de vk zei ook dat je bm bij een tweede sneller groeit, maar dit was wel erg snel (7 cm in 4 weken…). Maar goed, niks alarmerends iig. Mijn buik groeit ook erg omhoog en nog weinig naar voren of opzij, dus heel gek is het niet (al was dat bij Sterre ook wel zo…)
Minnie, hoop dat de kuur snel aanslaat!
Vlinder, hier meten ze altijd hoeveel cm bm boven de navel uitkomt, en vanaf een week of 16 meten ze ook hoe lang je bm in totaal is. Staat ook allebei op de afsprakenkaart. Maar elke vk werkt weer anders. Het gaat erom dat ze in de gaten houden of alles goed groeit.
xHeske
minnie jij zei pas iets over mama mazzel dagen 24 en 27 april
20 % korting op alles behalve op bugaboo en nog paar??
waar heb je dat gehoort?
ik kreeg namelijk alleen een mail van prenatal over mama mazzel koopavond 23 april maar alleen 20 % korting op atvent en 25% korting op positiekleding.
BIB
ben nu bij mn schoonouders, alle heren van de fam. zijn met een nieuw kippenhok aan de gang…en yeline speelt met oma in de zandbak.
dus ik ga ook lekker naar buiten.
tot later meiden fijn weekend!
He lieve meiden,
ben even stilgeweest op KOK (maar niet in real life) maar kom even langs om me te “melden”
Ben ondertussen bij de gyn geweest en mag bij de eerstvolgende zwangerschap met “kinderasperine”. ’
Verder heel druk met afscheidskadootjes maken voor collega’s die weggaan (leuk scrapboekje maak ik dan), badmintonwedstrijden (maar die liggen even stil vanwege een ontsteking bij m’n rib), druk werk, kinderkledingparty gehad (en 5 juni komt ze naar mij! :dance: ), vandaag werken in freubelwinkeltje van vriendin, morgen vrijgezellendag (oei oei, paaldansen :oops: ), lief dinnetje (tante soesa hier op kok) staat op knappen (wordt misschien wel tijd voor poele-topic :think: ) en maandag vrij van werk en ga ik hopelijk wat leuks doen met Nicky. We hebben sinds kort een abonnement op de Efteling (jaja, ik las dat er meer liefhebbers zijn! :mrgreen: ) dus als we een middagje “vervelen” (definitie van vervelen is bij mij als alles klaar is behalve het huishouden ) dan gaan we even. Tis maar 20 min. van huis dus dat valt mee. Heb moeders ook een abo gegeven omdat ze iedere week oppast en 2 dinnetjes hebben er ook 1. Dus er zal vaak wel iemand zin hebben om te gaan met ons ;).
Het is niet druk in de winkel nu dus ik ga eens proberen bij te lezen…(kletstantes :naughty: :mrgreen: ) :mrgreen: .
Alvast een :-* voor iedereen!
Liefs,
Liane
Bianca, die woensdag is idd van de mail.
dan de donderdag/vrijdag/zaterdag (en eventueel koopzondag) zijn de dagen van 20%.
Nannietje, drukke dagen voor de boeg dus!!!
Hier een enorme kltedag…
Mijn lijf doet enorm pijn, weet niet hoe ik het heb.
We hadden de hele dag visite, maar mijn vriendin die heeft echt bijna alles gedaan van koffie, tot kamer vegen tot helpen met eten koken. De schat :thumbup: …
Helaas wel bonje met Jeroen…(ja zelfs waar vrienden bij waren)
Jeroen heeft er een handje van dat wanneer hij de visite zat is, het ook te laten merken…Gaat ongegeneerd TV zitten zappen, geen drinken meer aanbieden etc,…
NOU meer pissed kan je me niet krijgen. Mijn vriendin zei al…zo is hij nu eenmaal…maar dan nog…
Ik ben dan een bitch en zeg waar iedereen bij is dat ie zich fatsoenlijk kan gedragen…hij reageert daar niet op met woorden, maar negeert mij totaal en de visite verder ook. (leuk voor je vrienden of niet??_)
Dus de sfeer is hier weer gezellig.
Volgens mij moeten wij maar nooit voor een derde kind proberen, want dan redt onze relatie het dus echt niet…
Morgen heeft hij weer visite uitgenodigd. Een oud collega van hem.
En dan morgen leuk lief en aardig doen…gatver…
Ik voel me rot van de pijn dus zie erg op tegen morgen…
naja, probeer me er doorheen te meppen…
Nu ga ik op de bank liggen voordat ik echt geen stap meer kan zetten… :-