moggel
BIB
weer een dagje tuin bij mn schoonouders…
minnie…laat em maar…t helpt je toch niet… :hug: :hug:
minnie :hug: ik weet hoe mannen kunnen zijn!!
je moet hem gewoon negeren dat helpt het beste hetzelfde bij hun doen als hij bij jou doet (zijn net kinderen) dat helpt hier altijd prima!!
nou hubbie is naar voetbal en komt zo thuis even samen eten en voor de rest beetje rustig rommelen in huis om 14.30 is er voetbal voor de mannen.
Visite is er gelukkig nog niet!!
Ik heb al gezegd dat ie niet vanmiddag moet vragen of ze blijven eten…
We hebben met een paar vaste vrienden wel dat we dat doen, maar tegenwoordig wordt iedereen hier te eten gevraagd…
(ik heb daar niet altijd zin in :oops: )
freggel, 38 weken alweer meis!!! En idd, je hebt gelijk dan kan ik hem beter met rust laten dan extra inpeperen.
Hij zei vanmorgen dat ie sjacherijnig werd door hun jongste dochter. Er gebeurde iets met eten waar hij erg pissed door werd…(haar vader trouwens ook hoor) maar uiteindelijk kreeg ze toch haar zin…
Vandaar die omslag…maar dan nog kan de rest er niets aan doen en het is niet zijn kind toch??
Nou, tot morgen allemaal!! (of vanavond)
haaai
hier ff snel een berichtje van mij, ik ben gewoon total loss en kan alleen maaar janken.
bella ligt lekker in bedje en bassie is met vriendlief naar een historitsche optocht hier in t dorp :lol:
dus ff tijd voor mezelf…
hebben jullie dat ook dat je je zo onbegrepen voelt :think:
net ff lekker buiten in t zonnetje gezeten nu ff plat op de bank.
kijken of m’n bui wil zakken want we moeten vanmiddag nog op verjaardag bij z’n neefje… heb ik zin in :liar:
btw de 1e van mijn gymgroep is al bevallen 2 wkn te vroeg :shifty: ik wil ook zodra de 37 wkn voorbij zijn
sorry voor mijn ego bericht :oops:
Claudie :hug: , ik weet precies wat je bedoeld meid!!
Lekker rustig aan vanmiddag!!!
Hier was de visite maar kort, dus geen ongemakkelijk moment met eten hahaha.
Was wel even gezellig, maar ben blij dat ik nu niets meer MOET!!
Ga zo lekker chillen op de bank!!
Freggeltje, morgen babytje doen??? :mrgreen:
Ooooooh, was een lekker dagje gisteren dus, voor iedereen :? Nou, hier ook een beetje… We moesten dus naar Zeeland, want mijn schoonouders zijn daar op vakantie en schoonmoeder vierde haar verjaardag. Was op zich leuk hoor, suuuuuper mooi weer, lekker naar het strand geweest en verder in de zon gezeten. Maar met Sterre was het wel een gedoe. In het huisje was alles open, open keuken, geen deur voor het halletje en de trap, geen omheining om de tuin, dus ik liep continu achter haar aan te hobbelen. Had het wel fijn gevonden als Tjip af en toe ook op haar zou letten, maar dat zat er blijkbaar niet in :evil: Meneer zat op z’n gat in de zon en deed hélemaal niks :evil: Dus ik was het aan het eind van de dag zoooooo zat, mega harde buiken, gewoon helemaal moe en op, wilde Sterre niet slapen. Was steeds maar aan het huilen, en het werd maar later en later. En terwijl ik met haar liep te sjouwen, en ook nog een was op moest hangen, ging Tjip lekker slapen :shock: :wall: :evil: :evil: :evil:
Maar goed, hij moet vandaag de hele dag werken, dus ik heb tijd zat om stoom af te blazen. :eh:
xHeske
moggel BIB
doe maar hoor minnie, geen probleem mag er echt wel uit…hihihi
heske balen hoor dat tjip niks deed…had ie t niet in de gaten dan?
hier zaterdag de hele dag buiten geweest. heren bezig met het kippenhok en yeline lekker klooien in de tuin, zandbak en opzichtertje spelen.
zondagochtend daar weer geweest en smiddags nog even naar vrienden. savonds eten bij de buurman en toen lekker uitgeteld in de stoel.
vandaag rustig dagje, yeline is naar opa en oma (waar we het hele weekend al zijn geweest…hihihi) en ze deed helemaal niet moeilijk, kon nog net een kus af voor mama hahaha vanavond gaan we haar ophalen en eten we meteen daar.
donderdag en vrijdag heb ik het rijk ook alleen en de week erop heeft hubbie de hele week vrij genomen. heerlijk!
nou ik zal eens zien dat ik vandaag wat kan doen.
oh ja bianca fijn dat sealife leuk was en het hele dagje uit natuurlijk!
dank je freggel!!
en fijn dat je dagje voor jezelf hebt en volgende week samen met je man.
heske :hug: van jammer dat zo’m leuke dag dan zo moet verlopen heb je het hem wel gezegt??
minnie hoop dat je vandaag een betere dag hebt!!
iuno hoe gaat het verder met jou en een eventuele zwangerschap? was je nou gestopt op niet??
nou hier vandaag ook relax dagje van de week weer wat leuks kopen voor me meisje :inlove: zit iedere keer te denken wat ik nog moet hebben maar heb bijna alles al denk ik zo even een lijstje opzoeken.
Wauw Freggel 38 weken en een dag alweer, spannend hoor.
Heske, mannen :roll: Je moet ze soms maar gewoon opdrachten geven, sommige dingen zien ze gewoon niet :wall: ( alhoewel ik niet te klagen heb hoor ).
minnie ik kan alleen dit vinden:
van de prenatal. (je zult me wel een zeikerd vinden maar als hubbie met mij mee gaat en die korting is er niet dan weet ik al hoe hij reageerd!)
Vroege vogel
Zaterdag 26 mei a.s. tussen 8.00 en 11.00 uur 20% korting op het hele assortiment!*
Vroege vogel
- De 20% korting geldt voor de gehele collectie met uitzondering van alle boeken. De korting geldt alleen op aankopen die afgerekend worden op zaterdag 26 mei 2007 tussen 8.00 en 11.00 uur.
do 28 sept t/m zo 1 okt 20% korting op het hele assortiment.
:-*
Lekker hoor meiden, zo’n dagje relaxen. En Freggel nog wel zonder apie om haar heen, ff lekker van genieten meid!
Tjip had echt wel door dat 'ie stom deed hoor, maar hij vond dat hij dat mocht omdat hij het doordeweeks zo druk heeft. Hij vergeet dan alleen ff dat ik dus doordeweeks er wel alleen voor sta met Sterre, het huishouden, dan nog 2 dagen werken en afstuderen. Alsof dat niet druk is. Bovendien ga ik elke avond vroeg naar bed en dat kan ik van hem niet zeggen, dus na mijn bezorgdheid van anderhalve week geleden is het eigenlijk wel een beetje gedaan met mijn medeleven, hij doet het echt zelf.
Maar goed, heb het hem gisterenavond wel ff duidelijk verteld, maar daar heeft hij dus echt schijt aan, stomme vent :evil: Moest wel een beetje lachen net, want hij belde op dat er iets mis is gegaan met betaling van salarissen (doe ik altijd, maar is iets mis gegaan bij de bank, dus alle salarissen zijn te laat… nou ja, later dan normaal dan…). Heel lullig voor de medewerkers, al is er officieel niks aan de hand zolang ze maar voor eind deze week hun geld hebben, maar ja, normaal hebben ze het eerder dus daar rekenen ze op…logisch, zou ik ook doen. Maar nu heeft Tjip dus 45 klagende medewerkers :lol: , net goed
Verder vind ik hem gek genoeg best nog wel lief hoor, en normaal is hij echt niet te beroerd om me waar dan ook mee te helpen, maar goed… moet soms ff spuien, dan ben ik dat ook weer kwijt
spuien lucht op hoor! hahaha
hier soms ookzo’n kerel… maar goed aan de andere kant…zij werken wel 40 uur en komen dan ook in een hectisch huishouden thuis…
maar dat neemt niet weg dat ze in het weekend wel wat taken kunnen overnemen.
het badritueel heb ik eindelijk door zn strot gekregen dat dat mij echt neit meer lukt. maar moest ook ff boos worden…
straks ff lekker naar buiten, gras maaien en ramen lappen. (moet ik wel zien dat ik het hok openkrijg…deur hangt scheef…grrr)
inderdaad flink spuien en jankbui op de koop toe doet goed :roll: :lol:
afgelopen weekend gigantisch slecht geslapen :x dus daardoor ook erg gevoelig voor alles :roll: vannacht eindelijk weer beter!! nu hopen dat zo weer ff blijft
gister ook ff flink uitgejankt bij vriendlief maar raar maar waar t kwartje valt wel hoor: komend weekend gaat hij een dakkapel zetten op sebastiaans kamer :shifty: ik word al gek als ik er aan denk ik wilde gewoon het oude dakraam vervangen door n nw vel*x maar nee meneer wil een dakkapel :think: daar heb ik me echt heel druk om gemaakt
ik geloof dat ik zondag niet thuis ben als ze t huis gaan slopen
freggel jij wil ook nog steeds veel doen hè :naughty: ik zie t gewoon voor me achter de grasmaaier :o hier net de diepvries ff geleegd alles wat naar mijn idee er te lang in lag ligt nu in de kliko en dat was toch veel :shock: maar nu plek voor vers materiaal in juni :mrgreen: meteen de lades schoongemaakt dus nu is ie weer spik en span. vanmorgen een bont wasje gedraaid en net een fijne straks nog een witte. afgelopen weekend de was een beetje vergeten :wall: maar denk niet dat vriendlief t dan overneemt :snooty:
in bad doen vd kinderen doet vriendlief nou zo’n 2 mnd :thumbup: gaan ze samen in badje en mag hij met ze vechten wie er als eerste uit mag :roll: nu is t gewoon om de beurt als eerste eruit maar dan nog gaan ze helemaal over de jank :eh:
heske jij ook al zo’n relaxvent :roll: :hug:
bianca relax ze vandaag :dance:
ik heb vandaag naar t werk gebeld of ik woensdag vrij kan zijn als de kiddies naar t kdv zijn en ze hebben teruggebeld en was geen probleem :dance: dus deze wk alleen di en do :dance: dwz nog maar 5 dgn werken :drool:
nou zo meteen ff bakkie doen bij vriendin van mij vanavond naar de gym dus ben er morgen pas weer denk ik :think:
fijne middag geniet van t mooie weer en tot morgen.
zo nu ff een break hihihi
ze zijn ook eindelijk geweest van tnt…menn daar zit je dan de hele dag op te wachten…
maar nee joh grasmaaien duurt hier hooguit 5 min zo’n postzegeltje hebben we maar en tis een electrische dus heeel handy.
de ramen ook ff gelapt en die van de buurman maar ff meegenomen (hij woont hier net weer maar dan zonder vrouw en zij heeft de boel nogal smerig achtergelaten., was toch bezig duss) is ook met een kwartiertje half uurtje klaar.
lijken dus hele grote klussen maar is het niet.
zou gaan foto’s plakken…maar zonnetje lokt meer nu… ga lekker boekje lezen in de zon! meiden tot later!
Freggel, rustig aan he!!! :naughty: Raampjes lappen aan hubbie overlaten hoor!! :mrgreen:
Bianca, ik wil juist het fijne weten van die actie. Heb nog geen antwoord gekregen op mijn email. Als ik daar voor jan l*l kom, dan word ik ook pissed. Ik ga zo wel even bellen.
Heske, wat stom van Tjip zeg…
Mannen hebben vaak zoiets van…ik ben vrij…dus ik ben vrij…
Maar zo werkt het dus lekker niet!!! (en hij wordt dus vandaag meteen afgestraft door zijn personeel hihihihihi)
Claudie, lekker dus een dagje extra vrij!!! Heerlijk!!
En een dakkapel :dance: GAAF zeg!!!
Hier vandaag een goede dag (komt ook door het weer hoor)
Ik ben vrolijk en voelde me vanmorgen “queen of the world”
Dan om 1 uur na het werken voel ik me verre van dat, maar dat boeit niet hahahaa.
Ik kan nu op mijn poepert zitten de rest van de middag, dus dat doe ik dan ook.
Als ik me een beetje aan de regels probeer te houden, dan kom ik de dagen prima door. Ga ik te ver…dan moet ik dus blijkbaar boeten…
Nou ik zal eens achter die prenatal dinges aan.
Ik heb het hoofdkantoor even gebeld hahaha :mrgreen:
Volgens die mevrouw gaat morgen de mail rond van de andere kortingsdagen. Ze kon er verder weinig over zeggen hoe & wat precies, maar ze wist iig dat het opgevolgd wordt door meerdere dagen en dat dat morgen bekend gemaakt wordt.
Dus morgen mail in de gaten houden en anders bel ik gewoon weer…kan mij het schelen hahaha
Ze zei al dit soort dingen lekker vaak toch eerder uit dan de bedoeling is…ja duh…hahaha :mrgreen:
dank je wel minnie!! ik wacht morgen even af!!
freggel kan je mijn ramen ook komen zemen??
ik mag het niet en kan er ook bijna niet door heen kijken.
claudie leuk een dakkappel maar kan me voorstellen dat je op ziet tegen de rommel.
hier lekker in de zon gezeten armen zijn beetje verkleurd en me vriendinnetje was even op visite gezellie.
nu zo eten en nog even in de tuin zitten heb net boodschappen besteld op ah.nl voor me verjaardag 160 eurie :shock:
:-*
o nu ik dat zo zeg denk ik ineens
LAUTJE GEFELICITEERD NOG MET JE VERJAARDAG!!!
Hahahahaha, dank je wel hoor!!!
Even snel een berichtje van mij!
Vandaag weer bij de VK geweest, en alles was weer goed. :inlove: Zit nog steeds 6 kilo onder mijn startgewicht, terwijl ik toch behoorlijk heb gegeten de afgelopen weken… :oops:
Verder was mijn B-Day erg leuk, ben schandalig verwend. :oops: :lol: We konden heerlijk in de tuin zitten, en voor het eerst in 5 jaar vond ik het echt gezellig! :dance:
Meiden, ik duik nu mijn bed in, heb het even helemaal gehad! Het weekend was net even iets te druk geweest!
xxx