Ooooooh Lautje, sorry, was het gewoon helemaal vergeten…
Meis, alsnog…
GEFELICITEERD!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Fijn dat je toch een gezellige dag gehad hebt. Je had ook wel echt suuuuuuuuuuper mooi weer he! :thumbup:
xHeske
Ja beter laat dan nooit:
Lautje nog gefeliciteerd meid!!
moggel!
BIB
foto’s in sf.
lautje gefeliciteerd!
en mooi dat je het leuk gevonden hebt!
minnie ramen lappen lukt nog wel hoor, maar bed verschonen…dan krijg ik last van mn bekken en rug…dus dat doet hubbie maar (al ik het dan toch niet kan laten om het na te doen…)
enne wat jeroen betreft…tja het is niet zijn kind, dus tja dan hoef je daar toch ook niet sjaggie om te worden? maar goed die vrienden uit amstelveen?
heske kep een heerlijk dagje gehad zonder apie hihihi gister lagen we er allemaal tegelijk in…mn stiefvader kwam nog om het kippenhok verder af te maken en tja yeline head twee uur geslapen tussen de middag en energie voor 100, tjee werd er al moe van als ik er naar keek. helaas was het vanochtend al om 7 uur mama ikke wakker…zal ook wel door het mooie weer komen…naja ik bedenk me maar zo, straks ligt er toch een kleine aan de tiet om die tijd.
vandaag lummelen we een beetje aan. ik heb geen puf en als de zon in de achtertuin staat gaat ze lekker naar buiten en mama ook.
bianca zou ze wel willen doen bij je maar drachten nieuwegein is me net iets te ver voor alleen ramen lappen…en bovendien hou ik het niet langer dan een kwartier uit in de auto…
sow we zijn weer op t werk :mrgreen:
hakt er wel in hoor om half zeven op moeten :o
gelukkig dat t licht is en de zon schijnt krijg je toch een beetje zin om op te staan
gistermiddag nog lekker in t zonnetje gezeten bij vriendin van mij volgens mij zelfs een beetje kleur opgedaan in mijn gezicht zonder vlekken :dance:
gisteravond naar de gym geweest 1 inmiddels bevallen en 1 die de 17e uitgeteld was, is niet op komen dagen en niet afgemeld… spannend :mrgreen:
btw mijn intake voor de kraamzorg gehad, telefonisch uiteraard. ze hadden me 40 uur toegezegd volgens de richtlijnen vorig jaar dat was inmiddels veranderd naar 45 uur :dance: en omdat ik tzt 2 kiddies onder de 4 jaar heb, krijg je weer 4 uur extra :dance: dus zit nu op 49 uur ik is helemaal blij :mrgreen:
vandaag mail gehad van prenatal maar wordt alleen gesproken over mama mazzelkoopavond :think: meiden ook nog 25% korting op positiekleding :dance: dus sla je slag :mrgreen:
ik zag ook dat bugaboo een maxicosi heeft uitgebracht erg simpel maar zou m toch wel willen hebben hoor maar daar trapt vriendlief niet in denk ik zo :lol:
verders… :think:
weet t niet meer kga ff door met werk
Ik ga morgen weer bellen met de prenatal als ik vandaag geen duidelijkheid kan vinden.
De info van die 3 mazzeldagen heb ik van iemand die bij de prenatal werkt…neem aan dat die toch haar info wel juist heeft!!
Lautje, meis alsnog van harte gefeliciteerd (lekker op tijd he??!!!)
Freggel, idd Amstelveen. Ik heb er geen moeite mee, dat zijn hun kinderen en hun regels…tuurlijk baal ik wel eens en denk dan…tis maar goed dat het niet mijn dochter is…
Maar Jeroen kan het niet laten zitten. Die wordt pissig…
(er wordt gevraagd wat dametje wil eten…mag echt alles kiezen…kiest uiteindelijk patat…dus ik dat allemaal maken…ze eet 2 stukjes laat de rest koud worden en vraagt aan mams een broodje kaas uit de oven en mams maakt dat…Jeroen pissed…haar vader ook pissed…
dit gebeurd namelijk elke keer)(mij boeit het niet hoor…hun regels niet de mijne)
Claudie, lekker een paar uur extra kraamzorg.
Ben benieuwd wat ik krijg. Heb nog geen intake gehad!!
minnie je zal binnenkort wel gebeld worden denk ik, ik ben vorige wk donderdag gebeld!
minnie wat vreemd zeg je zou idd zeggen dat zij t bij t rechte eind heeft :think:
dan ben je toch gek ook hij die moeder van dat meiske t meiske krijgt maar wat ze wenst :shock: bij ons werkt dat ook anders hoor! ik zou me er ook aan irriteren maar niet de rest van hun bezoek :mrgreen:
freggel lekker is dat hè dagje zonder kiddie :thumbup:
hebben jullie wel eens gekeken op wwwpuntmypersonalbagpuntnl zo’n tas krijg ik van mijn zus als de beeb is geboren :drool: en dan met een foto van hun 3tjes :inlove: erop. kwil graag de roodwitgenopte :mrgreen:
nou moet weer verderssssssssss
morgen dames kom me even afmelden voor vandaag.
Ga zo eerst weer f eten en me insmeren voor in het zonnetje in ga!!
zal uit kijken voor het masker!!
minnie ik vind niet normaal van die moeder zou bij mij nooit gebeuren je kiest patat dan eet je patat. Akls ik zou weten dat ze het niet zouden lusten is het wat anders maar dan had ik dat al gezegt als ze dat gekozen had nee dat krijg je niet want lust je niet.
freggel erg lief van je!! maar zou ook nooit een hoog zwangere vrouw voor me laten werken :-*
heske vandaag echo toch??
lautje fijn dat je zo’n leuke dag hebt gehad die krijg ik hopelijk over 2 weken heb de boodschappen al besteld of had ik dat al verteld?? :think:
en doe gewoon plastic bekers en borden das lekker makkelijk!!
nou tot vanmiddag denk ik kom ik stiekem toch wel kijken!!
Oeh, die tassen zijn leuk Claudie!!! :thumbup:
Minnie, kan me wel voorstellen dat je hubbie dat gedrag erg irritant vindt, maar ja, om dan de rest van de tijd je daar druk over te maken… net wat je zegt, ben blij dat het jullie dochter niet is (al denk ik dat het meer aan de moeder ligt, als ik dat zo lees…)
Freggel, mooi dat je apie-loze dagje goed bevallen is. Ik ben vanmiddag aan de beurt. Tjip belde net op met een geweldig voorstel: hij komt vroeg naar huis (begin van de middag) en gaat met Sterre de tuin in, ff naar de kinderboerderij, etc, en dan ga ik… IETS VOOR MEZELF DOEN! Oei, als ik nog maar weet hoe dat moet :? Winkelen ofzo, zei hij,…nou, dat moet wel lukken. Moet hoog nodig wat positiekleding hebben, en sokken, en grotere bh’s (weiger nu al die meegroeimonsters te gaan dragen ), en schoenen, en ff wat broekjes, ondergoed en shirtjes met korte mouwen voor Sterre…Heb er helemaal zin in
Nu maar hopen dat er niks tussenkomt, want als er iets geks gebeurt in de winkel (aanhouding oid) dan kan Tjip niet weg, maar dat zien we dan wel weer. Geloof iig dat het kwartje toch gevallen is, na afgelopen zondag :mrgreen:
xHeske
Bianca, de echo is donderdag! Wel lief dat je eraan denkt! :-* Veel plezier in de zon 8) , kijk je ook uit dat je geen vocht gaat vasthouden, ik was bij Sterre aan het einde echt een wandelende waterballon, en dat was niet zo heel erg fijn :? (tot zover mijn goede raad, ik ga ook gewoon de zon in hoor )(was wel een hele bruine waterballon toen :lol: )
ben beetje bang voor dat masker wat je leest en heb gezien hoe dat eruit ziet nou dan ben ik liever een witte waterballon
beneden even een doekje overal langs halen en op me kont zitten boven is het voor het oog netjes.
i.v.m visite.
heb trouwens als ik smorgens wakker wordt een hele grote opgedroogde vlek op me shirt :shock: en op de dag gaan ze ook al meer lekken.
Ook heb ik smorgens als ik wakker wordt enorm last van mijn bekken en savonds ook!!zo f gezeurt heerlijk is dat even!!
Oh lastig lekkende boobs!! Had het bij Matthijs wel, nu niet!!
OH en ik ben er eindelijk achter van Prenatal. In de email kan je een radio aanklikken…dan hoor je de reclame die NU op de radio gedraaid wordt. 24 t/m 27 april 20% korting op bijna het hele assortiment!!!
Elke dag is er een extra mazzelaanbieding, maar dat is denk ik een verrassing ofzo!!
Kan helaas niets extra’s vinden over woensdagavond behalve wat er in de mail stond…
Maar dat maakt niet uit, ik ga wel donderdag of vrijdag ofzo…
Heske, oooohhhhh heerlijk shoppen ik wil oooooooooooooook.
En wel lief van Tjip hoor, dat ie je komt aflossen vanmiddag!!!
Oja, zwangerschapsmasker is echt balen. Ik heb wel bruine vlekjes onder mijn ogen van de vorige keer. Je kan de zon niet helemaal vermijden, maar ik zou niet gaan liggen bakken ofzo!!
Ik heb dus bij Sterre wel gigantisch liggen bakken. Sunblock op m’n smoel, dat wel. Geen masker of vlekjes gekregen, maar dat is waarschijnlijk puur mazzel. Had dus wel extreem veel last van vocht. Kon 's avonds vaak mijn vingers niet meer bewegen. Toen viel het kwartje wel, en ben ik maar in de schaduw gebleven, maar toen was het eigenlijk al te laat. Ik ga nu wel gewoon de zon in, maar echt bakken zit er deze zomer niet in…
Ja, Tjip is soms wel heel lief hoor Hij belde net, dat hij nog ff wat boodschappen in de auto ging gooien en dan komt ie naar huis. :dance: Ook wel stukje eigenbelang natuurlijk, want met dit weer wil hij natuurlijk liever in de tuin wat aanrommelen dan in de winkel rondlopen, waar het nu toch rustig is, klanten komen vooral 's morgens en 's avonds als het zo’n lekker weer is. Maar goed, ik ga zo nog ff stofzuigen en dan lekker de stad in! :dance:
xHeske
Minnie, nou ik ben benieuwd, ga donderdag wel even langs de prenatal. Hoop idd dat er dan de korting is.
Bianca, lekkende (.) (.) heb ik ook al maanden last van :roll: Mijn vriend werd zelfs een keer wakker in een natte vlek van mij die ik het bed zat…
Freggel, jemig dat je met zo’n buik nog de ramen kan lappen, en die van je buurman ook nog kan doen. Ik kan heel veel klusjes niet meer doen, ook al is mn buik niet zo groot. Als ik soms ga bukken dan lijkt het wel alsof de beeb dat niet prettig vindt, het voelt alsof hij in de verdrukking ligt en dan krijg ik weer een trap.
Lautje, nog gefeliciteerd met je verjaardag! En heeft je visite uitgebreid de kinderkamer bewonderd?
minnie kan me jeroen zn reactie wel voorstellen hoor…zij kan heeel ver gaan met dekids om ze hun zin te geven…maar goed ik zou het in elk geval de rest van het bezoek niet laten merken.
claudie luek he zijn die tassen! en dagje zonder kiddie is heerlijk hoor, dan kom je zelf ook aan je rust toe.
bianca al lekker in het zonnetje? ik zal zo ook. yeline ligt lekker plat, maar die was ook op. en ik hoefde er dit keer niet zoveel voor te doen hahaha haal dr wel op tijd uit bed. anders heb ik vanaaf weer drama.
heske sjopse! en die meegroeitenten…helaas je ontkomt er bijna niet aan…
ow en die vlekken…die kreeg ik bij yeline ook… tot nu toe niks, ja een heel klein vlekje in mn bh, maar die komt niet door mn shirts heen. zal wel zijn omdat ze weten wat ze weer gaan doen…
zwangerschapsmasker heb ik niet, krijg ik ook niet. wel hou ik nu meer vocht vast…komt ook door het warmere weer denk ik. maar goed heel veel is het gelukkig nog niet. en zijn we straks wel weer kwijt.
vlinder, tja ramen lappen wil wel hoor, maar die van de eerste verdieping heb ik niet gedaan, die mag hubbie doen. gelukkig zijn mn ramen niet zo laag en hoog dat ik er fatsoenlijk bij kan, alleen dat gebuk met die emmer… tja dat heb ik ook hoor dat beebje dan dwars gaat zitten doen. zelfde als op een burostoel zitten…
Hallo dames!
Maar weer es een berichtje van me: kan ik het topic tenminste weer wat makkelijker terugvinden. :lol:
Ben momenteel nauwelijks nog op KOK. In het topic van ‘mijn maand’, zijn er 2 inmiddels alweer bevallen, loopt er 1 overtijd en nog een paar anderen staan voor de komende maanden op de lijst. Dus een beetje zoals hier en daar kan ik momenteel niet zo goed tegen, dus heb wat afstand genomen van KOK…
Maar lees af en toe nog wel mee hoor! Wil nl wel op de hoogte blijven wanneer BIB’s BUB’s zijn geworden.
Hier dus verder niet veel nieuws, ronde 9, NOD morgen of zaterdag, gaat denk ik geen NOD worden, maar WOD…
Probeer er niet teveel mee bezig te zijn, misschien is het dan binnenkort wèl eens raak…!
iuno wij blijven gewoon voor je duimen dat je snel zwanger bent. :hug:
vlinder dan ben ik gelukkig niet de enige met lekkende boobs.
minnie ik had mail gekregen dus ga vrijdag met hubbie naar prenatal moet nog de babyfoon en boxmobile en nog wat dingetjes!!
zal morgen lijstje maken zodat ik alles kan halen!!
visite is weg en ik ben f uit de zon buik werd helemaal rood terwijl ik d8 in de schaduw te zitten dus niet helemaal :doh:
en wilde me stoel verplaatsen en me vinger zat klem heel stuk vel eraf en niet gewoon nee heel diep AU :wall:
heske veel plezier!!
Zal nog even het nieuws vertellen vind ellen vast niet erg als ik dat doe.
Ze is bevallen van een MEISJE en ze heet MYSHA en weegt ongeveer 4 pond is geboren vanmorgen om ongeveer 7 uur met een keizersnee moeder en kind maken het goed!!
de rest komt ze binnenkort denk wel zelf vertellen maar de eerst komende tijd zal ze gaan genieten van haar mooie meisje!!
Ellen, van harte gefeliciteerd met je dochtertje MYSHA
Wat een heerlijk nieuws!! alles goed met moeder en dochter???
alles goed, lees ik…(oeps beter lezen patries) :mrgreen:
hoi hoi
ellen gefeliciteerd met je dochter.
vandaag heb ik een druk dagje gehad.
heb de gehele bovenverdieping gesopt en de ramen gezeemd.
en ik heb alle babykleding en lakens enz. gewassen en lekker buiten laten drogen.boodschapjes gedaan.
nu doe ik niets meer heb nu last van mijn bekken.
als ik loop heb ik last van steken in mijn vagina en het gevoel dat ik moet plassen,wie herkent dit?