Augustusstoppers 2007, deel 11... ***Quirine***

HIHI snips, hier hingen vandaag ook de babywasjes buiten!! :inlove:

En is je beebje niet toevallig al aan het indalen?? Misschien dat dat het gevoel veroorzaakt??

minnie is dat niet te vroeg dat het al kan gaan indalen?

snips ik zou ook zeggen dat je beebje zich klaar maakt om te gaan indalen…of dat vroeg is weet ik niet, maar anders zou ik niet weten waar die pijn vandaan komt…

heerlijk alle wasjes buiten!

hier alleen de flessen nog ff steriliseren…en klaar zetten in de kast. (staan nu nog boven in verpakking…maar goed uitkoken is snel genoeg gebeurd)

zal zo lekker voor de tv.

ellen gefeliciteerd met mysha!

Ellen: :dance: gefeliciteerd met jullie dochter :dance:

Iuno: we blijven voor je duimen hoor meid :hug: .

bianca: lekkende (.)(.) heb ik ook last van. De ene keer meer als de andere. Soms wat vervelend, maar ach …

Snips: tijdens zwangerschap van Lienke heb ik daar ook last van gehad. Weet eigenlijk niet meer waardoor het kwam :think: :oops: .

Voor indalen lijkt het me nu ook nog een beetje vroeg bij jou.

Gisteren weer naar vk geweest en alles was goed met beebje. Groeit goed en lag lekker overdwars. Zal vast een meisje zijn, nu al dwars liggen :wink: :lol: .

Het werken in de zorg geeft me steeds meer bekkenklachten, dus morgen maar even weer met mijn leidinggevende om de tafel voor meer vervangende werkzaamheden. Hoop wel dat ik nog een beetje werken vol kan houden, al was het alleen maar voor de afleiding.

Groetjes Renate

hier ook steeds meer last van me bekken maar heb genoeg afleiding deze week zodat ik niet teveel in huis kan doen.

morgen komt me tante met me nichtje van 6

donderdag naar de stad met snip naar de h&m en broodje eten bij v&d gezellie!!

vrijdag is hubbie thuis en gaan we naar de prenatal

zaterdag me tante jarig dus hele dag op me gat op verjaardag en zondag tja dat weet ik niet bij komen van de week denk ik.

:-*

oud klas genootje van me is ook bevallen afgelopen zondag.

een jongen stijn,

IK WIL OOK :cry: ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet en wil haar knuffelen ben echt MEGA jalours :twisted:

nog 3 maanden :shock: pff

niet zeuren bianc!!

moggel

BIB

hier een k nacht achter de rug…ben verkouden en dus om de haverklap wakker…kep uiteindelijk toch maar de neusspray gepakt en toen kon ik lekker doorslapen. maar goed ben nu dus totaal niet wakker… had ook steeds kramp in mn schenen…is nu nog niet helemaal weg…zal vandaag maar eens andere schoenen aan.

yeline is al wakker en keutelt in dr pyjama want ze wil dr kleren nog niet aan. ik vind het best hahaha

bianca leuke dagen voor de boeg dus, geniet er maar van!

en zeuren, ach meis zeur maar lekker hoor. tis niks an om steeds thuis te moeten zitten…ik vind die 6 weken al te lang…

renate nog iets kunnen regelen?

goeie moggel!!

zo heerlijk alle rekeningen betaald want we hadden weer geld en er lagen er al een paar te wachten.

vind altijd zo lekker als je net geld heb dan staat er zoveel op :lol:

maar shoppen houden we deze maand netjes!!

nou ga zo even eten en douchen en verder niks doen hoop dat mooi weer wordt maar ziet er nog niet zo uit.

Tis lekker als er veel geld op de rekening staat, totdat alle vaste lasten er weer af zijn hahaha…(altijd weer een tegenvaller, maar ja)

Freggel, je mag wel neusspray hebben. Die 0.5 kinderneusspray van de apotheek/drogist werkt echt heel goed. Ik mocht die van de HA gewoon gebruiken (uiteraard niet langer dan wat in de beschrijving staat)

XX

ja idd minnie maar we hebben het echt niet slecht maar toch valt het iedere keer weer tegen haha dat heeft iedereen denk ik wel want je leeft naar het geld dat je hebt.

Weten jullie nog dat ik een foto in sf had staan van mij en koen die nu 3,5 maand is?

die is al vanaf zijn geboorte “verkouden”

en baby’s kunnen alleen door hun neus ademen nu is hij al een paar keer blauw geworden en is hij vorige nacht in het ziekenhuis geweest nu gaan ze gelukkig in wkz hem verder onder zoeken of hij mss een vernauwing heeft die ze weg kunnen halen als het echt verkouden is houd hij dat tot hij een jaar is.

baby’s schrikken als ze het benauwd hebben en houden dan hun adem in en daardoor worden ze blauw maar hij heeft geen last van benauwd zijn omdat hij niet anders gewend is sinds zijn geboorte.

Zijn moeder blies in zijn gezicht toen hij blauw werd maar hij hoefte niet te huilen (zodat hij door zijn mond ademt) maar begon te lachen het is zo’n lief ventje hij heeft nog NOOIt gehuild hij lacht alleen maar.

:-* voor koen ga morgen een kadootje voor hem kopen.

Ah wat sneu zeg!!! Hopelijk kunnen ze iets bedenken dat Koen daar geen last meer van krijgt!! (en schrikken voor zijn mama zeg…jemig)

getsie…dat hoop je nou net niet…

hier een best wel relaxed dagje gehad, maar wel last van een beurs gevoel bovenin…das neit fijn…morgen en vrijdag rustdagjes. yeline lekker naar de oppas en naar opa en oma voor een nachtje. en dan heeft hubbie ook de week vrij dusss heerlijk!

nou meiden tot morgen!

freggel geniet ervan!!

ik heb foto’s van MYSHA het is een pracht kindje :inlove:

maar ellen mag zelf kijken of ze ze aan jullie showt is natuurlijk haar kindje.

morgen naar h & m heb er zin in en lekker bij v & d eten :drool:

ben sago morgen gaat niet door :cry:

had zo’n zin in broodje van de v & d nu heeft hubbie aangeboden morgen avond te gaan :think: maar dan heb ik niks aan de broodjes kan het dan wel kopen voor dag erna want tonijn en kruidenkaas kan je los in bakje kopen :drool:

heb al mensen geprobeert maar niemand kan en alleen zie ik niet zitten.

bianca sorry door mij ben je saggo

hier ikke snel even. Ben nu bij mijn ouders en kan eindelijk even internetten. De laptop had het begeven, maar met een beetje mazzel doet hij het morgen weer. Dan merk je pas hoeveel je via internet doe.

De auto is ook kaduk, wordt nu gemaakt en gelijk apk. hierna gaat hij gelijk weg. Dat ding heeft me in 4 maanden tijd nu meer dan 1000 euro gekost!! De badkamer schiet op, hopelijk eind dit weekend klaar. En dan heb ik hopelijk ook weer tijd om te kokken. Maak belachelijke lange dagen nu, de kleine frum is s avonds ook super druk. En kian is ook helemaal uit zijn ritme. En me huis…pfff daar beginnen we nog geen eens over.

Even een knuf voor freggel, omdat je in je laatste daagjes zit.

ik kom snel weer bij lezen!!

xxx

nu ga ik dus alleen!!!

rick wil ookal niet meer!!!

k ***** t hormonen. :twisted:

Ellen, gefeliciteerd met je dochter Mysha!!! :dance: :dance: :dance:

Ah arme Bianca… kan me voorstellen dat je baalt… Het is dat we vandaag de echo hebben, anders ging ik wel met je mee :wink:

Meiden, ik ben gewoon toch weer een beetje zenuwachtig voor de echo. Zal het zo gek vinden als frummie nu toch een jongetje blijkt te zijn :lol: Nou, nog een paar uurtjes (kwart voor 1) en dan weten we het zeker!

xHeske

goeie morgen nou ik ga zo eerst even eten dan douchen en dan naar de tram daar 30 min zitten (gaat wel lukken)

en dan broodje eten dan naar h&m en dan spul voor op broodje mee nemen en broodjes meenemen.

(en rick krijgt niets)

en luchtje voor mezelf ik verwen mezelf gewoon vandaag ben toch bijna jarig.

heske succes bij de echo en zal vast wel gewoon een meisje zijn.

kun je me niet f sms sturen? want ik ben hele dag weg.

Is goed hoor Bianca, heb je nummer in m’n telefoon gezet, dus dan hoor je het wel.

En je bent ook een lekkere muts he, moest zo lachen om dat ‘En Rick krijgt niets’. Groot gelijk! :thumbup: :mrgreen: