Augustusstoppers 2007, deel 11... ***Quirine***

heel kort ff ego berichtje van mij

ben op mijn werk

heb tandpijn :frowning: doet zo’n PIJN mag om 12.00 uur bij de tandarts zijn

en ben zo bang vd tandarts :shifty: maar ik weet als ik daar geweest ben als t goed is van mijn tandpijn af ben :pray:

vannacht dus echt weer k geslapen want mijn schouder doet ook al zeer en straalt helemaal uit naar mijn nek :frowning: en dan fijn de hele dag achter een pc werken :thumbdown:

nou kga weer verder :frowning:

Claudie… :hug: Succes zometeen bij de tandarts meis!

claudie sterkte zometeen bij de tandarts!!

heske ik ga lekker shoppen voor de baby en mezelf luchtje en kleertjes voor beeb.

hij zoekt t maar uit en we eten ook waar IK zin in heb!!

de mazzel met hem.

Heb hem vanmorgen wakker gemaakt omdat hij zich verslapen heeft zegt geen dank je wel en gaat zo weg zonder doei te zeggen nou sorry maar gedag zeggen hoor je te doen want straks gebeurt er iets en heeft ie spijt.

dankjewel ladies :-*

heske veel plezier straks bij de echo! ik ben benieuwd hoor wat het is! zet je t hier wel neer? :think:

bianca meid geniet er gewoon lekker van. en idd mannen :twisted: die zou je naar heropvoedings weetikveelwat moeten kunnen sturen dan mag die van mij ook mee :wink:

om 11 uur moet ik hier vertrekken om 12 uur afspraak bij de tandarts :shifty: kan nog ff thuis tanden poetsen

Heske spannend de echo!!! Ben benieuwd.

Claudie, succes bij de tandarts…

Bianca, haha jij hebt echt last van je zwangerschapshormonen he :mrgreen: Ga jezelf en de baby maar even lekker verwennen vandaag.

JA vlinder heb er echt last van zit mezelf in de weg wordt gek van alles en iedereen en iedereen maar zeggen doe eens normaal JA kon dat maar kan er ook echt niks aan doen ga zo lekker weg even uitwaaien en shoppen doet de mens goed.

ADEM IN ADEM UIT :wall:

Bianca, ik herken dat helemaal hoor, ik kan ook zo fel reageren nu met die hormonen. En jij zit ook nog eens steeds thuis, dat maakt het nog een stuk vervelender. Mannen zouden eens moeten weten hoe het voelt, dan zouden ze misschien wat meer inlevingsvermogen hebben…

Zo, schoonzusje heeft net Sterre al opgehaald, zou oppassen tijdens de echo, maar had zin om ff naar de hertjes te gaan met ons apie. Nou prima, heb ik nog ff een uurtje het huis voor mezelf, helemaal niet erg hoor. :wink:

xHeske

ben ook weer goedgekeurd door de vk. alles was netjes, nu mogen we 2 mei weer…

nog steeds BIB dus.

lelle dank voor je knuffel. met dit weer is het een stuk beter vol te houden gelukkig, lekker inhet zonnetje. relax!

wat balen dat je auto het begevenheeft zeg! fijn dat de badkamer opschiet! de rest komt dan wel weer joh. :hug:

bianca knuf voor jou hoor! jammer genoeg hebben we hier geen v&d anders deden we t samen met afstand er tussen. en laat die hormonen maar gaan hoor meid!

heske spannend hoor! ben benieuwd. lekker dat sterre alvast is meegenomen. jij ook nog ff rust…

claudie suc 7 zometeen…en werkze.

hier een relax dagje geen apie en ik zie wel hoe ver ik kom vandaag.

:cry: :cry: :cry: zit al 5 minuten keihard te brullen hier alles zit tegen

hubbie vind nu weer dat ik teveel gekd uit geef.

positiekleding tja is jou probleem dat je dat nodig hebt.

mijn verjaardag vieren boodschappen ko0st geld ja door mij.

echo kost 100 euro ja ik wilde dat

JA alleen ik maak het geld op :cry: :cry: :cry:

nou blijf ik thuis en ga ik zo een pot thee weg drinken en reep chocola en heel hard verder brullen.

ik zie het echt niet meer zitten nu

Nou ja, Bianc, ga die vent eens heel snel aan zijn verstand peuteren dat híj degene is die jou zwanger gemaakt heeft!!! :naughty: Het is zo herkenbaar hoor, die reactie van hem, Tjip had dat bij de eerste zwangerschap ook, en ik kon (en kan) daar zo boos om worden. Alsof wij het leuk vinden dat we niet meer in onze kleren passen! Tuurlijk ben je dolgelukkig met je zwangerschap, maar die bijkomende kosten zijn niet alleen jouw pakkie-an… :hug:

Freggel, fijn dat je weer door de keuring bent. Hoop eigenlijk dat je 2 mei niet meer hoeft te komen :wink:

he bianca…brullen lucht op meis…en ik snap helemaal dat je er doorheen zit nu. maar een beetje meer begrip mag ie wel tonen hoor…

heske ik hoop t maar ga er maar niet van uit. dan valt het wachten nog mee.

oh bianca meis trek t je niet aan :hug: mannen snappen t gewoon echt niet, weet er alles van :wink:

ga er toch lekker ff tussenuit dat heb je gewoon ff nodig en hier je hart luchten dat scheelt ook een hoop vind ik zelf :-*

ik ben dus terug van de tandarts :shifty: en een verstandskies armer, er staat er nog 1 op trekken maar wilde toch afwachten of hiermee t leed geleden is voorlopig en anders ziet ie me heel snel terug! :frowning:

heske je weet inmiddels wat t wordt :inlove: vertel vertel vertel

lekker hoor dat schoonzusje met sterre op pad is :thumbup:

freggel weer goed gekeurd meid, nou 2 mei gaan we samen :wink: dan mag ik ook weer nl!

nou weet ik t ff niet meer… moet ook weer aan t werk zoveel hebben ze vandaag nog niet aan me gehad :oops:

dank je wel dames doet me goed.

ben toch f weg geweest vriendin zei je komt NU met mij broodje eten en heb even 2 grote slaapshirts gehaald voor de bevalling.

bij de blokker 3,00 nou als ie daarover gaat zeuren en 3 shirts voor de baby bij de wibra er leuk en maar 2 euro de stuk en eten en drinken ben ik getrakteert nou die jongen mag niet meer zeuren.

Hij voelt ook wel dat ie fout zit denk ik want hij heeft een vak uur opgenomen en komt dus eerder naar huis en zij haal maar geen boodschappen we gaan lekker naar de mac.

nog geen sms gehad van heske mss omdat ze denkt dat ik thuis bleef en toch wel kok in de gaten bleef houden ben benieuwd.

claudie gelukkig viel het mee en hoop voor je dat het hier mee nu klaar is.

freggel ik hoop voor je dat je niet meer terug hoeft en dan gewoon je beeb al hebt!!

Ah nog niks van Heske, ben zo benieuwd :smiley:

ECHO:

Hé Heske waar ben je nou!!! wij zijn helemaal niet nieuwsgierig ofzo :liar:

maar zijn gewoon super benieuwd hoe de echo was :mrgreen:

zou t dan toch een jongen zijn, dat ze flink aan de sjop is geslagen :think: :mrgreen:

:clap: Bianca ben blij om te horen dat je er ff tussenuit bent geweest :-*

volgens mij voelt je hubbie aan zijn water dat ie t goed moet maken :clap:

mac :drool: heb ik ook wel zin in :mrgreen:

woon je dichtbij dan ga ik mee, wordt ie zeker gek met 2 zwangere vrouwen :lol:

Ha meiden, hier ben ik dan! Echo was echt helemaal geweldig! Wat is dat mooi zeg, zo’n 3D/4D-echo :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: In het begin lag de navelstreng precies op de verkeerde plek, en de voetjes ook nog zo opgetrokken dat we niks zagen (en dan ook nog een handje voor het gezichtje… hoezo eigenwijs :lol: ).

Maar uiteindelijk is het toch gelukt, we weten echt 100% zeker het geslacht, was uiteindelijk zó duidelijk te zien. Zal jullie niet langer in spanning laten zitten… Sterre krijgt een…

ZUSJE!!!
:inlove:

Ik ben helemaal verliefd op dat kleine pukkie, ze zag er zooo schattig uit!

Weet niet of ik Bianca nou nog moet smsen, wilde net wel eerst ff m’n fam op de hoogte brengen en kreeg m’n moeder net pas te pakken, vandaar dat je nog niks hebt gehoord. :wink:

xHeske

oh wat leuk heske :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

stuiter stuiter

heeft ze d’r gezichtje ook nog geshowd?? :inlove:

Heske wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!! :inlove:

Verder net groeieecho gehad en ik was er al een beetje bang voor, gezien het herkenbare gevoel van de 1e zwangerschap, maar dit wordt waarschijnlijk weer een flinkerd…

echo met 28 weken: hoofd 28w3d, buik 29w2d, been 28w6d…

(dit is goed zo’n kleine week speling, voorspelling 8 pond)

Echo vandaag 32 weken: hoofd 34w6d, buik 35w5d, been 34w3d.

(dus in 4 weken is beebje een kleine 6/7 weken gegroeid en loopt nu 3 weken voor)(heb geen voorspelling gekregen, maar dat zal naar de 9 pond gaan)

omtrek hoofdje is nu 31,97 cm, buikje 30,81 cm en bovenbeentje 6,48 cm.

Over 4 weken weer een echo en dan gaan ze beslissen of ik nog thuis mag en of het te ver voorloopt…

Ik ga vanavond even verder reageren, ben moe en heb honger!!! later!!