Heske joehoe eeen meisje! :dance: :dance:
Minnie, je beeb is idd flink gegroeid. Wat als hij/zij te groot zou worden krijg je dan een KS??
heske gefeliciteerd en bedankt toch voor de sms
mac was heerlijk en hubbie weet dat ie fout was en doet weer lief morgen maar lekker shoppen voor de beeb daar wordt een mens ook weer vrolijk van en van de week maar gewoon kleertjes wassen kan mij het schelen.
of zou dat te vroeg zijn? moet wel heel veel dingen appart wassen omdat eerste keer is.
:think: vind wel zonde 1 wasmachine aanzetten voor 1 klein shirt
hebben jullie tips??
met de hand?? of wat??
Vlinder, als deze beeb buiten de grenzen komt dan mag ik iig niet meer thuis bevallen en word ik waarschijnlijk rond de 40 weken ingeleid.
Blijft ie binnen de perken (denk onder de 10 pond) dan moet ik wel in het ziekenhuis bevallen, maar zullen ze me niet direct inleiden ofzo.
Tenminste dit is wat ik een poos terug van de vk begreep.
Knijp m wel een beetje hoor, ik moet verdikkeme nog 8 weken en beebje loopt nu alweer ruim 3 weken voor…
(matthijs liep toen bijna 5 weken voor en woog 4850 gram en dat was voor mijn onderkantje net een beetje teveel)
Bianca, voor 1 shirtje zou ik een handwasje doen. Verder gewoon lekker gaan wassen hoor als jij daar zin in hebt!!!
En morgen lekker gaan shoppen, heerlijk!!!
kan me voorstellen dat het zwaar is minnie!!
en die kleertjes ja is allemaal andere kleur en staat op 1e keer alleen wassen ga ik denk alles maar in handwas doen he??
gebruiken jullie daar gewoon wasmidel voor?? doe eigenlijk nooit handwas.
Zijn het felle kleuren dan Bianca???
Ik heb hier alle gekleurde was bij elkaar gedaan en dan een halve was gedraaid!!
Voor een handwas gebruik ik meestal een paar druppels wasmiddel. Daarna wel goed uitspoelen anders blijf je lang last houden van de wasmiddel. (en kan je ook witte vlekken in de kleding krijgen)
hoi
minnie al 3 weken voor :shock: ,ik hoop voor je dat het binnen de perken blijft.
bianca ik heb ook alle babywas gewassen en alles bij elkaar gegooid.wit en gekleurd.
ik heb zo’n doekje gebruikt,color catcher.
en de kleur zat ik het doekje en mijn witte was is nog steeds wit
heske wat leuk nu voor 100% een meid,kan je lekker verder shoppen.
bianca ik zou ook alle kleuren bijelkaar doen en dan zo’n doekje erbij.
wit was ik wel apart. en met gewoon wasmiddel zonder wasverzachter.
het hoeft echt niet stuk voor stuk hoor.
minnie al 3 weken voor…tjeempie… ik denk dat deze beeb ook wel op het gewicht van matthijs gaat komen…en ik zou als ik jou was nog eens goed navraag gaan doen bij de vk over wat ze nou pcies gaan doen.
hier wordt ook een goed ontwikkeld kind verwacht…dus ik reken ook niet op minder dan 9 pond hoor…
heske feli!!! heerlijk een meid erbij!
moggel
BIB
zal straks yeline naar mn moeder brengen en dan eens wat gaan doen hier thuis, gister een luilekkerdagje gehad. doet een mens ook goed.
en dan zal ik er volgende week vast wat minder zijn…hubbie is dan de hele week vrij.
goedemorgen allemaal!
men minnie wat een maten :shock:
isabella en sebastiaan waren lange kindjes (53 cm) met gewichtjes rond de 7 pond dus ga daar nu weer vanuit maar wat een verschil zeg :o
freggel gister lekker genoten :thumbup: fijn is dat hè om een dagje geen kindje(s) om handen te hebben en volgende week hub thuis goed geregeld! laat die beeb maar komen! :mrgreen:
vannacht weer beter geslapen althans zonder tandpijn en schouderpijn :dance: daarentegen met een knoeperharde buik naar bed gegaan echt niet normaal en denk maar niet dat dat wegtrok :o 's nachts werd ik wakker met nog steeds die harde buik en misselijk :think: nu gaat t weer maar denk dat de beeb helemaal goed is gaan liggen en wie weet al een stukje ingedaald sebastiaan en isabella lagen ook al bijtijds startklaar nl
maar kneep m best wel omdat we maandag pas gaan erkennen :shifty: heb gister toen ik naar bed ging echt wat moeten wegpuffen :o
beeb is nu ook verdacht rustig :eh:
nou dat was ie weer kan vkpraktijk kijken omdat bassie naar de familie knots aan t kijken is :roll: (vind ie leuk die gekke opa :lol: )
ttot laters!
f snel ga zo de prenatla leegkopen
ik ga zo ook f van die doekjes kopen het werkt dus echt ik geloof het niet zo dus geen witte was erbij voor mij maar alle gekleurde gewoon bij elkaar op hoop van zegen dan maar.
ik vertrouw jullie!!
tot vanmiddag of morgen!!
haaai!
zo boodschappies weer binnen!
bij de ah waren magnums in de aanbieding :drool: 3x raden wat ik nu aan t binnenschuiven ben :lol: ach t zonnetje schijnt dus dan mag t 8)
bianca succes bij de prenatal :dance:
btw zijn die doekjes echt zo fijn :think: volgens zat er 1 in van die gratis babydozen toch maar es uitproberen dan!
zo ijsje op kan ik weer met 2 handen typen :mrgreen:
kindjes zijn nog ff aan t buiten spelen dus ff rust dadelijk eten bellatje slapen en mama ook bassie spelen of een dvdtje :oops:
tot laters
btw bij de gym weer 1tje bevallen! weer een jongen nu een bram :inlove:
maandag is de laatste les ben benieuwd met hoevelen we dan nog zijn :think:
Claudie zou wel lekker snel zijn nu al ingedaald, enne magnums :drool: :drool:
Heb foto’s van mn buik geplaatst. Zit nog even te dubben of ik naar de prenatal zou gaan nu, moet vanmiddag weer werken en rij er wel praktisch langs. Ah misschien even kijken, wil nog een leuk rokje hebben en die korting is natuurlijk mooi meegenomen.
minnie: wat gaat je beeb hard zeg :shock: . Hopelijk gaat het nu niet meer zo snel verder
vlinder83: zal zo eens even je buik gaan bewonderen …
bianca: ik zou ook gekleurde was gescheiden doen van de witte hoor. Ik was trouwens alles sowieso op kleur bij elkaar.
Rood en roze gooi ik echt nergens anders bij in, ook niet met een doekje.
Freggel: spannend hoor die laatste loodjes!
claudie: heb je nu nog steeds zo’n last van je buik of is het nu wel over?
Ik ben vanmorgen even met Lienke de stad in geweest. Tuurlijk ook langs prenatal :mrgreen: . Heb daar een leuk shirtje gekocht voor Lienke en een schattig rompertje voor de beeb. O ja, en stopcontactbeveiligers, want we kwamen er net een paar tekort.
Lienke ligt nu net lekker in bed, ze viel in de auto in slaap, en deze mama gaat zo ook even slapen .
Groetjes Renate
meestal doe ik roze en rood ook apart en dan de donkere en lichte kleuren bijelkaar (2 machines) hangt er ook een beetje vanaf hoeveel het is.
en zo’n doekje werkt wel hoor, ik heb die uit de doos ook lekker gebruikt.
hier weer terug van mn moeder en heb al schappies gehaald. nu mn lijstje eens verder afwerken.
@bianca&? wrote:
f snel ga zo de prenatla leegkopen
ik ga zo ook f van die doekjes kopen het werkt dus echt ik geloof het niet zo dus geen witte was erbij voor mij maar alle gekleurde gewoon bij elkaar op hoop van zegen dan maar.
ik vertrouw jullie!!
tot vanmiddag of morgen!!
Als je een fijne was op 30° draait, is de kans dat er iets gaat afgeven maar klein hoor!
Ik was alles altijd gelijk gewoon mee. Probeer wel een beetje dezelfde kleuren bij elkaar te krijgen (dus vooral geen wit erbij). Heb tot nu toe - ff afkloppen 8) - pas 1x gehad dat iets nieuws afgegeven heeft en dat was alleen omdat m’n nieuwe donkerblauwe broek ongemerkt bij de bonte was (40°) was gekomen (moeder had machine gevuld

zo ben ik weer heb lekker dutjes gedaan op de bank, met tijd en wijle vond sebastiaan t nodig om te roepen en dan hard hè; wakker worden :roll: dusss
isabella komt nu net pas naar beneden ons meiske heb ik er om 13.00 uur ingelegd en dametje klimt zelf uit d’r ledikant als ze wakker is, vind mama niet erg :mrgreen: komt ze altijd eerst ff bij mij zitten duimelen :inlove:
renate die buik is nog steeds niet helemaal snor de baby is een stuk rustiger en t gefriemel is gezakt naar onder :eh: als ik op sta, voelt t ook anders als eerst dus ik hoop dat t draaien nu gefinished is
vlinder zal zo es gaan kijken naar je buik :mrgreen:
ik heb ook allemaal aparte wasjes: was genoeg hier :mrgreen:
normaliter halen we t met 1 witte, 1 bonte en 1 fijne en die zitten dan ook goed vol (wel grote trommel: 7 kilo ) kan ik iedereen aanraden als je n nw wasmachine moet kopen :thumbup: de 1e is 10 jaar meegegaan en toen is ie lekker uit z’n voegen geknald :o (helemaal oververhit en vervormd) en de was heb ik gered :eh: meteen onder de koude douche.
nou ons meiske ff aankleden
Heske, een meid, wat ontzettend leuk!!! Krijgen al je mooie kleertjes nog een ronde! :inlove: :inlove: :inlove:
Wat een mooie buiken heb ik trouwens voorbij zien komen zeg! Ik had maar weer een nieuwe broek op Marktplaats gekocht, een nieuwe van Noppies, voor een prikkie! :dance:
Verder heb ik weer eens weinig te melden… Baby schopt behoorlijk, vooral mijn blaas is een favo doelwit! :lol: Ook heb ik de laatste dagen heel veel last van maagzuur, echt om gek van te worden! En dat terwijl de baby toch nog niet zo heel erg kan drukken toch???
Nou meiden, ik ga weekend houden, heb een ontzettende rotweek op mijn werk achter de rug namelijk! Extra stress en belachelijke drukte kunnen het niet zo goed vinden met mijn hormonen… :oops:
xxx
Zo daar ben ik weer!
om 20 uur lag t lekker te slapen inmiddels is isabella mij aan t vergezellen t mupke had net overgegeven in bedje :sick: ocharme. Bedje inmiddels verschoont en de douche ligt vol met brokken maar dat vriendlief dadelijk verwijderen
lautje vervelend zeg dat je zo’n rotweek achter de rug hebt :hug: tank lekker bij dit weekend volgende week een korte week meis :thumbup: :-*
ik hoef nog maar 3 dgn te werken :dance: stuiter stuiter
Ja, ik ben ook heel blij dat volgende week zo kort is… Heb echt even een paar dagen nodig, want ik zit er op mijn werk nu even helemaal doorheen.
Het is gewoon veel te druk, het bedrijf is ontzettend gegroeid, en er moet nog even van alles worden gedaan voordat ik met verlof ga. :roll:
Extra gezeur, bergen extra werk en ik die me schuldig voel als ik niet over blijf werken…
Ik weet dat het mijn schuld niet is, maar maak me er dan toch weer druk om… :shifty:
Volgende maar twee daagjes werken, en de twee weken daarna gelukkig maar 4 daagjes per week. Als het dan wel goed gaat, blijf ik gewoon fulltime werken, maar gaat het daarna weer bergafwaarts… dan wil ik echt week een dag vrij om bij te tanken.
Hoe voelt een harde buik trouwens???
Spant hij dan helemaal aan? Beetje raar gevoel, maar niet heel erg pijnlijk zeg maar… ( Snappen jullie het nog? :oops: )
Claudie, wat heerlijk dat je nog maar een paar daagjes hoeft!!! :dance: :dance: :dance:
Sorry voor mijn ego berichtje… :oops:
xxx
Claudie, ik hoef ook nog maar 3 dagen :dance: :dance:
Lautje, heb nog nooit een harde buik gehad, kan je niet helpen helaas.
Ben nog geslaagd bij de Prenatal, heb een leuk zwart rokje gekocht en nog wat voor de baby, lekker hoor die 20% korting.