Augustusstoppers 2007, deel 11... ***Quirine***

lautje normaliter is je buik gewoon vrij soepel kun je makkelijk in duwen zeg maar. bij een harde buik spant ie zich aan en wordt ie letterlijk hard en kun je er niet zomaar in duwen. zeker verder in je zwangerschap heel irritant :mrgreen:

maar meis jij gaat niet overwerken hè zeg denk aan jezelf ze hebben liever iemand die er ‘iedere’ dag is dan dat je je moet ziek melden oid. idd regelmatig vrijnemen om bij te tanken zou ik sowieso indienen dan kunnen ze er rekening mee houden dat je er evt niet bent dan kan t voor hun alleen maar meevallen. doe ik nu ook ondanks dat ik maar 3 dgn werk maar ze staan er helemaal achter :thumbup: maar als t bedrijf idd zo gegroeid mss is t dan ook hoog tijd voor een kracht extra :think:

vlinder jij lekker geshopt! :dance: en ook bijna klaar met werken :thumbup:

nou hier is alles aangekleed en ontbeten onder t genot vd bevalling en kraamafdeling :lol:

nou tot laters

bib

lees later… :-*

freggel morgen alweer 39 wkn :shock: :dance:

Hoi,

was even uit de running, maar gaat weer beter.

Had erg last van mijn ribben door het hoesten en het werd alsmaar erger…ineens donderdagnacht schiet het erin met hoesten…

Heb gejankt als een klein kind en wist even niet waar ik het zoeken moest…

Hele nacht opgeweest, kon me niet meer bewegen zonder te verrekken van de pijn…

Vrijdagochtend naar HA geweest en blijkt dat die spierbundels die hechten aan je ribben, die zijn een soort van gekneusd. Ik dacht dat het gewoon een spier was die verkeerd zat, maar zo simpel was het dus niet.

De dokter kon niets voor me doen, dit moet genezen met rust…(en dan op bed lig rust) Gister dus een ellendige dag gehad.

Vannacht ging het met behulp van de max. dosis para;s redelijk en vandaag ben ik alweer meer op de been. Alleen gaan zitten, opstaan, hoesten, kleding aantrekken etc zijn erg lastig en pijnlijk…

Geloof dat ik mijn portie pech nu wel weer gehad heb zeg…hopelijk gaat dit over met een week of wat (of sneller)

Misschien dat ik morgen weer wat langer kan forummen en dan lees ik even helemaal terug.

KUSSIES voor jullie :-*

doe maar lekker rustig aan hoor minnie en geniet maar vanhet mooie weer.

hier vandaag niet veel gedaan, vanmidda gnog ff lekker gelapen.

mn buikie begint nu aardig te zakken en dan worden de dagelijkse dingetjes nog ff wat moeilijker…

geen weeen of wat dan ook…maar goed we wachten maar af…

ik zal lekker vor de tv

meiden geniet maar van het mooie weer!

:hug: :-*

minnie :hug: t zit je ook niet mee hè meis jeetje zeg ik hoop dat je je snel weer beter voelt en de pijn weggaat :-

en de rest joehoe echoecho: niet te lang bakken in de zon 8)

wat was t toch lekker vandaag vanmiddag lekker met de kindjes naar de overkant gegaan: de speeltuin lekker geschommeld (zelfs ik paste er nog op :o ) isabella zei: mama ook schommelen :mrgreen: dus zo gezegd zo gedaan :wink: verders niet meegedaan aan glijbanen en t wipkippen hoor :hand: :lol:

toe straks is mijn zus nog ff met d’r 3 koters geweest kwamen via ons frieten eten en daarna door naar den bosch maar men wat een drukte 5 kiddies :shock:

nou ga ik ook lekker banken wie weet tot morgen :-
(morgen is de dakkapeldag :shifty: )

bib

fijne zonnige dag toegewenst!

Hallo dames,

Ga zo lekker met zoonlief naar buiten, maar moest het toch ff kwijt 8) :

Vandaag is mijn ‘officiële’ NOD, maar omdat m’n temp. vanochtend wéér extreem hoog was en de :twisted: :twisted: :twisted: maar niet kwamen (komen normaal altijd gelijk 's ochtends, lekker makkelijk :smiley: ), heb ik een uurtje geleden ff ‘voor de gein’ een ovu-test gedaan (zijn goedkoper dan zs-testen en kon er nog wel eentje ‘missen’ :wink: ) en die was dus hardstikke positief…! :shock:

Ben nog steeds een beetje van in de war. Natuurlijk hóópte ik wel op een streepje (ovu-tests schijnen ook ‘aan te slaan’ als je zwanger bent), maar verwachtte er eigenlijk geen en zéker niet één die zelfs nog dikker is dan vlak voor m’n eisprong…

Jeetje… zou het dan toch…? :? :pray:

Wil eigenlijk wachten met een zs-test tot dinsdag (CD 33, langere cyclus heb ik tot nu toe niet gehad), maar weet niet of ik niet toch al morgen ga testen (heb nog 1 zs-test in huis :slight_smile: )…

aarrgghhh spannend hoor iuno!

:-*

even snel heb niet alles gelezen doe ik vandaag of morgen wel.

freggel hoop voor je dat beebje snel komt!!

iuno ik duim voor je meid dat het raak is!!!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

tot laterzzzz

Meiden, bedankt voor het duimen :-* , maar het hoeft niet meer.

Heb net (tegen beter weten in) met ‘middagurine’ een zs-test gedaan en natuurlijk…

POSITIEF!!! :dance:

oh gefeliciteerd meid :dance: ben je nog net dit jaar uitgerekend of wordt dit t eerste 2009 kindje alweer :think: :inlove:

nou hier zijn ze dus bezig met de dakkapel :shifty:

of beter gezegd met t gat voor de dakkapel :eh:

vanmorgen ben ik er met de kindjes tussenuit gegaan ff met mijn moeder naar de groenrijk gegaan, had nog zo’n bladhark nodig dus inmiddels is de tuin bladloos (kan ik dan toch niet laten) en mennn wat is t warm buiten :shock: mijn armen zijn inmiddels lekker gebruind :dance: ben ik volgende maand ook niet geheel wit in t kraambed :mrgreen:

vanmiddag denk ik ff met de kindjes terrasje pakken :think:

nu ff genieten vd rust hier op de bank binnen isabella ligt hier te slapen want kon boven niet slapen ivm de herrie nu ligt ze hier lekker te knorren :inlove:

nou ben weer van tussen!

iuno GEFELICITEERD MEID!!!

ik heb net me kraambedankjes gemaakt ben helemaal trots alleen de kaartjes moeten er nog aan maar hubbie wil tot eind mei wachten en als hij de naam dan nog steeds leuk vind wordt dat hem en kan ik de kaartjes maken!!

hubbie heeft avonddienst dus ik moet mezelf vermaken weet niet hoe het bij jullie is maar hier is niet echt mooi weer.

@claudie wrote:

oh gefeliciteerd meid :dance: ben je nog net dit jaar uitgerekend of wordt dit t eerste 2009 kindje alweer :think: :inlove:

In principe dan 2009, maar heb een ‘vaag’ vermoeden dat het waarschijnlijker tòch nog 2008 gaat worden, zo rond kerst, vrees ik. :lol:

Iuno :dance: :dance: :dance: :dance:

gefeliciteerd meid

f update van ellen

ze zal vast wel komen vertellen maar denk dat dat nog wel even duurt

is lekker aan het genieten van de kleine meid met haar vriend.

mysha is namelijk thuis!!

@bianca&? wrote:

mysha is namelijk thuis!!

Super! :thumbup:

Laat ze dan maar lekker genieten… :smiley:

iuno gefeliciteerd!!!

meiden ik ga weer naar de film…spiderman 2

bianca ik denk zelf dat ik over tijd ga lopen…ach we wachten rustig af.

met dit weer en papa de hele week thuis kan ik wel wat hebben hoor

meiden tot later

IUNO :shock: :shock: :shock: GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:

Jee, wat een heerlijk nieuws zo aan het begin van de week!!!

Super zeg! Als je je uitgerekende datum weet dan laat het maar weten, zet ik het in het lijstje! :dance:

Ellen, fijn dat je meisje thuis is! :dance:

Hier eigenlijk weinig te melden, alles gaat hier gewoon z’n gangetje :slight_smile:

xHeske