Augustusstoppers 2007, deel 11... ***Quirine***

heske ik heb al zitten kijken tussendoor op internet maar kan ze niet vinden :frowning: anders fiets ik morgen wel ff langs die winkel (staan toch in de etalage en moet toch bij de buren (groentewinkel) zijn :wink:

heske btw hupsakee valt ook heeeeeeel smal en Mod8 (frans) ook :thumbup: isabella’s eerste schoentjes waren hupsakeetje :inlove:

heske het is idd heeeeeeel moeilijk om dat ding neit te openen hahaha

bianca ik heb gewoon medicijnen gekregen van de ha hoor ff kieken:

natriumcromoglicaat. oogdruppels en neusspray…

en je kan altijd een homeopatisch middel halen, heb ik ook wel gedaan weet alleen daar de naam niet meer van.

meiden t gaat hier verder prima, we genieten lekker van het mooie weer. jenthe slaapt als een roosje tussen de voedingen en de spuitluiers hebben we ook alweer gehad…heerlijk dat poetsen midden in de nacht…

morgen alweer mn laatste kraamdagje…gaat snel hoor.

yeline reageert nog steeds heel goed. ze kan alleen savonds moeilijk slapen…pas rond tienen doet ze dr luikies dicht…gaat ook wel weer over hoop ik…

rest ff niet gelezen sorry…

@Ke wrote:

Bianca, goed idee! :thumbup: ik doe mee! :mrgreen: (als ik Freggel was dan had ik die spoiler dus meteen gelezen geloof ik :oops: )

xHeske

Ja ik ook maar goed dat weet ik ook wel natuurlijk maar wist f niet hoe het anders moet iedereen pb-n met mooie weer :think:

freggel fijn dat het zo goed gaat!

heske moeilijk lijkt me dat iedere keer schoentjes kopen is toch heel anders dan kleertjes ze moeten natuurlijk toch goed zijn voor de voetjes.

hier alles oke vandaag komt koen met zijn mama en zusje :inlove:

hij is alweer 4 maanden!!

manlief heeft nu 3 nachtdiensten en heeft gister voor mij het houten schuurtje geschuurt en kan ik zaterdag in de beits zetten dat valt in de schaduw en is buiten dus mag ivm met verf lucht.

en ineens kon ik gister juist weer niet wachten tot de kleine er is en d8 ik die kleine klusjes hoeven ook niet perse.

Ik heb medicijnen gekregen van de ha idd iets wat freggel ook heeft dus heske je moet gewoon de ha bellen en dan krijg je wat het helpt nog niet echt maar dat komt omdat ik er dus nu te laat mee begonnen ben.

:-* tot later

nou koen komt niet want zijn zus moet zwemmen was ze vergeten.

maar dat komt goed uit zijn nu mensen die aarde op komen halen verdwijnt die berg uit me tuin ook eens :dance:

straks boodschappen doen en kado’s kopen voor moederdag en verjaardag van morgen!!

en daarna me maxicosi ophalen die mensen uit drenthe komen naar utrecht hopen dat ie mooi is en idd even schuim na kijken.

verder net toch maar capribroek 3 kwart besteld op hm d8 dat ze niet meer hadden maar toch wel nou voor 25 euro’s kan ik nog even 11 weken aan als het zo warm is had maar 1 3kwart en met die drappie’s

wordt het al snel lastig hij zit nu ook weer in de wasmachine omdat ik weer d8 dat me vliezen gebroken waren.

nu me linnen zwangerschapsbroek aan en boven me knieen het elastiek vast gemaakt!!

:-*

maxi cosi is TOP erg mooi en helemaal heel heb de hoes eraf gehaald was een heel karwei dus erop zal ook nog leuk worden!!

zit nu in de machine op handwas lekker fris!!

Plastic helemaal gesopt en gespoeld.

als ie schoon is zal ik ook daarvan foto zetten.

Bianca, fijn dat de MC zo super is!!! :thumbup:

Hier gaat het ff niet zo lekker. Sterre heeft abnormaal erge diarree, dus vanmiddag ff naar de HAP. Ik heb een verkeerde beweging gemaakt en nu gigantische bekkenpijn, en Tjip heeft een aanrijding gehad (alleen blikschade, maar wel ff goed geschrokken). Dus doe vandaag ff helemaal niks, heb het een beetje gehad :frowning:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

voor heske en tjip en sterre!!

Dank je wel meis, je bent een lieverd!

Sterre is ondanks de diarree best vrolijk, ze is alleen boos dat ze nu van mij niet in het zwembadje mag. Over een uurtje moeten we bij de hap zijn, alleen is ze onderhand aan haar middagslaapje toe :think: , niet zo handig dus… Net wel ff buiten geweest, maar nu zitten we weer binnen. Sterre eet zowaar een boterham, en ze drinkt heel veel, dus denk dat het op zich allemaal meevalt, schrok alleen vannacht echt heel erg van die diarree, zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt.

Tjip net nog ff gebeld en hij was die aanrijding alweer bijna vergeten… :think: Ik dus niet, terwijl ik er niet eens bij was :roll: Maar goed, met hem gaat het ook wel.

Met mijn bekken gaat het dus echt niet lekker, maar weet dat ik met een paar dagen rust een heel eind kom, dus hou nu maar ff m’n gemak. Vanmiddag alleen ff colbert van Tjip ophalen bij de stomerij, en antivlooiendruppels halen voor de katten. Verder doe ik lekker niks :slight_smile:

Sterre kan trouwens eindelijk een beetje fatsoenlijk 2 staartjes! :dance: Staat zo schattig!!! :inlove: En ze heeft een zomerjurkje van vorig jaar aan, die komt nu tot net over haar billen en ziet er lekker eigenwijs uit. 't Is dat ze niet zo fris ruikt door die diarree, anders was ze om op te vreten :mrgreen:

xHeske

Heske, doe je wel voorzichtig meis!!!

En die kleine Sterre heeft ook veel pech met haar gezondheid he???

Hoe was het bij de HAP???

En met je man??? Jemig een aanrijding…logisch dat je je kapot schrikt, gelukkig niets ernstigs aan de hand maar toch!!

Nou rustig aan he :-* :hug:

Hier heb ik het warm!!! :eh: maarreh dat zullen jullie ook wel hebben hahahaa.

De hele week vond ik het lekker, maar vandaag is het warmer lijkt wel. De warmte is nu ook helemaal in huis (25 graden) en dat is minder…

Gelukkig valt het vocht vasthouden hier nog mee, mijn voetjes zijn nog lang niet zo dik als in 2005.

Hebben jullie een tip tegen enorme droge huid??? Ik smeer al buikspul van zwitsal etc, maar het helpt helemaal niet.

Mijn benen en armen knappen bijna uit hun velletje zo droog!!!

minnie nivea de fles en dan de blauwe is erg lekker!!

of gewoon zonnebrand is lekker dik!!

Minnie: zwitsal baby-olie is ook lekker vet (en het ruikt ook nog erg lekker :wink: ).

Heske: dikke knuffel voor jou en Sterre :hug: :hug: .

bianca: ga je de welke mc nog showen? Ben benieuwd welke het nu geworden is.

Lienke heeft vanmiddag een hele poos in het zwembadje achter het huis gezeten en ze vond het helemaal geweldig in haar “bakini” (bikini) :lol: :lol: . Nu ligt ze net een half uurtje op bed en is in dromenland. Ik heb het rijk alleen want Jeroen heeft avonddienst.

Ga zo maar eens lekker languit met de beentjes op de bank denk ik :slight_smile: .

Groetjes Renate

ga nu foto’s in sf zetten.

tot morgen!! :-*

Goede middag dames!Daar ben ik ook weer.

Een hoop gemist zag ik.

Heske hoe gaat het nu met je meissie? En hoe gaat het nu met jou? Enne 2 staartjes daar willen wij natuurlijk een foto van.

Renate Kian heeft hier gister ook heerlijk genoten van zijn badje, vandaag had hij er niet zoveel zin in.

Minnie mis even langs de dokter, ik kreeg de vorige keer ook een receptje voor kian, toen hij een enorme droge huis had. En verder smeer ik zelf ook vaak de blauwe nivea. Ik vind zwitsal niet zo helpen.

Freggel wat fijn om te lezen dat alles goed gaat. Blijf er nog maar lekker van genieten.

Ik ben ook weer bezig met het drama sandaaltjes, tot nu toe nog niets gevonden. wanneer het iets minder warm is, gaan we weer verder op zoek. Kian heeft juist een hoge wreef.

Bianca Wat ontzettend balen dat je niets mag hebben voor hooikoorts als je zwanger bent. Ik wist dat echt niet.

Lautje hoe is jou weekend geweest

Claudie al weer 36 weken! Wat gaat t toch snel zeg!

Wij hebben heerlijk genoten van onze korte vakantie. En wat hadden we toch een mazzel met het weer. En wat is het dan toch fijn om ineens een airco te hebben. Dinsdag zijn we naar het dolfinarium geweest, was zeer geslaagd, kian heeft het heel erg naar zijn zin gehad.

Op het park was een groot meer met zand en gras, ook dat was natuurlijk een groot succes. En ik kon heerlijk bijkomen. Dan is het toch wel fijn, dat ouders broertje en schoonzusje meegaan en zo veel zorg uit handen nemen. Je bent er toch bij, maar je hebt minder zorgen. Erg lekker.

Gisteren hadden we een bruiloft en moest ik Kian voor het eerst achter laten bij een vriendin van mij. Normaal passen altijd mijn ouders op en nu kon dat dus niet. Het is wel goed gegaan. Toen hij naar bed moest ging hij wel huilen, hij wilde met mamma kroelen. Maar uiteindelijk was hij zo moe dat hij toch in slaap viel.

Afgelopen maandag nog de echo gehad. Nou onze eigenwijze meis zat zoals ik al verwachte nog steeds in mijn bekken. Ik heb daarom ook een vaginale echo gehad. Toen kon hij wel iets meer opmeten maar nog niet alles. Het gezichtje hebben we ook nog steeds niet gezien, dus bij de vk ga ik toch nog een echo vragen. Gelukkig was het wel een andere prof en heb ik als nog mijn beklacht gedaan over de vorige. Verder zei hij dat alles er goed uit zag.

Zo dat was wel weer genoeg voor nu.

lelle fijn dat je het naar je zin heb gehad.

morgen ochtend ben ik hier en daarna afwezig ga lekker naar me ouders en hubbie komt als ie uit geslapen is heeft vannacht zijn laatste nachtdienst.

uk ligt denk ik wel met hoofdje naar beneden want voel aardig tegen me ribben aan schoppen.

Heske wat lieve foto’s van sterre bij sf sept mama’s maar goed dat ik nog eens hier en daar kijk!!

ja daar ben ik weer ff wat wil je met dat mooie weer en 2 kindjes die alleen maar buiten willen zijn 8) volgens mij lig er in juni bruintjes bij in mijn kraambed :lol:

ja lelle erg hè t gaat zo snel :shifty: volgende wk mag ik gaan bibben :shock:

heske tjipke en sterre :hug: kan me voorstellen dat je geschrokken bent, zou ik ook doen wie niet :think: en sterre aan de spetterpoep :hug: arm muppelke hoe was t nog bij de hap?

bianca ik zal zo es t sf bekijken! en idd met dit weer kun je wel extra verschoning gebruiken :mrgreen:

ik heb vorige wk bij de hema nog 2 jurkjes 16 euro per stuk gekocht en die zitten bijna iedere dag in de was want veel luchtigs en korte mouw heb ik ook niet maar in ieder geval een gouden aankoop na de bevalling kan ik ze ook lekker aan knellen tenminste niet :thumbup: en tis geen zwangerschapskleding!

verders :think:

vanmorgen voor moederdag flink verwend sebastiaan en isabella hadden uiteraard op t kdv flink geknutseld :inlove: gisteren een mooie bos rozen (roze met oranje echt gaaf) gekregen en vandaag nog een mooi boek :dance: dus kan weer vooruit!

kindjes zijn vrijdag naar de kapper geweest en zien er voorlopig fris en fruitig bij :dance:

freggel lekker genoten van je kraamweek en wat gaat die week snel hè en fijn dat jenthe t zo goed doet :inlove:

nou kga ff verder netten we zijn aan t kijken voor panda voor mij (zo’n nw modelletje :dance: ) we hebben er al 2 op t oog hier in de buurt spannend :mrgreen: vriendlief wil alleen een exemplaar met airco :roll: dus er vallen er heeeeeeeeeeel veel af :frowning:

nou fijne nacht allemaal en tot morgen misschien en anders dinsdag :-*

claudie spannend zeg volgende week biben wel leuk dat we steeds weer een nieuwe hebben na jou mag? minnie of vlinder??

en snips?

nou ik drink me koffie ga douchen voorzie me beestjes zo van hooi en ga naar me ouders ze halen me op de schatten.

hai hai,

ben ik ook even. hubbie is met t eten bezig en ik zit ff met lappie in de zon. heerlijk! yeline voor sesamstraat en jenthe in de wandelwagenbak in de box.

zo eg de eerste week zit er alweer op…gaat echt snel hoor…

maar alles gaat hier prima! bv is lekker op gang en komt al aardig ritme in.

minnie kan me voorstellen dat je het warm hebt meis…ik moet eerlijk eggen dat ik blij ben dat ik nu niet over tijd loop met een toeter…is gewoon heerlijk jezelf weer te zijn…maar goed voor jou de laatste loodjes…ik hoop dat je lola niet te lang op zich laat wachten. :-*

en wat betreft droge huid…ik heb op een gegeven moment de buikbalsem van de etos gebruikt, die hielp bij m ij wel…en anders voor eht slapen in de olie…

heske wat ul je geschrokken zijn zeg…alles nu weer aardig goed?

hoe is het nu met sterre?

claudie lekker he die luchtige kleding…en bruin zul je eker wel zijn straks hahaha succes met t vinden van je pinda

lelle heerlijk er ff tussenuit. zo te lezen heb je wel genoten.

en die sandalen komen vanzelf joh, niet teveel om zoeken dan vind je ze juist niet…

bianca hoe gaat t met je konijntjes? vermaken ze zich?

fijn dat je mc helemaal top is!

nou zzal nog ff in sf kijken…

foto’s van ons volgen later…

Ha meiden, hier gaat het wel weer wat beter. Bekkenpijn is weer minder, met Tjip gaat het goed, en met Sterre… tja, ze heeft nog steeds diarree, maar is er verder vrolijk onder. Bij de hap was er verder niets speciaals, geen uitdroging nog, ook niks te horen aan haar darmpjes. Eventueel als het niet over gaat of erger wordt deze week nog ff bij de ha langs en dan een kweekje laten maken, maar het wordt al ietsjes minder. Ze drinkt gelukkig heel erg veel.

Claudie, het gaat spannend worden voor jou he!!! :smiley:

Minnie, wat ook wel helpt tegen een hele droge huid is huisolie met amandel, van Kneipp.

Ik heb dit weekend lekker in de zon gezeten, en hou tot nu toe geen vocht vast. Soms lijkt het er ff op, maar dan gaat het 's avonds weer weg, of als ik een dagje de schaduw opzoek. 't Is in ieder geval nog niets vergeleken met mijn olifantenpootjes van 2 jaar geleden!

Ik zal vandaag wel ff wat foto’s van Sterre in het sf plaatsen, oa van haar staartjes :inlove:

xHeske