O ben zzoooooo blij te horen dat iedereen het heeft d8 in de winkel echt o jee straks zijn me vliezen al gebroken leek idd wel water.
schrok me kapot lekker hoor al die kwaaltjes maar goed hoort erbij.
heske je hebt groot gelijk dat je er wat van hebt gezegt!!!
is ook niet normaal!!
Freggel, van harte gefeliciteerd met jullie meisje ! :inlove: Geniet lekker van de kraamtijd . :-* … (ikke is gezond jaloers :mrgreen: )
Bianca, wat rot zeg dat je “nattigheid” voelde. :oops: Maar om het woor drappie heb ik toch wel effe moeten lachen :silenced: Heb het ook niet gehad tijdens zwangerschap maar kan me goed voorstellen dat je je rot schrok.
Heske, gr, voel het ook gelijk hier kriebelen. Heel irritant van die (schoon)moeders die laks en eigenwijs kunnen zijn. :-*
Hier ongi net voorbij, dus ook de schoonmaakwoede. Gek he, heb alleen “nesteldrang” tijdens ongi, heb er geen last van gehad tijdens zwangerschap :think: :mrgreen: .
Nouja, op naar de volgende ronde(s). Door de medicijnen mocht ik vorige maand sowieso niet zwanger worden, maar nu gaan we er weer voor.
Ik ga slapen, trusten!
Liefs,
liane
goedemorgen allemaal!!
vandaag mijn 1 na laatste dagje op t werk :dance:
ben echt helemaal superfit zeg maar hyper :lol:
gister echt lekker niks gedaan ja de kindjes vermaakt gekookt en gestofzuigd en thats it (en een wasje opgehangen) :think: toch meer als ik dacht en vooral in de tuin gelegen mooi bruin kleurtje opgelopen ook geen straf lig ik tenminste niet zo wit in t kraambed 8)
gister ook vervroegd mijn verjaardagskado van mijn ouders gekregen, ik wilde graag een teakhouten deckchair echt heel relaxed en mijn vader heeft m dus vervroegd gehaald omdat ik er nu al veel plezier van heb :dance: de schat :mrgreen:
oh heske dat echt niet leuk van sm :x en dan niet verschonen omdat t daar te druk yeah right laat r zelf maar es een hele ochtend in een poepbroek rondlopen ik vind t wel goed hoor dat je ff gebeld hebt :thumbup: ik heb een tijd terug ook zo’n aanvaring met sp gehad en toen heb ik ook gebeld en dat lucht gewoon op :thumbup: en ons meiske gewoon laten verbranden :shock:
nee ik snap je helemaal
oh bianca t zat je gister niet mee :hug: en btw nog gefeliciteerd met je verjaardag volgens mij ben ik dat helemaal vergeten :doh: en die tranen meid die horen er gewoon bij :-*
verders :think:
ben ik t ff kwijt dus ga maar ff door met werk
hoi hoi
vanmorgen weer een groeieho gehad.
alles gaat goed met mijn kleine meid.
ze weegt nu 1996 gram.
het wordt dus een kleintje.
vind ik niet erg,het moet er ook uit he.
ik ga weer lekker de tuin in.
doegie
snips fijn dat alles goed was bij de vk :thumbup: oh lekker fijn popje: is helemaal niet erg -> t moet er toch ook uit :mrgreen:
hier hebben ze nog geen schattingen gedaan :think: sebastiaan was 3365 gram en isabella 3480 gram maar allebei een lengte van 53 cm dus eigenlijk ook fijn gebouwd en isabella had toch lekkere billen :inlove:
dus ben erg benieuwd naar deze denk ergens tussen de 7 en 8 pond zolang de hoofdomvang van sebastiaan maar niet gehaald wordt ben ik allang blij isabella’s hoofdomvang was gewoon 4 cm kleiner :shock: normaal dus
verders weinig te melden zit lekker relaxed te werken de laatste dingen afhandelen :thumbup:
dag dames
zo f spieken hier en ga daarna ook f lekker de tuin in en straks de box uitzoeken met me oma hopen dat ze hem op voorraad hebben dan kan hub hem morgen neer zetten.
vanavond heeft hij avonddienst dus ikke ben alleen maar goed lekker in de tuin en ik eet gewoon salade met brood heb HELEMAAL GEEN zin in warm eten met dit weer jullie??
snips leuk zo’n kleintje kom ik bij jou even oefenen!!
hahaha heske…tja tjip…das nou typisch een naam die ik ookniet zou willen gebruiken…hihihi
en tja don’t tell me about the friezen…officieel ben ik een drent, maar altijd in friesland gewoont hoor, dus zal wel wat nuchterheid hebben hihihi
yeline gaat er goed mee om. als ik papa knuffel wil zij ookaltijd hoor…dus tja…
bianca lastig he die drappies… hoop voor je dat de box op voorraad is…
verder ben ik t ff kwijt…ga ook weer naar benee, heb net ff met lappie op bed gelegen, maar we zullen nu nog ff van het zonnetje gaan genieten.
YOEHOE heb de box en mooi roze boxkleed!!!
ben helemaal happy!!!
manlief heeft avond dienst dus heb hem zelf in elkaar gezet net als het bedje verrassing voor als manlief thuis komt en heb bon gehad van prenatal dus morgen even doos ophalen. :-*
Leuk he Bianca als er steeds meer voor de baby in elkaar zit.
bianca: jij bent lekker op tijd met de box :roll: . Het duurt nog wel even voor je beeb erin kan liggen hoor .
claudie: JAAA Lekker genieten van je verlof :dance: .
snips: mooi dat alles goed was bij vk :thumbup: .
Heske: :evil: wat irritant zeg van je sm :evil: . En Sterre niet verschonen omdat de rij te lang was :naughty: vind ik echt niet kunnen hoor :naughty: :snooty: . Groot gelijk dat je er wat van gezegd hebt :-* .
Ik ben vanmorgen nog even voor Lienke op stap geweest voor zomerschoentjes maar niks leuks kunnen vinden . Als ze straks weer wakker is probeer ik nog 1 winkel in de stad en anders weet ik het ook niet meer hoor
. In haar maat is niet veel te krijgen (maat 22), en ze heeft nogal brede voetjes dus alles past ook niet.
Groetjes Renate
renate succes met schoentjes zoeken en ja staat al vroeg maar of hij nou op de plek staat of in een doos op zolder moet ik hem eerst naar boven dragen nu kan ik er alvast van genieten en aan wennen.
alleen krijg ik ineens stress wil alles in huis af hebben en zie ineens zoveel dat ik niet weet waar ik moet beginnen en durf het f niet aan hubbie te vragen met dit mooie weer als het zijn vrije dag is.
heb nog 11 weken maar over 8 mag het al thuis geboren worden.
pfff krijg het ineens f benauwd maar vandaag ook rustig aan doen heb echt hele erge last van hooikoorts pff wat is dat vervelend zeg.
Renate tis gewoon leuk al die dingen al hebben staan :mrgreen: Hier staat de box sinds 2 weken ook, heb op de rommelmarkt een heel leuk speelding gescoord wat er ook al instaat. Leuk om naar te kijken :inlove:
bianca en vlinder ik snap jullie wel hoor. bij de eerste kon ik ook niet wachten tot alles klaar was en stond hier ook alles ruim op tijd. Ben er nu toch wat minder druk mee, maar dat zal wel komen doordat er hier in huis al een dreumes rondloopt die veel aandacht vraagt .
Groetjes Renate
jongens zou toch zweren wat er een medicijn is wat je mag als je zwanger ben als je hooikoorts hebt is niet uit te houden dikke ogen zere keel loop neus niezen pfff dus ik bel de dokter mag je er niks voor zegt ze binnen blijven :twisted: en hopen voor jou dat het gaat regenen maar voor ons niet :evil:
heb gezegt dat ik zeker wist dat je wel iets mocht hebben nu gaat ze het toch voor de zekerheid vragen morgen ochtend en dan mag ik na 11 bellen.
freggel jij had toch iets wat mocht tijdens zwanger zijn?
nog iemand hooikoorts??
Bianca, ik heb ook hooikoorts, maar zover ik weet mag je er idd niks tegen hebben :think: Misschien hooguit iets homeopatisch? Als je dokter morgen toch met iets komt, dan laat het maar ff weten, want ik heb er ook flink last van nu. Baal er wel van, want tijdens m’n eerste zwangerschap had ik ineens helemaal geen hooikoorts meer, terwijl het toen zo warm en droog was, kwam door de hormonen. Maar die hormonen doen nu hun werk dus mooi niet, wat dat betreft :evil:
Bij Sterre hadden we de box ook al best staan, ook om de katten te leren dat ze er niet in mochten (we hebber er aluminiumfolie ingedaan en daar overheen ballonnen. Beide katten zijn er 1 keer in gegaan, en daarna nooit meer :thumbup:). Maar vond het ook gewoon leuk. Nu niet, want eigenlijk stond die box best wel in de weg, dus zet hem nu pas op het laatste moment op. Weet dat het in 5 minuten gebeurd is, dus denk dat we 'm pas neerzetten als beebje geboren is. Verder wil ik eigenlijk wel alles het liefst vandaag af hebben hoor
Renate, wat een drama he, die zomerschoentjes van dit jaar. Ik kan dus ook niks leuks vinden. Sterre heeft ook maat 22, en juist smalle voetjes, ook niet makkelijk. Ik wil een beetje neutrale schoentjes, met een bandje over de wreef, liefst wit, en zonder al te veel glitters en glimmers, maar dat schijnt deze zomer echt onmogelijk te zijn. Ze heeft nog donkerblauwe bandjesschoentjes, die zijn op zich wel lief, maar zo donker onder haar zomerkleertjes :think: Heb wel een paar stoere gympen gekocht voor haar, maar die krijgt ze maar af en toe aan, omdat ze eigenlijk niet zo best voor haar voetjes zijn natuurlijk…
Verder gaat alles goed hier, begin alleen alweer wat vocht vast te houden en daar baal ik flink van… Vandaag dus maar ff niet in de zon…
xHeske
heske je wil me echt niet zien nu dikke ogen en rode schrale neus wordt echt gek als ik dit nog 11 weken vol moet houden!!
heb op internet wel wat gevonden maar w8 eerst maar af wat de dokter zegt en dan wrijf ik hem dat onder zijn neus.
:oops: heb net de schuur opgeruimd :oops:
en geloof me dat was een zooi je kon er bijna niet meer in :oops:
maar goed hij is opgeruimd volgende week schoonmaken dat heb ik maar f niet gedaan anders wordt het teveel en dan daarna ook nog eens alles uitzoeken wat weg kan en alles bij elkaar leggen.
Hehe, bij ons is de box pas in huis gekomen, toen Mika een maand of 5 was, maar dat lag er meer aan dat we een hele kleine woning hadden en een wiegje op wieltjes, waar Mika wonder boven wonder tot 5 maanden in paste… 8) :lol:
Nu hebben we een lekkere grote woonkamer, dus dit keer zal de box er ook in komen zodra beeb er is.
Nestdrang is overigens niets verkeerds, hoor! Wij hadden d kinderwagen met iets van 30 weken ‘al’. Toen ik het weekend voor de bevalling weer uit het ziekenhuis naar huis mocht, stond ik erop dat hub en m’n vader de woonkamer nog ‘effetjes’ zouden omgooien, zodat de commode die als aankleedcommode zou dienen niet op de tocht zou staan en er later evt. nog nèt plaats zou zijn voor een (kleine) box. Natuurlijk hadden ze daar geen zin in, maar hebben het toch maar voor me gedaan en maar goed ook! 2 dagen later beviel ik immers al… :lol:
't Was eigenlijk ook goed dat Mika bijna 2 weken in het ziekenhuis moest blijven na de geboorte, want de bekleding voor het wiegje hadden we weliswaar al eerder besteld, maar kwam dus pas 10 dagen na de geboorte in de winkel binnen. Op de babyfoon (via ebay gekocht voor een prikkie, was showmodel) hebben we toen we thuis waren echter nog 2 weken moeten wachten (ging toen ook nog 2x fout bij het bezorgen: konden ons adres niet vinden :roll: ). Draagdoek heb ik uiteindelijk ook pas besteld toen we alweer thuis waren (had daar de laatste 3-4 weken voor gepland ).
Nu hoeven we eigenlijk niets meer te kopen en ligt alles ‘onder handbereik’. Zul je zien dat dit beebje pas met 42 weken gaat komen… :lol:
Vervelend, hooikoorts! :hug: Heb zelf gelukkig helemaal geen last van allergiën ofzo. Een lerares van mijn middelbareschool had overigens ook altijd heel erg last van hooikoorts. Zij droeg dan altijd een donkere zonnebril. Scheen ook goed te helpen…
FREGGEL JIJ MAG DIT NIET LEZEN!!!
Ik zou het leuk vinden om iets te doen voor haar grote kaart of leuk rompertje met tekst of iets anders nou heeft minnie natuurlijk het adres enzo mss kunnen we geld over maken naar minnie en dan dat minnie iets leuks namens ons koopt.
(had geen zin om iedereen een pb te sturen zijn er een beetje veel) :oops:
wat vinden jullie??
ga zo koffie drinken op me werk wel weer even leuk!!
hi ladies!!
zo gister dagje vrij geweest: heeeeeeeeeeeeeeeerlijk 's middags met 2 vriendinnen geluncht :drool: en 's avonds bij vrienden gebbqt ook geen straf :mrgreen:
gister 2 boeken gehaald voor t geboortekaartje dus vanavond ff keuze maken zodat ik morgen kan bestellen en tekst kan doorgeven voor de proefdruk :dance: dus dat gaat soepel (lettertype en tekst nagenoeg gelijk aan voorgaande kaartjes dus dat scheelt )
gister om 09.00 uur al aan t strijken en 2 wasjes opgehangen dus ook nog effectief geweest ondertussen de vkpraktijk gekeken :mrgreen:
hier blijft de box nog ff op zolder 1 wk vantevoren zetten we die wel naar beneden anders gaan de kindjes mss al rare toeren uithalen :naughty:
zodra schoonma de wieg af heeft komt ie onze kant op: ze had de binnen bekleding eruit gehaald om te wassen en die moet er weer handmatig in vastgenaaid worden dusss dus ik hoop eigenlijk wel dat ie af is als ik 37 wkn ben
volgende wk wil ook de babywasjes ook gaan doen zodat alles fris en fruitig is als de beeb komt.
zo da was weer es een ego verhaal :oops:
heske ze hebben hele mooie schoentjes van petit shoes (valt smal) echt tis dat isabella al schoentjes heeft wit leer met klein beetje wit lak zal es een fotootje opsnorren (hebben ze hier in gemert) maar ook vast wel ergens anders en ook mooie zilver met witte gezien :drool:
bianca alles al een heel eind op order :thumbup: en de rest komt goed meid :hug:
ik ga vandaag of morgen de bugaboo om toveren tot kinderwagen :dance: voor de laatste keer vind dat altijd zo leuk :inlove: ik hoop dat deze baby heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang in de kinderwagenbak past
nou moet weer snel ff verder: VANDAAG MIJN LAATSTE WERKDAG!!! :dance: :dance: :dance:
Bianca, goed idee! :thumbup: ik doe mee! :mrgreen: (als ik Freggel was dan had ik die spoiler dus meteen gelezen geloof ik :oops: )
Claudie, Sterre heeft tot nu toe eigenlijk steeds schoentjes van Petit Shoes gehad (behalve haar állereerste schoentjes, die waren van Bardossa met zo’n flexibel zooltje), die vallen idd mooi smal, maar ik kan nergens effen vinden, allemaal met heel veel kleur en heel veel glitters en dat vind ik niet zo mooi. Ben dus eigenlijk wel benieuwd naar die schoentjes die jij bedoelt…want die klinken leuk!
xHeske