goeie moggel!!
heske JA FOTO"S van sterre ben gek op foto’s van kindjes en sterre is ook zo’n mooi meisje en dat ene blauwe pakje wat ze op die foto aan had welke je in sept mama’s 2008 heb gezet :inlove:
vandaag de deur ophalen bij de gamma (tussendeur) voor beneden zit er wel 1 in maar in de babykamer niet want we hebben er een kamer bij gemaakt toen we hier kwamen wonen.
dus deur die er nu in zit moet naar boven.
dan ijsje eten bij de nieuwe italiaan schijnt super te zijn :drool:
en ik bengek op citroen ijs andere bolletjes intereseren me niet neem ook altijd alleen dat.
Hubbie is nu 7 dagen vrij dus als het van de week wat minder weer wordt even paar klusjes doen.
vanmorgen werd ik wakker met erge pijn in me bekken had op allebei de zijdes geslapen maar op rug kan ik niet liggen en ook niet op buik dus ben er maar uit gegaan.
verder steeds benauwd volgens mij zit uk tegen me logen aan ofzo?
:-*
Bianca, lekkerrrrr, citroenijs :drool: Ik hou wel van alle smaken hoor, maar citroen is één van m’n favoriete smaken, lekker fris :drool:
Lastig dat je je draai niet kan vinden in bed, wordt steeds lastiger om lekker te liggen met die dikke buik he. Benauwd is ook niet lekker, maar wel typisch zwangerschapskwaaltje geloof ik. En er is ook steeds minder ruimte in je buik he…
Dat blauwe shirtje + legginkje zijn van Villa Happ, hebben ze ook in hele kleine maatjes Rokje is van H&M, maar da’s nog de ‘oude’ wintercollectie, dus denk niet dat je daar nog aan kan komen, maar setje is met alle spijerrokjes leuk denk ik… Onee, de kast hing al vol he :lol: Sterre krijgt nu de grootste kast van ons allemaal, dus ik hoef me wat dat betreft niet in de te houden :mrgreen:
Gisteren trouwens een bed en een commode / ladenkast gekocht voor Sterre’s nieuwe kamer. Denk dat we zondag haar kamer af kunnen maken, en dan zal ik ook snel eens wat foto’s showen. Het is dus niet dat ene bed geworden, want dat bedrijf heeft nog steeds niet gereageerd :roll: , zou me niets verbazen als het niet eens (meer) bestaat…Nu gewoon bij Trendhopper, maar is wel een heel mooi romantisch bed en bijpassende ladenkast (is officieel geen commode, maar wel ongeveer hetzelfde formaat). We kregen er nog een waardebon van 70 euro bij, voor accessoires, dus die hebben we ook meteen uitgezocht. Mooi kussen, mandje, dekbedovertrek en 2 fotolijstjes. Kamertje gaat zooooooo mooi worden :inlove:
xHeske
Oja, en de foto’s staan inmiddels in het sf :mrgreen:
heske ben benieuwd naar het kamertje wij hebben dus echt dezelfde smaak zelfs met ijs.
haha.
heb je dat besteld of in een winkel gekocht bij villa happ?
wil wel in kleine maat past er nog wel bij in de kast heb nu maat 50/56 opgehangen en de rest op plank gelegt dus kan weer shoppen
denk dat als uk 2 komt deze ook meteen een grote kledingkast krijgt!!
kan ook niet wachten om voor mezelf weer te shoppen heb nu heel weinig omdat maar voor ongeveer 4 a 5 maanden is.
maar straks heb ik wss ook andere maat heb wel beetje meer kont en benen aan over gehouden als dat blijft.
moet ik nieuwe kleren kopen he wat vervelend!!
Ik heb het gewoon in de Villa Happ-winkel gekocht, maar wie weet is het ook wel online te krijgen… zou je ff moeten googlen…
Als je nieuwsgierig bent naar Sterre d’r bed en commode, kun je ff op de site van trendhopper kijken. Als je dan de folder aanklikt, staat op de één na laatste bladzijde de serie Rosemarijn. Sterre’s bed is hetzelfde als het onderste deel van het stapelbed, en de commode lijkt op het bureau, alleen dan met 2 brede laden en 2 kleine laadjes en dan geen open ruimte natuurlijk. Het dekbedovertrek dat linksonder op de bladzijde staat heb ik van die bonnen ‘gekocht’.
Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook maar heel weinig positiekleding, maar heb me toen aan het einde zo rot gevoeld, vond echt niks meer mooi aan mezelf. Dus nu zorg ik gewoon voor een behoorlijke hoeveelheid leuke positiekleding. Maar scheelt ook dat ik natuurlijk nog wat spullen van de vorige keer heb liggen.
Vindt alleen de mode nu zo leuk, en als ik dan door de stad loop vind ik het zo jammer dat ik al die leuke dingen nu niet aan kan. Maar ja, dan maar hopen op een leuke wintercollectie voor straks
xHeske
Bianca, lekker citroenijs van de Italiaan. Vind ik ook de lekkerste. Sosm zwicht ik wel eens voor een ander smaakje, maar het kan nooit tippen aan citroen.
Heske, ga zo ff je foto’s bekijken! Ik vind het idd ook jammer dat ik nu geen leuke kleren kan kopen. Koop normaal altijd in de sale, dus die positiekleding vind ik veel te duur haha. Had gelukkig laatst wel een positierokje gekocht voor een bruiloft, dus heb nu wel wat om met dit warme weer aan te trekken.
had ik ook hoor heske…op een gegeven moment zit niks meer mooi of lekker. nu heb ik gelukkig nog positiekleding liggen van toen met yeline in de zomer, heerlijk korte broek dunne broek. komt zo toch maar weer van pas.
wel balen idd dat die hangbuik nog niet weg is…zie zoveel leuke dingen in de folders…maar goed we doen het maar rustig aan, die behoorlijke toeter moet ook weer tijd hebben om te slinken he… en ik mag niet klagen want er zijn al 10 van de 22 weg. (en weer wat bij door die
bv (.)(.) hahaha
bianca citroenijs…hmmm heerlijk!
hier gaat alles goed, ondanks de hitte doet jenthe het prima. heeft vannacht geslapen van half 12 tot kwart over 5. heerlijk!
meisje doet het lekker.
zo ijsje was heerlijk meiden!!
en zit nu aan ijsje van de supermarkt van spa met vitamine dus gezond!!
vitamine a c & e.
heske ga zo eens op die site kijken want ben nieuwsgierig!!
en positie kleding koop ik dan idd wel weer als ik voor de 2e keer zwanger ben.
en natuurlijk straks leuke wintyerkleding :lol:
vrijdag naar ellen gaan we MYSHA bewonderen is alweer 3 weken.
gaat snel als je beeb eruit is!!
freggel fijn dat je meisje het zo goed doet.
haai ladies,
lekker aan t genieten van t mooie weer allemaal :dance:
heske ben benieuwd naar sterre’s kamer volgens mij wordt t helemaal wat ik voor isabella straks in gedachten heb :inlove: . eerst nu sebastiaan kamer dakkapel is bijna klaar zaterdag komt de dakdekker dus t schiet alleen de binnenkant dan nog ik hoop dat vriendlief zo gedreven blijft als ie nu is :shifty:
bianca dat benauwde hoort er bij meid (jaaaaaaaaaaaaaa lekker cliché :roll: ) heb er zelf met tijd en wijle ook last van ijsjessssssssssssssss :drool: citroen en yoghurt mijn favoriet ik zal es nw voorraad halen want mijn magnums zijn op :shifty: :oops:
freggel goed hoor alweer 10 kilo eraf en fijn dat meisje t goed doet ondanks mooie weer :thumbup:
ohja minnie tegen die droge huid idd kneipp amandelolie had ik van mijn zus gekregen voor de buik :mrgreen: ik gebruik voor mijn buik en heb wederom geen striemen gekregen :dance: nu is ie bijna op dus moet zuinig doen daarna ga ik over op de bbb creme van weleda vd mama die heb ik al staan. die kun je ook na de zwangerschap gebruiken voor t weer strak maken
nou ik ga t sf bekijken en met mijn buik spammen :mrgreen:
hier gaat t met t vocht alleen mijn enkels en mijn ringen uit voorzorg uit gedaan slapen is een crime :x niks ligt goed en de baby is continue wakker :o dus die verbouwt de boel nog steeds van binnen :roll:
nou ik ga ff verkleinen en naar t sf
Freggel: wat fijn zeg dat Jenthe het zo goed doet. En nu al zo lang geslapen 's nachts, lekker hoor!!
bianca: mmmmm citroenijs is hier ook favoriet :drool:
Wat rot dat je zo’n last had van je bekken, doe maar rustig aan daarmee hoor meid :-* . En doordat je buik steeds dikker wordt ligt het steeds ongemakkelijker. Ik kan ook altijd moeilijk een goede houding vinden in bed.
Heske: gelukkig weer wat minder last van je bekken en gaat het met Tjip ook goed. Hoe is het nu met Sterre gegaan vandaag? Diarree al iets minder of niet?
Vanmorgen bij vk geweest en weer helemaal goed gekeurd :dance: . Lienke was ook mee en die vertelde de vk al precies wat er moest gebeuren :lol: .
Ik begin al wel wat vocht vast te houden, kan haast geen schoenen meer aan :? . Gelukkig is het mooi weer dus kan ik nu wel op m’n slippers .
Vanmiddag een paar boeken met geboortekaartjes opgehaald bij de drukker maar ben er nog niet echt wat leuks in tegengekomen.
Groetjes Renate
Slapen is hier ook lastiger geworden…
Ik moet nu eerst half opstaan voordat ik me op de andere zij kan draaien!!! (doe ik dat niet, dan doet het AUW)
Buikkie zit nu sinds een paar dagen echt in de weg, denk dat beeb nu de volle ruimte benut!! Gisteren liep ik door de gang bij ZWgym, en de volgende groep stond te wachten…
WHAHAHAHA die gezichten…jemig wat een grote buik zeg…toen ze zag dat ik dat hoorde wist ze even niet waar ze kijken moesten hahaha…(jeroen lachen natuurlijk)
Heske, wat leuk dat jullie geslaagd zijn voor het kamertje van Sterre!!!
En over positiekleding…ik weiger ook om als ??? te gaan lopen. Heb regelmatig wat nieuws gekocht en dat kan me ook niet schelen hahaha.
Na de bevalling ga ik ook echt shoppen en jammer dat het dan na 2 maanden niet meer past…
Renate, balen van het vocht!!! En lastig die geboortekaartjes he?? Wij hadden dit keer ook erg veel moeite om eruit te komen!!!
(met alles trouwens…namen, teksten en kaartje)
Freggel, lekker dat Jenthe zo goed doet zeg!!! Hoe is het afgelopen met kraamzorg!!??
Renate, wij komen dr ook niet uti met geboortekaartjes, vind het zoooo moeilijk.
Goeie moggel!!
kom net bij de vk vandaan en ik en de baby zijn weer goed gekeurd!
bloeddruk goed, pols goed, 3 kilo aangekomen in 4 weken in totaal nu 10 kilo,hb goed!!
heb een bescheiden buikje en als ik lig is het alleen vruchtwater,baarmoeder,kind etc en geen vet.
baarmoeder is op goeie hoogte!! en kindje ligt diep dus ze kon niet voelen hoe het lag en zette het echo apparaat erop HE wat vervelend :liar:
heb dus weer foto!!
Placenta ligt niet meer voor de uitgang dus mag gewoon thuis bevallen :dance: en hoofdje ligt beneden en ze denkt niet dat het nog zal draaien :dance:
kindje laat je me ribben met rust ? :naughty:
heb nog niet gelezen dus reageer later :-*
Oh wat leuk Bianca weer een echo! Ga je nog ff showen?
Oh Bianca, wat gaaf, toch maar weer een echo! En fijn dat alles goed was, en dat je toch thuis mag bevallen!
Claudie, dapper hoor, nog zoveel geklus in huis zo aan het einde van je zwangerschap. Krijg je er niet enorm de zenuwen van?
Minnie, zag je nieuwe buikfoto… jeetje meis, kan me voorstellen dat die enorm in de weg zit. Maar 't is wél een héle mooie buik zeg! :inlove:
Oh Sterre wordt wakker (ja nu pas :dance: ), dus ga haar ff uit bed halen.
xHeske
Over buikjes gesproken, Heske hoe staat die van jou ervoor? Is er nu al duidelijk wat te zien?
tjee minnie…zou je nog wel een keer zwanger willen worden…(ik bedoel wordt ie dan niet nog groter…) wel balen van je striemen…
knuffel voo rje laatste loodjes.
wij hebben de laatste 4 dagen nog lekker volledige kraamzorg gehad, duz kon goed bijkomen.
zit numet een borstontsteking, dus ik hou het kort…
voelt zoo fijn…vooral die compressen die nu enorm zweten en plakken…
Ow sjips Freggel, borstontsteking is niet fijn, weet ik uit ervaring… beterschap ermee meis! Is de kraamzorg nu weg dan? Denk het wel he… Ik vond het toen echt jammer toen de kraamhulp er voor het laatst was, maar aan de andere kant ook wel fijn en speciaal om vanaf toen gewoon met ons eigen gezinnetje te zijn…
Heb net schoentjes (eindelijk!) en teenslippertjes voor Sterre gekocht, ben er helemaal gelukkig mee, en Sterre vindt ze zelf ook ‘moooooooooooi’ :inlove: Ze heeft 2 paar schoentjes aangepast en ze had een duidelijke voorkeur (‘wil die…’) voor het paar dat ik ook het mooist vond :inlove: Heb ze uiteraard ff in het sf gezet :mrgreen:
Heb net de septembermama’s beloofd dat ik ga proberen of ik van mezelf een buikfoto kan maken, dus als het lukt zal ik 'm hier ook ff showen. 't Is wel duidelijk te zien nu hoor :mrgreen:
xHeske
tja ik heb t bij yeline ook al twee keer gehad…maar gaat nu stuk beter dan gister, doet ook neit zo heel veel pijn meer gelukkig.
ik zal eens ff kieken naar de schoentjes en dan zo nog ff plat