freggel ik hoop voor jou dat het niet zolang meer duurt!!
ben je misschien vanavond die buik kwijt
Spannend Freggel, moet steeds aan je denken: zal ze al weeen hebben ed… :lol:
Lieverd, volgens mij ben je nu zwaar aan het bevallen, hoop dat het net zo snel gaat als bij Yeline…
Ik denk aan jullie hoor!!! :-* :-* :-* :-*
goedemiddag allemaal!
we zijn weer terug uit bels :mrgreen: men wat was t bagger weer :thumbdown: maar verder niets te klagen lekker een paar daagjes weggeweest zonder de kiddies en das goed bevallen :mrgreen: voor herhaling vatbaar zeg maar :thumbup:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa freggel YOU GO GIRL!! :dance:
bij mij is t 2 keer met gebroken vliezen begonnen dus denk dat jij nu met t echte werk bezig bent! zet m op meid :thumbup:
vanmorgen bij de vk geweest met de kiddies :mrgreen: vonden ze leuk :inlove: isabella zei maar steeds baby kijken buikje kijken :inlove: nou ja buikje bloeddruk 120/65 dus das perfect beeb is inderdaad gedraaid daar ben ik dus zo misselijk van geweest en ze was zo aan t voelen om te kijken hoe hij ligt, en dat deed auwwie was zijn voetje :inlove: ja die wil echt dwars door mijn buik heen stampen ze kon zich voorstellen dat dat pijnlijk was
bianca vandaag de nijntjes halen en de echo :dance: veel plezier meid :dance:
volgende wk di en do nog werken en dan ben ik voorlopig klaar heb er helemaal zin in :dance:
hier schijnt nog steeds t zonnetje ondanks dat er regen is voorspeld :dance:
nou moet weer ff verder :-*
sooki jou wil ik natuurlijk niet vergeten meis :hug: ik kan me voorstellen dat dit een moeilijke tijd voor je is. heel veel :hug: & :-* laat de tranen de vrije loop meis :hug:
denk aan jullie :kaars:
Freggel, succes meid.
a nog niks van freggel jammer hoop dat ze bezig is!!
echo viel tegen!! kindje had er niet zo’n zin in en sliep de hele tijd met gezicht tegen placenta dus mag volgende week nog keer terug komen alleen moet nog een afspraak maken.
Maar is 100% meisje!!
Konijntjes zijn LIEF maar 1 is de verkeerde d8 al mmm had toch andere kleur maar d8 het zal wel en nu eenmaal thuis nog eens naar de foto gekeken en ja hij is HEEL anders hij is wit haha!! met klein beetje bruin maar wel een schatje dus ga hem niet meer terug brengen arme beest in de auto!!
en als andere mensen deze hadden hebben ze pech of ze moeten die van mij ophalen en hier brengen en die van hun dan meenemen.
Heb ze dus wel even mail gestuurd!!
ga even met ze knuffelen kus.
Hoi meiden, ik ben er nog hoor, maar de laatste tijd weer net zo moe als de eerste weken , dus lees wel mee, maar heb steeds geen fut om wat te typen…
Maarre… FREGGEL, ZET 'M OP MEID!!! Oh, spannend joh! Ik hoop dat we snel wat horen!
xHeske
hier 2 foto’s
die van 3d is de enige hoop volgende keer meer te zien!!
Gave foto’s Bianca! Misschien deze keer ook maar es een 3D foto laten maken (zal hier vast ook wel ergens kunnen)…
@ Freggel (of minnie )
En… en… en…!!!
Bij mij begon het ook met het breken van de vliezen…
@ Claudi
Toen ik de vorige keer net zover was als jij nu bent, was ik al 1 dag mama… 8) Blijft een gek idee… :lol:
Wat jammer dat ze geen zin had Bianca, hopelijk volgende week wel een volledige goede echo!!!
Heb nog niets gehoord van Freggel :think:
Hoop zo dat ze lekker aan het genieten zijn van zoon/dochter!!!
Bij Yeline was ze met 6 uurtjes klaar, lijkt nu langer te duren of ze moet al bevallen zijn!!!
(wat ga je dan malen he, als je vriendin ligt te puffen)
Babynieuws:
FREGGEL IS VANMIDDAG OM 14.55 UUR BEVALLEN VAN EEN DOCHTER.
HAAR NAAM IS JENTHE EN ZE WEEGT 4050 GRAM.
:dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove:
Freggel klonk superfit aan de telefoon en heeft zoals ik begrepen heb een megasnelle thuisbevalling gehad, maar dat zal ze jullie snel zelf komen vertellen…
Lieve schat en lieve hubbie en lieve Yeline, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje :-*
Freggel, gefeliciteerd met jullie dochter JENTHE
freggel gefeliciteerd met je dochter Jenthe.
geniet er lekker van.
Jaaaaaaaaaaa joepie ze is geboren :dance:
Freggel hubbie en Yeline gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Jenthe :dance:
Fijn hoor lekker thuis bevallen (teken ik ook weer voor )ben benieuwd naar je verhaal!
iuno bij beide kindjes ben ik op tijd bevallen: op dag zelf en 3 dgn overtijd dus verwacht eigenlijk geen vroege baby maar wel een op tijd-baby
breek even in
FREGGEL EN FAMILIE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!!
GENIET ERVAN MEID EN KIJK NU AL UIT NAAR DE FOTO’S.
liefs nathalie
breek weer uit :mrgreen:
FREGGEL GEFELICITEERD MET JENTHE WAT EEN PRACHTIGE NAAM!!!
Man en Yeline natuurlijk ook gefeliciteerd!!
ben benieuwd naar de foto’s!!
ik mag trouwens ook thuis bevallen!! placenta ligt niet meer voor de uitgang maar dat zeg ik niet tegen de vk dan kan ik nog even binnen kijken met 32 weken
Freggel, hubbie en grote zus Yeline, ontzettend gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!!! :: :dance: ::
xxx
Freggel & fam., GEFELICITEERD met jullie dochter en zusje!!!
JAAAAAAAAAA, DAAR IS ZE!!!
FREGGEL, HUBBIE EN YELINE, GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER EN ZUSJE JENTHE!!!
Meis, lekker uitrusten en genieten van je kleine prinsesje. Prachtige naam trouwens!! :inlove: :inlove: :inlove:
xHeske