Augustusstoppers 2007, deel 11... ***Quirine***

freggel ik ken je gevoel!!

mij kunnen ze ook schieten vandaag lig ik gewoon lekker te slapen komt hubbie thuis en duikt het bed in JA HOOR begint meteen te snurken.

TUURLIJK bianca gaat er wel weer uit!!

hij zou ook betijds wakker worden omdat het zijn laatste nacht was dus vannacht gewoon moet slapen en morgen vroeg op maar ineens zegt hij laat me slapen tot ik wakker wordt.

Nou als hij me vannacht gaat houden omdat hij nu te lang heeft geslapen ga ik hem wel f de waarheid vertellen.

zo ik ben het ook kwijt zo f de dierenwinkel bellen of ze vandaag open zijn.

@bianca&? wrote:

Verder vind ik de namen voor een konijn en die namen van jou konijnen meer voor kinderen (SORRY)

ieder zijn mening.

Hehe, gelukkig ja! Ik vind idd ‘gewone’ namen bij dieren leuker dan die echte ‘dierennamen’. Zo standaard ‘flappie’, ‘nijn’ of ‘pluis’ voor een konijn. Puck is trouwens een ‘gewone’ meisjesnaam hoor :wink: , je hoort hem alleen (niet meer) zo vaak…

HOI,

Hier ook niet mega goed geslapen!! Nog steeds pijnlijke ribben.

Merk ook dat ik korter ga slapen, dat had ik ook toen bij Matthijs. Een soort van ingebouwd ritme voor dadelijk met de nachtvoedingen.

Om 6.00 uur schoot er kramp in mijn kuit…(fijn…not) maar die had ik er snel uit gelukkig. Nou dan kan ik niet meer slapen dus maar naar beneden…

Gister even lekker naar de rommelmarkt geweest (wel 20 minuten hahaha) en even naar de babydump voor een wipstoel. (wat een slechte winkel in Almere trouwens…jemig zeg)

Nannietje, wat een goed nieuws van je werk!!

En poeh wat een verhaal van je zusje. Hopelijk dat het haar allemaal gaat lukken met op zichzelf wonen.

Biebs, dus weer spannend nu!!?? Ik hoop echt dat je snel zwanger bent meis. Je geduld wordt wel belachelijk op de proef gesteld.

(en idd, wij waren even ver!! Lekker confronterend denk ik :hug: )

Sooki, voor jou ook een mega :hug:

Je uitgerekende datum komt deze week. Ik probeer me voor te stellen hoe moeilijk deze weken nu voor je zijn!!! :hug:

Bianca, irri snurkende mannen. Ik geef die van mij gewoon een giga ram hahaha.

Freggel, wil hubbie helemaal niet weg dan??? Gelukkig is jeroen meestal wel over te halen, maar dan moet ik er niet last minute mee komen zeg maar.

Dat hij niet snapt dat jij even lekker weg wil!!! Jammer dat ik zo ver weg woon, anders gingen we effe lekker naar de bios ofzo!! :-*

hij wil rust…en moest van alles klaarmaken naar zijn zeggen en dan heb je de pc ook nog he… ach je weet hoe die mannen zijn…

hij heeft gister wel met yeline zitten spelen hoor en mij het werk een beetje uit handen genomen, dat kwartje is wel gevallen.

dus lief is ie ook wel hoor!

en dan kan ik nog behoorlijk dwars zijn he…leuk die hormonsters…

maar we gaan vanmiddag nog ff lekker weg. :dance:

Hi meiden,

Sorry dat ik de laatste week niet meer ben geweest… :oops:

Zit even helemaal niet lekker in mijn vel. Op mijn werk loopt het niet lekker, heb super veel last van mijn hormonsters en tot overmaat van ramp is gisteren de bom gebarsten tussen hubbie en mij. :frowning:

Waardoor ik vannacht om 5 uur maar weer mijn bed uit ben gegaan, aangezien ik toch alleen maar lag te draaien.

Zodra ik weer wat vrolijker en gezelliger ben, kom ik weer! :-*

lautje heel herkenbaar hoor!! en dan moet je nog 4 maanden en hier nog steeds aanvaringen met hubbie dus gaat niet zomaar over.

ik ga f terug lezen want heb nog niet alles gelezen gekoof ik :-*

zo konijnenhok is gekocht en staat inelkaar!!

morgen de echo om 14.15 en daarna tussen half 4 en 4 de konijntjes ophalen!!

heb er helemaal zin in!!

Goede middag!

Gisteren en vandaag weer aan de klus geweest, dus vandaar dat ik er niet was. Morgen nog 1 dagje en dan zit het er voor voorlopig op. Dan kunnen we na de vakantie aan de babykaner beginnen :dance:

Nog even over de echo. Deze was echt heel teleurstellend. Een professor die echt niets zei, niets wat hij zag, wat hij nu precies deed. Eigenlijk weten we nog niets. Zo anders als toen van Kian. Ik ga morgen de vk bellen om te vragen of ik als nog vanuit hun een 20 weken echo kan krijgen. Deze heb ik de vorige keer afgeslagen.

Ik vraag me trouwens ook af of het misschien enigszins geen kwaad kan dat de kleine nu al zo ver in mijn bekken zit? Wat denken jullie?

Zo en nu de rest.

Sooki, ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen. Het is en blijft gewoon verschrikkelijk. Denk aan jezelf dat is het belangrijkste. Je moet wel weten dat ik in ieder geval vaak aan je denk. En toen ik van de week aan het bijlezen was, vroeg ik mij al af waar jij was. t enige wat ik vanaf hier kan doen is je een digitale knuf geven :hug: :hug: :hug:

Trouwens mis ik Heske ook niet al 2 dagen??

Iuno ik dacht en denk nog steeds dat ik een jongensmamma ben, ben echt reuze benieuwd hoe dat dadelijk gaat. Het is toch heeeeel anders.

Freggel wat ben ik blij dat ik nu niet bij jou in de buurt ben :wink: Die dagen zitten er bij. En ik vind als je tegen het einde aan loopt, dan mag je elke dag zo’n dag hebben. Het is niet niets.

En Bianca hoe reageerde jou hub??

Minnie nog steeds rustig aan doen he!

Trouwens lig het aan de zwangere of aan de hubs, vraag ik mij nu af, nu dat er vele zijn die 'onenigheid’hebben? Ik denk aan de hubs, hahahaha

Nou lautje ik hoop dat je een beetje tot bedaren komt, naja eigenlijk eerder je hub. Denk aan jezelf en aan de kleine frum. T komt echt wel weer goed, en dan wel op de goede manier :wink:

:-*

zo ff lekker naar buiten geweest, ff slenteren over een autofestival. was op zich niet veel aan, maar yeline heeft nog lekker in de draaimolen gezeten en dat heeft ze nu al 5 x herhaald hahaha ofwel dat was het leukste van allemaal.

lelle en bedankt he…hahahaha nee hoor huneur is al beter dan vanochtend, soms moet het er gewoon ff uit he.

jammer van je echo…ik zou idd proberen om alsnog de 20 weken echo te kunnen krijgen…dit is toch helemaal niet leuk? heeft die professor dat zelf niet in de gaten?

en je kindje nu al diep in het bekken…geen idee…

bianca leuk hoor konijntjes! maar hier komen ze niet voor yeline er zelf voor kan zorgen. :wink:

lautje :hug:

Lelle hoe weet je dan dat je kindje al diep in het bekken ligt? Kun je dat zelf voelen of was dat te zien op de echo.

Sooki, ook van mij een knuffel :hug: . Moest laatst ook al aan je denken, je uitgerekende datum komt nu erg dichtbij, en ook ngo een jaar getrouwd dan, 't zal altijd wel een beetje een rare dag blijven denk ik.

Hier geen last van zwangerschapshormonen richting hubbie. Hij is er wel blij mee geloof ik, hoorde hem laatste zeggen tegen de mannen op de bijeenkomst voor aanstaande ouders dat ik gelukkig geen last heb van hormonen :mrgreen:

Hoi meiden,

Ik kom ook weer een even buurten.

Op dit moment schrijf ik vooral bij de juli mama’s, vandaar dat ik hier niet zo vaak meer ben.

Ben mij gaat het goed.

Ben al bijna 30 weken zwanger.

Ik merk wel dat het allemaal zwaarder wordt, en ik heb ook regematig harde buiken, maar als ik het dan even rustig aan doe zakt dat wel af.

De kinderkamer is zo goed als af, en ook de kinderwagen en maxi cosi staan te wachten om gebruikt te worden.

Ik kan niet wachten tot onze kleine zich meldt.

Het wordt steeds spannender.

Liefs Lotte

@bianca&? wrote:

alleen zaagsel dat wist ik niet :think: wat moest ik dan kopen??

En… hoe vinden de konijntjes het in hun nieuw huisje? :smiley:

Wij hadden een omheining gemaakt met 1 etage erin en 2 huisjes, waarvan eentje als ‘slaaphuisje’ diende. Wilde toen we gingen verhuizen eigenlijk al een stal met omheining, maar de stallen die je in de winkels kunt kopen vind ik te klein en véélste duur (iig voor de grootte). Het appatrement kopen en erheen verhuizen is echter uiteindelijk nogal snel gegaan, dus hebben het toen maar zo gedaan. Blijkt echter niet ideaal, dus gisteren (feestdag hier), hebben hub en ik dus maar de oude enorme buitenstal die nog bij m’n schoonouders stond uit elkaar gehaald en omgebouwd tot een iets kleinere stal. Nu moet binnenkort alleen de ‘oude’ omheining nog omgebouwd worden, zodat deze mooi op de stal aansluit.

Heb nu dus in het ‘slaapgedeelte’ van de stal een kunstof blad liggen, daar een paar krantenpag. op, daarop wat stropellets (= geperst stro, heeft waanzinnig absorbsievermogen, maar geperst hout kan ook) en daarop stro (stro neemt nl niet zoveel vocht op).

Onder de hooiruif/drinkfles heb ik overigens ook altijd een bak staan met kranten en stro-/houtpellets. Op die plaats (wwar ze eten en drinken) doen ze zowieso het meeste en zo’n bak is snel en makkelijk ‘ververst’! :smiley:

Mika begint de konijnen nu overigens pas leuk te vinden (had ervoor nog niet zoveel interesse). Als we nu op het ‘konijnenbalkon’ zijn, gaat ie altijd gelijk bij de konijntjes kijken, wijst naar ze, kijkt me aan en zegt dan ook iets wat al een beetje op ‘konijntjes’ lijkt. :lol: :inlove:

hoi iuno ik ga ze vanmiddag pas ophalen maar het hok staat in elkaar en alles staat erin eten en hooi enz.

als straks de tuin af is krijgen ze een uitgang van het hok en dan kunnen ze meteen op stuk gras lopen.

moggel

BIA!!!

half 9 vliezen gebroken…nog geen weeen wel hele sloten water verloren al…moet waarschijnlijk nog meer water uit eer het begint…hoef in elk geval niet te liggen, en scharrel af en toe wat rond.

freggel :dance: :dance: :dance:

zet hem op meid

hoop dat je je beeb snel in je armen hebt

Freggel jippie!!! Ben zo benieuwd!! Succes met de bevalling.

Freggel, zet hem op!!! :dance:

:-*

Maar goed dat ik even kom kijken!!

FREGGEL ZET HEM OP!! hopelijk zet het door en heb je vandaag of morgen je beeb in je handen!!!

hier hele huis gestofzuigt kan er niks aan doen ik MOEST het van mezelf en morgen krijg ik visite en overmorgen familie dus even alles goed doen!!

en bed afgehaald kan het luchten en vanavond weer opmaken.

straks echo ben best zenuwachtig en zo gaat de tijd ook sneller!!

bianca veel plezier vamiddag!

hier soms krampen, maar nog niet dusdanig dat ik ze echt weg moet puffen omdat ik het anders niet houd…

oh ja is het straks bub dan meldt minnie het hoor.

maar dit duurt nog wel ff denk ik…

geen bevalling is hetzelfde he :wink: