Renate, rustig aan meis!!!
Vlinder, wat een belachelijke reactie van die collega van je zeg! Gets daar kan ik nu plaatsvervangend pissig van worden.
Voet bij stuk houden hoor, lekker aan jezelf een beebje denken…
(ander werk is er altijd te vinden, maar een nieuwe jij en nieuwe beeb wordt lastiger…)
Bianca, hopelijk werkt het voor jou ook dat je minder werkt.
Nu ik minder werk ben ik zo opgeknapt. De klachten zijn niet weg, maar zoveel verminderd dat ik thuis ook nog wat kan doen. (en met mijn zoontje natuurlijk)
Lynnty, ja ik las het!! Wat goed he!! Maar heeft ze hier meegeschreven dan???
:oops: Sorry meiden, ik heb jullie schandalig verwaarloosd :oops:
Ik ben de laatste tijd druk geweest met vanalles en niks, dus ik hou niet alle topics meer bij.
Maar nu dacht ik, ff bij de augustusstoppers buurten.
Ik lees dat ook hier meiden het rustiger aan moeten doen.
Neem de tijd voor jezelf en je kindje.
Dat is op dit moment belangrijker dan werk.
Hier gaat het verder goed, al kan ik soms mijn rug goed voelen.
Vooral als ik veel gewerkt heb of druk ben geweest.
Over 2 weken heb ik weer een afspraak bij de vk.
Ik zal het er dan met haar over hebben, dan hoor ik wel wat ze ervan zegt.
jij ook rustig aan doen het lotte want jij heb ook een zware baan hoeveel uur werk jij?
net even gebeld voor de babykamer die zou eind feb komen dus d8 bel ik toch ffies maar helaas hij is er nog niet hij is in aantocht deze week hooguit 2 weken zei hij :evil: 2 weken!! d8 het neit wil hem volgende week hebben.
ach nog even geduld heb zo’n zin om hem in te ruimen.
Goedenmiddag,
Meiden…goed om jezelf en de kleine denken hoor.
Het is jullie goed recht dat jullie het even wat rustiger aan doen.
Ik heb besloten om wat meer- zodra ik daar zin in heb- bij een ander topic te kletsen.
Een topic waar meiden nog in de ‘wachtfase’ zitten.
Jullie zitten niet te wachten op mijn gezeur over klachtjes voor de NOD ( begrijpelijk ), en het doet best een tikkeltje zeer om jullie te zien kletsen over al die - voor mij zo heerlijk klinkende- zwangerschapskwaaltjes enzo. ( Niet dat ik jullie klachten niet erg vind of niet serieus neem hoor… maar ik wil gewoon ook graag zwanger zijn. :-* )
Ik lees nog mee en zal af en toe nog posten hoor… maar dan weten jullie dat.
Geniet-ze dames.
:-*
Ik werk ongeveer 24 uur per week.
Als ik er een weekend bij werk is het wat meer.
Normaal is het goed te doen, amar ik kom nu zo slecht mijn be uit.
Niet door mijn rug, maar omdat ik dan nog zo lekker lig en nog even verder wil slapen.
6 Uur is ook wel erg vroeg om op te staan.
@Brendaatje wrote:
Jullie zitten niet te wachten op mijn gezeur over klachtjes voor de NOD ( begrijpelijk)
:-
Brenda dat moet je niet denken hoor :- Ik blijf hier kletsen juist ook omdat ik ook erg benieuwd ben hoe het jou Biebs, Talulah en Iuno vergaat en omdat ik ook voor jullie wil duimen!! Ik begrijp wel dat het moeilijk voor je is als wij lekker beppen over onze klachten :hug: , maar jouw tijd komt zeker weten ook nog wel! Doe wat goed voelt voor jou, maar ik zou het jammer vinden als je hier niet meer komt omdat je denkt dat wij jou NOD-klachten niet interessant vinden :-*
@Vlinder83 wrote:
@Brendaatje wrote:
Jullie zitten niet te wachten op mijn gezeur over klachtjes voor de NOD ( begrijpelijk)
:-
Brenda dat moet je niet denken hoor :- Ik blijf hier kletsen juist ook omdat ik ook erg benieuwd ben hoe het jou Biebs, Talulah en Iuno vergaat en omdat ik ook voor jullie wil duimen!! Ik begrijp wel dat het moeilijk voor je is als wij lekker beppen over onze klachten :hug: , maar jouw tijd komt zeker weten ook nog wel! Doe wat goed voelt voor jou, maar ik zou het jammer vinden als je hier niet meer komt omdat je denkt dat wij jou NOD-klachten niet interessant vinden :-*
Helemaal mee eens.
@minniemouse wrote:
Renate, rustig aan meis!!!
Vlinder, wat een belachelijke reactie van die collega van je zeg! Gets daar kan ik nu plaatsvervangend pissig van worden.
Lynnty, ja ik las het!! Wat goed he!! Maar heeft ze hier meegeschreven dan???
Sterker nog het was mn leidinggevende :roll: Mijn collega’s vinden alleen maar dat ik nog meer rust zou moeten nemen gelukkig.
Lynnty kletste idd in het begin mee ( vanaf mei kletste ik in ieder geval al in de topic ) , maar ze heeft valsgespeeld haha, ze was al zwanger voordat we in de maand augustus waren :mrgreen:
Brenda: Ik vind het juist leuk om hier te blijven kletsen en ben erg benieuwd hoe het jou, Biebs, Talulah en Iuno gaat. Kan me wel voorstellen dat het voor jou soms moeilijk is om de rest over de zwangerschap te horen kletsen, maar binnenkort kun jij dat vast en zeker ook hoor meid!!
Ik blijf in elk geval lekker hard voor jou en de rest duimen .
Groetjes Renate
bianca je hebt pb!
Dank je wel meiden. :-
Ik blijf hier af en toe nog wel berichten hoor… alleen zal ik mijn ei wat meer kwijt kunnen in een topic waar wat meer wachtenden zijn. waarschijnlijk zal ik daar wat meer kletsen.
Nu nog een topic vinden. :think: :lol:
Blijf jullie natuurlijk volgen… het is en blijft een leuk cluppie. :thumbup:
Alvast een fijn weekend allemaal. :-
Lieve Bren, ik snap wat je bedoelt!!!
Maareh niet te lang en te vaak wegblijven hier he!!??
En zodra die dubbele streep ook maar te zien is!!! gaan we hier lekker met zijn alle meejuichen!!! :-*
bren je moet doen wat bij jou goed voelt en snap hoe je je voelt.
maar wij horen graag je "gezeur"aan dat hebben we tenslotte allemaal zelf ook gedaan.
:hug: ik blijf voor je duimen en hoop dat je hier af en toe wel zal vertellen hoe het met je gaat.
pfff wat kan die man van mij snurken.
zometeen f kleren kopen moet echt nieuwe broek hebben en een shirt dus zo f naar de prenatal en de andere babyzaken met kleding.
nog 3 weken en dan hebben we de echo :dance:
zo een broek van noppies gekocht en een shirt van esprit jeetje wat lastig zeg broeken voor mij is het zo ie zo al maar met positiebroeken pfff of te kort of te groot bij me kont.
heb namelijk geen kont
maar goed deze broek zit redelijk hopen dat ik ook wat kont ga krijgen.
nu f vers geperste sinaasappels drinken en me bedje in ben snip verkouden en voel me hondsberoerd me hele neus schraal AU
Bianca lastig hè die positiekleding! Ik heb gisteren een noppiesbroek via mp gekocht (tientje hehe) en die zit goddank wel aardig (heb positiebroek nodig omdat mn buik niet krimpen kan, baarmoeder staat dankzij de placenta die er nog in zit op navelhoogte en dankzij het litteken verdraag ik geen kleding die over de buik gaat, zucht…) Ik heb overigens óok geen kont :roll:
Jeetje Sooki, zit de placenta er nog steeds?
ff snel een update van hier…
ben gesloopt…heb t vannacht elk uur zien worden…
yeline heeft de waterpokken met koorts…(en ze zitten vooral op dr plasser…)
iemand nog tips?
brenda doe rustig aan meis en laat af en toe je snoet ff zien
bianca doe t lekker rustig aan meis, beterschap!
sooki lastig meis…enig idee hoe lang het duurt voordat de placenta helemaal weg is?
lotte, dat opstaan he…lastig he…
minnie hoe is het nu met je mannetje?
Een half jaar tot een jaar… maar het staat ook allemaal te lezen in het topic bij vlinderpraat hè, waar ik mn verhaal heb verteld…
Freggel, beterschap voor Yeline. Ik weet niet wat je met die pokjes aan moet in haar genitale gebied. Je zou een zemelenbadje kunnen proberen? Vervelend hoor :hug:
freggel heb geen idee wat je daar tegen kan doen wat vervelend zeg voor de kleine meid.
sooki het is een ramp die positie kleding maar goed is nog iets te groot hopen dat ik nog flink ga aankomen.
en ik blijf met je mee duimen dat alles goed gaat bij je en je misschien ooit een derde kindje mag krijgen want dat is toch nog wel een stille wens als ik het goed had begrepen.
hier nog steeds snip verkouden maar iets beter gister middag toen ik in me bed lag steeds harde buiken gehad dus morgen maar f de vk bellen.
wat zij er van zegt. Me werk kan het zo ie zo f bekijken want wil graag me kindje pas rond 38 weken op zijn vroegst op de wereld zetten.
renate gaat het bij jou al beter???
Hoi!
Allemaal goed aan jezelf en de beeb blijven denken he?
Ik heb het zelf toen ook met Sven gehad, veeeel te hard doorgewerkt, ‘knalde’ toen in elkaar, moest toen 2 weken rust houden. En heb toen alleen maar geslapen, enorm veel! En daarna begonnen bij mijn de bekkenklachten…
:?
Dus echt, het is zo belangrijk om te doen!!
Brenda, ik snap je gevoel. We zijn natuurlijk in de minderheid nu en dat is gewoon jammer en vervelend.
Maar ik wil ook gewoon van jou nog lezen hoe en wat hoor!! Je bent echt geen zeur!! :naughty:
Freggel, zielig voor Yeline!
Ja zo’n badje met een dichtgeknoopt washandje met zemelen/ havermout (wat was het ook weer?) dat schijnt goed te helpen de jeuk te verlichten.
Sterkte he!!
Hier alles rustig, volgens mij zit ik in mn vruchtbare periode. Aangezien ik meer ehhh, zin heb :lol: . Ik zie het wel, heb het nu helemaal los gelaten. Heb toch geen idee wanneer mn NOD zou zijn. Kan over een week of over 3 weken zijn, dus nou ja. Gewoon maar lekker leven.