Augustusstoppers 2007, deel 10 ***Quirine***

Jaaaaa, deeltje 10 alweer!!!

Als jullie nog aanvullingen hebben voor het lijstje (voorgevoelens en nod’s) dan laat maar ff weten!

xHeske

Mijn voorgevoel is een jongen!!! :inlove:

2x :oops:

Meld me maar gelijk ff, hoef ik niet zo te zoeken. :mrgreen:

Houd nu overigens een temperatuurcurve bij op FertilityFriends.com. Eens kijken of daar iets uit gaat komen… :think:

Tjonge alweer een nieuw deeltje :thumbup: .

Heske je hebt pb.

Sooki: ach nee toch meid :hug: . Hopelijk gaat het snel weer beter met je.

Lienke blijft nog steeds hangerig en jengelig dus heb de ha net maar weer gebeld en kan vanmiddag ab-kuur ophalen bij de apotheek. Hopelijk knapt ze daar snel van op :pray: .

Groetjes Renate

Bianca, wat sneu van je kat zeg :cry: Gelukkig dat er toch nog mensen zijn die dan even de moeite nemen om het je te vertellen!!!

Sooki, meis toch jij krijgt de kans niet op rust he!! Beterschap.

Verder hier even pech op het werk…of naja pech…

Op donderdagmiddag kakt het in bij mij…ik sleep me door de ochtend met zere buik, rug en botten (bekken misschien??) en dan smiddags zittend achter de kassa…krijg dan hoofdpijn omdat ik de ochtend teveel ben doorgegaan…

M.A.W… patriesje zat er helemaal doorheen en moest in de kantine een traan laten…schaam…schaam…schaam…(ik jank dus echt niet snel he!!)

De chef heeft me naar huis gestuurd, hij schrok van hoe ik eruit zag (als een lijk volgens hem…enneh bedankt)

Collega moest me naar huis brengen mocht niet eens alleen…

Nu maandag maar eens even praten met de baas…misschien dat ik dan toch die donderdag maar een halve dag moet pakken…of eventueel niet meer de ochtend staan. sjouwen, bukken etc…

Schaam me echt kapot, wil niet opgeven en ben bang van wat andere dan van mij denken…(het geroddel als je met vrouwen werkt)

Gistermiddag kon ik de tranen ook niet meer tegenhouden en heb thuis lekker een potje gejankt…Jeroen heeft daarna alles gedaan wat eten en matthijs betreft…

Vandaag ook al weer pijn in mijn botten…Ik pas op de kleine van mijn vriendin en ik ben zo blij dat het zo;n makkelijk kereltje is…

Nou meiden, lekker ego maar zat er even doorheen…

XXXXXX voor jullie :-*

Hey Minnie, kom nou, je gaat je daar toch zeker niet voor schamen! :naughty: Je werkt keihardm en dat met een zwanger lijf, dan is het toch niet zo raar dat het op den duur niet meer gaat. Ik ben blij dat je baas zo slim was om je naar huis te sturen, want volgens mij ben je wel een beetje heeeeeel erg eigenwijs :naughty: Rustig aan doen hoor meis, je hebt maar 1 lijf, en daar moet je nog wel ff mee vooruit. Zo’n zwangerschap vergt gewoon heel veel van je, en hoe graag je ook gewoon alles wil doen, wat niet kan dat kan niet! :hug: Denk aan jezelf hoor meis, anders stuur ik Freggel wel even jouw kant op, mag die je eens even streng toespreken :wink:

xHeske

Minnie :hug:

Ben er weer hoor, was gelukkig een korte opname in het zh maar was wel weer even schrikken natuurlijk. Had al sinds dinsdag avond buikpijn en ze dachten toch aan een bloeding in de buikholte waar de placenta nog ligt, maar het gaat gelukkig goed. Waar de pijn nu echt vandaan komt is niet geheel duidelijk maar bloed, urine en echo waren goed dus hup terug naar huis :inlove: Vandaag is het een maand sinds Quirine geboren werd dus een mooie dag om naar huis te gaan!

Heske, wat lief die regel voor Quirine onderaan het lijstje :inlove: :inlove:

Sooki, gelukkig geen bloeding! En fijn dat je juist vandaag naar huis mocht, op zo’n dag kun je maar beter gewoon thuis zijn he. Wel gek dat ze geen oorzaak van de pijn hebben kunnen vinden.

Sterre loopt zich er tegenaan te bemoeien, dus ben meteen weer weg…

Heske, waarschijnlijk heeft het toch te maken met de plek waar de placenta door de baarmoederwand is gegaan. En omdat de placenta nu aan het krimpen/slinken is, kan dat heel gevoelig zijn. Maar dat is maar een theorie, omdat ze dit natuurlijk nooit eerder hebben gehad dus het is allemaal maar een beetje koffiedik kijken. Maar alle controles waren goed dus het zal niets ernstigs zijn, het is alleen wat hinderlijk…

sooki gelukkig weer thuis :hug:

heske leuk dat lijstje met meisje/jongen.

wie is er nu trouwens de eerst volgende met de 20 weken echo renate??

of lotte eerst??!!

ben even bij me vriendinnetje geweest die is 27 weken zwanger en zit thuis mag NIKS doen dus was f langs gegaan is wel ver van mij vandaan dus manlief is meegegaan met auto anders was ik al veel vaker geweest.

helaas niet leuk samen zwanger zijn met shoppen enzo. :cry:

en voor haar is het ook duimen dat frummel lang genoeg blijft zitten.

is begin mei uitgerekend maar wordt zo ie zo een vroeg geboorte de kleine red het niet zo lang.

nou ik gooi toch maar f in de groep wat vinden jullie van Amber voor een meisje en Thijmen voor een jongen??

lelle je hoeft je niet schuldig te voelen hoor nergens voor nodig.

en knap dat je het hele huis hebt gedaan daar heb ik dus echt geen puf voor als ik vrij ben doe eigenlijk niks :oops:

Sooki ben blij dat je weer thuis bent!!

Hier even een update:

om heeeeeel eerlijk te zijn kom ik op dit moment nog weinig op het forum. Gisteren mocht ik de gyn. bellen, kreeg haar natuurlijk weer niet te pakken. Dus ik hing vanochtend om half 9 meteen aan de telefoon.

Op dat moment stond ze te opereren dus ik moest vanmiddag terug bellen. Een uur later werd ik terug gebeld door de assistent, ze had mijn dossier gevonden met een briefje erop of ze mij even wilde bellen.

Uit mijn bloed is gebleken dat ik gewoon een eisprong heb dus ik hoef op dit moment niet aan de medicijnen.

27 maart heb ik opnieuw een afspraak staan en ben benieuwd wat we dan gaan doen.

Ik ben gestopt met temperaturen en vind het wel even best zo :wink:

biebs Jacky was 4 jaar en was zwart met wit befje ik zal even een foto van me schattie erbij zetten we missen hem heel erg.

minnie ik wil ff op je reageren…je bent geen zeikert en wat kan jou het schelen wat de rest van de wereld denkt! tis gewoon te zwaar voor je en je hebt al zoveel aan buik mee te slepen!

gewoon met je baas praten voor andere functie!

luister naar je eigen nu he! :hug:

talulah fijn dat je toch even een update neerzet. mooi dat je wel gewoon een sprong hebt! en groot gelijk dat je het wel even best vindt. heel vel succes!

sooki fijn dat je er weer bent. is het alweer een maand terug jeetje wat gaat dat toch snel. maar idd een mooie dag om naar huis te mogen.

ik hoop voor je dat je herstel voorspoedig gaat.

nou ik zal ook zo naar huis. werk is gedaan en ik heb geen zin meer…

Sooki wat fijn om te lezen dat je weer thuis ben. :hug:

Minnie schamen :naughty: hoe durf je. waar moet je je voor schamen?!?! Dat je niet alles meer kan? Dat kan ook niet! Je bent zwanger en dan hoef je niet alles te kunnen. Lieve meid denk aub om jezelf en die kleine in je buik. Die harde buiken zijn er niet voor niets. Dat betekend ‘he mamma, denk een beetje aan mij en aan jezelf, doe het wat rustiger aan’.

Ik vind het heel erg netjes dat je baas je naar huis heb gestuurd. Je moet er echt serieus over nadenken of het inderdaad niet verstandiger is om een halve dag te gaan werken ipv een hele. Wat niet gaat dat gaat niet.

Renate wat voor ab kuur heeft ze gekregen. Kian kreeg toen een felrose drankje. Krijg je nergens meer uit.

Talulah wat fijn om weer een update van je te lezen. Nou ik ben heel benieuwd naar de volgende maand. Dat je een eisprong hebt dat wisten we eigenlijk al, of had je daar twijfels over? Heeft ze ook je progestan geprikt?

Ik moet verzinnen wat kian en ik gaan eten, ik heb geen idee…nog tips

oja mijn voorgevoel is een meid, maar misschien is dat wel omdat ik het te graag wil :wink:

Lelle, bij mn zoon dacht ik ook dat ik een meid zou krijgen, maar trok toch enorm toe naar donkere kleuren als blauw en donkergroen. Roze liep ik zo voorbij. Ik had dus kunnen weten dat het een knul was :wink: Bij Quirine trok ik gelijk al meer naar rood, oranje en roze toe. Met dat van mn zoon in mn achterhoofd, neigde ik toch het meeste naar een meisje. Dit keer had ik wel gelijk :inlove: Dus, naar welke kleur trek je het meeste :mrgreen: :wink:

Bianca ik vind het allebei leuke namen, alleen ik zou ze zelf nooit kiezen omdat je ze al veel hoort hier in de omgeving. Maar moest ik de keuze hebben uit die en wat anderen, dan zou ik zeker Thijmen overwegen! Amber vind ik overigens ook lief… Collegatje heette ook zo, die noemden we altijd “amb” maar dat werd al snel “Amper”… dat was wat sneu…

Wat had ik nou nog meer gelezen? :think:

@lelle wrote:

Talulah wat fijn om weer een update van je te lezen. Nou ik ben heel benieuwd naar de volgende maand. Dat je een eisprong hebt dat wisten we eigenlijk al, of had je daar twijfels over? Heeft ze ook je progestan geprikt?

ik ging er eigenlijk vanuit dat ze mijn progestron na zouden kijken. Dat van mijn eisprong wist ik al aan de hand van mijn temp.lijsten, maar goed het is altijd fijn om het zeker te weten. Ik heb de gyn. zelf niet gesproken dus ik weet verder niks.

doei doei

8) die vergat ik nog dus! Talulah, jammer dat je de gyn zelf niet aan de foon kreeg. Toch moet het fijn zijn te weten dat je eitje wel komt, dat is alvast stap 1! Ben benieuwd wat de gyn dan straks te vertellen heeft als je weer op controle komt!

Ben verkouden aan het worden, met zo’n lekker rauwe strot bleh… :silenced:

Talulah, fijn dat je ff een update komt geven, vroeg me van de week al af hoe het met je was. Toch wel prettig om bevestigd te krijgen dat je iig gewoon een eisprong hebt! :thumbup:

Sooki, fijn dat het iig niets ernstigs is… nu maar hopen dat de buikpijn ook snel overgaat :pray:

Bianca, volgens mij hebben wij echt wel de zelfde smaak qua namen! Het had niet veel gescheeld of Sterre had Amber geheten! :smiley: Hele leuke naam dus! :thumbup: Thijmen vind ik ook echt zooooo leuk, alleen heeft mijn zusje toen ze 10 was ofzo al Tijn gereserveerd als jongensnaam en ik vind Thijmen daar teveel op lijken, maar mocht ze nu een meid krijgen en ik een knul… wie weet, ik vind het iig echt een hele mooie naam!

En Lelle, weet je al wat je gaat eten? Tjip heeft voor vanavond groentesmoor voor witlof meegenomen, en ik word echt al misselijk als ik eraan denk. Hij mag dus koken straks, en dan zien we wel hoeveel ik kan eten :sick:

Morgen is mijn vrijgezellenfeestje, of had ik dat al verteld. Was de bedoeling dat ik zou denken dat ik alleen een dagje weg zou gaan met 1 vriendin, maar die kan niet liegen, dus inmiddels weet ik dat de hele bups er is en dat we iets gaan doen wat ik écht leuk vind (maar weet niet wat), en waar geen blote piemels en bunnypakjes aan te pas komen (had ff mijn voorwaarden gesteld, want ik ken mijn vriendinnen :wink: ). Ben heel benieuwd, maar volgens mijn zusje kan ik er met een gerust hart alvast heel veel zin in hebben. Dus dat doe ik maar :mrgreen:

xHeske