Augustusstoppers 2007, deel 10 ***Quirine***

Biebs, succes met klussen :wink:

Freggel, ajjj waterpokken…

Bij Matthijs flink in de weer geweest met mentholpoeder!!!

Je moet wel even jezelf in de gaten houden, waterpokken aan het eind van je zwangerschap kunnen invloed hebben op het een en ander…

(je bent natuurlijk nog niet helemaal op het eind van, maar je kan het beter in de gaten houden)

Biaca, irri dat die kleding dan steeds te ruim is. Ik heb er gelukkig geen last van, heb genoeg kont dus die zit vaak strak zat hahaha

Hier verder een vreselijke emo dag…

Kan er niets aan doen en ga er maar vanuit dat het erbij hoort.

Ik irriteer me dood aan die kerel van me, alles staat in de weg en ik moet overal om janken. grrrrrrrr

zoals nu…komt ie ineens een broodje en een kop koffie brengen :eh: :inlove:

(zou hij het zomaar doorhebben dat ik me niet lekker voel??)

Hier net zo’n dag als minnie. Heb mn vent al 100 x afgesnauwd en kan wel blijven huilen, zoooooooooooooooo vermoeiend :evil: En de zon schijnt nog wel!! Zometteen maar even er op uit als de fant wakker is…

ben benieuwd wat de vk morgen zegt en wat ze dan op mijn werk gaan doen of zeggen.

zo even naar de verjaardag van me neefje die is alweer 10 gaat het hard he!!

even eruit als ik thuis kom in bad want heb al weer wat last van me buik maar heb gelezen op internet dat het niet gevaarlijk is voor de baby zolang je geen pijn bij hebt.

hier yeline in een havermoutbadje gestopt gister en mentholpoeder. in haar genitale gebied beetje zalf onguent en gewone poeder of niets.

maar ze is niet lekker. gelukkig beter geslapen vannacht.

hier verder ff rustig, moet verplicht ff zitten. mn ouders zijn er en mn stiefpa is met de keuken bezig en mn moeder helpt met de schoonmaak. wel lekker hoor, maar ook raar…jij zit in je huis en de ā€œvisiteā€ doet van alles…

zal eens zien of ik nog een buikfoto kan maken vandaag.

Freggeltje, rustig aan he!!! :naughty: Met je verjaardag was je ook al veel te druk!!! En wat lief dat je mams en (stief) pa zo helpen!!!

Sooki :hug: :hug: :hug: hoop dat je je beter voelt.

Wij zijn net even wezen wandelen in het bos, lekker een frisse neus gehaald. Wel gelijk weer last van mijn buik en been/kont, maar goed…

Zo ben net ook even de deur uitgeweest, net op tijd want er komt volgens mij een enorme regenbui aan. Maar ben er iets van opgeknapt, gelukkig.

Freggel, raar hè, als anderen in je huis in de weer zijn. Ik moest er ook wel even aan wennen hoor, de eerste weken dat ik weer thuis was. Nu kan ik langzaam aan steeds weer meer zelf doen en dat geeft dan wel voldoening (al was het toch ook wel prettig dat een ander het voor me deed :lol: )

best wel jah sooki, mn moeder met zweet op dr hoofd en ik zit met beide benen languit op de bank…maar goed tis weer lekker schoon.

en de keuken is eindelijk helemaal klaar! ziet er heel mooi uit nu. nu nog een nieuwe chromen prullenbak hihihi (staat nu zo’n plastick grijze…en die is goor hihihi)

yeline is nog niet helemaal lekker, nog lekker hangerig, maar goed de koorts zakt aardig af en de pukkeltjes drogen goed in.

nou ik zal weer verder met mn werk…

Mogguh,

Minnie… wat een gedoe zeg. Niet pluis hoor, dat kan hij volgens mij niet zomaar doen.

Straks krijg jij de problemen. Zeker even gaan praten met je baas.

Freggel… weer een beetje uitgerust? En gaat het weer wat beter met je dochter?

Biebs… wat fijn dat je het zo goed kan loslaten. Lukt mij redelijk, maar niet helemaal. :roll:

Is morgen niet de dag dat Heske gaat trouwen?

Ben er morgen niet ( op kok), dus nu alvast maar even…

HESKE,GEFELICITEERD!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Meiden nog bedankt dat ik van jullie gewoon mag zeuren. :wink: :-*

Op het moment voel ik me echt extreem vermoeidheid.

Zo vermoeid heb ik me in tijden niet gevoeld. Nog 6 dagen tot nod en ik heb uiteraard weer vage klachtjes. We wachten af. :pray:

X Bren.

Vanmorgen de vk gebeld en die wil dat ik me urine laat stikken want je kan harde buiken krijgen van uwi.

nou stik ik het morgenochtend zelf even voordeel van de verpleeging.

en als dat het niet is ziet hij me niet zo snel meer aan het werk gaan.

ff afwachten dus en hem morgen terug bellen.

bren tuurlijk mag je zeuren!! en hoop dat het deze keer raak is voor je!!

heb net ff geshopt.

foto’s staan in sf

heb het gezien snips gaaf!!

Hoi meiden, ben ik weer even snel. Zaterdag is mijn oma gecremeerd. Was een ontzettend emotionele, maar mooie dag. Ik ben zo trots op mijn opaatje, hij huilt de ogen uit zijn kop, maar is tegelijk zo ontzettend sterk. Hij gaat zich wel redden, kookt nu al elke dag voor hem alleen, gaat lekker de deur uit, lange fietstochten maken… knap he. Ik heb er nu wel vrede mee dat oma er niet meer is. Het is het beste zo, voor haar en opa. Ze wilde nooit afhankelijk zijn van iemand anders dan opa, en dat is haar gelukt ook. En ondanks de dementie, kende ze ons nog allemaal. Sterre niet meer hoor, maar elke keer als ze ontdekte dat ze een achterkleinkind had, straalde ze van oor tot oor. Ze vergat iig nooit om te genieten, en dat vind ik een mooie gedachte.

Verder heb ik een erg dubbele week achter de rug. Een paar uur nadat ik te horen had gekregen dat oma was overleden, voelde ik ons frummelke voor het eerst bewegen. Erg vroeg, en het voelde echt als een seintje van oma, dat alles goed was.

Donderdag naar de vk geweest, en daar voor het eerst het hartje gehoord. Machtig mooi geluid is dat toch. Beebje is net zo beweeglijk als grote zus. Schopte telkens tegen de doptone aan, en zwom steeds weg :inlove: M’n bm zit al hartstikke hoog, halverwege schaambot en navel :shock: Mijn buik groeit weer echt de lengte in, en minder opzij, dus ik hou alvast rekening met een paar beurse ribben aan het eind…

Verder dus druk geweest met de laatste voorbereidingen voor de bruiloft. Ik heb daar een paar dagen moeilijk van kunnen genieten, maar ik heb er nu weer zin in. Gisteren m’n jurk en Tjip z’n pak opgehaald. Nu is echt alles geregeld!

Meiden, ik ga snel weer op jullie reageren, maar nu ff niet. Sterre is wakker, en zometeen komt de nieuwe babysit kennismaken, dus ik heb nog ff zat te doen.

xHeske

haai

daar ben ik weer ffies dacht dat ik een eind opgeknapt was maar kreeg vrijdag toch een flinke terugslag :shock: mijn zus is “smiddags isabella op komen halen zodat ik wat meer rust kreeg bassie was nl ook ziek dus daar niet zoveel werk mee. nu gaat t wel weer moest vanmorgen eigenlijk naar de tandarts maar de afspraak heb ik een wk verzet want ik hoest m“n longen uit mijn lijf dus das niet zo fijn tijdens het vullen :roll: :shifty: ben toch al niet zo“n held 8)

bianca bij jou schiet t ook nog niet op zeg luister in ieder geval goed naar je lichaam meid :-

sooki jij gister ook al zo“n baaldag :hug: vriendlief heeft de wind vanvoren gehad :shifty: werd er gek van hij had echt een lammetakkendag en ik mocht daar blijkbaar niks van zeggen toen ben ik op mijn zachts gezegd echt helemaal uit mijn dak gegaan :oops: maar de boodschap was geloof ik wel aangekomen :eh: is t toch ergens goed voor geweest :shifty:

kweetniet wie t over cutitout punt nl had :think: maar heb leuke stickers voor sebastiaans nw kamer gevonden :mrgreen: soort van piratenschatkaart :thumbup: nu is ie eindelijk in zijn nopjes want meneertje wilde helemaal geen nieuwe kamer op zolder :o

vanavond naar de gym want die heb ik vorige wk ook al af moeten zeggen best gezellig groepje en nog flink actief ook :shock:

nou tot snel meissies :-

btw brenda biebs talulah en :think: vergeet ik natuurlijk iemand sorry blijf graag van jullie op de hoogte meiden ook zeuren whatever :-*

ff snel, reageer vanmiddag wel even fatsoenlijk.

:**:

…

:**:

manlief heeft vanmiddag in de tuin gewerkt en ik met mijn ouders naar tuincentrum geweest en lekker geld uit gegeven paar leuke plantjes voor in huis ben weer helemaal in me nopjes!!

nou morgen de urine stik afwachten en de vk weer bellen ben beniewd.

heb echt geen zin om nu nog 5 maanden thuis te zitten.

maart,april,mei.juni en juli pfffff nee bedankt :snooty:

Minnie, ik ben nu ook voor 50% ziek gemeld .

Verder gaat het hier wel redelijk nu ik halve dagen werk. Moet alleen morgen nog en dan ben ik ruim een week vrij. Hopelijk voel ik me dan weer zo goed dat ik weer volledig kan werken :pray: .

Heb ff geen puf om op jullie te reageren maar komt snel weer hoor :-* .

Groetjes Renate

heske veel plezier vandaag en geniet