Hier gaat het mwah. Nog steeds niet fit en ben weer eens gezegend met vage klachten.
Heb een vaag onbestemd gevoel in de buik, een bandgevoel in mijn onderrug en ik ben sinds gister met regelmaat misselijk. :silenced: Heb ook al 2 x gehad dat ik ineens een hard 'plop’geluid in de buik hoorde. :lol:
Meer dames die zo’n 9/10 dagen voor de NOD dergelijke klachten hadden? Al dan niet bij hun zwangerschap?
Gelukkig ben ik niet zo heel erg met het zwanger worden bezig, maar dit valt weer eens niet te negeren.
Hehe, ikke ikke ikke! 8) (zit nu misschien 4, maar denk langzaam eerder 9 dagen voor m’n NOD)
En vandaag opeens weer wat slijm verloren (heb sinds mini-pil stop geen (merkbaar) slijmverlies meer gehad en deze cyclus al meermaals) :think: . Dus denk nu dat ik òf nu pas ‘ontpilt’ ben òf misschien toch het ‘z-woord’…
heb me ziek gemeld op aanraden van vriendin die al thuis is sinds januari en niet meer mag werken ik moet naar me lichaam luisteren voor het straks te laat is.
Heel goed bianca :thumbup: Het is niet gemakkelijk toe te geven aan het feit dat je je beter ziek kan melden, maar je zult (hopelijk) zien dat je buik wat rustiger zult worden. Je kleintje moet nog een heeeele poos zitten blijven hoor!
heske meis oh wat verdrietig zeg gecondoleerd :hug:
heb zelf ook nog een oma en zou die ook voor geen goud willen missen en de kindjes opoe ook niet ze zit nu alweer te tellen op de baby :inlove:
bianca goed geluisterd meid :thumbup:
iuno en biebs meiden er wat hier keihard voor jullie geduimd :-
hoest nog steeds mijn longen uit mijn lijf en slijm zoveel dat ik er van kokhals :eh: verders wel een stuk beter dan dinsdag
gister op t kdv isabella´s verjaardag gevierd :inlove: want afgelopen zaterdag is ons meiske alweer 2 jaar geworden :o time flies :mrgreen: maar ze is flink verwend en heeft een superdag gehad ze had t alleen maar over kadootjes :inlove:
Ben vanmorgen voor een extra controle naar vk geweest. Heb de hele week steeds al last van harde buiken en dat maakte me behoorlijk onzeker. Daarom vanmorgen vk gebeld en kon direct even langskomen.
Ze heeft m;n buik gevoeld en naar hartje geluisterd dat gelukkig luid en duidelijk aanwezig was :inlove: . Moet het van haar nu wel rustig aandoen dus bel zo direct even met m’n werk.
Baal er wel flink van maar besef ook dat ik nu voor mezelf en de beeb moet kiezen.
Jeetje het lijkt wel of elke zwangere het rustiger aan moet doen . Ik werk zelf nu ook een dag in de week minder omdat ik het niet trek. Al deed mn leidinggevende wel een beetje raar ze snapte niet waar ik nou zo moe van werd :roll:
Ik moest eigenlijk zat t/m zon een vroege dienst doen, maar heb nu afgesproken dat ik morgen en zondag een halve dag probeer, Als het niet gaat dan ga ik eerder naar huis.
Maandag en dinsdag zou ik eventueel wel vervangende werkzaamheden kunnen doen zoals opnames en zo. Nou ja, eerst maar eens kijken hoe het morgen gaat.
Moet vanmiddag trouwens ook nog naar de tandarts , moet boren.
Bleeeeh helemaal geen zin in, maar ja zal wel moeten :? .
ik werk in de zorg dus ga vervangende werkzaamheden doen pillen delen en administratie en doe bestellingen en die gaan veranderen het hele incontinentie sisteem dus dat ga ik op poten zetten.
en wil dan met me leidinggevende overlegen dat ik dan 2 uur korter werk tot 13.45 en als dat niet gaat tot 11.15 en als dat dan weer niet gaat alleen in de middag en dan geen lopende dingen meer doen maar zo ver gaat het niet komen hoop ik.
en Lynnty bevallen waar zag je dat??
renate succes!! ik zal aan je denken.
moet rustig aan doen maar krijg visite en heb toch weer teveel gedaan :oops: voel het meteen