Goodmorning!!!
Heske, onze trouwmiep :mrgreen: Nog een weekje meis, dan ben je vrouw van Tjip!!
En leuk voor Sterre een jottum jurk!! Jottum is leukkkkkkkkkk (en duur!! haha)
Sooki, toch schrik ik elke keer weer van hoe het gaat met je meis. Pas volgend jaar een kijkoperatie en in het ergste geval nu of de komende maanden misschien je bm eruit!!! :?
Respect voor de manier hoe je er mee omgaat !! echt :-*
Freggel, succes met bloedprikken…(was dat vanwege laag HB??_
)
Hier vannacht ietsjes beter!! Mijn hoofd (gedachten) waren iets leger, waardoor ik de tussenstukken wel weer in slaap kon komen.
Helaas moet ik er nog heel vaak uit. 2 tot 3 x plassen, Matthijs vannacht maar 1x en daarna kwam hij om 4.00 uur bij ons in bed. (dat is echt 10000 keer beter dan de afgelopen dagen)
Dus voel me ietsjes beter nu, alleen nog steeds een snotkop.
Vanmorgen al een bloedneus…(denk van de neusspray)
Oja, sooki de dokter zei idd dat de holtes wel gevuld konden zijn met snot en slijm, maar het was nog geen voorhoofdsholteontsteking. Ik had geen pijn als hij er op klopte met zijn vingers…
minnie is voor mijn bloedsuiker… suiker was goed, maar ze wilde het toch middels bloedafname laten bepalen voor de zekerheid.
fijn dat het beter gaat nu. (bloedneus…komt idd van de spray…)
middag!!
zit op me werk dus hou het ff kort.
heske fijn dat je er weer f was en steek maar lekker al je energie in je bruiloft!!
lautje kom maar wanneer je weer zin hebt hoor.
sooki _ RESPECT_ vind echt heel knap hoe je ermee omgaat.
hier gaat minder heb last van harde buiken als ik teveel heb gedaan werk 32 uur en gelukkig vandaag 'smorgens in de keuken en donderdag ook en de middag op een stoel zitten.
ik ga morgen even overleggen met de vk wat te doen.
nou kom snel weer.
:inlove: voel frummel steeds vaker nu :inlove:
Sooki, het blijft dus erg spannend hoe het gaat verlopen met je baarmoeder.
En je kan niet anders dan afwachten, moeilijk, maar er is geen andere keus.
Ik hoop met jullie mee dat het positief uitpakt voor je baarmoeder! :hug:
In de tussen tijd proberen verder te gaan met alles. Respect!
Fijn dat je hormonen gaan afzakken, lekker kunnen eten is heel wat waard! :-*
Heske, oei! het gaat nu hard!!
Sterre’s outfit klinkt fantastisch! En jij nog snel aan de lenzen!
Ik ben zeeeer benieuwd joh!!
Vind je het gek dat je het druk hebt met alles!
Rot voor je oma! Ik hoop natuurlijk ook dat ze nog heel wat jaartjes bij jullie mag blijven in goede gezondheid. Je wordt wel even met je neus op de feiten gedrukt zo. :?
Bianca zorg maar goed voor jezelf! Leuk dat je frummel veel voelt!
Freggel succes met bloedprikken!
Minnie, wat erg zeg zulke nachten met Matthijs terwijl je zelf ook al niet fit bent en moeilijk slaapt. Slopend voor jullie!
Ik ben nu bezig alles even los te laten en gewoon weer even lekker te genieten van alles. Komt vanzelf wel die zwangerschap. Moet zeggen dat het veel lekkerder voelt zo, meer ontspannen!
:oops: Ik ga dr helemaal van blozen. Vergeet wel eens dat de situatie voor mij nu ‘gewoon’ is, roei met de riemen die ik gekregen heb… maar het voor een buitenstaander toch best :shock: kan zijn
Heske heb net in het showforum even gekeken naar het jurkje van je kleine meid, wat lief zeg!!
Hai dames,
Sooki… Je probeert de draad op te pakken en je moet natuurlijk ook gewoon door… maar toch, toch zijn er genoeg vrouwen die in jouw schoenen minder sterk zouden staan.
In mijn ogen ben je in ieder geval moedig. :hug:
Hopelijk blijft het herstel verder voorspoedig gaan… ik blijf daarvoor duimen.
Heske…ik heb je trouwjurk en de kleding van Sterre gezien. Wat mooi zeg, beeldig gewoon! :inlove:
Kan me voorstellen dat je het nu razend druk hebt.
Succes met alles!
Hoop ook dat alles nu goed blijft gaan met je oma. :hug:
Freggel… ik ga straks je buikfoto’s nog bekijken. :thumbup:
Zwem-ze!
Minnie… beterschap hoor. Je bent behoorlijk aan het sukkelen, vervelend zeg. Dikke knuffel… :hug:
lelle… waar zit je meid? Gaat alles goed? :-
Lau… ik heb die kokmoeheid ook. Geniet maar lekker van je zwangerschap hoor… we zien elkaar wel weer hier.
Alles goed met Renate?
Bianca… fijn dat je de frummel zoveel voelt. Zal vast een geweldige ervaring zijn. :thumbup:
Biebs… ik blijf voor je duimen. ( uiteraard) :-
Hier alles mwah… nog steeds niet fit en heb een off-day.
Tot gauw weer. :-*
Sooki, mooie avatar!
Biebs, denk dat dat ook de beste manier is om er mee om te gaan, je maakt jezelf anders alleen maar gek.
Bianca, denk om je kleine en om jezelf! Ik doe hetnu ook rustiger aan, en bij de juni mama’s zijn er meer die het niet volhouden in de zorg. Zou gewoon minder gaan werken, 32 is wel veel :-*
Heske heb je al de zenuwen :mrgreen: Het jurkje is echt schattig! Wel showen he na de bruiloft die foto’s! Is Steree er ook bij als jullie uit eten gaan/de borrel hebben?
Oh ja ik vergeet wat, mijn buikfoto staat in het showforum :mrgreen:
hey ladies
daar ben ik even eindelijk weer internet althans we hebben vandaag een nw laptop gekocht dus nu nog ff wireless maken maar dat gaat mijn pet te boven :o
heb nog helemaal niet teruggelezen lig behoorlijk in de lappenmand met een flinke griep
wel fijn weer te kunnen netten en vorige wk was t k druk op t werk en nu nog erger want met mij zijn nog 10 collega´s ziek :shock:
moet nog alles bijlezen maar dat doe ik morgen
tot morgen :-*
claudie doe maar rustig aan hoor, beterschap!
zit hier nu met een nuchtere maag…en ik heb trek! naja eerst mar ff prikken zo…strakjes in de auto erheen…zijn we maar op tijd…
yeline staat nu nog ff voor elmo…hihihi
Hier ben ik ook weer hoor .
Heb het druk gehad met werken en hier in huis omdat we heel veel moeten opruimen dus daarom (bijna) niet op kok geweest.
Met mij gaat het goed hoor, z’n gangetje. Lienke is weer helemaal beter en is nu heel lief met de duplo aan het spelen :inlove: .
Claudie: doe maar rustig aan hoor meid :-* , beterschap.
Heske: whoei!!! spannend!!! volgende week is het zover!!! Hebben jullie er al een beetje zin in of zit jenog in de stress of je alles voor die tijd klaar krijgt?
Sooki: spannend nog steeds voor jullie dus. Hoop echt dat je baarmoeder niet operatief verwijderd hoeft te worden :-* .
Snips: vervelend joh, die hartkloppingen. Gelukkig niks ernstigs aan de hand.
Brenda: Hopelijk ben je snel weer fit :hug: . Wel goed dat je hebt kunnen klussen op het juise moment. Nu dus weer afwachten geblazen .
Biebs: Fijn dat je het nu een beetje “los” kunt laten en je weer wat meer ontspannen bent. Hopelijk voor jou laat een zwangerschap niet al te lang meer op zich wachten.
Verder weet ik het even allemaal niet meer, sorry.
Groetjes Renate
net bij de vk geweest en alles is goed baarmoeder is op juiste grote en bloeddruk is goed ben 3 kilo aangekomen in 5 weken tijd :eh:
ik heb gezegt dat ik last van mijn buik heb en moet het rustig aan doen als het morgen en zaterdag niet gaat moet ik me ziek melden een week om bij te komen en als dat niet helpt moet ik halve dagen gaan werken.
me lichaam geeft nu aan dat ik teveel doe en als ik daar niet naar luister kan het wel eens fout gaan dus we luisteren er maar na.
ga f slapen manlief heeft huis schoongemaakt.
Bianca idd maar even rustig aan doen meis. Met 18 weken al zo’n last van je lichaam is zeker een teken dat je te hard gaat met je werk!
Claudia beterschap lieverd.
hey ladies,
daar ben ik weer vandaag iets beter dan gister maar mln hoofd zit nog vol met snot :oops:
bianca meid doe t rustig aan en luister naar je lichaam. ik blijf ook bewust nu de hele wk thuis omdat je anders nog een klap krijgt :-
sooki meis ik hoop met heel mijn hart dat je bm lekker op z´n plek blijft en dat je lichaam de natuur zijn werk laat doen dikke :- :hug:
verder vanmiddag met mijn foon foto´s gemaakt van mijn 1e opruimslag isabella´s kleertjes binnenkort vandaag of morgen te zien bij aangeboden dus komt t zien komt t zien want er zit echt mooi spul bij 8)
ik hoop dat t met iedereen goed gaat en dat heske de zenuwen de baas is
tot snel :-*
Bianca, rustig aan meid!!! Lekker een paar dagen uitrusten nu, anders trek je het dadelijk echt niet meer!!!
Claudie, ook al last van opruimwoede!!?? meee tooooo, ik word gek van mezelf hahahaha
Heb Matthijs zijn kleding ook uitgezocht. Hij heeft een enorme groeispurt gemaakt en past van de zomerdingen eigenlijk niets meer…
Maar goed, kunnen we weer lekker shoppen toch?? :eh:
Goedenavond allen.
Iedereen al de opruimwoede? Nou… succes ermee!
( Heb het ook een beetje)
Renate… fijn dat je meissie weer opgeknapt is. :thumbup:
Bianca… hou je taai, goed je rust nemen.
Hier gaat het mwah. Nog steeds niet fit en ben weer eens gezegend met vage klachten.
Heb een vaag onbestemd gevoel in de buik, een bandgevoel in mijn onderrug en ik ben sinds gister met regelmaat misselijk. :silenced: Heb ook al 2 x gehad dat ik ineens een hard 'plop’geluid in de buik hoorde. :lol:
Meer dames die zo’n 9/10 dagen voor de NOD dergelijke klachten hadden? Al dan niet bij hun zwangerschap?
Gelukkig ben ik niet zo heel erg met het zwanger worden bezig, maar dit valt weer eens niet te negeren.
Fijne avond. :-*
Ha meiden, ff een kort berichtje van mij… vannacht is mijn oma overleden
. Ondanks de hartritmestoornis van vorige week, kwam het toch nog redelijk onverwachts en ik ben er behoorlijk kapot van. Met opa gaat het gelukkig wel redelijk. Hij is erg verdrietig, maar krijgt ook een stukje rust. Oma was al een tijd aan het dementeren, en daar had hij veel zorgen om. Lichamelijk was ze nog fit, maar haar hart is er gewoon mee gestopt. Ik vind het een fijn idee dat ze haar laatste jaren / maanden / dagen niet achter de geraniums in een verzorgingstehuis heeft doorgebracht, want dat had ze verschrikkelijk gevonden. Maar ik ga haar zo ontzettend missen. Mijn lieve gekke oma
Och Heske toch, wat naar nu. Het leek allemaal toch positief te zijn wat je in je vorige post vertelde dus snap dat dit toch even hard aankomt zeg. Heel veel sterkte en natuurlijk gecondoleerd meis :hug:
Lieve Heske…
Gecondoleerd met het verlies van je oma.
Sterkte! :hug:
:-*
Ach Heske… Gecondoleerd meid… :hug: :hug: :hug: