minniemouse daar heb ik nou ook last van jank om niets en nu ik me badje heb ga ik steeds kijken in de kamer en hoop zo dat ze me van de week bellen voor de babykamer heb zo’n zin om in te ruimen!!
voorjaarsschoonmaak woede dat kan het ook nog eens zijn ja lekker met zonnetje!!
ik heb ook zo’n pakje gekocht van babydump zo’n bruin broekje.
en mijn moeder heeft wit broekje gekocht met shirt look i’m so cute iets in die geest stond erop geloof ik.
verder nog speentjes en ketting voor speen gekocht.
en verder eten enzo ik heb geen idee waar al het geld is gebleven het is zo op op zo’n beurs.
JAaaa, dat pakje heb ik ook!! Wit broekje en shirtje met i’'m so cute :inlove:
Tja, geld verdwijnt zo ineens op de beurs he?? Heb ik ook hoor!!
Ging een broodje kroket halen met 1 flesje water…6 EURO :shock:
absurd…
zo te lezen hebben jullie je in elk geval vermaakt op de beurs hihihihi
die lienke hahaha
vandaag lekker rustig aan gedaan op t werk en een uur gesnippert. even boodschappen gedaan… morgen ben ik de hele dag weg… we hebben feest van oma…en moeten naar bakkum/castricum… zullen wel gesloopt terug komen…naja.
rugpijn is aardig over. gelukkig.
nou ik zal bankhangen (en vreten…heb nu echt weer buien en jeuk…wat komt er weer bij dit weekend???)
hoi hoi
ik heb ff gegoogeld op hartkloppingen.
en het kan dus ook te maken hebben met ijzertekort.
bijkomende klachten zijn ook moeheid en hoofdpijn,en daar heb ik dus ook heel veel last van.
maandag maar even met de verloskundige bellen.
omdat ik 15 kilo ben afgevallen en in nov was mijn hb 7.5,kan het nu dus aan de lage zijn. :think:
:hug: voor de dames die het zwaar hebben!!!
ik moet zo werken met het mooie weer
en dan zondag wel vrij en weer 2 werken 1vrij en weer 1 werken 1vrij en weer 2 werken pfff zware week dus!!
5 dagen werken in totaal.
ik mis een heleboel mensen lautje,lelle,heske
waar zijn lullie??
Bianca, houd je het nog wel goed vol het vele werken???
Lijkt me best pittig meid, ik houd verdorie nog geen 2 hele dagen per week vol…(heb natuurlijk ook matthijs nog thuis)
Verder gaat het hier niet echt helemaal lekker. Heb moeite met slapen vanwege het spokendrama van mijn zoon. (lees maar bij kleutervragen)
En volgens mij heb ik nu na al een week of 6 snotterig te zijn, een voorhoofdholteontsteking gekregen…tenminste mijn zus omschrijft het precies zo en is er net vanaf…
Dus slecht slapen (vannacht maar 2 uurtjes, verder wakker gelegen met koppijn en zere nek) dat werkt bij mij niet goed…
Ben gesloopt, maar kan nu niet naar bed…als ik in slaap val dan ben ik gelijk de hele dag van slag…
Pfffff, nu weet ik dat ik tijdens de zwangerschap last heb van hormonen met de daarbijbehorende stemmingswisselingen, maar ze zijn nu wel heftig hoor…patriesje lacht, patriesje huilt is het hier…
minniemouse :hug: :hug:
en dat vele werken wordt nu wel zwaar maar ik kijk het nog even aan ben hetzelfde als jij ben bang wat me collega’s zullen zeggen maar ga het er woensdag met de vk over hebben en misschien dat ik 6 uur op een dag ga werken en 2 uur in de ziektewet.
ga zo naar me schoonmoeder jippie :liar:
en daarna met de hond van me ouders naar het bos :inlove: daar heb ik wel weer zin in!!
he meis…doe het wel een beetje rustig aan he…
je krijgt wel steun van je hubbie toch?
hier vandaag een rustdagje gehad, heerlijk. gister was het even rennen en vliegen, maar heerlijk op het strand geweest.
yeline had t er vandaag nog over hihihi
vandaag lekker aangerommeld en vanmiddag nog een uurtje geslapen.
van de week verder met de babykamer jippie!
ga nu op de bank voor beowulf!
goedemorgen
ik moet om 11.20 bij de huisarts zijn.
ik heb echt de hele dag die hartkloppingen,ik wordt er gek van en bang.
ben benieuwd wat eruit komt.
jullie horen het als ik terug ben.
he gets snips…
wat is het toch heerlijk weer…krijg helemaal zin in de voorjaarsschoonmaak…en nesteldrang hahaha
Hey meiden,
Hoe is het met jullie?
Ben nog steeds niet zo actief hier, maar dacht… stuur toch weer even een berichtje.
Snips… goed dat je er even mee naar de huisarts gaat. Continu die hartkloppingen is natuurlijk niet fijn. Heb je het momenteel erg druk/ veel stress? ( kan het ook verergeren)
Hoe is het met Lau, Lelle, Renate, Heske, Biebs etc?
Hier gaat het matig… nu al zo’n 8 dagen ziek. ( griep/verkouden)
De eisprong is geweest, we hebben kunnen klussen… dus het is weer afwachten.
Tot later. :-*
Hi meiden,
Ben inderdaad al een hele tijd niet geweest… :oops:
Ik ben eigenlijk met van alles en nog wat bezig, maar KoK de laatste tijd vrijwel niet. Ben een beetje KoK moe denk ik. :shifty:
Dat gaat vast wel weer over, en dan kom ik weer lekker meeschrijven!
Talulah, Biebs en mijn lieve Bren, ik weet zeker dat jullie snel zwanger zijn!!! :-*
xxx
Snips hoe was het bij de huisarts?
Snips hoe is het gegaan bij de huisarts. Wat vervelend dat je er de hele dag last van heb. Kan me voorstellen dat je daar wat angstig van wordt ja!
Heske, joehoe!! Waar zit je?!
nou we zijn er weer.
de huisarts was mijn hart aan het luisteren en ze hoorde wat ik voelde.en er moest een hartfilmpje gemaakt worden.
maar daar kwam niets uit.
dus ik moet maar aannemen dat alles goed is,er is dus niets aan te doen.
ik moet ermee leren leven,vervelend is het wel.
dus het komt toch doordat mijn hart harder moet werken tijdens deze zwangerschap.
He, snips dat krijg je er ook maar mooi even bij!! Wel fijn dat het nagekeken is en het verder niet ernstig zal worden voor jou of beebje!!
Freggel, ja krijg nu heel veel steun van J.
Hij lijkt wel 180 graden veranderd te zijn sinds een paar weken. En dan bedoel ik dat super positief!! (misschien helpt het ook dat ik op let met wat ik doe en zeg!!hihi)
Hier weer 2 nachten drama met matthijs. Nu gelukkig geen spoken!!! maar dromen…
Het lijkt wel alsof hij zo vreselijk heftig droomt dat ie er niet goed uitkomt. DUS weer de hele nacht in de weer en ik kan al zo moeilijk in slaap komen de laatste tijd…
Net bij de HA geweest en die zegt dat ik neusspray mag gebruiken en mag stomen. Verder mag ik nu niks hebben en AB kuur is ook nog niet nodig…(vanwege zw. zijn ze toch voorzichtig met voorschrijven)
De hoofdpijn bij het bukken etc noemt hij spanningshoofdpijn, nou dat kan natuurlijk wel kloppen de laatste tijd.
Bren, fijn dat je er weer even bent meis. Beterschap met die vervelende griep.
Lautje, kokmoe is heel normaal. Heb je soms een poosje last van. Hopelijk heb je snel weer kokzin en kunnen we weer lekker kleppen hier!!
Sooki, hoe gaat ie met jou meis???
Heske, waar ben je???
Hoofdpijn bij het bukken spanningshoofdpijn?? Komt het niet gewoon doordat het slijmvlies in je bijholten wat gezwollen zijn? :think:
Hier gaat het wel goed, heb vandaag buiten wat gewandeld met man en kind. Probeer weer een beetje conditie te krijgen. Hoe meer conditie ik heb, hoe sterker mn lichaam is in zn battle dus hup, naar buiten maar! Merk wel dat ik dat gedaan heb, mn buik doet zeer en ben bekaf :lol: Je moet dr wat voor over hebben
Dat Matthijs zo aan het dromen is geslagen zeg! Lijkt me heel moeilijk, om ze dan te troosten enzo. Danté had laatst, denk ik, naar gedroomd maar hij werd niet goed wakker. Was echt heel lastig, mannetje was woest!
Ha lieve meiden, ik ben er nog hoor, maar heeeeeeel erg druk. Eigen schuld, dikke bult, hadden we maar eerder moeten beginnen met de voorbereidingen voor de bruiloft, en geen zaak moeten beginnen en niet zwanger moeten worden Wat de bruiloft betreft is nu wel echt alles bijna gegereld. Morgen nog even naar het restaurant waar we trouwen en eten en een feest geven, vrijdag m’n jurk passen en dan zondag m’n jurk en Tjip z’n pak (ja, hij heeft er een gekocht, éindelijk!!!) ophalen. Vorige week nogal strijd gehad met de drukker die de uitnodigingen maakte, de tekst was steeds verkeerd en daar werd ik niet echt vrolijk van. Maar dat is uiteindelijk ook goed gekomen.
Verder heb ik me ineens in mijn hoofd gehaald dat ik weer lenzen wil, dus in een opwelling naar de opticien geweest, en morgen kan ik mijn lenzen al ophalen :dance: Ben helemaal blij, hoef ik geen bril op bij de bruiloft! :dance:
Ook wat minder leuk nieuws afgelopen week. Mijn oma was tijdens een begrafenis in elkaar gezakt en opgenomen in het ziekenhuis. Ze dachten eerst aan een beroerte, maar dat was het gelukkig niet. Het bleek een hartritmestoornis te zijn, dus uiteindelijk viel het nog redelijk mee, maar we zijn toch wel even flink geschrokken. Ik leef wat dat betreft nog echt in een soort van droomwereld waarin opa’s en oma’s het eeuwige leven hebben, dus ben nu wel weer even met beide beentjes op de grond beland. M’n oma’s en opa hebben de leeftijd om er een keer mee op te houden, dat wist ik natuurlijk best, maar het drong nooit écht tot me door. Nu wel, en dat was even helemaal niet leuk Gelukkig is m’n oma ontzettend eigenwijs, dus met een beetje geluk houdt ze het nog wel heel wat jaartjes vol. (en daar ga ik weer, terug mijn droomwereldje in :roll: , erg he :doh: )
Vrijdag ben ik bij mijn ouders geweest, en heb ik een heeeeeel gaaf jurkje voor Sterre gekocht, voor de bruiloft. Hij is van Jottum, wit met donkerblauw geruit, en hij staat zoooooo lief. Heb er een donkerblauw vestje bij besteld, en ik hoor morgen of die nog op tijd binnen komt. Wit maillotje of legginkje eronder en donkerblauwe schoentjes met 2 bandjes over de wreef, en Sterretje is helemaal klaar voor het feest :inlove:
Tja, en verder gaat alles gewoon wel goed hier. Heb weinig tijd om echt bij de zwangerschap stil te staan, maar mijn buik is wel weer gegroeid. Ben sinds zaterdag toch maar wat positiekleding gaan dragen. Nog steeds wat aan de wijde kant, zeker met die buikbanden, maar het zit wel lekkerder dan mijn gewone broeken. Ik pas ze nog wel, maar het knelt een beetje, vooral aan het einde van de dag.
Sooki, fijn dat je je wat beter voelt. Hoe gaat het nu eigenlijk verder met je placenta? Gaat dat helemaal op natuurlijke wijze (en hoe dan eigenlijk?), of moet er toch nog een ingreep aan te pas komen? En kunnen ze er iets van zeggen hoe lang dat duurt? Ben ik weer met al mijn vragen… zeg het maar als ik teveel vraag hoor… :oops:
Snips, wat akelig, die hartkloppingen. Goed dat je er naar hebt laten kijken. Ben je wel een beetje gerustgesteld nu?
Lautje, KOK-moeheid komt in de beste families voor hoor, en gaat altijd vanzelf weer over Hoe is het nu met de misselijkheid?
Bren, beterschap meis! Wel fijn dat je nog op de goede dagen hebt kunnen klussen. De duimen gaan alvast weer draaien hoor!!!
En toen sloeg de zwangerschapsdementie weer toe… :think: Ga de rest van KOK nog maar even vervelen dan, en zal mijn best doen om weer wat vaker een berichtje te plaatsen, dan krijg je tenminste niet weer in 1 keer zo’n gigantische lap tekst
xHeske
Heske wat een stress hè zo voor je bruiloft. Ben heel benieuwd naar je foto’s achteraf! :inlove:
Tot nu toe gaat het allemaal zn natuurlijke weg wat de placenta betreft! Merk aan mn lichaam dat het zwangerschapshormoon goed aan het dalen is. Kan weer rijst eten en koffie drinken haha. En verlies allemaal rommel en dat is ook een goed teken. Hoe meer eruit komt, hoe beter het is!Morgen weer bloed prikken. Ik zal sowieso nog geopereerd worden. Ik geloof dat ze beginnen met een kijkoperatie maar dat zal pas volgend jaar januari zijn waarschijnlijk. Als alles goed blijft gaan zoals nu, dan grijpen ze niet in. Maar ik hoef maar 1 flinke bloeding te krijgen en ze halen de hele handel eruit en dat wil ik juist niet. Ben zo bang mn baarmoeder kwijt te raken. Nu kan ik stiekem nog dromen over een 3e kindje. Als ze de baarmoeder eruit halen, valt ook dat stukje dagdromen weg en hou ik niets over om voor door te gaan (voor mn gevoel dan.)
leuk hoor heske, dat je nu in elk geval klaar bent voor de bruiloft!
sooki fijn dat alles tot nu toe goed gaat, ik hoop voor je dat het ook zo blijft gaan.
minnie fijn dat je hubbie achter je staat, is wel belangrijk!
hier vandaag een lekker vrij dagje…weet nog niet wat we gaan doen, yeline loopt nog in dr slaapzak rond, maar dat geeft niet hihihi.
morgen vroeg op…moet om 8 uur bloedprikken en dan om 14 uur nog eens…lekkere handige tijden…naja, kunnen we daarna door naar het zwembad, kunnen we eerst recreatiezwemmen en dan lessen.
ik zal strakjes weer een foto plaatsen van mn buikie.