ja toch?? je kan met 17 weken en 1 dag toch wel zien wat het wordt?? nou ja we proberen het gewoon en zo niet dan hebben we frum in ieder geval een keer extra gezien!!!
ik zal het zo f google!!
Bianca met 17 weken moet je het zeker kunnen zien als het een jongen is, met een meisje kan er nog wat twijfel ontstaan als de schaamlipjes zijn opgezwollen, maar over het algemeen hebben ze het goed hoor bij 17 weken! Ben benieuwd!
Minnie het was vast niet gemakkelijk om met je baas erover te spreken, maar ben trots op je, goed gedaan hoor!! kindje gaat voor!
Snips wat fijn dat alles goed was!
Heske, heb vanmiddag het oude deeltje door zitten lezen en toen viel het me op dat je ontzettend veel bloedverlies hebt gehad zeg de eerste weken> Wat een angst zul je gehad hebben, wilde je daar nog even knufje voor geven :hug:
heb f op google gekeken en JA ze kunnen het met 17 weken zien nou maar snel als eerst daar heen!! kan ik de hele dag glunderen!!!
en het jullie vrijdag vertellen!!!
Oh gaaf Bianca! Ben benieuwd hoor!
Sooki, thanx, wat lief! :-* Ik heb idd de eerste weken flink wat bloedverlies gehad en een paar keer echt gedacht dat het weer een mk was Maar gelukkig een mooie echo gehad, dus wel helemaal gerustgesteld :inlove:
moggel,
vandaag een off day…ga vanmiddag lekker met yeline mee t bed in. ff bijtanken. ze staat nu voor zandkasteel hihihi
zo nog ff naar de marskramer en dan knutselen.
voor valentijn heb ik een kaart gekocht en ik wil nog iets maken met yeline, ik heb een knijper gekocht met magneet (zo’n grote) en dan een paddestoel of kikker ofzo uitknippen van gekleurd papier en propjes plakken.
ladies de foto’s van minnie en mij zijn geplaatst!
:dance: net voor het eerst frummel gevoeld :dance:
weet zeker dat ie het was :inlove: ben inlove :inlove:
helaas hield het weer op.
Leuk hè Bianca, als je dat voor de allereerste keer voelt!
Toen ik van Mika zwanger was voelde ik hem ook zo rond de 16 weken voor het eerst. Toevallig waren we met m’n ouders er een weekje en waren we een dagje met ze op stap, toen ik in de bus opeens een heel gek en aanhoudend gekriebel links onderin m’n buik voelde -wist toen ook gewoon zeker dat het de baby was! Zal dat ogenblik nooit meer vergeten!!! :inlove:
Na een poosje was het gekriebel weg , maar vanaf toen voelde ik hem steeds vaker en steeds duidelijker.
Bianca, wat gaaf!!! Best wel snel hoor, voor een eerste zwangerschap. Ik voelde Sterre met 18 weken. Hoop dat ik dit beebje ook eerder ga voelen, is zoiets speciaals.
Haha, Sterre zegt steeds ‘po’, in plaats van ‘op’. :lol:
Vandaag de hele dag werken, dus ben er op z’n vroegst vanavond weer.
xHeske
Bianca gaaf zeg!!
Ik voelde Sven ook rond deze tijd!
Begrijpelijk dat je ook even met je baas wilt praten!
Minniemouse, goed dat je het besproken hebt!
Snips fijn dat alles goed was joh!
Heske, wat geinig dat Sterre dat zegt,
Sven heeft bedacht dat ‘mellek’ (melk) drinken is, dus roept hij dat de hele dag door en ik krijg het er niet meer uit :wall: .
Verder kwam ik iemand van mn zwangerschapsgym-groepje tegen, bleek ze ook zwanger te zijn geweest en met 14 weken een miskraam kreeg. Erg zeg! Echo’s alles gehad en toen was alles goed
.
tja snips kan zo maar gebeurd zijn he…is wel jammer…
heske werkze…
vanochtend wee rop controle geweest, alles goed. bloeddruk 120/64 en hb is niet gezakt. zij denkt dat ik het rustiger aan moet doen… mn moeder begon meteen al over halve dagen, maar das nou ook weer niet nodig…kan de hele dag achter de pc zitten duss. hb zit nog steeds op 7.0 en mn bloedsuiker op 6.9, maar ze willen toch dat ik nog een keer ga prikken in het zkh. nuchter en niet nuchter.
kindje was wel gedraaid, had ik ook al wel in de gaten. maar mag nog alle kanten op tot 34 weken. was verder goed, hartslag zat rond de 140. en ik meende haar te horen zeggen iets richting een meid…naja we zien het over een maandje of 3 wel…
verder een k nacht gehad…met als resultaat een kilo erbij…jeetje heerlijk midden in de nacht maagzuur…bah. kindje lag ook hoog volgens de vk…ja dat had ik ook al in de gaten…met yeline had ik nooit last van maagzuur…maar goed elke keer is weer anders…
verder doen we nu lekker rustig aan. ga vanmiddag te zwemmen en dan vanaaf ff dag zeggen op aerobics. ik doe maar niet mee met die twee vermoeiende dagen…tis ook de derde les dus best pittig. (elke keer een nieuw dansje in 3 lessen)
bianca wat leuk dat je je kindje hebt gevoeld! ik voelde yeline pas bij 22 weken…maar ik had dan ook veel vruchtwater… deze keer was het met 15 weken.
vanochtend paddestoelen geknipt en beplakt, nu hangen ze te drogen…straks eentje op een knijper plakken en dan inpakken voor papa.
Bianca, wat leuk dat je de beeb hebt gevoeld!! Veel plezier trouwens op de 9 maandenbeurs, Ik heb het super naar mijn zin gehad, was echt heel erg leuk.
Freggel, wel rustiger aan gaan doen he!! Luister naar de mammie!!! (en naar mij )
Biebs, wat sneu voor dat vrouwtje zeg!! Wat een trieste dingen soms toch!!
Hier alles redelijk. Vandaag lekker gewerkt en op een hele andere manier thuis gekomen. Zonder ellendige pijn. Voel het natuurlijk wel, maar ben niet over mijn grenzen gegaan…heeeeeeerlijk…
hoi hoi
wat is het rustig hier.
ben vandaag even langs de dokter geweest.
ik heb een beetje last van hartkloppingen,maar dat schijnt dus bij de zwangerschap te horen. :think: Mijn hart doet het verder prima,geen gekke dingen gevonden.
Het is wel een raar gevoel hoor,af en toe een hele harde slag tussendoor.
Het schijnt dus te komen doordat je tijdens de zwangerschap meer bloed in je lijf hebt en dus harder moet pompen,het schijnt dus normaal te zijn.
iemand anders hier ook last van???
en de dokter vroeg ook hoe het nu ging en ik vertelde dat het nu wel weer goed gaat.maar dat ik wel 15 kilo lichter ben.hij vertelde dus als hij dit geweten had,dat hij me had laten opnemen in het zh.Ik heb dus wel contact gehad met de assistente maar die vertelde dat er niets aan te doen was.hij gaat dus even een hartig woordje met die assistente spreken.ik ben wel blij dat ik niet opgenomen ben.
ik heb ook last van eczeem plekjes,daar mag ik dus niets voor gebruiken alleen een vette zalf.maar het jeukt zo.ik hoop dat de vette zalf ook wat doet.
wat een verhaal weer…
tot schrijfs
Snips ik heb bij Danté niet zo’n last gehad van hartkloppingen, op het eind een beetje, maar bij Quirine heb ik er echt veel last van gehad. Maar het hoort er inderdaad helemaal bij, heeft echt te maken met het feit dat je lichaam zo’n inspanning aan het leveren is! Het kan geen kwaad in ieder geval, dat is goed om te weten, dan maak je je er de volgende keer ook minder zorgen om. (als het echt hinderlijk is, kun je het stoppen door een keer heel hard te hoesten of diep te zuchten!)
nouja zeg snips…is niet helemaal netjes geweest van de ass. maar wel lekker dat je niet opgenomen bent!
minnie goed zo! fijn dat je rustiger thuis gekomen bent!
ik ben gesloopt…dat ben ik de hele week al…ook nog eens hooikoortsverschijnselen, dus ik sta er lekker vermoeid op hihihi
naja gewoon rustig aan en anders eerder naar huis als ik het niet trek.
maar goed mn werk is niet zwaar dusss.
yeline wel…en manlief wil er nog weleens tussenuit knijpen…maar die moet me straks gewoon masseren.
dag allemaal.
gister naar de hhbeurs geweest en heb het reuzen naar me zin gehad die gratis echo dat was dus alleen vorig jaar :x
helaas dus nog 4 weken wachten tot we weten wat het wordt.
heb wel veel geld uitgegeven maar das niet erg!!
kreeg wel ineens hele erg last van mijn buik en rug dat was minder maar doe vandaag lekker rustig aan manlief is thuis dus die moet straks maar een beetje helpen in het huishouden want is een zooitje.
hij is nu het badje aan het ophalen :inlove:
nou kom hier vanmiddag weer ff spieken.
Bianca: Wij zijn vorig jaar naar de 9-mnd beurs geweest en ik vond het toen ook erg leuk. Zo te horen heb je heel wat inkopen gedaan :think: wat heb je allemaal gekocht dan?
Jammer dat je nog even moet wachten op de echt, maar wat fijn dat je je frummel gevoeld hebt :inlove: .
Snips: gelukkig dat je nu niet meer naar het ziekenhuis hoeft, maar 15 kilo afvallen is wel erg veel hoor. Die hartkloppingen had ik met de zwangerschap van Lienke ook soms last van. Tot nu toe in deze zwangerschap nog geen last van gehad.
Freggel :hug: beterschap :hug:
Ben vanmorgen bij vk geweest en alles was goed :dance: .
Heb het hartje gehoord en ben helemaal :inlove: :inlove: .
Bloeddruk 110/70 dus ook mooi.
Was wel heel blij het hartje eindelijk te horen hoor.
Vandaag lekker vrij dus als Lienke straks in bed ligt hier in huis maar 's een beetje opruimen want heb de afgelopen 4 dagen gewerkt.
Groetjes Renate
me vriend zegt dat ik nesteldrang heb kan dat al zo vroeg in de zwangerschap??
heb idd het hele huis opgeruimt en schoongemaakt maar vond het gewoon nodig.
badje staat in de kamer nu nog ff 2 weken wachten op de babykamer.
kan ik die inrichten heb er zin in!!
wat is het hier rustig!!
heb trouwens nog wat gevonden voor lelle en heske wou het geloof ik ook.
zie foto
Lienke in actie met de duplodoos :lol: :lol:
Groetjes Renate
HAHA, die Lienke!!! :inlove:
Bianca, jammer dat je geen echo kon laten maken. Ik had woensdag nog wel voor je gekeken, maar zag alleen echostands waar je voor 15 minuten 75 euro moest betalen…(belachelijk)
Heb je nog leuke dingen gescoord??? Ik heb de rompertjes van babyface en een pakje bij de babydump gekocht. De rest was allemaal jongen/meisjespul…
En leuke kleding bij de miss etam…(die ik normaal niet leuk vind!! Prenatal kleding viel heeeeeel erg tegen nu)
Snips, hartkloppingen…gets zeg…heb er gelukkig geen last van!!!
Bianca, nesteldrang kan je volgens mij al wel hebben hoor!! Ik heb er ook al weken last van…ineens dringende behoefte om kasten uit te ruimen, troep weggooien, ramen lappen…(kan ook voorjaarsfitheid zijn hahaha)
Hier is de toekomstige babykamer bijna leeg…alleen bureau met comp. moet nog naar boven.
Dan schilderen en spullen weer in elkaar zetten, gordijnen kopen en klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!!
Als ik het schrijf moet ik bijna janken!! van blijdschap hoor!!!
Ben lekker emotioneel, hoort er ook bij…(heb wat afgejankt bij matthijs)