Augustusstoppers 2007 al 12 beebs & 2 mooie vlinders

freggel :hug: :hug:

bianca foto is goed :smiley:

lelle ik vond het ook erg hoor dat ik haar een tijdje niet zag.

ik heb haar gelijk na de geboorte ff gezien en toen ging ze naar boven en werd ze gewogen,gemeten en aangekleed.

ik was anderhalf uur later pas weer boven.

die tijd ging echt langzaam.

vlinder spannend hoor

Lieve lieve meiden, bedankt voor het mooie beeldje! :-* Heb voor de gelegenheid maar weer even heel hard zitten brullen, maar vooral omdat ik het zo mooi en lief vond en omdat huilen soms zo ontzettend lekker is :wink:

Hier gaat het niet echt slechter of beter dan een paar dagen geleden, we kabbelen zo maar een beetje voort en de goede en slechte momenten wisselen elkaar af. Gisteren voor het eerst weer heel even naar de zaak gegaan, was een hele stap voor mij, maar uiteindelijk viel het me mee. Met Sterre gaat het eigenlijk alweer hartstikke goed, ze slaapt en eet ook weer als vanouds (wat wil zeggen dat ze goed slaapt en slecht eet :wink: ). Onvoorstelbaar hoe snel zo’n peuter alles achter zich kan laten. Erg fijn ook, dat maakt het voor ons toch ook weer een klein beetje makkelijker.

Ik heb net de foto’s van Lente laten ontwikkelen, hoop ze na het weekend in huis te hebben, dan ga ik aan haar album beginnen. Ook weer een stukje ‘verwerking’.

En nog ruim een week en dan gaan we een weekje weg, naar Zuid-Limburg. Heb er erg veel zin in, denk dat het ons goed zal doen.

Ik heb verder niet echt teruggelezen, mijn hoofd staat er nog steeds niet echt naar, maar wilde toch weer even laten weten hoe het met me gaat…

xHeske

Heske graag gedaan :-*

Freggel :hug: :hug: gooi het er maar uit!

:eh: zeef

@Vlinder83 wrote:

:Sooki, lekker hoor dat je weer hebt kunnen sporten! Langzaam aan kun je dan steeds weer wat meer dingen oppakken, lijkt me wel prettig. Hoe zat het trouwens ook al weer, wanneer gaan ze je placenta weghalen als het niet vanzelf komt?

.

Ik geloof, dat als het in januari niet ver genoeg is geslonken, ze me een chemokuur zullen geven. Maar dat is ook afhankelijk van wat ik wil denk ik (hoop ik) en hoe ik me voel, hoe stabiel mn leverfunctie blijft etc…

Tot nu toe voel ik me wel aardig dus ik hou dit nog wel even vol… (omdat de alternatieven om te janken zijn hoor…)

Bianca de lijstjes zijn heel mooi meis!! Als je ze na de geboorte van Lelle haar kindje weer aanpast, wil je dan ook een N weghalen in Quirine haar naam bij haar foto? :wink:

:-*

Heske, geeft helemaal niet dat je nog niets terug gelezen heb. Wij zijn allang blij als we weer iets van je horen, of het nu goed of slecht is.

Wat goed dat je naar de zaak bent geweest, weer een stapje verder.

En foto’s inplakken lijkt mij een heel moeilijk moment. Maar ook dat zal je weer een stapje verder brengen, denk ik.

Wat fijn dat Sterre weer de oude is. Ik vind dat dit toch ook wel wat over jullie zegt. Want kinders voelen dondersgoed hun ouders aan. Even je een hele hele dikke knuffel geven.

Freggel, ik dacht echt dat het weer ietsje beter met je ging. Vind het erg om zo verdrrietig berichtje van je te lezen. Ik hoop dat therapie een beetje geholpen heeft vandaag. Gooi alles er maar uit, dat is beter dan dat je het opkropt. Ook voor jou een dikke knuf.

Sooki kun je mis ook uitleggen waarom je dan chemo krijg, vind het zo eng en radicaal idee, brrr. krijg er kippenvel van.

Snips anderhalf uur :o :shock: dat wordt denk ik 1 van mijn langste uren in mijn leven.

Vlinder wat ontzettend spannend. Succes met het assesment!! En toppie dat je het naar je zin had op je werk.

En nikki volgende week aan de prikjes, spannend!!!

@lelle wrote:

Sooki kun je mis ook uitleggen waarom je dan chemo krijg, vind het zo eng en radicaal idee, brrr. krijg er kippenvel van.

Tuurlijk: Als je een mola-zwangerschap hebt (een zwangerschap waarbij placenta wel groeit, maar er is geen vruchtje. Je baarmoeder raakt gevuld met blaasjes en deze kunnen 'uitwaaien'naar je longen) dan geven ze je ook een chemokuur, om de blaasjes op te ruimen en verspreiding hiervan te voorkomen. Ik heb begrepen dat ze dezelfde theorie dan bedacht hebben voor mij, al groeit mijn placenta niet verder. De placenta is een lichaamsvreemd ding dus de chemo zou dat moeten opruimen. Maar als het aan mij ligt, gaat dat allemaal helemaal niet door. Ik moet er niet aan denken!!!! Ik hoop toch eigenlijk dat ze eerst een kijkoperatie zullen doen dan, want ik heb eigenlijk helemaal geen vertrouwen meer in gewone echo's gezien ze ook alles hebben gemist in de zwangerschap met die echo's van ze..

Heske, wat knap dat je al even op het werk bent geweest zeg!!

Ff snel een teken van leven… :smiley:

@lelle wrote:

Iuno, wat verstandig om je ouders lekker te laten komen. Lijkt mij een moeilijke beslissing. Maar het is wel het beste voor jou en voor je gezin. Probeer het zo rustig mogelijk te doen, dat is altijd beter.

Was allang gepland dat m’n ouders deze 2 weken hier zouden zijn (voor Mika’s verjaardag en voor de renovatie), maar het komt in dit geval dus toevallig ook nog eens heel goed uit. :slight_smile:

11 september is overigens een hélé mooie datum hoor! :thumbup:

Zie banner :mrgreen:

@ Laura

Toen ik mijn eerste heftige colitis-aanval had, poepte ik ook alleen maar bloed (en slijm). Wat ze ook zeggen, bloed poepen is nòòit goed! Het betekent nl dat de darmwand beschadigd is (daar komt dan dat bloed vandaan). Niet om je verder ongerust te maken, maar zou het toch wel heel goed in de gaten houden, hoor!

Verder gaat het hier helaas niet zo goed… :frowning:

Is wel heel gezellig met m’n ouders en met de renovatie gaat het ook wel aardig (niet zo snel als gehoopt, maar goed, dat is geloof ik bijna altijd wel zo :slight_smile: ), maar heb denk ik toch echt BI heb (wordt steeds erger, dtraalt nu ook naar m’n benen uit als ik langer loop), dus maandag toch maar ff de gyn. bellen…

En de oma van m’n man is vrij plotseling overleden. Ging al tijden niet goed met haar (altijd pijn in en problemen met d’r benen) en afgelopen week heeft ze een hersenbloeding gehad. Nu doen ze daar 3 dagen bidden (ligt thuis opgebaard) en maandag is de begravenis. M’n man is gisteren dus nog een poos bij z’n ouders geweest en vandaag gaan wat korter met z’n allen. Maandag passen m’n ouders op Mika en ik neem een stoel mee. ;)…

Zo, ga zorgen dat we kunnen ontbijten, dan kunnen de mannen weer aan de slag. :slight_smile:

@Sooki wrote:

Bianca de lijstjes zijn heel mooi meis!! Als je ze na de geboorte van Lelle haar kindje weer aanpast, wil je dan ook een N weghalen in Quirine haar naam bij haar foto? :wink:

:-*

dat ga ik meteen veranderen en zal het er zo snel mogelijk ook op 1e pagina zetten heb ik dubbel N gezet? :oops:

even een dikke knuffel voor iedereen

:hug:

jeetje wat een ellende allemaal zeg.

lieve schatten jullie zijn top en jullie verdienen ook allemaal een dikke knuffel.

had lang bericht getypt is het weg :wall:

iuno gecondoleerd :hug:

freggel doe rustig aan meid :hug:

sooki het zit je ook niet mee ik hoop dat je toch nog zwanger mag worden :hug:

heske je doet het top :hug:

en graag gedaan had eigenlijk al eerder gemoeten maar was te druk sorry :-*

zo ga zo eens fotos in sf zetten ff nikki spam!!

bianca welk liedje heb je op je site staan? wil dat liedje denk ik gebruiken voor een filmpje van M.

druk druk hier, maar even snel reageren!!

Freggel :hug: zaterdag krijg je een echte knuf van me hoor :-

Heske, meis ik vind je een bikkel. Je komt nog steeds zo sterk over!!

En fijn te lezen dat Sterre het allemaal zo goed doet. Wonderlijk eigenlijk hoe zo;n klein peutertje het zo weer oppakt!!

Sooki, heftig allemaal wat je opschrijft. Wat ik me afvroeg he?? (heb je weer zo’n vraag :shifty: ) kunnen ze de placenta niet verwijderen met een operatie???

Lelle, ohhhhhhhhhh de dag is in aankomst!!! Nog een paar dagen en dan kan je eindelijk die ukkepuk in je armen houden!!! En 600 gram gegroeid!!! Heerlijk…zometeen wordt het nog een lekker spekkie als ze zo doorgroeit :inlove: :inlove: :inlove:

Iuno, gecondoleerd met je mans oma!! :cry:

en die BI :wall: :wall: :wall: onwijs kl
te!!! Hoop dat je ondanks dit toch kan genieten van de zwangerschap!!

Bianca, ik ga eens even gluren naar het lijstje!!

verder ben ik er even weinig. Zoals gezegd mega druk. Verjaardagen, bruiloft, plopsaland, maandag weer werken…dus even minder tijd om fatsoenlijk te reageren hier!!!

Dacht dat jullie het wel fijn vonden, om even te horen hoe het met Tim ging. het ging wat beter, maar nu hoorde we dit net.

Dames: ik krijg een smsje van LAura:
Tim is opgenomen in het ziekenhuis, het bloeden is heviger geworden. Ze gaan hem er een tijdje houden om te onderzoeken en te observeren. LAura mag gelukkig bij hem blijven en heeft een bed naast hem op de kinderafdeling.

Tammy, bedankt voor je update!!!

Jeetje Laura, dat klinkt niet goed zeg!!! Potverdikke die kleine Tim in het ziekenhuis!!! Heel veel sterkte meis!! En een knuffel voor Tim :-* :hug:

Update

Sms van lautje:
Ze denken dat hij reflux heeft. Hij krijgt zuurremmers en het duurt minstens een week voor het aanslaat. Als dat niet helpt, krijgt hij andere voeding en gaan ze hem behandelen tegen koemelk-allergie.

Vreselijk hoor!! Hij ligt daar dus nog zeker een week en dan is het nog maar de vraag of het allemaal geholpen heeft...

update:

We staan weer buiten. Volgens deze kinderarts was het een onschuldig maagzweertje en we hebben medicijnen mee gekregen. We gaan dus weer naar huis.

Wat een heerlijke tegenstrijdige artsen heb je toch ook op deze wereld. Daar wordt je toch niet goed van.

Lautje even een dikke knuf. En een nog dikkere voor je mannetje. wat een rot begin zeg.

Sooki ik kan helemaal begrijpen waarom je eerst een kijkoperatie wil. Al had je wel vertrouwen in de echo’s, dan zou ik dat sowieso een logische stap vinden. Vind het zo heftig, het is al heftig, maar dat het dan ook nog heftig moet eindigen, brrr

iuno even een dikke knuf voor jou. Zit even helemaal niet mee zo. Echt balen. ik hoop dat je snel een beetje rust kan vinden.

Minnie druk, druk, druk. We zien je vanzelf hier wel weer verschijnen :-*

freggel hoe was het bij therapie?

Hier gaat t wel aardig. Met de dag meer pijn, dus van mij mag het nu wel snel donderdag zijn. Al zou ik me buikje toch ook wel missen. Ik ga nu denk ik toch maar aan de paracetemol beginnen om het iets te verlichten, want zo is het echt niet leuk meer. Al weet ik ook dat ik het eigenlijk rustiger aan moet doen, maarja met die laatste dagen in aantocht is dat toch altijd moeilijker. Vanmorgen de rubber van de wasmachine een sop gegeven, wist niet dat dat zo goor kon zijn. Laten draaien met schoonmaakzijn. Kian zijn kleren uitgezocht, en gelijk op marktplaats gezet. Moet nog douchen, dat ga ik zo maar even doen. Dan wil ik eigenlijk al me zwangerschapskleding nog even fotograveren en op mp zetten. En dan naar een verjaardag.

maar goed, nog 4 nachtjes :smiley:

@Vlinder83 wrote:

bianca welk liedje heb je op je site staan? wil dat liedje denk ik gebruiken voor een filmpje van M.

marco borsato slaap maar

tammy bedankt voor update

lautje meid :hug: en ook voor de kleine tim arm mannetje

minnie doe maar lekker hoor maak je maar niet druk om ons ik weet hoe het is om druk te zijn.

net hele huis schoongemaakt

morgen komt tammy op visite en tja moet wel beetje schoon zijn he :wink:

dus als nog beetje rotzooi is tammy ik heb echt geen zin meer.

lelle spannend meid en tegenstrijdig

ik was het ook zo zat maar mis soms zwanger zijn wel het is zo mooi en bijzonder ik ga er de volgende keer meer van genieten!!

ga weer naar huub want onze uk wil niet in eigen bed slapen dus ik neem dr nu f over.