Augustusstoppers 2007 al 12 beebs & 2 mooie vlinders

allereerst een :hug: voor heske meis kwou dat ik wat voor je kon doen als je nog in t brabantse zou wonen was ik allang een keer bij je geweest :hug: :hug:

lautje ook een hele dikke :hug: voor jullie en je mannetje sjongejonge zeg en dan word je weer naar huis gestuurd :snooty: is toch niet normaal khoop dat t meevalt en dat tim weer snel de oude is :-

hier zijn er weer 2 omgevallen s en i :inlove: toen ze wakker waren heb ik foto’s gemaakt zie sf :mrgreen:

lelle en nu weet je de datum :dance: :shifty: enenen :mrgreen:

biebs hier ook al vroege een uitgezette buik hoor :mrgreen:

iuno veel plezier met je ouders :-

vlinder uitleggen waarom je niet meer zo flexibel bent :shock: zitten die gasten op een andere planeet :lol: nee echt wat een geneuzel. ik wens je veel heel veel succes met je sollicitatie :pray:

nou ben er weer van tussen :-*

hoi

ik ben aangenomen.

ik begin per 1 oktober.

nu even opaas regelen voor de kids

gefeliciteerd meid :dance: en das al snel zeg :clap:

Snips gefeliciteerd joh!!

Vlinder, de kneuzen!! :wall:

Hier vandaag mn eerste keer meegetraind met softbal. Was zo bang dat ik knock out zou gaan op dat veld omdat mijn conditie nog heel slecht is, maar het ging goed en het was leuk. Weer een stapje dichter naar mezelf na alles wat er gebeurd is… :inlove:

Woehoe, super Sooki! :thumbup: :smiley: You go girl! :smiley:

Snips, GEFELICITEEERD!!! :dance:

En al snel beginnen meteen :shock: :smiley: :dance: !

Lautje, jemig het lijkt me ook heel onwerkelijk om ineens met spoed naar het ziekenhuis te moeten en dan ineens met een paar woorden en tips weer buiten te staan. Je wilt gewoon natuurlijk weten wat het bloed veroorzaakt!

Ik hoop ook dat het zoiets onschuldigs is zoals Sooki verteld.

En je hebt groot gelijk, meteen weer op de stoep staan bij iets raars hoor!!

Leuk te horen dat er meer snel opgezette buiken waren.

Ik heb het gister even vergeleken en mijn buik is nu even ‘dik’ (valt wel mee) als 2 maanden bij de zwangerschap van Sven. Dus ben benieuwd of dat zich in deze trend gaat voortzetten :wink: .

Verder zelf vanochtend naar een aantal peuterspeelzalen gaan kijken.

Ik ben niet tevreden over degene waar Sven nu heen gaat sinds aug. En aangezien hij 2 ochtendjes gaat en we er nu achtergekomen zijn dat we toch rond 9 uur kunnen brengen, gaan we voor de peuterspeelzaal.

Wat een verschil gelijk, veel warmer, vriendelijker, knusser en gezelliger dan waar hij nu zit.

Hij kon, als we wilden, al over een maand terecht. :shock: Wel fijn dat er iig plaats genoeg is!

Gister weer een lang dagje gehad in het zkh. Men wat loopt onze gyn altijd super uit. Ook als we als eerste 's ochtends aan de beurt zijn, 10 uur, begint hij steevast altijd een kwartier later. Dus kun je nagaan hoe ver hij uitloopt 's middags :shock: . Nou de kleine meid was enorm gegroeid :dance: 600 gram in 2 weken! Ongelooflijk. Maar nu gaan we langzaam naar de 3 kilo zelfs!! Wie had dat 4 weken geleden gedacht?! Met dat nieuws alleen al was ik zo blij, dat de rest me allemaal niets meer deed. Natuurlijk is het leuk om dan uiteindelijk ook de datum te weten, maar het belangrijkste is toch dat alles goed met haar gaat.

Maar goed om jullie niet in spanning te laten, het is 11 september!!! :dance: :smiley: Nog 1 weekje :shock: :lol:

Om 11 uur moet ik in het zkh zijn, dus ik verwacht dat ik een paar uurtjes later daadwerkelijk op de ok lig.

Snips wat een super nieuws :dance: Gefeliciteerd!!

Biebs wat kan Sven al lekker snel terecht zeg! En fijn dat je er nu een veel beter gevoel bij heb.

Lautje hoe gaat het vandaag met onze kleine tim?

Vlinder hoe is het sollicitatiegesprek gegaan? goed gevoel aan over gehouden?

Freggel, Yeline hangerig, wordt ze ziek?? of heeft ze meer aandacht van mamma nodig :wink:

En wat ontzettend goed om te horen, dat je weer een beetje jezelf wordt. Hoop echt dat je dadelijk alles weer heerlijk op een rijtje heb en de hele wereld aan kan! Maar ik weet zeker dat dit jou/jullie gaat lukken.

Sooki aan de softbal, meid wat ontzettend knap man. Helmaal omdat het je lukt om helemaal mee te trainen, vind het wel een :clap: waard.

Wij kregen vandaga ok het goed nieuws dat Kian eindelijk naar de psz mag. 23 september is het zo ver!! Vind het zo leuk voor hem.

Hoe is het in huize Bianca??

hoi

lelle 11 september spannend :dance: :dance:

biebs ik groeide bij Quincy ook sneller dan bij Matthieu

@lelle wrote:

Hoe is het in huize Bianca??

DRUK

sorry heb ook pas vandaag van heske naar postkantoor gebracht :oops:

schaam me diep

en snips niet terug gesmst druk druk druk

steeds visite en huub is vaak thuis dus dan doen we dingen met zijn 3en

cindy volgende week kan ik wel bel me maar anders vergeet ik het weer.

en gefeliciteerd meid top!!

wil wel keer oppassen hoor!! :wink:

lieve heske :hug: voor jou

huub vroeg of we het pakketje moesten brengen de schat maar heb gezegt dat we dat wel ander keertje doen bij jullie langs.

weet niet of je er nu al op zit te wachten.

:-*

sooki :hug: top dat je je weer wat beter voelt

lelle 11 spet spannend meid ik kijk er naar uit ben benieuwd!!

naar de naam ook!!

nou lees ander keertje weer krijg weer visite :shifty:

meiden denk veel aan jullie hoor en beloof weer te komen maar is gewoon nog even wennen allemaal

als ik geen visite heb en huub is naar school en huis is klaar begint zij net weer te huilen en savonds als huub er is tja dan zijn we samen

en als hij weg is vind nikki het geen goed idee dat mama hier zit :twisted:

Bianca wat fijn dat je het op de post hebt gedaan. Ik hoop dat ze er een glimlach van op haar snoet krijgt, als is het maar even!

Lelle, 11 september, wooow!! :inlove: :inlove:

hoi

zo gisteren voor de 2e keer ongi geworden.

nu kan ik vanmiddag om 15.30 mijn spiraal laten plaatsen :shock:

ik ben nu al zenuwachtig.

tot later dames :-* :-*

Zo voor de 2e keer al weer :o . Bij kian was ik na 3 maanden nog niet. Ben toen maar gewoon aan de pil gegaan. Wel eng hoor, liever jij dan ik, hihi.

Bianca geef niet, we snappen allemaal dat je het erg druk heb. Wanneer je je nieuwe ritme heb gevonden, zien we je hier vast weer vaker.

zo nog maar 6 nachtjes slapen :lol:

hoi

lelle ja idd aftellen begonnen.

hoe is het met de zenuwen?

ik weet dat ik niet zenuwachtig was,maar op de dag zelf vreselijk zenuwachtig.

ik was erg bang voor de ruggenprik,maar dat viel me 100% mee.

ik neem aan dat jij ook een ruggenprik krijgt.

ja idd voor de 2e keer alweer.

ik heb 3 weken gevloeid en 4 weken later ongi en nu weer bijna 4 weken verder.

misschien komt dat omdat ik een ks heb gehad,geen idee.

Zo en dan ook al gelijk zo regelmatig! Was je vorige ongi wel een beetje gwoon, of meer dan normaal?

Ben niet echt zenuwachtig. Vind het meer een raar idee dat ik gewoon weet wanneer ze komt. Dat hele afwachten heb je niet. Al moet ik zeggen, vannacht had ik 2 keer achter elkaar een behoorlijke pijnlijke harde buik. Dan ga je toch wel denken…

eerst had ik wel een beetje de kriebels over de ruggenprik, maar heb nu al zoveel gelezen op het forum en bij iedereen viel het mee, dus dan zal dat bij mij ook wel zijn.

Wat ik wel heeeeel erg jammer vind, en ik zou graag willen weten hoe andere meiden dat ervaren hebben, is dat ze zo snel bij je weggehaald wordt en je haar een half uur later weer terug zie.

zo ga eerst de nieuwe foto’s erin zetten

claudie welke foto van julius wil jij in lijstje??

snips deze foto goed??

en straks even foto’s in sf zetten!!

sinds dinsdag lacht nikki echt gericht me hart smelt als ik dat zie is zo schattig.

we gaan zo als huub wakker is proberen wat mooie foto’s te maken met haar naakt op zijn arm enzo je kent het wel even zelf proberen.

en willen mooie foto maken van haar voor de opa en oma’s in een lijst.

vind fotograaf namelijk zo duur.

dus we kijken even.

lelle spannend!! nikki krijgt die dag haar prikjes!!

lijstje en foto’s zijn bijgewerkt!!

:dance: :dance: Lelle wat een goed nieuws 600 gram!!! Helemaal super! Oh en volgende wordt ze gehaald, leuk!!!

Sooki, lekker hoor dat je weer hebt kunnen sporten! Langzaam aan kun je dan steeds weer wat meer dingen oppakken, lijkt me wel prettig. Hoe zat het trouwens ook al weer, wanneer gaan ze je placenta weghalen als het niet vanzelf komt?

Snips, gefeliciteerd met je nieuwe baan!! :dance:

Bianca, ja wel even wennen he zo met een kleine erbij. Ik kom soms ook niet echt aan ander dingen toe ( maar das ook mee omdat ik als hij slaapt meer zin heb ik kok en internet dan in de was doen enzo haha ).

Heske, hoe gaat het met je? Kom je hier ook nog eens weer schrijven als je zin hebt? Ben zo benieuwd hoe het met je gaat.

Ben gister weer aan het werk gegaan en ik moet zeggen ik vond het erg leuk ook nog! even lekker eruit zijn. Heb mn mannetje wel gemist natuurlijk, moest ook echt even huilen in de auto wetende dat ik hem een dag niet zou zien. Gisteravond dan ook weer uitgebreid geknuffeld, heerlijk.

Enne misschien een nieuwe baan, ik ben bij de detacheerder aangenomen en moet volgende week eenassessment doen bij de opdrachtgever, als ik daar doorheen kom heb ik de baan.

meiden ben ik ook even…even een zwaar weekje hier, komt veel op me af.

heb net alles wel gelezen maar ff geen puf.

yeline is niet ziek, die voelt mama geloof ik aan…

ben verdrietig boos vanalles, maar als t er maar uit komt, dan kan ik er ook wat mee doen. straks weer naar therapie.

:-*

oh freggeltje dikke :hug: meis en succes straks :-

vlinder oh spannend een assessment :dance: succes meid! :pray:

bianca tuurlijk heb je t druk ben er ook een tijd niet geweest gewoon omdat je thuis lekker alles op de rit wil hebben en niet altijd de krijgt om te kokken :-
heb nog foto’s geplaatst in t sf mss zit er iets bij voor de galerij :think: :mrgreen:

lelle wat is je meisje goed gegroeid zeg :clap: :dance: en oh je weet de datum :shifty: de 11e spannund :mrgreen: maar goed dat ik dan ben winkelen anders zit alleen maar te kok-en :lol:

hier loopt alles lekker eigenlijk ons beertje was dinsdag 6370 gram of had ik dat al verteld :eh: :think: isabella is lekker pipi langkous aan t kijken en julekes ligt lekker te slapen eigenlijk moet ik boodschappen doen want vriendlief is morgen jarig maar heb geen zin :oops: maar moet gaan want vanmiddag is sebastiaan thuis en met 3 kinderen shoppen zie ik niet zo zitten :roll:

nou tot laters :-*

sooki en heske :hug: voor jullie meisjes :kaars:

Freggel, even een knuf :hug: en sterkte :-*