Hoi meiden, ik ben ook weer terug van weggeweest. Nou ja, ik was niet weg, maar de laptop wel. En die is nog steeds weg, maar we hebben de pc op zolder aan de praat gekregen, dus kan weer af en toe komen beppen.
Heb nog niet veel teruggelezen ofzo hoor, maar wil wel hier nog ff Biebs feliciteren… Bij deze dus, gefeliciteerd meis!!! :dance: :dance: :dance: Zoals ik in mijn pb al zei, het is je zo ontzettend gegund, na al die maanden wachten. En ja, ik hoop echt dat ik over een maand of 3 ook een positieve test kan komen showen, en dat we dan toch weer een beetje samen zwanger zijn
Hier gaat het niet echt super. Sterre is het weekend ziek geweest, maar is nu weer opgeknapt. Met mijzelf ging het vorige week (lichamelijk gezien dan) eigenlijk heel goed, maar ik denk dat ik teveel gedaan heb, want heb nu alweer een paar dagen echt heel veel last van de wond van de ks
En verder loop ik nog steeds maar een beetje als een kip zonder kop rond, heb het gevoel dat ik gewoon ineens geen doel meer heb, niets meer om naartoe te leven, en dat waar ik 9 maanden zo naar uitkeek, is er nu ineens niet Als ik 's morgens m’n bed uitkom, zie ik meteen als een berg op tegen de dag die gaat komen, maak ik me al druk over hoe ik ingodsnaam de tijd door moet komen. Ben wat dat betreft blij dat ik nu weer internet heb, kan ik tenminste iets doen zonder dat ik die rotwond meteen weer belast.
Maar goed, zoals ik al vaker heb gezegd… we komen er wel. Zal nog wel een hele tijd duren voordat we weer een beetje van ons leventje kunnen genieten, maar ik weet zeker dat die tijd ooit komt.
xHeske
Oh meis :hug: :hug: Als ik ook maar iets kon doen, om de pijn een beetje te verzachten, had ik het gedaan. Maar ik zou nu niet weten hoe of wat. Het is gewoon verschrikkelijk. Zoals je het beschrijft, dat je nu geen doel heb, je ergens 9 maanden naar uit kijk en als het dan zo ver is, is het er niet meer. Het lijkt mij een verschrikkelijk gevoel. Het is maar goed dat je sterre heb, want ik denk dat het anders nog veel moeilijker was geweest. Naja dat is niet het goede woord. Maar nu heb je iets waarvoor je je bed wel uit moet, je eten moet maken en zo nu en dan leuke dingen moet doen voor haar. Het is allemaal voor haar, maar uiteindelijk komt er ooit weer een dag dat je het ook voor jezelf doe. Meis ik denk ontzettend veel aan jullie. Gisteren vloog er ook weer een enorme vlinder in de voortuin, en ook toen moest ik gelijk weer aan je meisje denken.
ben wel 'blij’dat ik weer iets van je lees.
Biebs ik moet zeggen dat ik er niet zo mij best op heb gedaan. Een paar maanden geleden wel. Natuurlijk moet je wel een keer beginnen. Maar toen ik eenmaal merkte dat kian er nog niet helemaal klaar voor was. Heb ik het gewoon laten gaan. Wanneer die zonder luier wilde lopen en in zijn blote billen, heb ik dat altijd gedaan en wanneer die een luier om wil, gewoon luier om gedaan. En gisteren zei hij ineens uit zichzelf, Kian wil geen luier. Normaal gesproken vergeet hij dat dan en is alsnog zijn broek nat. De eerste keer vergat hij het ook, maar kwamen we er alle 2 gelukkig snel achter bij de eerste druppels. Dus hup de pot op. En toen had hij het blijkbaar door. Elke keer als hij moest plassen kwam hij naar me toe om het te zeggen, dus hup broek naar beneden en plassen maar.
Hij is zelfs met pappa naar buiten geweest en toen heeft hij in de bosjes geplast!
Gelukkig weet Kian dat ‘mamma auw heeft’ zoals hij het zegt. Hij weet dat ik niet snel kan lopen, niet naar buiten, niet fietsen en hem niet kan tillen. Ik vind het zieliger voor hem dan voor mij. Je merkt soms ook dat hij eigenlijk echt naar buiten moet om zijn energie kwijt te kunnen. Maarja ik kan geen kant op. Gelukkig doet pappa, als hij er is, enorm veel met hem.
we vinden zelf 10 september wel een mooie dag, dan krijg 10-09-08, haha. Ach het maakt mij allemaal niets uit. Als ze maar gezond is en het niet al te lang duurt :lol:
Biebs weet je al wanneer je echo krijg??
renate hoe vind lienke het eigenlijk nu, met zo’n kleine broer in huis erbij?
zo even hub wakker maken en met zn drietjes kroelen.
Heske: fijn om weer wat van je te lezen :-* . Ik ben ook, net zoals lelle zegt, blij voor je dat je Sterre hebt zodat je wel ergens voor je bed uit moet en Sterre die je dan op bepaalde momenten een brede glimlach geeft op momenten dat je het zo nodig hebt :hug: .
lelle: wat rot zeg dat je nog zoveel bekkenklachten heb :hug: . Gelukkig duurt het niet lang meer dat je beeb gehaald wordt dus je kunt nu bijna aftellen :dance: .
Lienke vind haar broertje erg lief en Rick krijgt heel veel kusjes :inlove: . En als hij maar een kik geeft staat Lienke al klaar om hem de speen in te doen :lol: .
Biebs: hopelijk krijg je deze zwangerschap geen last van je bi .
Groetjes Renate
Hey hier ben ik ook weer eens, druk gehad de afgelopen dagen. Mn ventje was ook even van slag de laatste paar daagjes, maar vandaag lijkt alles weer wat rustiger te zijn.
Lelle, wat goed zonder luier!
Spannend hoor dat je bijna weet wanneer je meisje komt. En 10-09-08 is inderdaad een mooie datum :lol: Krijg je nou ook extra kraamzorg ivm je bekkenklachten? Ik weet niet hoe lang zulke klachten nog blijven na bevalling.
Heske, fijn om weer even wat van je te lezen, moet vaak aan je denken. Kan me idd voorstellen dat je als een kip zonder kop rondloopt, het had zo anders moeten zijn. :hug:
Iuno, jij bent lekker druk met als die forums :mrgreen: , ik vind alleen kok bijhouden al veel haha.
Biebs, hoe gaat het met je? Ik was eerst ook zo onzeker hoor, heb dr wel meer dan 10 testen tegenaan gegooid steeds, pas na die eerste echo was ik iets geruster. Ik het begin had ik ook weinig klachten, ik was toen zelfs blij dat ik na 6 weken misselijk werd ( toen wist ik nog niet wat voor vreselijke maanden ik nog tegemoet ging qua misselijkheid en overgeven haha ).
Talulah, fijn dat je ons nog even ene update hebt gegeven. Zat laatst nog aan je te denken. Laat je nog even weten wat er uit de samenlevingstest en andere onderzoeken gekomen is? Ik hoop voor jullie dat die twee levenloze zaadcellen niet betekenen dat het zaad van je man niet goed is Kan me voorstellen dat hij wel geschrokken is, omdat jullie eerst dachten dat jouw korte LF het mogelijke probleem zou kunnen zijn.
Lieve Heske, ik hoop ook zo dat jullie wens om weer zwanger te mogen worden over een tijdje mag uitkomen! Ik zou het geweldig vinden om weer samen zwanger te zijn natuurlijk!
Je gevoelens van doelloos rondlopen kan ik me wel indenken, het is zo onwerkelijk en raar deze periode waar je doorheen gaat.
Wat supernaar dat je wond ook niet meewerkt met genezen. Ik weet ook niet hoe lang er normaal staat voor de genezing eigenlijk. Maar rot lijkt het me wel, als je stil moet zitten en rustig aan moet doen! Fijn dat internet nog enige afleiding kan geven voor je. :-*
Wat balen dat Sterre ziek was het weekend , arm meisje, ben blij te horen dat ze toch redelijk snel is opgeknapt.
Hele dikke knuf weer, en ik hoop dat je wond, na deze rottige dagen weer heel snel de betere kant op gaat!
Lelle, ik ga deze week bellen voor een echo afspraak ja. Dus zodra ik meer weet laat ik het hier ook weten!
Ik vind het goed hoe je met het zindelijk zijn bent om gegaan. Ik denk dat deze relaxte manier juist 1 van de betere is! Dat hij het gewoon uit zichzelf wilde, dat is toch supergeweldig?!
Ik mag hopen dat Sven dit strakjes ook zo wil!
Het lijkt me voor jou moeilijk om zo weinig te kunnen voor Kian. Echt zwaar voor je :hug: !
Renate, leuk te horen hoe het met Lienke en Rick gaat!
Voor jezelf als moeder van twee, moet je erg wennen?
Met mij gaat het goed. Ik kreeg vanochtend niet eens de knoop van mn (wel strakke) broek dicht. Ik dacht:'Nou al?". Mn buik begint zich dus, vooral s avonds, wat uit te zetten lijkt. En wat gespannen borsten. Nouja, gaat prima zo. Als het nou zo blijft!
Lieve Heske, even een hele dikke knuffel voor je!!! :hug: :hug: :hug:
Met Tim gaat het niet echt lekker… Er schijnt iets echt niet goed te zijn met zijn darmen, hij heeft namelijk constant bloed bij zijn ontlasting. Ook hebben ze vanmiddag een hartruis bij hem ontdekt.
Morgen moeten we naar de huisarts, maar de kinderarts bij het cb wil ons doorsturen naar het ziekenhuis om te laten kijken wat er met hem aan de hand is. Hij huilt nu gemiddeld namelijk 15 uur op een dag, raakt oververmoeid van de pijn in zijn buik, en zijn hele buikje was gevuld met lucht. Als de kinderarts aan zijn buik zat, ging hij verschrikkelijk tekeer.
Ik hou jullie op de hoogte, en hoop dat jullie begrijpen dat ik even niet achter de pc te vinden ben
@lautje84 wrote:
Met Tim gaat het niet echt lekker…
:hug:
En ook voor alle anderen hier :hug: .
Ben er ff een poosje niet. M’n ouders komen vanavond en blijven dan bijna 2 weken. Ben ook lichtelijk gesloopt. Slaap (te) weinig de laatste nachten (wordt 's nachts wakker en kan dan gewoon niet meer slapen) en zoonlief wil overdag ‘opeens’ niet meer (zoveel) slapen. Heb ook steeds meer last van m’n onderrug/stuitje…
Hoop dus dat als m’n ouders er zijn, ik weer ff wat kan bijkomen.

Ga eens wat eten, ben al vanaf ca 04:30 op (en heb daarvoor al een poos wakker in bed gelegen)… :?
heske :hug: :hug: ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden :-
lautje jeetje spannende tijden bij jullie
ik hoop dat het niets ernstig is en dat de kleine tim snel opknapt :-
Dit berichtje is vanmorgen bij de september mama’s geplaatst, dacht dat jullie het ook wel wilde weten
Ik kreeg net een sms van LAura, ze gaan met spoed naar het ziekenhuis. Tim perst alleen nog maar bloed uit zijn darmen als hij wil poepen, dus ze zijn met spoed naar het ziekenhuis.
Duimen dat alles goed is :pray: :pray: :pray: :pray:
lautje ik hoop dat alles goed mag gaan met jullie kereltje
Gatver! Ik hoop dat alls goedkomt met 't mannetje . Bedankt voor het op de hoogte houden Tammy!
Iuno, laat je maar lekker verwennen door je ouders :hug: , even bijkomen.
Biebs, oh wat heerlijk dat je je echt anders voelt, enne nu al je buik die begint op te zetten :mrgreen: .
Ik moet donderdag weer werken, mijn moeder komt oppassen, zal mn ventje wel erg gaan missen denk ik! Ben tot nu toe 1 keer een avondje met een vriendin weg geweest en verder niet.
Heb wel weer een hoop gezeur op mn werk, lang verhaal maar t komt er op neer dat ik binnen een paar maanden weg moet en de tijden die ik zou gaan werken, die dienst vervalt binnenkort, dus ik kan niet eens meer komen werken. Heb er woensdag een gesprek over, ze willen dat ik weer om half 8 ga beginnen maar dat red ik niet met de openingstijden van de kinderopvang, dus hoe dat gaat aflopen… Ben al een tijdje op zoek anar wat anders, maar is wel lastig in de zorg waarin je toch vaak onregelmatig moet werken, komt dus totaal niet uit icm de kinderopvang.
lautje: he bah wat een naar nieuws van Tim :hug: :hug: .
Al meer nieuws wat het nu is??
Vlinder: wat een vreemde gang van zaken op je werk :think: . Hopelijk krijg je met dat gesprek wat meer duidelijkheid en valt het nog goed te regelen :hug: .
Groetjes Renate
Heb weinig tijd maar jeetje Laura wat een zorgen zullen jullie nu hebben. Hoop dat ze goed voor Tim zullen en kunnen zorgen en hij heeél snel weer bij jullie thuis is! :-*
Lautje, jemig wat schrikken zeg van Tim!
Ik hoop dat ze snel vinden wat het kan zijn! Het arme manneke.
Heel veel sterkte met alles in het ziekenhuis. :hug: :hug: :hug: :hug:
Luno fijn dat je ouders kunnen komen helpen! Lekker bijkomen!
Vlinder, hebben ze geen flexibele opvang in jullie buurt?
Ik werkte op een kdv waar ze van 7 uur tot 19:00 uur open waren. Dan kon je als ouder een flexcontract nemen. Speciaal voor ouders in de zorg!
Ik vind het wel gek dat ik al zo snel kan merken dat mn buik wat uit lijkt te zetten.
Bij Svens zwangerschap had ik dat volgens mij pas bij 2 maanden of later ofzo. Kan me niet herinneren zo vroeg al.
Gelukkig passen mn andere broeken nog prima!
Biebs dadelijk zijn het er 2, hahaha. Zou je dat trouwens ‘erg’ vinden? Ik denk wel dat we er nu vanuit mogen gaan dat het wel goed zit. Je hebt toch ook geen bloedverlies gehad of iets wat er op lijkt? Ik hoop dat de tijd een beetje snel voor je gaat en je voordat je het weet 8 weken ben.
Ik heb nog wel een smsje gehad van lautje. Moet zeggen was er niet zo blij mee en ik denk laura al helemaal niet. De arts hield het op een griepje of overgevoeligheid van de darmen. enfijn binnen een no time stonden ze al weer buiten het zkh. Vind het zo raar dat dit zo snel wordt afgehandeld. Kan toch nooit goed zijn. Laat hem op zijn minst een dagje ter observatie, zou ik dan denken. Wacht maar totdat het het kind van de arts zelf is, dan kan wel alles.
Vlinder wat ontzettend balen dat je zo eigenlijk aan je werk moet beginnen. lekkere beginsituatie :liar: Maar hoe voelde het verder? Je kleine man erg gemist??
Iuno, wat verstandig om je ouders lekker te laten komen. Lijkt mij een moeilijke beslissing. Maar het is wel het beste voor jou en voor je gezin. Probeer het zo rustig mogelijk te doen, dat is altijd beter.
Gisteren niet achter de pc gezeten, enorme nesteldrang, die ik tevens met veel pijn kon afsluiten natuurlijk. Heb de huiskamer veranderd want de box heb ik samen met Kian in elkaar gezet, de beebkamer is zo goed als helemaal klaar. Kapstokje ophangen en het beddengoed er even schoon en fris opdoen. Vandaag beneden even alles een sopbeurt geven. En voor hub heb ik een lijstje gemaakt met kleine klusjes :lol: Dus die kan dadelijk ook aan de slag.
Kian slaapt bij opa en oma, kon dus uitslapen, maar dat lukt me echt niet.
Om half 2 naar de gyn. Ben benieuwd of ze nog is gegroeid en wanneer we haar kunnen verwachten.
Dikke knuf
iuno :hug: :hug:
vlinder succes morgen met je eerste werkdag
biebs hoe voel je je nu?
lelle veel succes bij de gyn en ik hoop dat de kleine goed gegroeid is en dat jullie weten wanneer de beeb komt.
ik heb van middag mijn 2e gesprek voor een nieuwe baan,spannend hoor.
tot later dames :-* :-* :-*
Snips, veel succes!
Biebs, voor de flexibele kinderopvang staat hier een wachtlijst van 1 1/2 tot 2 jaar, heb me wel vrij in het begin van de zwangerschap ingeschreven maar ja helaas.
Lelle, succes vandaag, hoop dat je meisje goed gegroeid is.
Ga morgen na mn werk gelijk door naar een sollicitatiegesprek, hoop dat het wat wordt, dan ben ik ook van dat gezeur af bij mn huidige baan ( mag vanavond namelijk een heel fijn gesprek aangaan met de directie over waarom ik niet flexibel kan zijn :roll: ).
Hi meiden,
Zoals jullie van Lelle hebben gehoord zijn we totaal niets wijzer geworden…
Het schijnt heel veel voor te komen. ( Heel vreemd dat ik er dan werkelijk nog nooit van heb gehoord, en met mij nog heel veel mensen niet ! )
Ze hebben alleen gekeken of hij een wondje had bij zijn anus, terwijl dat de afgelopen dagen al 3 keer is nagekeken! Toen zat er geen wondje, en rararara, vandaag ook weer niet. Het feit dat we dat al 4 keer hadden aangegeven was blijkbaar niet doorgedrongen. :x
Het kan inderdaad van alles zijn, koemelkallergie ( Terwijl we al vanaf dag 1 hypoallergene voeding gebruiken, dus dat was het niet volgens de arts), een buikgriepje of gevoelige darmen. ( Tja, zou je denken… Die arme jongen perst er GVD bloed uit! )
O ja, wel moest ik kijken of hij goed bleef drinken, anders moesten we met spoed naar de EHBO… Want dan zou er wat ernstigs aan de hand kunnen zijn… En toen stonden we weer buiten!
Als Tim dus ook maar een beetje vreemd-anders doet, sta ik daar dus he! en dan ga ik mooi niet meer weg!
Ik wordt ook echt zo ziek van al die instanties die verschillende dingen zeggen! De een zegt dit, en de ander zegt weer het tegenover gestelde.
Ben in 3 dagen bij 4 artsen geweest, die allemaal weer wat anders zeggen. Nu ben ik het ook goed zat, morgen heb ik weer contact met het cb, om verslag uit te brengen. Niet dat zij verder nog wat kunnen doen, zij kunnen je alleen doorsturen naar het ziekenhuis, en daar doen ze dus niets!
Als het bloeden zondag niet helemaal over is, ga ik met mijn koffer naar de EHBO, en ga ik niet meer weg tot iemand Tim helemaal binnenste buiten heeft gekeerd!
Ik duim heel hard dat het niet nodig zal zijn, omdat het bloeden sinds gisteren vanavond een beetje aan het afnemen is.
Mijn vader is aan het kijken of een collega van hem Tim na kan kijken, daar hoor ik de komende week meer over. ( Mijn vader werkt in een ziekenhuis, en is al 15 jaar goed bevriend met een kinderarts daar )
haai ben ik ook weer eens even…
hier gaat alles goed.
yeline is een beetje hangerig, wil graag bij mama zijn dus tja dan heb je geen tijd om te kokken…hahaha
maar verder gaat het goed hoor.
jenthe doet t ook prima, de 17e mogen we weer heen voor de derde sessie prikken. vreder doet meissie t prima hoor een heel tevreden kindje.
met mij gaat het ook wel goed, natuurlijk wel met ups en downs, maar mn oude ik begint weer terug te komen hoor. en das natuurlijk een heel goed teken. claudie ben idd nu alleen in therapie.
samen moeten we nog een og twee keer, dus dat gaat ook goed.
lau tjee zeg…ik geloof dat ik me ook niet zomaar liet afschepen hoor. niet te geloven dat ze dat doen zeg!
heske, kan het me indenken hoor hoe je je moet voelen…maar knap van je hoor hoe je ermee omgaat!
vlinder wat vervelend nou zeg…heel veel succes!
biebs…tja uitzetten…ik kon t met 9 weken al niet meer verbergen hoor…hihihi
iuno :hug:
Laura wat vervelend dat ze je zo weer weg hebben gestuurd. Ik weet niet of het helpt, maar ik wil je iets proberen gerust te stellen; Bij hele kleine kindjes, zien we dit wel vaker. Niet vaak genoeg dat bijvoorbeeld hier het forum ermee vol zou moeten staan, maar het gebeurd. Ze hebben gekeken of hij een wondje heeft bij zijn anus. Maar ze kunnen niet zn hele endeldarm van buitenaf bekijken. Je zegt dat Tim heel veel perst (?) Is het helderrood bloed dat hij perst? Of is het oud bloed dat al donker geworden is en in zijn ontlasting zit vermengd? De gouden regel is: Helderrood bloedverliest, duidt in de meeste gevallen op niet ernstige dingen. Het kan zijn dat hij door het persen een aambeitje hoger in de endeldarm heeft, en als hij perst, perst hij em stuk. Dan komt er voor het oog gezien relatief veel bloed mee naar buiten. Maar is onschadelijk. Ik weet niet of hij wat harde ontlasting heeft, of is het mooi slap zoals bij babietjes je wel meer ziet? Als het vrij hard is, kun je nog wat meer water bij zijn fles doen.
Meid, ik hoop uit de grond van mijn hart dat het snel ophoudt, je kindje is nog zo klein en hij kan niets zelf aangeven, dat het logisch is dat je woest van ongerustheid wordt. Neem aan dat ze je goed en duidelijk hebben vertelt waar je allemaal op moet letten en SCHROOM NOOIT om 100 x aan de bel te trekken als jij dat nodig vindt. Wat een ander vindt, is op dat moment niet belangrijk, alleen wat jij vindt.
Succes meis
:-*