Augustusstoppers 2007 al 12 beebs & 2 mooie vlinders

Hier een nieuw deel

met nieuwe lijst en foto’s

hier komt nog link voor SF

LIEVE Quirine & Lente We zullen jullie nooit vergeten :kaars:

rust zacht mooie :vlinder: meisjes

nou dames nieuwe deel

ga van de week nog even alles wat mooier maken want is niet naar me zin.

en moeten toch nog foto’s bij van quirine,julius en tim.

ga zo slapen :-*

Vind het een mooi lijstje, hoor Bianca! :thumbup:

Foto van Rick staat er overigens al bij. :wink:

Heb je een PB-tje gestuurd…

En ik mis de uitgerekende datum van lelle en mij…

(van mij is 4 jan. 2009)

En heel fijn dat jij het van Heske over hebt willen nemen :-* - ik ben een raschaoot :lol: en gewoon helemaal geen type om lijstjes bij te houden… :oops:

haha

ik vind wel leuk om dingen te proberen.

en heb rick al veranderd in julius :lol:

zal de datum van jou en lelle morgen invoegen!!

bianca: mooi gedaan hoor. Lief dat jij het lijstje overgenomen hebt van Heske. Ik ben niet zo handig met dat soort dingen :wall: .

Heb trouwens geen pb van je gehad …

Hier gaat alles goed, Rick doet het prima en ik voel me ook steeds beter.

Kraamhulp was vandaag voor het laatst dus vanaf nu mogen we het zelf doen met z’n viertjes. Ben er wel blij van hoor, samen ons eigen ritme opzoeken. Zie het helemaal zitten :dance: .

We hebben trouwens ook 3 verschillende kraamhulpen gehad en dat was ook niet echt leuk dus had het wat dat betreft ook wel gezien :shifty: .

Lienke moet nog wel erg wennen aan de veranderde situatie in huis, maar gaat elke dag beter gelukkig. Ze is wel helemaal weg van haar broertje want hij wordt overladen met kusjes en knuffels :inlove: .

Groetjes Renate

@Renate_Sch wrote:

Ze is wel helemaal weg van haar broertje want hij wordt overladen met kusjes en knuffels :inlove: .

Haha, wacht maar tot hij ook met hà à r speelgoed begint te ‘spelen’ (ledematen van haar lievelingspop eraf te slopen etc. :twisted: )… :lol:

Ik heb de vorige keer geen kraamhulp gehad (waren we te lang voor in het ziekenhuis) en zal die deze keer in principe ook niet krijgen (ga denk ik uit praktische redenen toch voor een ‘standaard ziekenhuisbevalling’, van 5 dagen ziekenhuis), maar weet ook niet of ik zo blij zou zijn met al één vreemde persoon over de vloer (al is extra hulp die eerste dagen natuurlijk wèl heel fijn), laat staan met 3 die elkaar afwisselen… :hug:

P.S. zal je het PB-tje van Bianca wel ff doorPBen. :wink:

meld

mooi lijstje hoor

Sjips, heel bericht getypt…en ineens issie weg! :doh:

Nou ja, wilde iig Bianca ff bedanken voor het overnemen van het lijstje! :-*

En vroeg me af of jullie het vervelend vinden als ik hier af en toe even kom vertellen hoe het hier gaat, waar ik over pieker en waar ik blij of verdrietig om ben. Het is misschien niet altijd makkelijk om hier te lezen en te schrijven, maar ik kan jullie eigenlijk ook niet missen.

Als mijn berichtjes soms te confronterend zijn, dan wil ik ze wel in een spoiler plaatsen ofzo, als jullie dat liever hebben.

Laat maar even weten hoe jullie er (heel eerlijk) over denken.

xHeske

Hoe ik er over denk!!

Blijf juist alsjebllieft hier schrijven meid!!

Echt, we delen al dik een jaar alles met dit groepje.

De leuke dingen en dus ook de mindere dingen.

Ik persoonlijk wil heel graag dat je je gevoelens gewoon hier kan uiten. Misschien kunnen we hier dan een virtuele arm om de schouder voor je zijn… :hug: :-* :-*

Heske ben je gek, niet weggaan hier hoor! Ik wil juist je verhalen lezen! We zijn hier zoals minnie zegt al langer dan een jaar met elkaar aan het kletsen, en daar horen mooie dingen bij maar ook minder mooie.

Bianca mooi lijstje hoor! Enne idd de uitgerekende datum van de dames moet er nog bij :wink:

lieve heske

ik vind het juist fijn om van je te lezen.

blijf gewoon schrijven,we zijn al zolang bij elkaar.

we willen je ook steunen in deze moeilijke periode.

:-* :-*

Heske,

Hoewel ik hier de laatste maanden heel weinig inbreng, zou ik het wel fijn vinden als je blijft hoor.

Ik type niet veel, maar ik lees wel regelmatig even mee over het wel en wee van jullie. Ik kan jullie- en dus ook jij Heske- niet missen. :wink:

Liefs,

Bren.

P.s: Mooi lijstje Bianca. Alleen mijn leeftijd klopt niet meer. Ik ben inmiddels 31. :shock: :wink:

lieve heske voel je vooral niet bezwaard je verhaal hier te kunnen doen. we zijn er toch gewoon voor elkaar?!

nee hoor meissie gewoon blijven beppen hier, we willen natuurlijk weten hoe het met je gaat.

:-*

bianca mooi lijstje hoor, ik zal je nog ff een pb sturen voor een jongere foto van jenthe hihihi vind dr hier zo oud tussen al die kleintjes…hihihi

meiden hier gaat het goed tussen hubbie en mij. kep wel ff last van een dip, maar dat komt omdat er zoveel op me afkomt momenteel.

papsie die gaat verhuizen, dus moet ik nog ff afscheid nemen van mn ouderlijk huis…ga ik vanmiddag ff doen samen met jenthe als yeline op school is en dan volgende week nog een keertje en dan is t huissie echt weg… wel raar hoor, maar ook wel goed. krijg er ineens twee zussen bij hahaha!

naast de therapie die we samen volgen ga ik nog een aantal sessies alleen volgen. om een probleem aan te pakken die al 20 jaar bij me zit en waar ik nog elke keer met verjaardagen enzo last van heb…de scheiding van mn ouders. als ik dat kan verwerken kan ik waarschijnlijk ook wat positiever zijn tegenover ons. ik vraag me nu nl weleens af of ik wel daadwerkelijk van mijn mannetje hou en niet alleen om die stabiele basis. dus tja dan gaan er twee dingen door elkaar heen lopen he.

vrijdag mag ik heen en ik zie er gelukkig niet tegenop.

de beide kiddies zijn verkouden…yeah ze gaan weer naar school…

ze hebben er beide gelukkig geen last van.

als jenthe slaapt hoor je helemaal niks, maar is ze wakker dan roggelt ze lekker. naja zolang het maar los zit ben ik blij.

iuno hahaha idd wacht maar tot ze groter zijn en rond gaan kruipen…ik ben benieuwd wat mijn schatjes dan allemaal uitvreten hahaha

en praat me niet van kraamhulp…ik heb er ook drie gehad…nou kan je wel zeggen dat ik er liever eentje had hoor…maarja het schijnt zomaar te moegen dat ze je bellen een kwartier nadat er iemand zou zijn en dan vertellen dat er eentje onderweg is maar dat ie maar 3 uurtjes blijft ivm drukte…(terwijl dat vrouwtje de rest vd dag gewoon vrij was…)

Hier ook twee verschillenden gehad, ze waren gelukkig allebei aardig en ze redden zich wel, maar om er 3 verschillende te hebben, dan had ik gezegd dat die laatste niet hoefde te komen.

Freggel :hug: enneh je vader, nieuwe vriendin, samenwonen, zussen…??(heb ik niet goed naar jou geluisterd, zat ik in mijn eigen wereld en heb ik het helemaal gemist…schaamerdeschaam)

Bianca, prachtig lijstje!! Wil je alleen thymens naam veranderen :mrgreen: het is met een Y en niet met een IJ.

(ik weer hoor, met lastige spelling in de namen haha)

Lieve Heske, al schrijf je (iig de komende tijd :wink: ) hier elke dag hele pagina’s vol met verdrietige/piekerverhalen! :-*

Zoals al min of meer gezegd, is dit een ‘vriendinnengroep’, die elkaar ook al langer dan overnacht kent (al ben ik er nog geen jaar bij), geen ‘vrolijke-verhalen-bepclub’, dus verdrietige dingen horen er net zo goed bij. Ik zou het persoonlijk juist heel rot vinden niets meer van je lezen (of alleen gespeelde vrolijkheid)! Ik denk heel vaak aan jullie (vannacht zelfs in m’n slaap met Lente :vlinder: beziggeweest :smiley: ) en vind het juist enorm fijn te ervaren hoe jij je voelt, wat er door je hoofd gaat, hoe het met jullie gaat… Dat helpt - hoe egoïstisch :oops: , maar wel waar - mij met de verwerking van het hele gebeuren en maakt het voor mij mogelijk om jullie ook te blìjven steunen, niet alleen de komende weken, maar ook nog over 1 jaar, 2 jaar, x jaar…

Hoop ook dat jullie wat aan ‘mijn steun’ hebben :hug:

@ Freggel

Sterkte nog de komende tijd. :hug: Hoop dat jullie/jij er op den duur weer helemà à l uitkomen/uitkomt. :-*

Maarre… ondertussen wel genieten van je meissies, hè! Ze worden zò snel groot…

Heske, dat wilde ik nog even typen net, zie het bij Iuno ook staan, ook ik denk vaak aan jullie, elke dag wel een paar keer. Zou idd gewoon graag willen blijven weten hoe het met jullie gaat!

Hoi!

Bianca, mooi lijstje met foto’s zo! :smiley:

Heske, idd ben je mal, niks spoiler hoor! Jouw verhaal hoort er net zo bij als elk ander en ik, ook al schrijf ik hier niet zoveel, vind het belangrijk, fijn en goed om te lezen hoe het met je gaat/ jullie vergaat in deze moeilijke tijd! :-*

Freggel, fijn dat het goed gaat tussen jou en hub!

Zou ook heel fijn zijn als je dat scheidingsprobleem zou kunnen verwerken idd! Sterkte daarmee!

En je vader verhuizen weg uit het ouderlijk huis, is niet niks nee.

Bren hoe is het met jou?

Renate, fijn dat het zo goed met Rick en Lienke gaat!

3 kraamhulpen is wel veel van het goede idd!

Ik ben vanochtend naar de dokter geweest met het verhaal van 1 jaar bezig zijn. Ze deed er niks aan, alleen bloed laten prikken om te kijken of alles goed is. 70% is binnen een jaar zwanger en 90% binnen 1,5 jaar en ik was nog jong. Dat was t.

Ik had al zoiets verwacht.

@Ke wrote:

Sjips, heel bericht getypt…en ineens issie weg! :doh:

Nou ja, wilde iig Bianca ff bedanken voor het overnemen van het lijstje! :-

En vroeg me af of jullie het vervelend vinden als ik hier af en toe even kom vertellen hoe het hier gaat, waar ik over pieker en waar ik blij of verdrietig om ben. Het is misschien niet altijd makkelijk om hier te lezen en te schrijven, maar ik kan jullie eigenlijk ook niet missen.

Als mijn berichtjes soms te confronterend zijn, dan wil ik ze wel in een spoiler plaatsen ofzo, als jullie dat liever hebben.

Laat maar even weten hoe jullie er (heel eerlijk) over denken.

xHeske

lieve schat geen dank!!

en jij mag hier zeker nog komen zou het heel erg vinden als je niet meer kwam.

en hoeft niet in spoiler lieverd we willen graag weten hoe het met je gaat,

:- :hug: