Augustusstoppers 2007 al 12 beebs & 2 mooie vlinders

ga even koffie drinken met hub en dan zal ik het veranderen!!

maar freggel pb jij dan f foto van je meisje??!!

hub vind tv belangrijker dus ik drink koffie en verander lijstje

nog meer mensen die andere foto willen??

ja ik wil een andere foto,van een lachende Quincy

Biebs, hoop dat je gauw zwanger mag zijn hoor, het heeft nu wel lang genoeg geduurd. :hug: :-

Freggel… dat is inderdaad niet niets wat je hebt meegemaakt. Sterkte met het verwerken.:hug:

Heel fijn dat het tussen jou en je hub weer goed gaat.

Biebs, je vroeg hoe het met me gaat, dank je…

Kort gezegd gaat het hier slecht.

Ik heb veel nare klachten, waardoor ik aan huis gekluisterd zit. Volgende week moet ik tevens onder het mes. Het is allemaal niet zo fraai.

Maargoed… komt wel weer goed. ( hoop ik :frowning: )

Ik ben in ieder geval nog niet uit het veld geslagen, mentaal gaat het redelijk.

Meiden, ik blijf meelezen…

:-

X Bren

lijstje is aangepast en zo ook foto’s zie pag 1

ga de fles geven ze is wakker :-*

@snips wrote:

ja ik wil een andere foto,van een lachende Quincy

dan moet je die f in sf zetten

minnie, ik weet niet of ik t je eigenlijk wel verteld heb schamerdeschaam hahahaha dussssss ik pb je wel ff :-*

zal zo ff foto’s loaden voor sf!

bianca de foto staat al in het sf :-* :-*

Heske: ik sluit me helemaal aan bij de andere meiden en zou het ook heel fijn vinden als je hier gewoon blijft schrijven :-* .

Heb verder even geen puf om te reageren, ben moe. Lienke vraagt vandaag echt enorm veel negatieve aandacht en had vanmiddag ook een enorme driftbui die gewoon echt niet leuk meer was, met als gevolg dus ook een huilende mama :cry: . Ze is nu even bij mijn moeder, dus hier even rust in de keet.

Groetjes Renate

@Brendaatje wrote:

Biebs, je vroeg hoe het met me gaat, dank je…

Kort gezegd gaat het hier slecht.

Ik heb veel nare klachten, waardoor ik aan huis gekluisterd zit. Volgende week moet ik tevens onder het mes. Het is allemaal niet zo fraai.

Maargoed… komt wel weer goed. ( hoop ik :frowning: )

Ik ben in ieder geval nog niet uit het veld geslagen, mentaal gaat het redelijk.

Ook voor jou geldt, dat we graag blijven lezen hoe het met je gaat hoor! :-*

Waarvoor moet je onder het mes? Hoop dat je iig snel van de OP herstelt! :hug:

Biebs, ja daar heb je niet veel aan he. Hoe snel was je de vorige keer zwanger van je zoontje dan?

Het scheelt natuurlijk al iets dat je in ieder geval weet dat je uberhaupt zwanger kan worden, maar goed het lange wachten wat je nu doet is natuurlijk niet fijn :hug:

Bianca wat fijn dat je het van Heske hebt overgenomen. Ik ga NU een foto van Quirine in het sf zetten zodat je haar ook op het lijstje kan doen :-

Heske, meis, ik hoop juist dat je hier zult blijven schrijven. Ik heb niet veel van me laten horen hier. Ik vond het erg confronterend maar kan daar inmiddels veel beter mee omgaan. Ik hoop dat je een klein beetje rust vind in het opschrijven van je gedachten. Als ik eens iets voor je kan betekenen, een luisterend oor of iets anders, zeg het me dan. Wat je mee maakt is verschrikkelijk :hug: :-

Eh…

:eh:

ben het even kwijt…

:-*

Meiden, heb ik al eens gezegd dat jullie ontzettend lief zijn? Vast wel, maar dan zeg ik het nu nog maar een keer: jullie zijn ontzettend lief! :-*

Sooki, ik vind het aan de ene kant ook best confronterend om hier en bij de maandmama’s te blijven schrijven, maar kan het ook niet missen. Gewoon een beetje dubbel gevoel he, maar dat hoef ik jou (helaas :cry: ) niet uit te leggen…

Had trouwens nog wel een vraagje… jij hebt toch een as-tattoo laten zetten? Mag ik vragen waar je dat hebt laten doen? Tjip wil het ook erg graag, maar we kunnen er zo weinig over vinden en de begrafenisondernemer is tot nu toe ook niet veel verder gekomen… Ik twijfel nog een beetje of ik zelf ook een tattoo wil, of ‘gewoon’ een kettinkje. Heb tussen alle lelijke truttige kettingen nu wel een hele mooie gevonden, maar een as-tattoeage lijkt me ook mooi, dan is ze écht heel dichtbij me. Heb nog even bedenktijd gelukkig…

heske, ik weet nog dat sooki em heeft laten zetten bij de welbekende in amsterdam. (schiffmacher toch?) maar daar zal ze je vast van alles over kunnen vertellen.

een heel mooi idee hoor dat jullie dat ook willen gaan doen.

volgensmij moet je je nu ontzettend leeg voelen…

ik vind t ook zo onwerkelijk… dikke knuffel van mij!

hier de rust ff in huis, sjee nou waar lienke last van heeft daar heeft yeline ook momenteel een handje van hoor pfff moet zeggen dat ik blij ben dat ze vandaag naar de opvang is… jenthe breng ik daar vanmiddag ook even als ik weg moet.

sooki ik vind t bewonderenswaardig hoe jij er ook mee omgaat. :-*

hoe is het nu allemaal? (sorry als je een eigen topic hebt…ik heb die niet bijgehouden…)

brenda he sjips…niets aan om zo aan huis gekluisterd te zitten…

en waarvoor moet je onder het mes?

hi dames daar ben ik weer was zo ondersteboven dat er weer een vlindertje bij is gekomen :cry:

heske meis tranen rolden over mijn wangen toen ik je verhaal over de crematie van Lente :vlinder: las maar ik hoop dat je mee blijft kletsen in goede en slechte dagen meis hier is altijd een luisterend oor en we willen graag weten hoe het met jullie gaat :-* maar dat heeft de rest ook al gezegd.

ben er een tijdje niet geweest gewoon druk met alles :oops:

sebastiaan gaat nu naar school :shock: en dat brengt wat meer rust in de tijd goh wat was dat menneke er aan toe zeg en wat duren die 6 wkn vakantie dan toch lang :oops: hij kon z’n ei niet meer kwijt en nu wel en hij is zo trots dat ie naar de grote school mag :mrgreen:

freggel fijn om te horen dat t weer beter gaat met jullie :thumbup: hoe is t met kleine grote jenthe en lienke aan t donderstenen :naughty:

brenda voor jou een :hug: en binnenkort een operatie :hug:

biebs wat jammer dat ha nog niets onderneemt :hug: en ja hij/zij heeft wel gelijk maar je had op een ander antwoord gehoopt denk ik :-

oh vergeet ik helemaal renata en lautje gefeliciteerd met jullie mannekes ik hoop dat alles goed gaat :-

ik heb net een poging gedaan om de digi te zoeken/vinden maar god knows waar dat ding uithangt :? echt ik hoop dat mijn grijze massa ooit weer normaal gaat functioneren :pray: maar heb er een hard hoofd in of t nog goed komt :lol: maar wel lastig. dus recente foto volgt nog :mrgreen:

sooki meis hoe is t met jou heb de laatste tijd zo weinig gekokt :oops: dikke knuffel voor jou jannes en danté (ultradikkeknuffel van isabella :mrgreen: )

nou kga ff hangen want isabella is zich op julius aan t storten :roll: :naughty:

tot later meissies

Lieve Heske ik schrok een beetje van je berichtje. AUB blijf hier schrijven! zoals ik al een keer eerder had geschreven, ik zou je vreselijk missen als je hier niet meer was. het leven is niet alleen maar koek en ei ook de mindere kanten en in dit geval het ergste wat je kunt overkomen, horen er helaas bij. Je kunt hier de leuke dingen maar vooral de minder leuke dingen kwijt en vooral dat laatste heb jij nodig. Dus blijf hier schrijven en zet het al helemaal niet in een spoiler. Jou verdriet is niet iets om te verbergen. Maar moet je met ons allemaal kunnen delen. Als ik er al moeite mee heb om gewoon met de dagelijkse dingen door te gaan en dan vooral hier op het forum, dan moet jij dat helemaal hebben.

Meis nogmaals, blijf bij ons, ik kan in ieder geval niet zonder je. :-

Bianca wat ontzettend lief dat jij het lijstje wil doen en een nieuw topic heb open gemaakt, ik heb er de afgelopen dagen veel aan zitten denken, maar kreeg het maar niet over me hart. :-

Freggel wat ontzettend knap dat je zelf ook in therapie gaat, mag ik het zo noemen? Dat is zeker geen verkeerd plan. En dat kan ook zeker de relatie tussen jullie beide verbeteren.

Succes met het afscheid nemen van je ouderlijk huis, lijkt mij ook erg moeilijk.

Biebs ik vind het een beetje belachelijk dat je ha er niets aan doet. Je bent toch weer een jaar bezig. Ik denk dat ik toch niet al te lang zou wachten met een verwijzing naar de gyn.

Brenda, toevallig zag ik gisteren op hyves, dat een oud vriendinnetje van mij zwanger was van de derde. Ik vroeg er meer naar. Wat bleek ze heeft endometrise en 3 weken nadat ze een kijkoperatie had gehad, bleek ze ineens zwanger te zijn. Ze was al 2 jaar bezig. Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Dikke knuf van mij

Ik lees ook dat er een aantal vervelende peuters zijn. pfff ik blij, ik dacht dat ik de enige was. Kian is echt een verschrikking de laatste 2/3 dagen. Heb gisteravond alleen maar zitten huilen, wist mezelf even geen raad meer. Ben erg blij dat hub nu 3 dagen vrij is, kunnen we het weer even verdelen.

sorry als ik iemand nu vergeten ben.

Wij gaan zo even naar me moeder, daar komt de kapster,even haartjes knippen en dan naar de indoorspeeltuin, Kian even uitlaten.

dikke knuf

@Ke wrote:

Sooki, ik vind het aan de ene kant ook best confronterend om hier en bij de maandmama’s te blijven schrijven, maar kan het ook niet missen. Gewoon een beetje dubbel gevoel he, maar dat hoef ik jou (helaas :cry: ) niet uit te leggen…

Had trouwens nog wel een vraagje… jij hebt toch een as-tattoo laten zetten? Mag ik vragen waar je dat hebt laten doen? Tjip wil het ook erg graag, maar we kunnen er zo weinig over vinden en de begrafenisondernemer is tot nu toe ook niet veel verder gekomen… Ik twijfel nog een beetje of ik zelf ook een tattoo wil, of ‘gewoon’ een kettinkje. Heb tussen alle lelijke truttige kettingen nu wel een hele mooie gevonden, maar een as-tattoeage lijkt me ook mooi, dan is ze écht heel dichtbij me. Heb nog even bedenktijd gelukkig…

Wij hebben het idd laten zetten bij Hanky Panky :lol: in Amsterdam. Hij tatoeert zelf niet zo heel vaak meer, maar zorgt wel dat zijn dochter Morrison opgeleidt wordt in het tatoeeren. Je kunt haar bellen voor een afspraak, vragen of paps er ook bij is als dat voor jullie waarde heeft en dan heeft ze zeker weten een plekje voor jouw en Tjip. Wat een prachtig gebaar naar Lente :**: toe. Een ketting is ook erg mooi. Mag ik vragen wat je hebt uitgezocht tot nu toe? Ik heb uiteindelijk gekozen voor de tat. omdat het me een vreselijke gedachten leek dat áls ik dat kettingkje ooit zou verliezen, iemand anders em misschien zou gaan dragen en zonder het te weten met mijn kind zou rondlopen. Vraag wel even of de begrafenisondernemer door wil geven dat ze een beetje as apart in een zakje doen voor jullie, zodat niet het urntje open gehaald hoeft te worden (dat doen ze met het grootste gemak waar je bij staat en misschien wil je dat helemaal niet zien!) Ze willen het bij het crematorium ook graag van te voren weten.

Freggel lief dat je vraagt hoe het gaat. Ik merk dat ik steeds meer mooie dagen ertussen heb. Het verdriet blijft, en het is elke keer alsof ik achterna wordt gezeten door een bezeten leeuw op jacht naar zn prooi. Een klap in mijn gezicht. Ik ben óf vrolijk, of heel erg verdrietig. Een middenweg lijkt er niet echt te zijn. Steds meer komt het besef, dat onze toekomstdroom uit een is gehaald, en we moeten bouwen aan iets nieuws. Toen mijn vader vorig jaar overleed, wist ik dat ik een heel verleden vol herinneringen samen met mijn paps had, om op terug te kijken. Bij Quirine heb ik enkel de maanden in mijn buik en de toekomst voor haar waar we van droomden. Dat maakt het zo ondragelijk, ze zit in mijn huid, hart, mijn hele wezen, maar de herinneringen zijn zo weinig en zo klein…

Maar over het algemeen genomen, ervaar ik steeds meer gelukmomentjes en gaat het best goed. Al blijft onze toekomst mbt het krijgen van kinderen heel onzeker zolang de placenta er nog in zit (en ja, het kreng zit nog altijd muurvast hoor…)

cathelijne fijn dat je steeds meer mooie dagen hebt en krijgt! natuurlijk is het maar raar om zo weinig herinneringen te hebben. maar je hebt wel mooie herinneringen.

gek hoor dat dat kreng nog steeds muurvast zit…als ie nou niet loskomt, gaan ze dan opereren?

lelle je mag het idd therapie noemen hoor, dat is het ook gewoon. ik ga nu ook voor mezelf naar de psygoloog en dat geeft toch wel verheldering hoor. we weten nu ook waarom het allemaal is gebeurd wat gebeurd is.

nou ik zal ff de dag doornemen met hubbie.

tot gauw!