Augustusstoppers 2007 al 12 beebs & 2 mooie vlinders

lieve mensen

het geschenk voor heske is besteld en wordt bij mij thuis afgeleverd zodat ik zelf even kan zien en persoonlijk de kaart kan schrijven daarna zal ik eht naar heske,tjip en sterre sturen heb het adres van haar gehad.

:hug: voor iedereen heb even geen tijd om te lezen.

:-*

Hi lieverds!!!

Allereerst schaam ik me weer eens diep dat ik hier bijna niet meer te vinden ben… :oops: :oops: :oops:

Was er al weinig en nu Tim is geboren, lijk ik wel helemaal nergens tijd meer voor te hebben.

Heske, lieverd, natuurlijk moet je hier gewoon blijven schrijven! :hug: Zoals een aantal meiden al hebben gezegd, hebben we al zo veel met elkaar gedeeld, dat ik graag wil weten hoe je je voelt zodat wij je met z´n allen een luisterend oor kunnen bieden. :-

Met mij gaat het verder goed, ben echt verschrikkelijk geschrokken van het nieuws van :: Lente ::. Voelde me ook ergens ontzettend schuldig, omdat Heske me zo gerust heeft gesteld toen ik ingeleid moest worden. ( Lieverd, nogmaals super bedankt daarvoor!!! :-
)

Vind het daarom ook heel moeilijk om vrolijk over Tim te vertellen, terwijl zoiets is gebeurd.

Zal zo eens een foto van hem in het SF zetten, en beloof dat ik snel weer langs kom! :-*

xxx

de laatste foto in sf heb ik gepikt voor het lijstje vind je dat goed lautje??

wij hebben weer een mee valler 400 eurie’s gehad van schoonouders

dus gaan weer eens bedenken wat we allemaal nog willen hebben :lol:

geen kleren voor nikki want die heeft genoeg nou ja mss 1 spijkerbroekje nog :mrgreen:

bianc, geef mij eens zo meevaller.

We hebben zaterdag onze voorraad ingeslagen, zodat hublief na de bevalling de komende dagen/weken :oops: geen boodschappen hoeft te halen. Ik was mooi 200 euro kwijt!! Vandaag vlees gehaald, ook altijd een duur gebeuren. pfff. en dan ook nog eens ontzettend veel verjaardagen deze maand. Zaterdag zijn me nichtjes en neefje jarig, 2x een 2ling, dus tel uit je winst, in dit geval verlies, haha.

Blijf het moeilijk vinden om hier weer over de dagelijkse dingen te kletsen.

Lautje, na Kian zijn geboorte had ik ook echt geen tijd, het duurde bij mij heel lang voordat ik een ritme had gevonden. Komt van zelf, maak je maar niet druk om ons. En zoals ik toen al zei, je moet je eigen echt niet schuldig voelen, hier kon jij niets aan doen. Konden we dat maar.

Sooki ongelooflijk dat dat ding er nog in zit. Hoe lang willen ze dat nog aankijken, of hoelang wil jij het nog aankijken? Wel fijn dat je ook weer goede dagen ken. Dat zal niet makkelijk zijn. :hug:

Morgen moeten we weer naar de gyn. Met een beetje geluk, krijgen we dan te horen wanneer de ks gaat plaats vinden.

@bianca&? wrote:

de laatste foto in sf heb ik gepikt voor het lijstje vind je dat goed lautje??

Ja, super!!!

Sooki het lijkt me voor jou idd heel heftig het Heske ook te zien overkomen… :frowning:

Fijn te horen dat er meer fijne dagen tussen lijken te zitten voor jou/jullie.

Die as tatoeage, een heel mooi iets lijkt me om bij je te dragen.

En de placenta die zo muurvast zit joh, ongelofelijk! Is er echt totaal geen verschil ondertussen gekomen?:frowning:

Heske, ik ben benieuwd wat je uiteindelijk kiest. Het lijkt me beiden erg mooi om bij je te dragen.

Ik vind dit raar/dubbel om te schrijven , maar doe het toch maar:

Ik zit op het moment in twijfel…zit nu op dag 30 van mn cyclus…was zondag ietwat roze, dus dacht het zet door. En nu 2 dagen bijna niks! Iets bruinigs, maar wel een vol drukkend gevoel.

Ik heb net een predictor test gedaan, en als je 'm schuin in het licht houd lijk je iets te zien :shock: . Maar misschien verbeeld ik het me!

Ik ga toch maar weer een digitale test halen, hier word ik altijd zo nerveus van!

:o

biebs spannend hoor.de duimen draaien op volle toeren :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

JAAAA ZWANGER!!! :shock: :shock: :shock: :inlove:

BIEBS GEFELICITEERD!!! :dance:

we konden wel wat positief nieuws gebruiken

het is je gegunt meid :-*

mag ik je al in lijstje zetten??

wanneer ben je uitgerekend??

Biebs gefeliciteerd!!!

Biebs: Gefeliciteerd meid!!!Ben echt heel blij voor je :-* .

Groetjes Renate

Oh Biebs dat meen je niet, wat super!!!

Ben echt blij voor je, het is je echt gegund na een jaar en een MK hoor. En leuk dat we hier weer een nieuwe zwangere hebben.

Staat je goed zo’n banner :mrgreen:

JAAAA Joepie!!!

Oh meid wat een heerlijk nieuws, van harte gefeliciteerd!!!

Ben je nu toch wel anders blij dan de vorige keer?

Ik ga in ieder geval keihard voor je duimen dat alles goed blijft gaan.

dikke knuf van mij

Even een paar daagjes hier niet geschreven, vind het best wel dubbel om over mn ventje te schrijven, maar doe het toch maar 't wordt hier anders ook zo stil.

Heske ik dnek vaak aan je, hoe kom je je dagen door? En hoe gaat het lichamelijk met je?

Hoe is het verder jullie? Bianca gaat alles goed met Nikki? Lelle hoe voel jij je? Je mag al bijna bib-en zag ik. Spannend hoor als je morgen idd hoort wanneer de ks is.

Hier gaat alles z’n gangetje. Volgende week helaas al weer aan het werk. De eerste werkdag past mn moeder op, dan hoeft hij gelukkig niet naar de kinderopvang, hoef ik me daar op mn eerste dagje tenminste geen zorgen over te maken. Gister heeft M. zijn eerste prikjes gehad, hoefde maar even kort te huilen. Hij is ook weer gewogen, is nu 6180 gram, hij krijgt nu echt van dat babyvet wel geinig om te zien.

Oh ja voor 't lijstje Bianca, ik ben nu 25 :wink:

Biebs… :: Van harte gefeliciteerd meid! ::

Ik wens je een heerlijke en voorspoedige tijd toe. :thumbup:

Sooki, fijn te horen dat er regelmatig wat betere dagen tussen zitten.

Veel sterkte nog voor de toekomst. :hug:

Ik las dat sommigen zich afvragen waarvoor ik onder het mes moet…

ze gaan vrijdag een kijkoperatie uitvoeren in de buik. Er wordt gekeken en onderzocht wat de oorzaak van de ellende in de buik is.

lelle… voor jou schiet het ook al op. Hoe is het me de klachten nu? :-*

Heske… mijn gedachten gaan nog steeds naar je uit! :hug:

X Bren.

Brenda, sterkte hoor :hug: , 't zit je ook niet mee. Ik hoop echt dat jij ook nog eens komt vertellen dat je zwanger bent :-* . Het was toen toch wel heel raar he, dat je toch een positieve test hebt gehad.

jeetje vlinder morgen al weer aan het werk. Ik weet nog wel dat ik het er heel moeilijk mee had en ik hoefde maar 4 uurtjes. Na 2 uurtjes heb ik al gebeld hoe het ging. En hij was gewoon bij me ouders. Moet zeggen, vind het nog steeds niet leuk, maar ja zo 1 keer in de week moet het maar. Gelukkig ben ik nu al weken thuis.

Bren laat je ons wel weten hoe het is gegaan? Sterkte hoor meis!

Verder gaat het hier wel aardig, kan aardig rond ‘huppelen’ in huis. Maar even naar de buurtwinkel ed dat zit er niet in. Maar ik kan voor kian zorgen en dat is het belangrijkste.

Vandaag naar de gyn geweest, helaas geen datum mee gekregen. Die krijgen we volgende week woensdag. Hij wilde zo lang mogelijk wachten met de ks omdat het zo kleintje is. Hij had het over rond 39 weken. Maar ook vandaag zei hij weer: Het wordt relatief gezien een klein kindje, maar er is geen rede voor onrust. Dus dat is altijd fijn om te horen.

Het zal in ieder geval niet veel langer duren dan 2 weken. Raar hoor.

Volgende week wel weer een groeiecho, ben benieuwd hoeveel t dan weegt. Vorige week zaten we gelukkig aan de 2200 gram. Wat dat betreft had ze wel een sprongetje gemaakt. Want 2 weken daarvoor was het 1800.

We wachten weer geduldig af :liar:

@lelle wrote:

jeetje vlinder morgen al weer aan het werk

Gelukkig pas volgende week :wink:

Lelle, je meisje heeft dan die 400 gram al weer te pakken :clap: . Ben benieuwd hoeveel ze nog gaat groeien, ik hoop nog heel wat. Heeft je gyn ook nog gezegd of ze nog moet blijven in het ziekenhuis na de bevalling? Je mag echt wel maatje 44 aanschaffen denk ik of niet?