Augustusstoppers 2007 al 12 beebs & 2 mooie vlinders

Dank jullie wel! :smiley: :smiley: :smiley:

Lelle, nog 2 weekjes, een raar idee lijkt me idd! Spannend!

Brenda, voor jou vrijdag de operatie. Ben je erg zenuwachtig? Ik hoop dat het de doktoren veel duidelijkheid zal geven!

Bianca, je mag me in het lijstje zetten hoor! Hartstikke leuk!

Ik ben 4 mei uitgerekend. 8)

Het voelt allemaal nog onwerkelijk, ben wel wat voorzichtiger blij. En zie een zwangerschap als een veel serieuzer iets. Dat het een wonder blijft als je een kindje mag voldragen en gezond op de wereld kan zetten!

Ik merkte al dat ik opeens wat meer trek kreeg, lekkere trek vooral :lol: , veel meer plassen en wat meer moe. Vannacht nog gedroomd dat ik zwanger was!

vlinder jeetje weer aan het werk bah!!

ik ben als ik weer moet werken 9 maanden thuis geweest ivm met die harde buiken incl verlof

ik moet dinsdag 21 oktober weer gelukkig nog een eind weg.

me moeder past ook de 1e keer op maar gelukkig hoef ik maar een halve dag.

26 sept hebben we een bruiloft en dan gaat ze voor het eerst een dag naar me moeder brrrr heb er nu al geen zin in.

fijn dat alles goed gaat met M.

Nikki krijgt 11 sept haar eerste prikje.

lelle hopelijk groeit de kleine nog in die 2 weken en maak je geen zorgen er was vorige keer op het cb bij het weeguurtje een kindje die was 2100 gram bij de geboorte en nu 2400 gram toen ze ging wegen en 2 weken oud.

zo’n ukkie had ik nog nooit gezien maar kindje hoefde niet in couveuse (hoe schrijf je dat)

en niet aan beademing en mocht meteen mee naar huis.

ga lijstje even proberen aan te passen maar is lastig heb tijd te kort om te lezen en te schrijven.

maar goed ben weer bij

knuffel voor iedereen

ben echt mega blij voor biebs!!

en bren hoop dat alles goed verloopt met operatie en je snel zwanger bent. :hug:

Lieve biebs, wat zie ik nu voor mooie banner!!! :inlove: supergaaf meis, echt dat meen ik :thumbup: :thumbup: :-*

verder reageer ik morgen even. Druk geweest vandaag, jeroen nog jarig ook hahaha. Morgen weer drukke dag.

x

Ondanks het late uur :zzz: , wil ik toch nog ff snel reageren…

VAN HARTE BIEBS!

Op naar de eerste mooie echo! :smiley:

BIEBS!!! :shock:

Wat een schitterende banner! :inlove: :inlove: :inlove:

Echt super om te lezen. :dance:

xxx

lieve heske

vandaag de uitgerekende datum.

wat voelt dat dubbel.

ik wil je heel veel sterkte wensen vandaag.

ik denk aan jullie.

:kaars: :vlinder: :: LENTE :: :vlinder: :kaars:

Oh vlinder ik lees het weer lekker goed :oops:

Biebs krijg je nu ook eerder een echo?

Bianca ik denk dat zelfs jij het er nog moeilijk mee krijg als je dadelijk moet werken, ookal is het maar een half dagje. Die eerste dag is altijd even pittig.

Mijn eerste dag weg was toen een KANE concert, kian was nog geen maand. En me borsten ontploften in die paar uur. Ik ben s nachts eruit gegaan om ze te kolven, kon niet meer slapen van de pijn. Maar gelukkig heb jij daar geen last van.

Ik denk ook wel dat het een maatje 44 wordt. En daar heb ik dus echt helemaal niets van. Ik w8 nog even af en anders is het alsnog zo gehaald.

Naar alle waarschijnlijkheid komt het wel in de couveuse. De meeste stuiterds, of ze nu met een natuurlijke bevalling of met een ks komen, hebben opstartproblemen. Al hoop ik natuurlijk van niet, ik ga er maar wel vanuit, dan kan het altijd mee vallen.

Minnie gefeliciteerd met Jeroen!! Hoe jong mag hij nu wel niet wezen? :lol: :wink:

Kian is weer lekker bezig vandaag, pfff. Nooit geweten dat ik hem ook wel eens zat kon wezen.

jeetje lau, tim alweer 2 weken, pff wat gaat dat snel. Geef hem maar even een dikke kus van mij

Ja, gaat echt heel erg hard!!! :shock: :shifty:

Enne, Tim heeft ook maat 44, dus jouw meisje zal maatje 44 echt wel nodig hebben denk ik.

( En prematuur luiertjes, Pampers NewBorn 1 zijn dan ook echt veel te groot! :lol: )

Bij Tim zakken ze van zijn gat af! :mrgreen:

x

biebs van harte!

lelle spannend hoor…oei wat klein en breekbaar dan zeg… ik ken alleen 8 en 9 ponders…dus tja dan zit er een wereld van verschil tussen hahaha

bianca de eerste dag is altijd spannend hoor hihihi had ik zelfs met 8 maanden nog…terwijl toen ook ouders aan t oppassen waren…(ik was de eerste 8 maanden thuis)

brenda sterkte voor vrijdag, ik hoop voor je dat ze wat kunnen vinden.

lautje ben t ff kwijt hoor, maar is tim te vroeg gekomen? sorry ben t echt ff kwijt…

minnies jeroen is nu 31 als ik het goed onthouden heb… zaterdag lekker aan de taart (toch?hihihi)

lieve heske…hoe gaat het nu met je? en met tjip en sterre?

iuno hoe ist nou met jou?

hier gaat alles goed hoor, komt nog steeds veel op me af waardoor ik soms weinig puf heb of gewoon de dingen niet in me op kan nemen. maar goed dat komt ook wel weer goed.

yeline zit in de fase ik moet/wil…erg irri maar goed echt aan t puberen.

jenthe is lekker aan het keuvelen, echt niet normaal hoeveel meer die kletst dan haar zussie toen. zo leuk! op yeline haar verjaardag 17 september mogen we alweer de derde serie prikken halen. ik hoop dat ze er niet zoveel last van heeft als met die tweede serie…

tot gauw ! :-*

ik ga ff Quincy in het sf zetten :inlove:

Hij is met 38+5 gehaald, maar is gewoon erg aan de kleine kant. Terwijl hij toch echt niet heel licht is, want hij woog 3070 bij de geboorte.

xxx

prematuurluiertjes, bestaat dat??? new born heb ik 3 pakken van liggen en die vind ik al klein, haha.

Kian woog 3700 gram, dus dat wodt een groot verschil. Ben benieuwd hoe hub dat gaat vinden.

Hub wordt gek als ik zeg dat ik nog kleertjes moet kopen maat 44. Die vind al dat ik te veel heb gekocht. Gelukkig is de prenatal ongeveer 100 meter lopen vanaf het ziekenhuis waar ik dadelijk komt te liggen :lol: Kan ik hub mooi op pad sturen, hihi.

Freggel, Kian is hier ook erg bezig hoor. pff erg vermoeiend, en ik merk dat ik weinig kan hebben, dus dat is een lekkere wisselwerking.

en ik lust ook wel een stukje taart, jammie :drool:

En wat gaat jenthe snel zeg. Nu al zo aan de klets.

ohh biebs je hebt dezelfde uitgerekende datum als ik had bij jenthe!

hihihi

thnx lautje! tja kleiner dan maatje 56 ben ik nooit gegaan…hihihi

lelle je staat verrast wat ze hebben hoor in die kleine maatjes.

nou ik ga er weer vantussen…staat weer eentje te drammen…

Wauw Biebs das goed nieuws meid :dance: op naar de 1e echo want die zul je wel rond de 8 wkn ofzo al krijgen denk ik :think: ivm mk (heb zelf nl tussen s en i een mk gehad en kreeg gelijk 3 data door voor de echo’s met 8, 10 en 12 weken :thumbup: )

vlinder jij alweer bijna aan t werk :shock:

deze wk is mijn laatst verlof week maar heb 2 wkn vakantie er achteraan geplakt dus vandaag gebeld dat ik officieel 16 september weer begin :mrgreen: en als t slecht weer is begin een wk eerder maar dan alleen op di en wo :slight_smile: en worst of all ik heb eigenlijk best wel zin :lol: 8)

lelle komt nu toch dichtbij hè oeh spannend allemaal :shifty: en wat een verschil in baby zal dat zijn zeg :o

m. is flinke boy zeg :inlove: lekker gewichtje julius was vorige week 5760 gram volgende week weer wegen :mrgreen:

heske voor jou een hele dikke knuffel meis :hug: kan me voorstellen dat dit een heel moeilijke dag voor jou is :hug: :-

tis hier rust in huis vriendlief en s zijn ff naar de milieustraat i ligt te slapen en j ligt lekker naast me op de bank :inlove:

maar wat een uitvinding zeg: sebastiaan naar school :dance: :clap: , hij was er zoooo aan toe en nu is ie weer lekker vrolijk niet meer gefrusteerd :thumbup: ik heb mijn oude manneke weer terug :inlove:

nou ik ga weer ff verder vanmiddag naar mijn ouders want papa is jarig en mijn zus kwam ook met de kiddies dus dan lekker met 6 keutels van 0 tot 5 jaar :mrgreen:

tot laters meisjes :-

Gelukkig volgende week maar 1 dagje werken, Die weke daarna 3 ( waarvan 2 in het weekend ) dus dat valt nog mee, een dagje kinderdagverblijf de ander dag past mn moeder op en in het weekend in mn vriend natuurlijk thuis.

Ja ik heb een lekker mannetje, ben er trots op :inlove: vind het heel komisch om hem te zien naast baby’s van zn leeftijd zulke ukkies vaak ( op het cb bijvoorbeeld ). We zijn zelf niet erg groot ( ben maar 167 cm ) en bij mn geboorte ruim 3200 gram, vriend is ook niet groot, nu niet en bij zn geboorte ook niet, had dus niet zo’n hollands spekbeentje verwacht haha. :lol:

dames

het gene voor heske,tjip en sterre is binnen heb de kaart geschreven en ga morgen opsturen.

:-*

zal even een pb sturen naar iemand en als die gene hem dan weer naar iemand stuurt en erbij zet wie hem al heeft gehad hoef ik niet naar iedereen te sturen.

Hmmm…

Was toch zeker dat ik ook een stukje over maatje 44 had geschreven, maar vind het nu nergens meer terug… :think:

In het kort… :wink:

Mika was ca 48cm bij de geboorte (paar dagen later pas gemeten) en had goed 2,5kg. Niet echt bijzonder klein dus, maar wel vrij ‘smal’, waardoor hij in het ziekenhuis ook ècht in maatje 50 al verzoop (zuster had 1x een rompertje maatje 56 te pakken toen, nou, de hals hingt bijna op z’n buik (zo groot was het hoofdgat voor Mika)! :lol: ). Hij heeft dus in het ziekenhuis ook overwegend maatje 44 aan gehad. Zelf echter niets gekocht, omdat ik (n.a.v. wat iedereen zei) vanuit ging dat hij flink zo gaan groeien en toch algauw in iig maatje 50 zou gaan passen (had klein beetje 50 thuis, verder 50/56).

Nou… Mika heeft uiteindelijk dus tot bijna 6 maanden in maatje 50/56 ‘rondgelegen’ :mrgreen: en ben toen eigenlijk alleen ‘al’ naar 62 overgestapt, omdat ik maatje 50/56 gewoon zat was… 8)

Maar luiers heeft hij volgens mij wel altijd gewoon NewBorn gehad… :think: Misschien de eerste dagen hélemaal in het begin, in het ziekenhuis niet (weet ik niet, want mocht hem toen niet zelf verschonen en was er ook nooit bij), maar verder wel hoor!

Wel de klittebandjes goed over elkaar heen getrokken, maar verder was het geen probleem. Ben met ca 3 maanden op grootte 2 overgestapt, niet omdat de luiers te krap werden, maar omdat meneer er op een gegeven moment teveel voor pieste. :lol:

Hier overigens verder alles goed. Merk wel dat het nu beduidend zwaarder is dan de 1e keer. Kreeg de 1e keer op een gegeven moment wel last van een zeurende pijn in m’n onderrug (heb daar eens iets behoorlijk verrekt), maar dat was dacht ik pas rond week 25-30 ofzo.

Nu heb ik al goed een week last van m’n rug, inmiddels is het ook meer een stekende pijn, dan een zeurend gevoel… :frowning:

En ook m’n stuitje doet vaak zeer als ik langer gezeten heb.

Maar daarvoor in de plaats, mag ik nu al flink wat weekjes goed van ukkepuk genieten :inlove: (bij Mika was dat vanaf 19 weken pas hééél lichtjes). Steeds als ik rustig zit of lig, voel ik nu de hele tijd al of een ruggetje/kontje uitsteken of voel ik duidelijke schopjes (kun je ook al van buiten zien :inlove: ). Heb dus verder eigenlijk niets te klagen. :mrgreen:

Heske, dikke knuffel ook van mij! Moeilijke dag zal dit voor jullie zijn.

:hug: :hug: :hug: :-*

Luno wat leuk die schopjes! :inlove:

Freggel wat grappig joh, precies dezelfde datum!

En, wat voor kindje is Jenthe? Sterrebeeld Stier had ik al gelezen bij mijn uitgerekende datum. :wink:

Ik kon niet laten de vk te bellen voor een afspraak en die heb ik 24 sept. staan nu!

Leuk hoor! :mrgreen:

Voor de echo verzekerde ze me dat ik volgende week kon bellen daarvoor en hem eerder mocht als ik dat wilde. Was even niet duidelijk of ik er ook gewoon meerdere krijg. Dat sla ik natuurlijk niet af! Vertel gewoon mijn verhaal en kijk of het mag.

Merk nu al kleine dingetjes, als heel vaak naar de wc moeten, veel trek en dan een prikkelend gevoel in mn borsten. Raar om dat nu al zo te voelen!

Ook vergeet ik het soms even, echt wennen zeg! :smiley:

Hallo allemaal

Hier even een berichtje van mij.

Heske ik wil jullie nogmaals ongelovelijk veel sterkte wensen.

De meiden die bevallen zijn alsnog van harte gefeliciteerd!!

Biebs gefeliciteerd met je zwangerschap!

Even een update van mijn toestand:

Ben vorige week naar de gyn. geweest, ik heb meteen progesteron pillen meegekregen die ik vanaf dag 16 3x per dag euh…erin moet duwen zeg maar. Ik heb een doorverwijzing gekregen voor een zaadonderzoek voor hubbie en een verwijzing voor een samenlevingstest.

De samenlevingstest heb ik vandaag gehad (voor zaadonderzoek hadden we de afgelopen week geen tijd want ik zat in mijn vruchtbare periode)

Er is dus slijm afgenomen en ook een kweek om te kijken of ik wel eens Chlamydia heb gehad (volgens mij niet)

Daarna kreeg ik een inwendige echo, ze stuitte meteen op een heel groot blaasje van 2,4 mm. Ze dacht dat dit het eitje was en dat het wel eens tijd werd om te springen.

toen ging ze naar de andere kant en daar was vocht aanwezig, blijkt dus dat daar waarschijnlijk een ei gesprongen is. Dat vermoeden heb ik ook want vanochtend is mijn temp. gestegen met 0,3.

Dat blaasje van 2,4 mm kon dus wel eens een cyste zijn, om het vocht wat ze zag zitten moest ik me nog niet druk maken maar ze zou het wel noteren.

Toen ik me aan het aankleden was ging ze het slijm bekijken onder de microscoop. Bij terugkomst vertelde ze dat er 2 niet bewegelijke zaadcellen zijn gevonden :frowning: Het is dus van belang dat mijn hubbie zo snel mogelijk het zaadonderzoek doet. Hubbie was er zelf niet bij, ik had al een onderbuikgevoel dat het ook nog wel eens met het zaad te maken zou kunnen hebben dat ik nog steeds niet zwanger ben. Ik stond er dus ook niet van te kijken toen ze het vertelde.

Een uurtje geleden heb ik hubbie telefonisch op de hoogte gebracht, hij had het niet helemaal verwacht. Hij had wel in zijn achterhoofd dat het misschien niet goed kon wezen maar eigenlijk dachten we dat het grootste probleem gewoon bij mij lag.

Nu ik hier alleen thuis zit begint het een beetje door te dringen en ik heb al een potje lopen janken :cry: