Augustusstoppers 2007 al 12 beebs & 2 mooie vlinders

talulah jeetje spannend zeg al die onderzoeken.

ik hoop dat je snel zwanger mag worden

Op de een of andere manier krijg ik nooit een update van dit topic op mn mail dat er iets geschreven is… :snooty:

Allereerst BIEBS! Wat een geweldig mooie banner heb jij zeg! Gefeliciteerd!

Brenda, heel veel succes morgen met de kijkoperatie.

Lelle: Probeer je niet te druk te maken om je meidje. Ze zitten er zo vaak naast met zo’n groeiecho! Wel spannend wanneer je de datum krijgt te horen!

Talulah; jeetje meid, moet je dat nieuws nou nog in je eentje opvangen ook. Je vriend zal er ook wel even van onderste boven zijn. Ben benieuwd wat de uitslag zal zijn van zijn zaadonderzoek. Kan het ook niet zo zijn, dat de niet levende spermacellen komt doordat de zuurtegraad van jouw slijmvlies te hoog is oid??

Ehm… ben het weer even kwijt…

lieve Talulah

meid ik vind het echt heel erg voor je hoop dat het allemaal mee valt en je snel zwanger bent.

:hug: die is voor jou

fijn dat je het kwam vertellen en je bent hier altijd welkom om je verhaal te doen :hug:

:-*

moet weer gaan druk druk druk

heb wel een mooie winterjas voor nikki gekocht :inlove:

lijstje is aangepast zal van weekend echt f plaatsen

Talulah, gatsie wat naar om te horen dat het misschien het zaad van je hub is!

Idd zou het niet ook aan je zuurgraad kunnen liggen? Of had ze dat ook meteen getest?

Al met al niet leuk en confronterend deze onderzoeken.

Dikke knuffel ook van mij :hug: , is niet niks om dat zo eens even aan te moeten horen en door te maken. :hug:

Brenda, voor morgen heel veel succes en sterkte he! :-*

Sooki, bedankt! :smiley:

Bianca, lekker geshopt dus! Enne, krijgen we die mooie jas ook hier te zien? :wink:

hey talulah, wat fijn om weer iets van je te horen, naja lezen. Al is het wel een beetje dubbel. Dubbel omdat ik het fijn vind dat er nu eindelijk wel meer stappen worden ondernomen, maar minder fijn de uitslag van de samenlevingstest.

Misschien heeft het er ook wel mee te maken omdat jullie nu vaker hadden geklust omdat je in je vruchtbare dagen zat. Althans ik hoop het eigenlijk wel een beetje. Want als het zaad zo slecht is, dan is dat niet niets. Maar dan zouden er wel ‘gelijk’ radicale stappen gezet worden, denk aan ivf of misschien wel ICSI. Dan zou je wel veel meer kans hebben op een zwangerschap. Hoe dan ook, ik hoop en duim dat je snel zwanger bent.

Brenda ontzettend veel sterkte morgen. Ik zal aan je denken.

Sooki ik denk eigenlijk dat het gewicht wel nog eens minder zou kunnen zijn dan dat er nu wordt berekend, aangezien de buikomvang nog wel het meest in de normale richting komt. En de rest ver daar onder. Maar goed nog 2 weekjes ongeveer en dan weten we het echt.

iuno let je wel een beetje op jezelf. Lijkt een beetje op een beginnende bi.

Heerlijk he vlinder dat spek. Ik was er echt gek op, heerlijk in knijpen :smiley: Helaas is er nu nog maar weinig spek bij Kian. Kan alleen nog maar in zn billen knijpen, haha.

En bianca blijft aan de shop :lol:

Hier beginnen de laatste loodjes echt zwaar te worden, voornamelijk lichamelijk. Alles gaat meer pijn doen. Dus ik hoop echt dat ik niet nog langer dan 2 weken hoef.

dikke knuf

@Talulah wrote:

Hubbie was er zelf niet bij, ik had al een onderbuikgevoel dat het ook nog wel eens met het zaad te maken zou kunnen hebben dat ik nog steeds niet zwanger ben. Ik stond er dus ook niet van te kijken toen ze het vertelde.

Wat een naar nieuws, meid… :hug:

Maar misschien een ‘lichtpuntje’: op een ander forum waar ik schrijf, was een stel bijna een jaar bezig zwanger te raken, zonder succes. Ze zijn toen naar de gyn. gegaan en na wat onderzoeken bleek dat hij echt enorm slecht zaad heeft. Dat was natuurlijk een hele grote tegenslag, maar prompt werd zij - ik dacht dezelfde cyclus nog - maar niet ongesteld. Ze durfde niet te testen, want door het slechte zaad was ze zo ongelooflijk bang voor een neg. test. Uiteindelijk tòch getest en je raadt het waarschijnlijk al: ze bleek idd zwanger! Dus toch helemaal spontaan gelukt dus… :slight_smile: :-*

@ lelle

Ik wordt zo langzaam aan idd ook wel een beetje bang voor BI. :shifty:

Had bij Mika ook wel last van een zeurende pijn onder in m’n rug, maar dat was volgens mij pas later en het bleef toen bij die zeurende pijn in m’n rug, ongeacht of ik veel of weinig deed. Nu zijn het inmiddels pijnlijke scheuten in/bij m’n stuitje geworden, die als ik veel loop (zoals vandaag, 4 uur onderweg geweest - zo goed als alles lopend! - om e.e.a. in het dichstbijzijnde stadje te regelen) doorgaan tot in m’n linker bil…

Talulah, jemig meis het zit jullie niet mee!!

Ik weet hier verder niets over te zeggen, zo moeilijk onderwerp. Ik hoop iig dat het jullie snel gegund wordt en jullie zwanger worden :hug: :hug:

Lelle, voor jou dus ook superspannende weken nu!!! Ik heb de vorige blz. teruggelezen maar zag het niet staan. Wordt ze eerder gehaald vanwege dat ze te klein is??? (heb niet verder teruggelezen, dus misschien had je het al wel opgeschreven :oops: )

Verder heb ik moeite om alles bij te houden, heb ik ook bij de juni mama;s. Er wordt veel geschreven en dan weet ik niet goed meer wie wat schreef. Dus als ik niet op iemand reageer, bedoel ik daar niets rottigs mee!!!

Hier is het druk. Heb ook mijn nichtje te logeren. We hebben veel dingen te doen deze week en volgende week, dus druk druk druk…

talulah dikke :hug: meis veel succes voor jou en je hub :-

brenda succes vandaag meid :-

minnie gelukkig dan ben ik niet de enige die t niet kan bijbenen :mrgreen: echt de juni mama’s hebben me ook al een tijd niet gezien maar daar gaat t zo snel kwa kletsen betreft zeker nu bassie naar school gaat en nog meer met tijd rekening gehouden moet worden :roll: :mrgreen: en ook nog een logé dan heb jij nu ook 3 kindjes dan weet je wat ik iedere dag heb :lol:

heske meissie :hug:

bianca gaat alles goed met nikki?

iuno mss bi auwwie :hug:

biebs op een rose wolkje :thumbup:

nou ga snel weer verder tussen de bedrijven door ook nog de keukenvloer aan t schrobben :dance: :liar:

tot laters :-*

iuno auwwie…

minnie ik been het ook allemaal n iet meer bij hoor…

sooki ik wist niet dat die urnen zo duur zijn nog tjee… maar wel een heel mooi gebaar om het urntje wat je hebt naar je eigen smaak te maken!

heske hoe is t met je meissie?

biebs…jenthe is een lekker ondernemend kindje hoor en een lachebek. ze kan zich prima vermaken en is makkelijk in de omgang.

nou meiden ik zal de boel in de auto gooien en dan naar de oppas en door naar de therapie.

tot later!

Luno, kan me voorstellen dat je er bang voor bent.

Ik kijk er ook erg tegenop dat ik het misschien weer ga krijgen en wil er nu alles aan doen om het te voorkomen. Het schijnt nl te kunnen door veel te blijven sporten en evt onder begeleiding van een fysio. Ik ga dat zeker doen!

Freggel, leuk te horen dat Jenthe zo’n makkelijk lachebekkie is! :smiley:

Ik ben geneigd om binnenkort weer een test te doen, soms voel ik weinig tot niks (en dat hoeft natuurlijk ook helemaal niet). De vorige keer was dat ook zo gegaan nl en ja de angst dat het toch weer mis kan gaan blijft op de achtergrond in mijn hoofd spoken.

Zat ik zo mn best te doen om nuchter te blijven erover. :doh: Moeilijk hoor.

Oh biebs ik herken die onzekerheid maar al te goed toen ik net zwanger was van isabella ik was zo bang dat t weer misging maar ze is blijven zitten ivm die onzekerheid heb ik bijtijds de vk gebeld of ik aanmerking kwam voor een vroege echo ivm mk en toen kreeg er niet 1 maar 3 mss is t wat om de vk of gyn al te bellen dan heb je een datum om naar toe te leven en krijg je mss wat meer rust :hug: ook bij julius kreeg ik weer een extra echo :thumbup: met 8 wkn gewoon om je al meer gerust te stellen!

freggel succes vanmiddag meid is dit nu een sessie in je 1tje? en jenthe lekker tevreden fijn is dat hoor en dan kun je ook echt genieten :thumbup: dat doe ik dan ook echt hoor vind t toch alweer zo snel gaan volgende week is julius alweer 3 maanden :shock:

Volgende week julius alweer 3 maanden :shock: :o :shock: :o Jeetje mina, wat gaat alles toch snel. Alles wel goed met het kleine mannetje?

Biebs ik kan mij die onzekerheid helemaal voorstellen. En ik vind het daarom ook helemaal niet gek dat je nog een keer zou testen, als zou je het nog 3 keer doen, dan vind ik er nog niets vreemds aan. gelukkig kun je al wel eerder terecht bij de vk.

Zoals ik al zei iuno, rustig aan doen!!! En 4 uur lopen is geen rustig aan doen!! Meis wees voorzichtig voordat je het weet lig je constant op de bank. En geloof mij daar wordt je echt niet vrolijker van, al helemaal niet als er kids zijn om voor te zorgen.

Flauw hoor dat niemand het meer kan bijbenen, haha. Ik weet nog wel dat het na de geboorte van kian maanden duurde voordat ik weer wat tijd en zin had gevonden. Dus ik denk dat jullie mij over 2 weken hier ook minder gaan zien. Al hoop ik van niet, want daar vind ik het forum, althans ons groepje, te leuk voor.

Hekse heeft het hier niet geschreven, maar bij de sep mamma’s wel. De laptop is zo goed als gecrashed en wordt gemaakt, ze is een week de pc kwijt. dus Heske zien we helaas een week niet.

En minnie, onze kleine meid wordt iets eerder gehaald omdat ze in stuit lig en ik graag een ks wil. De gyn wacht wel tot 39 weken omdat ze nog zo klein is en hij zolang mogelijk haar de tijd wil geven om nog te groeien. Maar rond die 39 weken zal ze toch echt moeten komen.

:-*

alles gaat hartstikke goed tis zo’n lieverd :inlove: kzal dadelijk eens een foto in t sf zetten :mrgreen: is ook al te lang geleden :oops:

enne lelle dus over 2 wkn is de baby er al :shock: lijkt me wel raar om straks de datum al te weten :shifty:

nou kga ff spammen kun je alvast genieten :mrgreen:

Daar ben ik ook weer. Sorry hoor dat ik jullie zo ‘verwaarloos’, maar heb echt nog moeite om tijd te vinden om te kokken. Vind het wel erg druk hoor met 2 kids, moet daar m’n ritme nog in zien te vinden.

Heske: wil je even een hele dikke knuffel geven :hug: . Moet steeds aan jullie denken :hug: :-* .

Biebs: niet zo gek dat je je onzeker voelt over je zwangerschap hoor na je mk :hug: . Wel fijn dat je al zo snel bij vk terecht kunt :thumbup: .

Brenda: ik las dat je geopereerd moest worden. Hoe is de operatie gegaan? Beterschap bij het herstel :hug: .

Talulah: fijn om ook weer eens wat van jou te lezen, ook al is het dan niet zo’n goed nieuws. Heel veel sterkte meis :hug: .

Lelle: nog heel eventjes en jullie beeb is er ook!!! Hoe is het trouwens met je bekkenklachten? Rolstoel al op kunnen bergen of is die toch nog nodig?

Hier gaat alles goed met Rick. Drinkt en slaapt goed. Wil overdag alleen niet in zijn bedje slapen. In de wipstoel of even wandelen met de kinderwagen en hij slaapt zo. Ook in de box valt hij niet zo in slaap. 's Nachts is het gelukkig geen enkel probleem, dan slaapt hij zo weer in na de voeding in zijn bedje. Ach, overdag in bed slapen zal vanzelf wel komen denk ik (hoop ik :wink: ).

Groetjes Renate

Hier nog eentje die het allemaal nauwelijks nog kan bijbenen. :oops:

Maar dat ligt niet aan jullie, hoor! :smiley:

Schrijf hier ook nog met de sept. 2006 mama’s, de dec. 2008 èn de jan. 2009 mama’s mee (probeer ik iig). En daarnaast nog op een ander forum bij en cluppie waarvan de meesten helaas inmiddels al tegen/over een jaar proberen zwanger te raken èn tot slot nog op een heel druk forum ook bij de dec. 2008 en de jan. 2009 mama’s. Voor de laatste mama’s ben ik nu ook bezig meer orde en overzicht te scheppen (nogal onoverzichtelijk forum), wat ook veel tijd heeft gevraagd. Maar dat is nu zo goed als ‘af’, dus hoop binnenkort weer meer tijd te hebben voor jullie, mijn ‘stam-forum’. :mrgreen:

Dinsdag komen m’n ouders voor goed een week, om Mika’s verjaardag te vieren en te helpen bij de renovatie van de badkamer en w.c. (zal de komende 2 weken er dus minder/niet zijn, niet ongerust maken dus :wink: ).

Zal blij zijn als het af is zeg! Heb nu overal renoveringstroep staan/liggen (hub ruimt ook nooit wat weer op in de kelder ofzo en ik ga nu ècht niet met al die gereedschapkisten e.d. lopen sjouwen :snooty: ) en òveral gruis en hondeharen, omdat de stofzuiger kapot is gegaan (zat iets niet helemaal goed blijkbaar en is er gruis in de motor gekomen, vrees ik) en nu op nog geen halve kracht zuigt… :frowning:

Ook nog steeds geen water in de keuken… Had wel iets gekocht, maar bleek dat je daar de temp. bepaalt door hoever je de kraan in de warmwaterstand opent; vind ik dus veel te gevaarlijk met kinderen. Moet dus een ‘betere’ komen, maar die zijn in de winkels hier zo gigantisch duur (rond 250 euro :shock: ), dus wil er nu eentje via internet bestellen (betaal dan voor exact hetzelfde apparaat 190 euro, incl. verzendkosten!)

Maar betekent dus dat we iig nog één, hoogstwaarschijnlijk dus nog 2 weken zonder water in de keuken zullen zitten… :?

@ lelle

Dan wordt jullie kleine meid misschien wel op Mika’s verjaardag gehaald… 8)

Gisteren weer zo’n 4-5 uur onderweg geweest, dit keer wel met auto, maar er was gewoon zòveel te regelen/kopen/reserveren…

Ook wel een beetje een harde buik van gekregen, maar gelukkig niet heel erg en m’n rug viel ook heel erg mee (hub heeft de auto en de boodschappenkar gereden en alle boodschappen gesjouwd :-* )

Doordat wij nogal landelijk wonen, ben je hier gewoon altijd algauw een paar uur weg als je iets moet hebben/regelen, zeker als je met de trein gaat of maar 1 dag hebt om alles met de auto te doen. Is nu eenmaal niet anders… Maar pas verder wel op hoor. :wink: :-*

@ biebs

Ik was de 1e keer ook heel erg bang dat het mis zou gaan (had daarvoor ‘niet eens’ een MK gehad), dus kan me heel goed voorstellen, dat als het al eens mis is gegaan, dat je dan extra bang/onzeker bent. :hug:

Hoop dat een paar goede, vroege echo’s je wat meer vertrouwen kunnen geven! (hoop dat je die kunt krijgen)

laat even een teken van leven zien maar ga daarna meteen weer

druk met visite en verjaardagen

en ons meisje zit niet lekker in de vel komt door het warme weer ze zweet zelfs als ze alleen een romper aan heeft.

en wil niet in bed liggen terwijl dat juist koel is maar slaapt alleen in onze armen hazenslaapjes maar goed dat is niet anders ze slaapt snachts wel 9,5 uur zelfs en gister avond van 18.00 tot 21.00 en na de fles van 21.00 weer meteen tot dus 6.30

geef haar tussen door als ze erg huilt ook afgekoeld gekookt water dan is ze weer stil dus meisje zal ook wel dorst hebben. :-*

niemand heeft geen tijd meer :cry:

mis jullie wel een beetje.

zo druk als het was, zo rustig is het de laatste weken.

Enfijn nog even en dan heb ik ook geen tijd meer. :smiley: wordt het hier helemaal stil.

lelle :hug: sorry :oops: . Zal m’n best doen hier wat vaker te zijn voor je :-* . Hoe is het met je bekkenklachten?

Groetjes Renate

Het ging een tijdje goed. Maar de laatste week is het weer helemaal niets. Heb erg veel last, naja zeg maar gerust pijn. De rolstoel is wel weg, maar dat komt omdat er toch geen lange uitstapjes meer worden gemaakt. Lang zitten ed is ook geen succes, dus dan heeft de rolstoel ook weinig nut.

Ik hoop dat het na de bevalling een stuk minder wordt. Mijn therapeute was op vakantie geweest en die belde van de week uit haar zelf op om te vragen hoe het ging en hoe het met de kleine ging. Het is echt een schat van een mens. En ik moest bij haar terug komen wanneer ik weer een beetje wat met mijn buikspieren mocht doen, dus dat zal over een week of 6 wel zijn.

Moet wel zeggen dat ik blij ben om te lezen dat het met de meeste beebs ‘gewoon’ goed gaat.

En de meeste slapen ook s nachts wel goed. Nu ook nog overdag.

Behalve lautje heeft het erg zwaar. Voor mij zo herkenbaar met Kian. Wij zaten ook nachten op in het begin.

En mag ik als trotse moeder ook nog wat kwijt, was het bijna vergeten,

maar Kian heeft de hele dag zonder luier gelopen :dance: :dance: :dance:

Ben zo trots op me ventje! Het werd wel eens tijd, maar goed.

Zo en dan ga ik nu maar naar mijn bedje. Hub aan het werk en Kian slaapt nu wel diep genoeg. Nog 3 nachtjes slapen en dan weten we de datum :think:

Lelle, wauw nog 3 nachtjes, spannend!!

En Kian zonder luier, goed zeg!! :thumbup: :dance: Lijkt me nog een hele onderneming dat zindelijk laten worden. :doh:

Ik wist niet dat je zo’n erge bekkeninstabiliteit had! Gatsie wat naar voor je/jullie!

Ik had een halve bi en dat vond ik al vreselijk. Je voelt je zo gehandicapt en afhankelijk van anderen als je zo weinig kan!

Ik wens je heel veel sterkte met de laatste loodjes en daarna met het herstel ervan! Het is niet niks zo en zeker zo met een kindje die nog rondloopt lijkt me. :hug: :hug: :hug: