Augustusstoppers 2006 deel 3 / 7 zwanger nog 3 te gaan

Moosje heeft mij gisteren terug ge-PB-t. Als we niets zouden horen, dan was dat een goed teken. Ze zouden dan gelijk door gaan naar vrienden om het nieuwd te vertellen. Ik blijf toch maar even doorgaan met duimen draaien.

Ow gelukkig, ook wel logisch dat ze, als ze slecht nieuws te horen had gekregen, juist niet naar vrienden zou gaan… Het is dan ook vast goed met haar! :pray:

Wat zijn we weer stil vandaag :zzz:

Ik heb net zoiets stoms meegemaakt… ik was bezig me om te kleden voor een feestje en trok mijn nieuwe outfit aan, stond voor de spiegel en ineens kwam in me op “Je ziet er zwanger uit!”… :shock: (Zonder kapsones: Ik ben gewoon slank van mezelf en heb geen buikje ofzo)

Dus ik liep naar mijn vriend en voor ik iets kon vragen zei hij: Heej wat zie je er anders uit! :shock: Zooo freaky…

De kleding was een gewone nette broek met een shirtje, niets bijzonders dus… :think: Ik ben helemaal beduusd, en hoop dat het geen toeval is! :inlove:

Affie: is helemaal niet raar hoor. Hoop zo dat je 6 januari een positieve test hebt.

Moosje: ga er dan maar van uit geen bericht is goed bericht.

Groetjes Ellen

Moosje waar ben je?? :mrgreen: Ben ook wel heel benieuwd nu…

Sorry, voor het lange wachten. Het bloeden is nog niet gestopt, is vanmorgen weer licht begonnen. Ik heb vanacht veel wakker gelegen met een beetje buikpijn. Maar gelukkig ben ik naar huis mogen gaan met een rondspringend beebje in beeld :dance: Alles is goed, hartje klopt goed… De bloeding komt hoogstwaarschijnlijk van een adertje in de baarmoedermond of vagina af.

Ik ben vandaag erg emotioneel geweest en heb even wat tijd genomen voor mezelf en mijn vriend, vandaar zo laat bericht… vrienden hebben afgebeld…

Ik kan opgelucht het nieuwe jaar in… :mrgreen:

Moosje, gefeliciteerd met springende beeb in buik en ik duim dat het bloeden snel voorbij is.

Moosje wat fijn dat alles goed is! Een hele opluchting. Ik hoop dat het bloeden snel zal stoppen.

Jemig Moosje, wat een spanning! Gelukkig is alles goed met je beeb, maar kan me voorstellen dat de schrik er goed in zit! Geniet van elkaar!

Wat fijn dat alles goed is Moosje! :thumbup:

Moosje: gelukkig dat alles goed is met de klein. Hoop dat het bloeden snel stopt. :thumbup:

Groetjes Ellen

Het bloeden is gelukkig nog maar minimaal…

Iedereen een heel goed uiteinde en een vruchtbaar 2007!!!

De gene die zich een lekker glaasje wijn drinken, drink er ook eentje voor mij, please??? :mrgreen: Ik ga vanavond aan de jip en janneke wijn…

Die Jip en Janneke wijn is best lekker hoor, die appelsmaak haha…

Voor mij ook geen wijn :sick: niet meer na mijn verjaardag :sick: …

hallo meiden,

ik kan eindelijk hier weer in loggen, op de een of andere manier kon ik niet meer reageren hier!!

er is hier nog steeds een hoop aan de hand he, ik moet even goed gaan bij lezen hoor!! :oops:

hier gaat alles goed we zijn nu weer voor de eerste ronde bezig en ik heb op 13 jan mijn nod ben vandaag op mijn vruchtbaarst!!! :inlove:

ik wil jullie allereerst allemaal een super 2007 wensen en dat we volgend jaar allemaal een klein wonder mogen mee maken!!! :**:

vanaf nu zullen jullie me wel weer vaker gaan zien hoor!!!

xxx daan

Ik wens iedereen een heel gezellig uiteinde…

en natuurlijk…

Een heel gelukkig en gezond en spetterend 2007

Dat iedereen zijn wensen in vervulling mogen gaan :-* :-* :-*

Gelukkig en Gezond 2007 gewenst allemaal

Groetjes Ellen

Allemaal een gelukkig en gezond 2007 gewenst en dat we allemaal zwanger mogen worden/blijven/raken haha!

(Wat gezellig Daantje dat je weer “terug” bent!)

GELUKKIG NIEUWJAAR!!!

Dat al onze wensen maar uit mogen komen :wink: .

Hoe was het oud en nieuw bij jullie?

Alyssa vond het vuurwerk prachtig. Zelfs het knalvuurwerk vond ze leuk ze schrok er niet eens van. Ze stal echt de show hier op de brink. Iedere keer als er rotjes of zoiets werd weggegooid zei ze hopla. Als er siervuurwerk de lucht in ging ging ze wijzen en dan moooooi mooooi roepen. Echt lachen. Vond het zo stoer dat zij niet bang was en dat oudere kinderen 6 a 7 jr dat wel waren.

We hadden ook nog pech gisteren me wasmachine is er mee gekapt. Heb de was maar naar dennis tante gebracht woont het dichtsbij. Kreeg gisteravond de was gevouwen en wel thuisgebracht. Wat een schat. Nu blijken de koolborstels versleten te zijn. Morgen ff naar het onderdelen huis en hopelijk doet hij het morgen weer.

Groetjes Ellen

Oud en nieuw is bij ons rustig verlopen, wij waren gezellig naar mijn ouders gegaan en hebben daar om 0.00uur een klein feestje gebouwd! Daarna ging mijn mannetje vuurwerk afsteken met mijn zusje… Brrr ik ben zo verschrikkelijk bang daarvoor! (Stoer hoor Alyssa :thumbup: ) Dus ik bleef lekker binnen met mijn sprankelappelsapje haha…

Wat rottig Ellen als de wasmachine ermee ophoudt… hopelijk gauw weer aan de praat!