Augustusstoppers 2006 deel 3 / 7 zwanger nog 3 te gaan

Meiden deel 3 alweer.

Groetjes Ellen

Gevonden!

ook ik heb het nieuwe deeltje weer gevonden

Pien zie trouwens dat je al ruim 5 weken bent.

Pas zo laat getest of had je zo’n lange cyclus?

Ook gevonden! Fijn weer een nieuw deeltje:

EN IN DIT DEEL GA IK GOED ZWANGER WORDEN HAHA!

Baukje
, ik vond je opmerking helemaal niet bot hoor, ik denk er juist precies hetzelfde over! Ben blij dat ik nu wat meer inzicht heb in de lengte van mijn cyclus, en nu ik ook 2x mijn eisprong op dag 18 heb gehad (ongeveer) kunnen we ook gerichter klussen hihi…

Ben trouwens wel veeeel erger ongi dan voorheen PFFF!

Morgen Sinterklaasavond, wij doen surprise óf gedicht met de hele fam (ong 20 personen) Heb er zo’n zin in!!

of ik lees het verkeerd of je gaat morgen liever iets heel anders doen dan de verjaardag vieren van een turkse bisschop :smiley:

en gerichter klussen werkt!

dat temperaturen helpt! en meedoen met dat onderzoek van het umc lijkt ook te helpen :smiley:

ga nu mijn bedje opzoeken :zzz:

:-*

Ja, ik heb laat getest.

Ik dacht pas op dag 20 mijn eisprong te hebben gehad en ging er dus ook vanuit dat mijn menstruatie minimaal 6 dagen later zou beginnen. Dus toen ik na 7 dagen overtijd nog niet ongesteld was, heb ik nietsvermoeden getest. Da’s niks voor mij, ik kan me nog wel een keer herinneren dat ik al drie keer getest had vóór ik overtijd was :oops: .

Maar die lichte bloeding was dus geen eisprong maar een innestelingsbloeding. Wist ik veel?!

Ik vind het echt nog wel spannend hoor. Ik heb morgen een afspraak bij de ha en ga ervan uit dat ik voor een vroege echo mag. Ze bood me dat bij de laatste zwangerschap ook aan maar toen wilde ik zelf wachten tot na de vakantie. Nu wil ik dus wel vroeg een echo, ik heb geen zin om weer wekenlang te denken dat ik zwanger ben terwijl het een miskraam gaat worden…

Maar laten we positief blijven!

Normaal zou ik nou op de fiets zitten richting station. Maar het waait zo ontzettend hard dat mijn vent me straks met de auto naar het station brengt. Dan maar een trein later. Is wel een gedoe hoor want Susanne kunnen we niet zomaar achterlaten. Maar het waait zooooo hard dat ik anders net zo goed kan lopen… geen zin in.

tot gauw!

Een nieuw deeltje, :dance: …

Ik mag vanavond naar de vk voor een echo…Ik had eigenlijk al voor vanavond een afspraak staan met de vk, maar aangezien mijn vriend er niet bij kon zij heb ik de afspraak verzet naar de volgende week dinsdag. Nu kwam mijn vriend gister thuis en zei dat hij vandaag op tijd thuis zou zijn omdat het pakjes avond is. Dus heb ik meteen de vk gebeld en de afspraak weer verzet naar vandaag…

Ik vind het wel ontzettend spannend. :? Maar heb er even goed heel veel zin in :mrgreen:

>> Ik breek ff in :mrgreen:

Succes bij de VK vanavond Moosje! Erg spannend!! Ik lees hier wel weer hoe het gegaan is :wink:

Liefs, Patricia (de mirena stopper)

<<
out!

Ow wat spannend en fijn voor je Moosje! Succes daar vanavond!

Dank je wel…

Moosje suxxes vanavond!

ik mag 2 januari voor de echo en heb op 10 januari een afspraak bij de vk

fijne, gezellige Sinterklaasavond allemaal!

Ik heb de echo gehad en het hatje klopt!!! :dance: Is echt mooi om te zien… Ze heeft een foto voor me uitgedraaid maar het is erg onduidelijk.

Ik kan nu gerust pakjesavond gaan vieren…

wat leuk moosje dat je het hartje hebt gezien!!!

ik kon ineens niet meer inloggen hier vandaar dat ik zo lang niet ben langs gewipt!!!

het gaat weer goed met me hoor, heb nu alleen een blaasontsteking achter mijn kiezen dat is wel minder!!!

ik ga ook verhuizen deze week, lekker een groot huis met alle ruimte voor een kleine spruit!!!

nou dames tot de volgende keer en een hele fijne Sint avond.

xxxxDaan

Daantje: fijn om weer wat van je te horen. Veel succes met verhuizen en dat voor de feestdagen nog wel.

Moosje: wat mooi je eerste echo. Dat ze dat s avonds doen bij de vk.

Vanavond lekker rustig hier. We hebben zondag al sinterklaas gevierd en Alyssa is erg verwend. Een beetje te om eerlijk te zeggen. Over 2 maand is ze jarig en komt er weer een berg speelgoed bij. Weet echt niet waar ik het moet laten dan.

Fijne pakjesavond allemaal.

Groetjes Ellen

Ooooh Moosje, wat geweldig!! Een kloppend hartje, een mooier sinterklaaskadootje kan je je niet wensen toch!

Daantje, fijn om weer van je te horen…

Ja, het is echt geweldig om zoiets kleins te zien bewegen. De vk moest het wel even uitleggen en eerst heeft even moeten zoeken. Het zat allemaal een beetje raar…

De vk is hier iid 2 avonden in de week open zodat mensen niet perse vrij hoeven te vragen… Dit is wel prettig.

Iedereen een fijne Sint gehad?

Moosje gefeliciteerd met je goede echo jou sint was vast super genieten meid!!

Daantje welkom terug en fijn dat het beter met je gaat. Jammer van die blaasontsteking. En verhuizen ? spannend hoor. Erg leuk. Zou ook best een groter huis willen :inlove: . leul leuk leuk.

Voor de rest iedereen OK?

Hier nog steeds hetzelfde. Na een week zonder bloedverlies begon het maandag ineens weer een beetje. Ik hoop van dat beetje stolsel dat er nog steeds zit. Vrijdag weer naar Rotterdam ben best zenuwachtig.

groetjes baukje

Goh Baukje, ik kan met best voorstellen dat je zenuwachtig bent. Het blijft iedere keer weer een verrassing.

Maar je bent alweer 17 weken :shock: . Wat is dat hard gegaan! Nog drie weken en je zit op de helft. Dan kan je in principe het geslacht ook al zien. Willen jullie weten wat je kindje is?

Bij Susanne wisten we het wel en de omgeving ook. Dit keer wil ik het denk ik ook wel weten maar waarschijnlijk vertellen we niemand iets. Ook niet dat we weten wat het is. Dan is het makkelijker je mond houden. Maar zover is het nog lang niet.

Ik ga vanmiddag naar de ha. Hopen dat ze me volgende week voor een echo laat gaan. Als ik maar weet dat er een hartje klopt, dan is het goed.

Baukje hoe gaat het nu met je? Heb je nu al hulp gekregen? Je zwangerschap gaat indd snel zeg. Ik moet nog beginnen en jij zit al bijna op de helft. Hoop dat je vrijdag eindelijk een keer is goed nieuws krijgt dat verdien je echt meid.

Wij willen bij de 2de het ook weten wat het is. Bij Alyssa wisten we het ook al. Ik vind het zelf gewoon leuk om te weten, maar het blijft wel alleen tussen dennis en mij hoor. Hoop dat ik dat volhou tenminste.

Het klusweekend is achter de rug hier, dus ik :thumbup: dat het deze maand wel raak is. Ik kan gewoon niet wachten tot 17 dec… Misschien ben ik er nu wel te veel mee bezig, wat ook weer niet goed is. Ik kan gewoon nergens anders meer aandenken en zie overal zwangere buiken.

Nou ik ga nog ff naar buiten hier voordat mijn pauze voorbij is.

Groetjes Ellen

Ik zou het eigenlijk heel graag willen weten wat het is. Alleen mijn man dus absoluut niet. En ik wil het niet alleen weten dus ik denk dat we het maar een verassing moeten laten. Tenzij ik het natuurlijk per ongeluk zelf zie met al die echo’s. Ik had eerst besloten dat ik het niet zelf zou vragen alleen als ze het aanbieden om naar het geslacht te kijken zeg ik ja. Maar ja als Jeroen het echt niet wil. Dan moet ik sterk zijn en gewoon nee zeggen haha. Bij Pien wisten we het ook niet dat was ook een verassing al had ik wel vanaf dag 1 heel sterk het gevoel van het is een meisje. Ik keek alleen naar roze kleding rokjes jurkjes en het kamertje wilde ik eigenlijk eerst paars doen maar dat vond ik voor een jongen niet zo leuk. Ook de lakentjes met bloemetjes die straalde me toe van koop me koop me. Maar ik durfde het allemaal niet mee te nemen voor het geval dat…

Morgenochtend heb ik een afspraak met mijn “oude” psycholoog. Al moet ik zeggen dat ik wel een beetje mijn rust erin gevonden heb. Ik hoop dan ook dat ik vrijdag een wat positiever bericht krijg dan de vorige keer in het EMC. Zo niet zal ik mijn psych zeker weer hard nodig hebben. Maar het kan nooit kwaad om er met haar over te praten. Ik heb wel een goede klik met haar en ze heeft me in het verleden ook heel goed geholpen. Ben toen ik 15/16 jaar was ook veel bij haar geweest toen ik een hele slechte periode had in mijn leven. Ook ben ik aan het begin van dit jaar een paar keer bij haar geweest om het een en ander op een rij te krijgen. Dus vreemd is het niet voor me. Ik zie er dan ook niet tegenop.

groetjes baukje