Augustusstoppers 2006 deel 3 / 7 zwanger nog 3 te gaan

O ja ik denk dus nu dat het een jongen is en mijn man houd stug vol dat het een meisje is. De chinese kalender zegt een jongen geloof ik. Maar Pien zou ook een jongen zijn volgens de kalender dus? 50% kans he?

Baukje wel fijn dat je vertrouwen hebt in die persoon. Dat scheelt een stuk je moet je wel op je gemak voelen bij zo n iemand. Wel leuk he dat je voor je gevoel al weet wat het is. Had ik ook bij Alyssa en dat klopte en dat van jou klopte ook met Pien ja. Dus zul je nu ook wel weer gelijk hebben.

Ohhh zien jullie dat ik heb nu al 248 berichtjes geplaatst :mrgreen: .Nu nog 1 en dan krijg ik er toch een bloemetje bij?

Ahaha Baukje dat je daarop let!! 'T is dat je het zegt van die bloemetjes!

En fijn dat je al een band hebt met je psycholoog, dan hoef je je daar van te voren ook niet druk om te maken. Succes daar!

Moosje een kloppend hartje! Wat moet dat fijn zijn zeg, als je dat ziet, het lijkt me echt prachtig! En zeker relaxed dat ze 's avonds ook gewoon open zijn!

En Daantje Fijn dat je ook weer terug bent! Ik ben vorig jaar ook rond deze tijd verhuisd, zat er toen nét voor kerst in. En dan kun je gelijk een frisse start maken daar! :lol:

Weten de kindjes van de zwangeren onder ons eigenlijk ook al dat er een kindje op komst is, of vertellen jullie dit nog niet? Dat vroeg ik me eigenlijk af…

Hier is de ongi alweer bijna over… heerlijk, laat die klustijd maar komen hahah!

Moosje, wat een mooi Sinterklaaskadootje! (ik wil ook!)

Daantje, suxxes met verhuizen!

Affie, lekker dat je ongi al weer bijna weg is, veel plezier :wink:

Baukje, volgens de chinese kalender krijg ik een meisje, maar mijn gevoel zegt op dit moment een jongen.

alvast gefeliciteerd met je 250e bericht :smiley:

fijn dat je al wat rust gevonden hebt en dat je al zo’n goede band hebt me je psycholoog. suxxes morgen en vrijdag

Haha hier ben ik weer ik kom mijn bloemetje ophalen. Normaal let ik er niet zo op hoor maar mijn oog viel er gister toevallig op.

Nou vanmorgen dus naar mijn psycholoog geweest en heerlijk mijn hartje gelucht en gejankt. Zo dat luchte op ik had het dan ook al weer een week opgespaard (mijn tranen dan he?) Ze wil alleen dat mijn man ook meekomt voortaan? Oei dat word vast een pijnlijk onderwerp. Hij moet er echt niets van hebben van psych’s e.d. Ben benieuwd hoe hij hierop gaat reageren? Had het eigenlijk ook wel een beetje verwacht maar ja. Hmmmm nou ja zal het er wel eens over hebben vanavond haha.

Daarna ben ik naar de prenetal geweest. Ik heb een broek en een shirt gekocht voor mezelf. Een hele enge stap voor mij maar ik heb het toch gedaan. Toch voelde het op een of andere manier wel goed om het te doen. Maar wat een drama zeg met zo’n lang lijf.

*Broeken te kort

*shirts en truien te kort

*jurkjes tuniekjes ( ja hoe leg ik het uit zijn allemaal met van die 3 hoeken onder de borsten. Uhhh borstnaden cups zeg maar je weet wel het is in de mode nu en van de zomer zag je het ook heel veel) nou die naden lopen bij mij dus altijd over mijn borsten ipv eronder. GRRRRR en ze waren zo leuk die jurken voor de rest stonden ze super.

Dus een 3/4 broek dan maar met laarzen en toch nog 1 lang shirt gevonden wat over de boordstof en lage sluitingen van postitiebroeken past.

Ik was kapot toen ik thuis kwam. Enorme buikpijn en ik was heel erg bang voor een nieuwe bloeding want dit was dus duidelijk veel te veel voor me op een dag. Ik hoop dat ik niet weer inwendig ben gaan bloeden maar tot nu toe verlies ik weer 2 dgn geen bloed meer. Maar dit moet ik dus niet meer doen he. Is toch erg de auto voor de winkel geparkeerd en alleen 45 min rondgekeken en gepast. Maar goed als het allemaal goedkomt dan heb ik het er wel voor over. Geen winkelen meer voor Baukje.

En dan morgen naar het EMC ben erg benieuwd en zenuwachtig. Maar op een of andere manier voelt het goed. Ik hoop dan ook niet dat ik hierdoor dubbel teleurgesteld word. Ik bedoel dat het nieuws maar niet heel erg tegenvalt ofzo. Ik hoop zo dat het bloedstolsel weg is en er geen lekkage meer te zien is.

Morgen meer

liefs baukje

Baukje, ik :thumbup: voor je dat alles goed komt… Ik moet nog een aantal berichten schrijven voor mijn 2de bloemetje :mrgreen:

lekker Baukje, dat je je hart hebt kunnen luchten.

nu nog even die nuchtere Zeeuw (?) overhalen om ook mee te gaan.

suxxes morgen! ik :thumbup: voor jullie.

haha de spijker op zijn kop.

we komen idd allebei uit zeeland en hebben altijd al allebei op hetzelfde dorp gewoond waar we allebei zelfs geboren zijn en we wonen er nu nog steeds. Een heeeeeeeeeel erg stugge zeeuwen dorpje haha.

Baukje: gefeliciteerd met je bloemetje. :inlove: . Wat fijn dat het gesprek je goed heeft gedaan en nu maar hopen dat Jeroen ook mee gaat. Verder wens ik je veel succes morgen en hopelijk krijg je goed nieuws te horen. :thumbup: .

Jeej… ik ben jarig! :smiley:

GEFELICITEERD AFFIE MET JE VERJAARDAG

FIJNE DAG VANDAAG

Was ff benieuwd of er hier al nieuws van Baukje was.

Affie GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG

dat je maar een grote meid mag worden

:smiley: Dankjewel ! :smiley:

Affie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag

Affie gefeliciteerd!!

Nog steeds geen bericht van Baukje… ik ben zo benieuwd wat ze in het ziekenhuis hebben gezegt.

Hier gaat alles redelijk goed, alleen wat emotioneel. De hond van mijn ouders heeft vandaag een spuitje gehad… :cry:

Was het beste voor hem…

Ik kom straks nog even spieken!

Affy gefeliciteerd met je verjaardag

Moosje wat rot van je ouders hun hond zeg :cry:

En Yesssssssssssssssssssssssssssssssss. Eindelijk een keer postitief nieuws uit Rotterdam! Alles zag er goed uit. Het bloedstolsel is zo goed als verdwenen en voor zover ze konden zien lekt mijn placenta op het moment geen bloed meer. Nu dus hopen dat ik niet weer een nieuwe bloeding krijg. Dussss heeeeeeeel veel :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: . Maar als de situatie blijft zoals die nu is gaat het helemaal goedkomen. Dus erg voorzichtig blijven met alles nog niet gaan werken en nog steeds veel rusten. Maar dat is niet erg. Nu is het goed.

Over 2 weken krijg ik de 20 wk echo ook al ben ik dan nog maar 19 wk 2 dgn. Maar dat was niet erg. Daarvoor moet ik weer naar rotterdam en als ik nog steeds geen bloedverlies heb dan en het kindje en de placenta zien er nog goed uit dan hoef ik niet meer terug naar rotterdam.

Yippie!!!

Uitgebreider verslag doe ik weer bij zwanger zijn.

Liefs Baukje

super dat jullie zo met me meeleven

Baukje: Ik ben zo blij voor je en blijf voor je :thumbup: hoor. Ga meteen ff de rest lezen bij je topic.