Augustusstoppers 2006 deel 3 / 7 zwanger nog 3 te gaan

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

:clap: :clap: :clap: :clap:

Baukje, super goed nieuws!!! Ben helemaal blij.

Affie gefeliciteerd!

Ik mag 20 december voor een echo. Ik hoop dan bijna 8 weken zijn.

Ik mocht al 15 december maar dan moet ik er voor vrij nemen en dat wil ik niet.

Ik ben wel een beetje positief nu. Ben nu 6 weken, de vorige keer stopte toen het vruchtzakje met groeien en achteraf gezien verdwenen toen ook de weinige zwangerschapsverschijnselen. Maar nu voel ik nog steeds een druk in mijn onderbuik dus dat zie ik als een goed teken.

Verder weinig nieuws. We zitten midden in een verbouwing dus morgen weer hard aan de slag.

En een kerstboom kopen natuurlijk!

tot gauw!

Baukje :cry: :cry: :lol: :cry: :cry: Dit zijn mijn tranen van geluk, lang leven de hormonen :? ik vind het echt helemaal geweldig!!! Super nieuws!!! :dance: :clap: :dance: :clap: :mrgreen:

Baukje! :dance:

fijn dat er goed nieuws is!

ik kom net thuis van sinterklaas vieren en kom toch nog even kijken of er nieuws is voor ik ga slapen

Pien, suxxes met de verbouwing en kerstboom kopen/optuigen

:mrgreen:

geen sorry hoor Ellen

Wij zijn er juist voor om te luisteren naar je twijfels en om dan even een virtuele arm om je heen te slaan! :hug:

maar de signalen klinken goed! nu nog rustig :angel: afwachten tot de 17e

maar je krijgt het nog druk in de kerstvakantie. is het een nieuw kamertje voor Alyssa? of haar oude kamertje die een complete make-over krijgt?

limoen met paars, wel een foto als het af is! of klusfoto’s. nee, niet van dat soort klusfoto’s! van het kamertje natuurlijk! :mrgreen:

Hé Ellen, da’s geen gezeur hoor! Dat zijn gewoon de twijfels en spanningen die we allemaal hebben meegemaakt. En inderdaad, wij zijn ervoor elkaar om de virtuele knuffels uit te delen :hug:

De kerstboom staat hier. Maar dat wordt wat met Susanne. Ze vindt de ballen prachtig en kan eigenlijk de verleiding niet weerstaan om ze aan te raken en te willen pakken. Bal bal zegt ze de hele tijd. Maar ja, toch maar streng zijn. Ik moet er niet aan denken dat ze eentje stuk knijpt.

Vandaag ook weer wat. Susanne heeft al een poosje een meegroeibed omdat ze uit haar ledikantje was geklommen. Dat gaat eigenlijk hartstikke goed. Ze weet zelfs in haar slaapzakje netjes uit bed te klimmen en gaat dan vrolijk aan de wandel. 's Morgens staat ze dan bij ons bed en roept ‘hallooo papa’. En dan kruipt ze nog even lekker bij ons. Maar vanavond bleef ze niet liggen in bed. We hadden visite en dat vindt ze dan blijkbaar toch te gezellig. Dus ik heb haar een uur lang steeds weer terug in bed moeten leggen. Maar het grappige was dat ze op den duur heeeel stilletjes uit haar kamer kwam en dan op de overloop op de grond ging liggen. Ze sliep daar bijna…Ik had bijna medelijden met haar. Blijkbaar wilde ze zo graag dicht bij ons zijn. Een andere verklaring heb ik er eigenlijk niet voor. Maar uiteindelijk bleef ze in haar bedje liggen en nu slaapt ze lekker.

Morgen gaan we lekker zwemmen met z’n drietjes. Gaan we lekker vroeg, dan zijn er meer gezinnen met kleine kinderen. We zijn ook wel eens 's middags gegaan maar dan heb je in de stroomversnelling filevorming door de vozende pubers… En de tijd dat ik dat leuk vond heb ik toch echt gehad!

XxP

Wat een ding zeg die dochter van jou!

Veel plezier met zwemmen morgenochtend! en idd lekker rustig als al die vozende pubers hun zaterdagavondkater nog aan het verwerken zijn :lol:

Hier nog geen kerstboom, geen zin om die in mn eentje te kopen en ik ben allergisch voor de naalden. kan eigenlijk ook niet versieren zonder dat het ontzettend gaat jeuken. maar ik ben ook heeel goed in het vertellen waar er nog een bal moet komen :think: :angel:

Dag Allemaal… Jeej, eerst even bijlezen hihi…

Moosje :hug: wat sneu dat de hond een spuitje kreeg :frowning: Sterkte hoor! Het is toch een maatje van wie je afscheid neemt…

Baukje :clap: Eindelijk positief nieuws! Wat fijn voor je! Ik hoop nog steeds met je mee dat het nu goed blijft gaan! SUper hoor!

EllenKop op hoor! We komen hier toch allemaal om te zeuren? :lol: :shifty:

PienWat gezellig zeg, al een kerstboom! Wij nemen er geen, met de feestdagen zijn we zowiezo weg, maar onze kat kan een kerstboom ook niet aan denk ik! Heb wel al het hele huis versierd met (stuiter) ballen, en elke ochtend kan ik die weer allemaal op hun plaats doen omdat de kat ze heeft weggetikt! Wij worden dan wakker van de stuiterende kerstballen haha.

En zo schattig dat Susanne in de hal in slaap viel! :slight_smile:

Hier heb ik flink mijn verjaardag gevierd vrijdag, en ik zal er niet al te veel over uitwijden, alleen dat ik nu zeker weet dat ik NOOIT meer drink! :thumbdown: :silenced: :doh: :snooty: :naughty: :wall: :hand:

Affie: Ik hoop voor jou dat je binnenkort gewoon niet MAG drinken… :mrgreen:

Pien: Wat schattig zo’n dochtertje. En om dan boos of streng te zijn lijkt me ontzettend moeilijk… :?

Inderdaad, ik dacht dat dit forum er was om te zeuren??? :wink: Iedereen moet z’n ei af en toe kwijt… :mrgreen:

Wij hebben gister de kerstboom op gezet. had ook overal jeuk :?

De katten vinden het maar niks zo’n bling bling ding in de kamer en de hond vind het maar wat interessant. Dit is de eerste keer dat zij een kerstboom ziet. Het is nogal een schuw ras. Een Saarlooswolfhond, een ras wat ontstaan is door een kruising van een Duitse herder en een wolfin… Het is nu een erkend Nederlands ras…

Dus alles wat nieuw is heeft een dag of 2 de tijd nodig…

Hey ik kom ook weer is ff langs.

Zit de laatste tijd niet lekker in me vel op het werk en thuis voel ik me heerlijk lekker met de kleine bezig. Ben wel heel onzeker en twijfel of het deze maand wel raak is. Dat heeft iedereen denk ik wel. Ik vind het ook wel heerlijk dat je hier lekker je hart kan luchten, maar wil gewoon niet overkomen als een zeur. Hoop zo dat mijn klachten ook echt betekenen dat ik zwanger ben. Heb alleen nog geen innestelingbloeding gehad had ik bij de 1ste wel namelijk, hoeft nu natuurlijk niet maar ja je gaat vergelijken he.

Ik ga weer lekker op de bank hangen. Ben niet lekker heb volgens mij keelonsteking of zoiets. Heb geen stem meer bijna de kleine kijkt me steeds aan van mama wat praat jij raar. hahaha. Klieren opgezet bij me oren ach ja gaat wel weer over voor dat ik 80 ben.

Frutsel

Frutsel, ik had bij de eerste geen innestelingsbloeding en bij de tweede zwangerschap ook niet. Deze keer wel overduidelijk. Dus het zegt inderdaad niks. Nog een weekje meid, dan weet je het zeker.

We zijn vanmorgen lekker wezen zwemmen. Susanne vind het hartstikke leuk. Ze is nergens bang voor. Met de vlinders om haar armen sjouwt ze zo overal heen. Ook naar het diepe waar ze niet kan lopen. Wat een stoer wijfie maar ik houdt mijn hart vast voor later. Als ze overal zo onbevangen in duikt…Dat wordt nog wat.

Tis hier prachtig mooi weer. Ga vanmiddag nog maar een stukje wandelen.

Groeten!!

Ohhh lekker druk hier.

Uhh weet niet of ik alles onthouden heb van iedereen maar ik zal proberen te reageren op iedereen voor wie ik vergeet sorry.

Ellen Uhh dit forum is er toch voor om lekker te zeuren af en toe? Het is toch heerlijk waar je ongestoord lekker je onzekerheden kwijt kunt of het gelukt is of niet? Daarvoor zijn we juist hier om er over te praten. En als dat niet zo is :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: ben ik wel de 1e die zich dan diep moet verontschuldigen want ik doe niet anders hier volgens mij? Ik duim heel hard voor je spannend.

Pien Wou slaapt suzanne al in een peuterbed? Nou dat gaat Pien echt nog niet lukken hoor. Die blijft er echt nooit niet in liggen plus dat ze dus heel veel bonkt in haar bedje. Volgens mij heb ik dat weleens verteld soms wel 3 uur aan een stuk op een nacht. Tegenwoordig zingt ze er ook bij in het ritme van het bonken haha. Zucht… Vraag me ook erg af hoe we dat straks moeten oplossen met een 2e. Ik vind 2 ledikantjes ook een beetje zonde. Misschien kan ik het nog een paar maanden rekken want ik heb ook nog een wieg. En zwemmen ik durf het echt niet te zeggen maar ik ben nog nooit met Pien in een zwembad geweest alleen in de tuin in zo’n zandbakschelp “zwemt” ze. Ik heb altijd heel erg veel last gehad van mijn Keel Neus en Oren en ben bang dat Pien het zo ook misschien heel erg krijgt? Is wel onzin natuurlijk maar ik ben een vreemd mens.Ik vind zwembaden namelijk heel erg vies nu noem het hormonen terwijl ik vroeger toch 7 dgn in de week zwom (wedstrijdzwemmen) Maar het is wel heeeeeeeeeeel erg leuk voor d’r denk ik ik moet het gewoon een keer doen. :oops:

Frutsel jammer dat het op je werk niet zo loopt ook nog een griepje? Hmm niet zo leuk hopen dat alles snel weer een beetje loopt. En ook jij mag zo veel zeuren als je wilt :inlove: . Ik zal ook voor je duimen. Bij Pien heb ik ook geen innestelbloeding gehad hoor. Nu wel een paar dagen voor mijn NOD. En misschien zijn al die klachten wel een goed teken?

Affy dus lekker je verjaardag gevierd :mrgreen: . Het was een “goed” feest zo te horen jammer dat het wat minder af liep de dag erop :mrgreen: . Ik hoop ook voor je dat je straks heel lang niet meer mag drinken.

kerstbomenpraat

Ik neem er dit jaar geen denk ik (Oeps volgens mij heb ik alles in kleine letters zitten typen. Uhh kijk zo wel even.) Vind het wel leuk hoor maar alles komt hier nu op de schouders van mijn moeder op dat gebied. Vind het lullig dat ze al die rommel er ook nog eens bij krijgt. Ben wel benieuwd wat Pien ervan zou vinden.

Hebben jullie ideeen voor een kerstpakket voor mijn ouders? Ik wil ze graag wat geven omdat ze zoveel voor ons doen nu. Het mag best wat kosten. Want als ik al die uren bekijk die ze nu in ons steken zijn ze goud waard. Zat aan lekkernijen te denken en wat kadootjes en wat groots ofzo erbij?

Oh even tussendoor mijn bericht bekeken de kleine letters staan waar ze bedoelt waren :mrgreen: . Ga nog even verder als jullie het niet erg vinden. Mijn zus was hier gisteren met 2 tassen vol kleding voor me ( kan ik nu natuurlijk niet zelf om ) Ze had allerlei leuks voor me uitgezocht en wonder boven wonder paste er heel veel goed. Normaal is H&M allemaal veel te klein voor me maar nu zat het gewoon goed :shock: . Zelfs de shirts waren lang genoeg ook nog wat van Miss Etam. Ik heb nu 1 spijkerbroek, 2 3/4 broeken, een jurk met maillot, panty voor bij 3/4 broek, 2 shirts en een soortje van slobberjurktrui? (appart maar wel leuk). En nog een trui maar die was te groot :shock: (xl terwijl ik dat altijd heb en soms te klein is?) dus die gaat ze nog ruilen om te kijken of maatje kleiner wel past. Ze had heeeeeeeeeeeeeeel veel gekocht zodat ik veel keus had en het op mijn gemakje thuis kon passen en ze kon eventueel alles weer terugbrengen voor geld. Superzus :inlove: .

Nou zo is het wel weer even genoeg he?

groetjes baukje

Nou staat met al dat geklungel mijn bericht er 2x op zal kijken of ik de 1e nog kan wissen?

Baukje: wat een lieve zus heb jij dat ze zo voor je gaat shoppen. Heerlijk toch.

Pien: Alyssa ligt hier ook nog steeds in een ledikant sinds ze in een slaapzak ligt kan ze er niet meer uitklimmen gelukkig. Maar tussen nu en 2 febr (dan wordt ze 2 jaar) krijgt ze een groter bed.

Ik zit te twijfelen wanneer ik de kerstboom op moet zetten. Heb nu weinig puf. We hebben een hele grote boom, misschien kan ik bij de boom een gedeelde weglaten zo neemt die niet zo veel plek in, want we hebben nu ook nog een speelhoek voor Alyssa in de kamer anders word het zo druk.

Groetjes Ellen

Baukje je hebt echt een superzus! Geweldig!

Ellen hihi ik zie het al helemaal voor me, een halve kerstboom in je huiskamer! haha!

Is indd een keer wat anders een halve kerstboom. Hij is in 4 delen dacht ik dus we zien wel of het kan wat ik wil en anders moet ik maar weer gaan schuiven met de meubels voor meer ruimte.

Van de kerstboom opzetten is nog niks gekomen. Voelde me niet zo lekker. Heb de ha gebeld vanmorgen en die zei dat ik gewoon strepsels en flumicil moet nemen wat ik al deed en als het donderdag nog niet beter gaat moet ik bellen voor een afspraak. Ff afwachten dus.

Verder een rustig weekend gehad. Al had Dennis het wel op de heupen die heeft de garage opgeruimd wat een ruimte hebben we nu weer. Hij heeft zijn voliere leeg gehaald en de papegaaien naar binnen gehaald want hij heeft een muizenplaag buiten en is bang dat ze ziek worden. Hij had 9 muizen in 4 dg gevangen. Nu worden de muren en vloeren aangepakt zodat er geen ongedierte meer binnen kan komen in zijn voliere, maar ja daar moet hij nog ff voor sparen een paar maandjes.

Baukje: hoe gaat het met jouw nog steeds positief bij jouw? Ik hoop het zo voor je :thumbup: .

Met de andere zwangeren ook alles goed niet te veel kwaaltjes?

Groetjes Ellen

Hallo allemaal!

Sterkte met je stem Frutsel en ook ik heb geen innestelingsbloeding gehad.

Affie, klinkt als een hele gezellige verjaardag.

Moosje, een Saarloos wat leuk! Heeft ze al vuurwerk meegemaakt? Weet nog goed dat die van ons het voor het eerst meemaakte. Hij vond dat er een hoop werd misgeschoten! Het is dan ook een jachthond, een Toller. Hij is nu 9,5.

Pien, sterkte met Suzanne alvast voor als ze 12 is en 16 en…

Baukje, ben blij dat het een stuk beter met je gaat, wat een ontzettend lieve zus heb jij!

Pfff Kerstpakket voor je ouders: weekend of dagje met overnachting weg?

Je hebt trouwens een wereldfamilie!

Ellen ook al aan het kwakkelen, beterschap! Maar een halve kerstboom, wordt vast de nieuwste trend op kerstgebied, moeten we volgend jaar allemaal een halve!

Hier alles goed, op een geheugen als een zeef, het koud hebben en snel moe zijn na. mijn maag doet, als ik regelmatig wat eet, gelukkig niet mee met het feest.

Heb vannacht geloof ik, als een wokkel geslapen, want ik heb spierpijn in mijn rug. Probeer namelijk op mijn zij te slapen maar dan niet zo dat mijn borsten hangen, dan zijn ze wel pijnlijk. Daar heb ik gelukkig overdag geen last van.

:-*

Onze hond (Vichy) heeft vorig jaar voor de eerste keer vuurwerk meegemaakt. Het viel me reuze mee. Ze was wel wat gestrest maar had het erger verwacht. Ze gaat dit jaar naar het pension met oud en nieuw… Ze heel graag daar, die mensen wonen helemaal achter in een buiten gebied. Daar wordt geen vuurwerk afgestoken…

Hier is alles nog :thumbup: :inlove: .

Ellen en Frutsel beterschap!! Uhhh jullie waren toch ziek? Ben het even kwijt.

Hmm avondje/weekendje weg is heel leuk maar niet lullig bedoeld want mijn vader is een hele lieve man maar heeft een gruwelijke hekel aan uitgaan of vakantie/logeren. Haha ook een echte stugge zeeuw. Oost west thuis best. Alles moet wel op het dorp plaats vinden :mrgreen: . Mijn moeder vind dit soort dingen wel super net zoals theater en musical of weekendje weg. Maar dan altijd met mij of mijn zus. En ik kan waarschijnlijk niet? Ik weet niet hoe dat over een paar maanden is maar voor nu kan ik dus niet lang op een rechte stoel zitten of in de auto en winkelen. Erg jammer wel :inlove: .

Nog meer ideeen? Parfum ofzo is wel leuk toch? Autoboeken voor mijn vader lekkere bonbons voor mijn moeder. Haha Rolmopsen en mossels in het zuur komen er ook in voor mijn vader vind ie heerlijk. Kaarsjes enzo natuurlijk de standaarddingen als Pasteibakjes voor ragout en ragout voor de humor. Dvd-tje of CD-tje en ik zat aan een foto van de fotograaf te denken van Pien maar daar is het nu een beetje te laat voor vrees ik? En nog van dat soort spul. Misschien iets van een sieraad voor mijn moeder?

groetjes baukje

Maar tips zijn heel erg welkom.