Augustusstoppers 2006 deel 3 / 7 zwanger nog 3 te gaan

hallo allemaal, daar was ik weer.

ik ben nog niet helemaal bijgelezen :oops: maar ik heb een goed excuus.

vandaag voor de echo geweest en we hebben onze kleine gezien :inlove:

met een knipperend hartje!

volgens de echo ben ik ook iets verder dan ik zelf dacht, dus de uitgerekende datum wordt nu 4 augustus.

ga weer verder zwijmelen bij de echofoto :inlove:

:-*

Jental: Wat gaaf he, zo’n knipperend hartje in beeld…

Patricia: Dan ben je idd ook ongeveer 20 wkn… Mijn vriend en ik trouwen alleen maar omdat dat gemakkelijker is als je kinderen hebt. Anders komt er zoveel rompslomp bij kijken…

Morgen naar Ikea, spulletjes kijken. Ik hoop tenminste dat het bij kijken blijft… Maar ik vrees het ergste…

Wij trouwen ook om diezelfde reden hoor Moos :wink: Verder hecht ik er niet zoveel waarde aan.

Wij willen ook om die reden gaan trouwen, maar ook dan pas omdat ik zo’n onwijze dromer ben die het gewoon leuk lijkt om met een dikke buik te trouwen! :inlove: Nou ja, eerst maar eens zwanger worden en BLIJVEN deze keer :wink:

Ha!

Trouwen… nee niet voor ons weggelegd. Ik hoef niet zo nodig te trouwen en als we het al wel gaan doen mag het van mij op maandagmorgen zonder feestje. Ik ben al eens getrouwd geweest en ik zie de lol er niet meer zo van in om zoveel geld uit te geven. Mijn vriend hoeft ook niet zo nodig en als hij al wel wil trouwen dan wil hij alles erop en eraan. En daarin verschillen we dus van mening. Maar we zijn tevreden zo. Alles is geregeld m.b.t. verantwoordelijkheden en erfenis (is overigens geen romslomp hoor) en dat is toch het belangrijkste vinden we.

Daarentegen vind ik het geweldig om een huwelijk van anderen mee te maken! Zoooo sprookjesachtig altijd. En de bruid is altijd zo mooi, ongeacht wat ze aan heeft. Mensen stralen dan altijd zo, dat vind ik heerlijk om te zien. En inderdaad, trouwen met een dikke buik benadrukt al helemaal de liefde voor elkaar.

Moos, laat je wel foto’s zien hier??

Ik zag een prachtige badkamer voorbij komen! Knap hoor! En leuk is dat toch als je zo iets moois zelf voor elkaar kan krijgen. Wij zijn met de keuken bezig. Het duurt dan wel erg lang omdat we eigenlijk alleen de zaterdag bezig kunnen maar het wordt vast wel wat (ooit).

En verder ben ik een beetje ego. Sorry daarvoor.

Ik ben helemaal niet zo actief op het forum op dit moment. Ik ben echt even in beslag genomen door de eerste zwangerschapskwaaltjes. In plaats van ochtendmisselijkheid wordt ik in de loop van de dag misselijk en vlak na het avondeten is het hoogtepunt. Dan ben ik zooo moe en voel ik me zo naar dat ik de afgelopen week vaak al om 21.00 uur in bed lag.

Dus meiden. Ik doe m’n best om actief te blijven hier.

Tot gauw!!

Jental gefeliciteerd met je goede echo :inlove: .

Ellen hele mooie badkamer hoor super zou ik ook wel willen :inlove: maar ja ik woon in een huurhuis dus ik hoef niet achteraan in de rij. haha. We mogen het wel veranderen maar kunnen niet verbouwen ofzo. Is ook geen ruimte voor dus…

Kerst hier ook weer voorbij. Jeroen heeft vakantie dus vandaar dat ik wat minder hier ben. Wij zijn 1e kerst gewoon lekker thuis geweest met ons gezinnetje en heel simpel lasagne gegeten ( jeroen had lekker bolognesesaus gemaakt hmmmm erg goed project geweest haha ) en 2e kerst bij mijn schoonouders geweest. Maar ook niet te druk gedaan ofzo want ik ben een beetje ziekig geweest. Volgens mij heeft heel NL het gehad. Snotverkouden en hoesten hoesten hoesten. Verder ben ik voorzichtig aan enigszins weer mobiel aan het worden kleine stukjes lopen en jaja ik ben vandaag sinds 8 wk weer in de supermarkt geweest YIPPIE. Heel stom misschien maar ik voelde me net een klein kind in de snoepwinkel.

Wel ben ik nog onzeker en wat bangig maar ja dat lijkt me logisch

groetjes baukje

Moosje wat leuk die voorbereidingen. Ik ben om dezelfde reden toen ook getrouwd was 23 wk zwanger.

Affie: gefeliciteerd met het dreumes zijn. :dance: :dance:

Jental: wat leuk zeg nog eerder uitgerekend zijn dan dat je zelf dacht. Ik zal 4 augustus aanpassen in de lijst.

Pien: geeft toch niks dat er wat langer ook de keuken wordt gedaan als het maar afgemaakt wordt en je niet aan “help mijn man is klusser” hoeft mee te doen. Het scheelde bij ons dat Dennis 2,5 wk vrij is en gewoon doorkon werken aan de badkamer anders had het hier ook langer geduurd.

Baukje: Alles nog steeds goed bij jou? Ik hoop het zo.

Wij hebben vandaag een matras voor Alyssa nieuwe bed gekregen van Dennis oom en tante. Zo goed als nieuw. Scheelt wel weer ff. Morgen gaan we naar ikea om een dekbed te halen en dan kunnen we haar nieuwe bed opzetten. Ben zo benieuwd wat ze er van vind.

Groetjes Ellen

Nou…het scheelt niet veel of ik geef hem wel op voor “help mijn man is een klusser” :wink: . Nee, grapje. Hij werkt samen met z’n pa en ze zijn allebei pietje precies en daarom duurt het ook zo lang.

Enne, morgen Ikea? Woon je dichtbij? Ik hoorde namelijk vandaag op de radio dat Ikea apart genoemd werd bij de filemeldingen. Bij twee vestigingen (i.i.g. Hengelo ofzo) stonden zulke lange files dat ze dus het melden op de radio waard waren.

Pien: ja, ik woon een 20 min rijden van de IKEA HENGELO af. Dennis had het er over als het druk is morgen draai ik om en gaan we volgende week wel.

Baukje: heerlijk zeg dat je weer een beetje mobiel wordt. Kun je heerlijk gaan genieten en indd heel nl is ziek of geweest. Beterschap er mee.

Groetjes Ellen

Jeetje Moosje ik zie dat je vandaag precies 12 weken zwanger bent! JOEPIE! :dance:

Vanmorgen was ik helemaal happy dat ik de 12 weken heb gered, maar ik ben nu erg ongerust. Ik was net met mijn vriend, broer en schoonzus bij de ikea (in eindhoven, drukte viel me mee). Ik ging daar naar de wc en met afvegen zag ik allemaal bloedstolsels en bloed op het papiertje :shock: … Ik ben me rot verschrokken. ik heb ongeveer 2 uur gevloeid. Nu ben ik thuis en is het nog maar heel minimaal… Ik heb wel de vk opgebeld, zij vermoed dat het een adertje is wat gesprongen is… Ik hoop zo dat ze gelijk heeft. Morgen om 12 maakt ze een echo…

Dit is echt gek makerij, echt, totaal niet leuk!!! Maar ik probeer er maar van uit te gaan dat het goed is, ook omdat ik geen buikpijn heb.

Sorry voor dit echo berichtje maar ik moet het even kwijt :? …

Moosje: is ff een domper op de 12 wk mijlpaal. Hoop echt dat het een adertje is dat is gesprongen. :hug: :thumbup: . Succes morgen met de echo.

Wij zijn vandaag niet naar de IKEA gegaan. Is volledig ontschoten hier. Was namelijk oliebollen aan het bakken. Zag dat de oliebollen bij de C 1000 € 3,95 waren voor 10 st. en toen had ik zo iets van ik bak ze zelf wel. Ze zijn erg lekker en ook nog is goed gelukt. Ga morgen nog een paar pakken halen heb de smaak te pakken.

Groetjes Ellen

Moosje ik schrik me rot!! Veel sterkte en succes morgen bij de echo! Voorlopig gaan we er natuurlijk van uit dat alles in orde is! .

Liefs, Patricia

Het bloeden is gestopt, ik hoop dat het zo blijft…

Jeetje Moos wat klote voor je ik begrijp helemaal dat je je dood geschrokken bent ik weet wat je voelt. Maar je weet het bloed hoeft niet altijd slecht te zijn. Heel veel succes met je echo morgen!!! :hug:

Jee Moos, da’s niet leuk! Wel blij dat het bloeden nu gestopt is. Ik hoop dat morgen op de echo een beetje duidelijk wordt wat het was.

:hug:

Jeetje Moosje :hug: hopelijk is het loos alarm! Ik zal voor je :thumbup: …

Dank je wel voor jullie lieve woorden… Het was idd even behoorlijk schrikken, maar het bloeden is gestopt… Ik wacht morgen de echo af en ga ervan uit dat ik een vrolijk springend beebje zie… Tenminste ik hoop het!!

Moosje was ff benieuwd hoe je echo was geweest. :thumbup:

Groetjes Ellen

Ik ook! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Laat je gauw iets horen? :-*