Augustusstoppers 2006 deel 3 / 7 zwanger nog 3 te gaan

Ellen nou is zeker stoer van Alyssa, kan me voorstellen dat je trots bent. En wat balen van je wasmachine :? Hopen dat ie gemaakt kan worden.

Gister ging het met Sven heel goed, heeft door het vuurwerk heen geslapen. En ik heb hem ook niet wakker gemaakt.

Wij hebben vandaag super gezellige dag gehad. Eerst vanmorgen naar mijn schoonouders en daarna door naar Steenwijk. Daar eerst naar mijn oma, waren ook mijn vader en al mijn ooms en tante’s met hun kinderen en kleinkinderen. Dus allemaal van dat kleine grut :inlove: :inlove:

En daarna naar mijn moeder waar haar tweelingbroertje ook nog even was. Erg druk maar wel heel gezellig. Sven heeft zich opperbest vermaakt met zijn (achter) neefjes en nichtjes. En met de kaas op tafel Kind heeft zich een slag in de rondte gegeten :drool: Op de terugweg sliep hij binnen drie minuten maar een kwartiertje voor we thuis waren werd hij wakker, brullen, brullen, brullen :frowning: Was zo sneu. Laatste stukje ben ik achterin gaan zitten met hem op schoot. Ik vond het zo zielig.

Denk dat hij of misselijk was of misschien wel hoofdpijn of zo had. Ik heb hem maar een suppje gegeven en nu slaapt hij overheerlijk. Ben wel blij dat we nu weer even een normale tijd tegemoet gaan.

Ja he Chester… Is toch altijd wel weer een soort van opluchting als de feestdagen geweest zijn, zo van: He he, dat hebben we weer achter de rug!

Ik heb nu nog een weekje vrij :smiley: en denk dat ik deze week al het kerstspul ook weer op ga bergen, fris het nieuwe jaar beginnen!

Nog goede voornemens? IK WEL! Namelijk: In het Voorspellingen topic heeft iemand voorspelt dat ik zwanger ben! Mijn goede voornemen is om deze voorspelling waar te maken :inlove: hihi

Voorspellingentopic??? waar vind je die dan?? Ik wil ook :mrgreen:

Ik ga morgen ook weer zooi ruimen. Heerlijk, alles weer schoon en netjes.

Moosje ik was jou helemaal vergeten :oops: :oops: Meid wat heerlijk dat jou beebje zo lekker springt, moet een ontzettende opluchting zijn.

Het voorspellingentopic vind je hier

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=30659

hihi… het is een gewaagde voorspelling, maar wie weet! :smiley:

Voor iedereen een heel mooi 2007!

Dat al onze dromen mogen uitkomen!

Topic gevonden Affie, bedankt. Ben benieuwd wat ze voor me in petto hebben :mrgreen:

Kerstboom is inmiddels afgetuigt (Wat klint dat stom :roll: )

Moet nog wel naar buiten. Ben nog even wezen shoppen maar de europatuin was weer eens dicht. Stomme K-winkel hier, d’r is altijd wel wat. Nou ja, hou ik weer geld over :angel:

Dag allemaal,

Ik wens jullie allemaal heel veel geluk in 2007!!!

Liefs

Pien

Sorry, weer even een echo berichtje… :oops: …

Ik ben net weer bij de vk geweest. Echo was weer goed, gelukkig was er vandaag beeld (uitwendig)… En hoefde ik dus mijn broek niet uit…

Ik verlies nog altijd bloed. De vk heeft me wel gerust kunnen stellen. Het bloed komt hoogstwaarschijnlijk van de baarmoedermond, omdat ik obstipatie heb wordt de baarmoedermond geirriteerd. De darmen drukken namelijk tegen de baarmoedermond. Omdat een zwangere vrouw zoveel % meer bloed heeft en de baarmoedermond zo gevoelig is, is het niet abnormaal en komt het zelfs heel vaak voor, dat een zwangere vrouw bloed verliest. Het kan geen kwaad, iig… :dance: :mrgreen: …

Affie:Ik hoop voor jou de voorspelling waar is… zou wel erg ruig zijn!!! Voel je je al zwanger of nog niks te merken???

Ik ben ook goed het nieuwe jaar ingekomen… Heb 1 glas champagne gedronken, en de rest van de avond heb ik Jip & Janneke wijn gedronken

Moosje fijn dat je gerustgesteld bent bij de vk. Nu weer lekker genieten :inlove:

Affie: wat een leuk topic bedankt voor de tip. Ben benieuwd wat ze gaan voorspellen voor mij. Hoop dat ze gelijk hebben voor jou maar ja jij dacht toch het zelfde.

Moosje: wat fijn dat je op de echo weer een springend beebie zag. Gelukkig is die bloeding niet ernstig maar het blijft niet leuk.

Dennis heeft vanmorgen de wasmachine gemaakt ik kan weer wassen. Wat ben je onthand zeg zonder dat ding.

Groetjes Ellen

Ja ik was dat topic bij toeval tegengekomen… Lachen he! Ik las dat er al voorspellingen waren gedaan over Chester! Wie weet…!

Hier wel last: Misselijke vlagen, brok in de keel (vorige x ook!) zweterig, en vreemde plopjes en krampjes in mijn onderbuik… ik ruik ook ALLES en daar ben ik niet altijd even blij mee, alleen al deze dingen kunnen óf duiden op zwangerschap óf doordat ik inmiddels alweer 10 weken gestopt ben met roken! :dance: (trots, trots!)

RUSTIG :liar: afwachten Affie! :shifty:

Nog steeds afwachten, wat ben ik daar toch vreselijk slecht in!

:zzz: rustig hier, niemand iets te vertellen…? Ik heb vakantie en doe lekker niks! Heerlijk!

Nou als ik het voorspellingen topic èn een collega moet geloven dan wordt het de tweede helft van dit jaar :roll: Ik hou ook niet van wachten Affie, dus snap wat je bedoelt :mrgreen:

Ik heb echt niets te melden. Ben vandaag weer begonnen met werken. Nou dat was het dan ook verder wel voor vandaag. Niks schokkends beleeft :lol:

Chester wachten duurt dan lang he. Ik ben benieuwd wat ze voor mij voorspellen.

Gisteren nog al een rare dag gehad op het werk. Mijn collega heeft tussen kerst en oud en nieuw ontslag genomen en begint per 1 febr ergens anders. Zijn wij niet zo rauwig om hoor. Mijn werkgever en zijn companjon liggen elkaar de laatste tijd niet meer zo. Die collega die weg gaat werkt dus voor die companjon. Heb gisteren een goed gesprek gehad met mijn baas en gezegd dat ik niet voor die andere wil werken en hij wil dat ook niet. Mijn baas is dus van plan de maatschap te ontbinden en mij en mijn collega mee te nemen. Waar ik overigens heel blij mee ben. Dus de spanning op het werk is niet leuk nu maar er word wat aan gedaan gelukkig.

Nou ik ga me verder klaar maken me ouders komen zo hier voor Alyssa en ikke moet weer werken.

Werkse allemaal, voor de gene die nog vakantie hebben fijne vakantie.

Groetjes Ellen

hoi dames,

nogmaals een super 2007!!!dat alle wensen in vervulling mogen gaan.

affie wat super spannend zeg meid!!!duim voor je hoor, ik heb sinds gister ook inneens vage klachten, ben moe en met vlagen misselijk heb gevoelige borsten en volgens mij ben ik enorm verkouden aan het worden!! maar ja vind het nu al wel heel erg vroeg voor klachtjes eigenlijk heb pas over 9 dagen mijn nod???

moosje toch fijn dat je weer gerustgesteld bent.

en ik vind alyssa ook een kanjer hoor!!!

xxxxdaan

Daantje… ik herinner me van vorige keer dat we gelijk liepen… weet je nog?

:o Wie weet is dit weer zo! :slight_smile: … Dus 13 januari is jou NOD?

Mijne heb ik staan op 6 januari, maar mijn eisprong was later deze maand, dus anders issie 10 januari! (Niet dat ik niet ga testen hoor de 6e als ik dan niet ongi ben :wink: )

Mijn temp is wel weer gestegen sinds vandaag… vorige keer ook :pray:

Ellen Wat een gedoe op je werk zeg, kan me voorstellen dat dat voor spanningen zorgt! Ik ken dat van mijn oude werk en het is geen pretje!

Komen je ouders als jij moet werken Alyssa ophalen, of blijven ze in jou huis op haar passen? (gewoon nieuwsgierig hoor :angel: )

Succes allemaal!

Mijn ouders halen Alyssa donderdags altijd op. Ze is altijd kapot van die ene dag op het kdv dus ze slaapt dan wat langer. Mijn ouders halen haar dus uit bed wassen en kleden. Na dat ze gegeten heeft gaat ze mee naar mijn ouders huis. Daar haal ik haar naar het werk weer op. Mijn moeder vind het zo zielig dat ik haar eerder wakker moet maken om haar dan naar mijn ouders te brengen. Nu gebeurt het dus zo op verzoek van mijn ouders. Ik heb iedere donderdag ochtend dus een rustige ochtend voor het werken.

Daantje ik heb je NOD nog niet in de lijst gezet. Ga ik vanavond doen. Sorry.

Groetjes Ellen

Wat lief zeg van je ouders… :slight_smile: En fijn voor Alyssa dat ze standaard een opa en oma dagje heeft! :thumbup:

Is ook fijn voor haar. Regelmaat is belangrijk he met kleine kinderen.

Morgen gaat ze de hele dag naar mijn schoonmoeder. Is dus eerlijk verdeeld hier het oppassen.

Voel je je al zwanger helemaal nu met die voorspelling. Hoop zo dat ze gelijk hebben voor jou. Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen. Misschien ga ik maar is een van die dames een pb sturen. Ik ben nieuwsgierig.

Groetjes Ellen

Ellen das idd mooi geregeld zo met de oppas.

Tis rustig hier, iedereen in gespannen afwachting van zijn NOD :mrgreen: Ik heb ook niks te melden. Ben moe, heb een hele drukke en ontzettende rotavond op mijn werk gehad. We hebben er een bewoner bij. Ben erg benieuwd of ze nu ook daadwerkelijk meer uren in gaan zetten zoals de afspraak was. Zal het wel zien morgen. Ga zo eerst gehaktballetje eten :drool: :drool: Heb echt vreselijke trek.