Chester: jij was er vroeg bij. Wat vervelend zeg van je werk.
Affie: ben benieuwd morgen, maar ik reken op een positieve test bij jou. :thumbup:
Groetjes Ellen
Nou Ellen, hij kan ook nog negatief zijn doordat mijn eisprong nogal laat was… we zullen zien :roll: wachten duurt zo lang, en ik zie het alweer gebeuren dat ik veel te optimistisch ben, en morgen ongi word, en dus wéér een flinke domper…
AAAARGH wat zijn die laatste dagen afwachten toch KAA UUU TEEE :roll:
Erg he dat wachten. Ik bedoelde het niet verkeerd hoor dat ik zo positief was voor jou. Maar dat snap je ook wel.
Ze hebben voor mij een jongen voorspeld. Terwijl ik een meisje in gedacht heb. We zullen zien wie er gelijk heeft.
Groetjes Ellen
Ow nee, ik vatte het niet verkeerd op hoor, ben een beetje frustie :wall:
En ik las het ja, een jongetje… Zou wel leuk zijn toch? Hopelijk is t snel raak!
Ben met alles blij hoor. Maar ik krijg mijn voorgevoel gewoon niet uit mijn hoofd. Mojo gaat ook nog ff voorspellen voor mij als zij zich beter voelt.
Groetjes Ellen
Ik heb om 18.00uur mijn eerste rijles :shock:
Heb al mijn moed verzameld en straks is het zo ver. Ik vind het eng… denk ik :shifty:
Affie, na de rijles vraag je je zelf af waarom je je eigenlijk zo druk hebt gemaakt. …
Ik :thumbup: voor je op een positieve test!!
Affie: hoe was je eerste rijles. :dance: :dance:
Groetjes Ellen
Waah het was heel spannend! Maar ging goed en heb nu al zin in de volgende! :dance: En nog steeds niet ongi… morgen meer nieuws!
Goed zo!! Zo’n eerste rijles geeft je een ontzettend goed gevoel! Tenminste dat was bij mij ook…
Ik hoop zo dat je morgen goed nieuws hebt!!! :kaars:
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Yes, ik ben een dreumes!!! :dance:
gefeliciteerdh
Nou meiden vanmorgen negatief getest :wall: …
Het kan zijn dat ik te vroeg geweest ben, maar ik ga er nu wel gewoon vanuit dat ik ongi wordt. Als ik over een week nog niet ongi ben test ik opnieuw.
:roll:
Affie: wat balen zeg. Maar ja gisteren zei je al dat je een vermoeden had je negatief zou testen of misschien te vroeg was. Ik :thumbup: nog wel steeds dat je ongi uitblijft.
Hier verder weinig nieuws. Druk aan het schoonmaken enzo. Morgen heb ik van de winterdeugnieten 2005 een meeting in Utrecht heb er zo zin in. Zijn als het goed is met 6 volwassen en 6 kids van nog geen 2 jr. Lijkt me zo leuk om ze nu is allemaal in het echt te zien. Ben benieuwd wat Alyssa ervan vind. Foto’s volgen natuurlijk he in het showforum.
Groetjes Ellen
Affie, wat balen… Ook ik :thumbup: voor je dat het als nog een positieve test wordt…
Ellen, lijkt me idd erg gezellig… Veel plezier morgen.
Ik heb net de kerstboom opgeruimd. Er is net een man hier geweest om de tuin op te meten. onze bruiloft houden gewoon in ons huisje. We hebben mooie openslaande tuindeuren die we dan open zetten. We zetten 2 grote tenten in de achtertuin, zodat we alle mensen kwijt kunnen…
Ik begin er nu wel zin in te krijgen…
Wat leuk Ellen, die meeting! Veel plezier in ieder geval!
Moosje, wat heerlijk als je huis je de ruimte biedt om je feest in te houden. Spannend hoor, trouwen… Lijkt me heerlijk al die voorbereidingen haha
Ik had trouwens ongeveer 2 uur nadat ik mijn test had gedaan de vuiliszak ververst en toen kwam ik de test tegen :shock: Zag ik ineens 2 streepjes. Wel héél super mega vaag, en ik weet dat die uitslag niet betrouwbaar meer is, maar ik schrok er ff van… :eh:
hoi allemaal,
nou affie je maakt het wel spannend hoor :doh: als ik jou was zou ik gewoon dinsdag nog een test doen als je nog niet ongi bent dan he maar ik duim voor je, en het zou zomaar kunnen dat we weer gelijk gaan lopen, zou wel leuk zijn he!!! :mrgreen:
ik heb besloten om me maar niet druk te gaan maken en gewoon af te wachten wat er gebeurt, al vind ik dat heeeel erg moeilijk :oops: ik kan er niks aan doen maar ik heb gewoon dat rare gevoel weer… :inlove:
ik zag net dat het hier een hele spannende week is
voor ons allemaal.
xxxxdaan
Zou zeker leuk zijn Daantje! :inlove:
Inderdaad een spannende week voor allemaal… Zullen we afspreken dat we effe allemaal zwanger worden deze week?! :lol:
Ik :thumbup: voor ons allemaal!
ja laten we het hopen dat we nu allemaal zwanger zijn, maar ja dat hebben we natuurlijk niet in de hand he.
ik vind het echt het ergste om zo lang te moeten wachten :wall:
maar jah het moet he
verder heb ik eigenlijk geen nieuws alles gaat z’n gangetje :liar: , heb nog steeds wel klachtjes maar goed ik probeer toch maar in mijn hoofd te houden dat we gewoon weer een menstruatie krijgen :?
xxxdaan
voor iedereen :kaars:
Het zou een mooi begin zijn van het nieuwe jaar… Mijn :thumbup: :thumbup: draaien hier volop…
nog 3 wkn in een fles plassen en daarna hang ik de vlag uit!!! :dance: Dan is mvm voorbij!!! Joepie!!
Ik begin er langzamerhand een schurft hekel aan te krijgen. Maar ja…