HAHAHA Moosje ik lig helemaal dubbel hier achter mijn comp door jou berichtje :lol: … lekker plat!
Hoe doen ze dat ophalen van die flessen eigenlijk bij MvM? Stel dat je het geheim wilt houden voor je o zo nieuwsgierige buren? :think:
Tis idd een superspannende week voor ons allemaal.
Affie balen dat die test negatief was. Ik duim voor de tiende meer succes :thumbup:
Moosje hihihihi, dat laat niks aan duidelijkheid te wensen over. Nog effies en dan ben je er vanaf. Tis voor het goede doel :-*
Ik heb al twee dagen ontzettend het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar dat is nog wat vroeg. Pijn heel laag in de buik. Raar, haal ik me weer van alles in mijn hoofd of zou het??? Of voel ik dingen die ik wil voelen en die er helemaal niet zijn. Ik ben er meer en meer zeker van dat dat zwanger word gedoe niks voor mij is :? Ben er op gefixeerd en kan het niet los laten. Hoop aankomend weekeind weer op meer duidelijkheid.
Mijn duimen draaien blaren voor jullie!!!
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hoe voel jij je verder Pien?
En Baukje hoe is het met jou?
Baukje is ego en :evil: :evil: :evil:
haha sorry hoor ik lees wel mee maar voel me niet zo happy in mijn vel. Heel erg veel buikpijn gehad en weer vreemd kleurtje afscheiding en dan word ik weer zo megaonzeker ( hoewel dat misschien helemaal niet nodig is ) morgen weer naar de gyn. Dus ik wilde eigenlijk mijn geklaag gejammer voor later bewaren. :mrgreen: Soms moet je dat een beetje doseren he? Misschien ben ik weer
na mijn gynbezoekje morgen. Tis ook alweer 3 wk geleden he en dat is heeeeeeeel erg lang voor mij.
Veel meiden met NOD komende week ik zal voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup: . Er is er zeker 1 zwanger wie o wie??? Jullie houden het wel spannend
. Zeker zo’n test uit de afval bak affie :think: . Ik volg jullie op de voet.
Succes morgen bij de gyn Baukje :-*
Alles was goed bij de gyn. Buikpijn was gewoon omdat ik te veel gedaan had. Dus gewoon erg rustig aan blijven doen :evil: . Bloedstolsel in mijn buik is ook niet veel meer van te zien. En mijn placenta was ook weer wat omhoog gegroeid dus alles zag er prima uit.
En ik heb een afspraak voor een pretecho gemaakt. . Eindelijk eens ongestoord echt baby kijken zonder bloedstolsels enzo. Donderdagavond kan ik al.
Ben alleen al 7 kg aangekomen. :oops: . Eten is zo lekker. :lol: .
Over 3 wk moet ik weer op controle.
Baukje, fijn dat alles goed gaat met jou en Rudi.
Alvast veel kijkplezier voor donderdag!
Ik wil ook weer kijken! :mrgreen:
Affie en Daantje :thumbup: :thumbup:
sterkte met het wachten!
Hier alles goed, woensdagochtend naar de vk. ben benieuwd wat ze gaat doen/zeggen. Je krijgt hier eerst de echo en na 2 weken ga je naar de vk.
Heerlijk uitgerust in de kerstvakantie en vandaag rustig aan begonnen met 4 uurtjes. Morgen weer een hele dag :?
:-*
Baukje, fijn om te horen!! :dance: …
Ik weet ook dat eten heel erg lekker kan zijn… Ik heb gewoon de hele dag door honger :? … Ik ben al niet een van de lichtste, dus ik ben niet van plan om tig kg bij te komen…
Baukje: mooi dat alles weer goed was met de kleine Rudi. En ja als je je eenmaal goed voelt en je mag weer wil je snel te veel doen he. Rustig aan doen nu he.
Vandaag aan het bijkomen van de meeting gisteren. Het was erg gezellig. Alyssa heeft meer dan 14 uur aan een stuk doorgeslapen zo moe was ze en vanmiddag ook nog is 1,5 uur die is heeft weer genoeg geslapen. Nu alleen mama nog. De foto’s van de meeting staan in het showforum om de titel meeting winterdeugnieten 2005 staan nog niet alle foto’s in ik moet de mijne nog plaatsen en gootje ook nog.
Affie: wat vreemd zeg die test van jou. Heb je niet nog een test gedaan of wacht je ff tot volgende week.
Groetjes Ellen
Pien is ook een beetje ego nu.
Ben nog steeds heeel moe en moet zometeen nog naar een vergadering…blèèèh.
Misselijkheid is wat op z’n retour dus dat gaat beter.
Als ik weer wat meer puf heb en ook wat interessants te vertellen heb, ga ik weer wat actiever meeschrijven hoor.
Ondertussen lees ik regelmatig mee en vind het spannend voor jullie deze week.
Tot gauw!!
Heey iedereen babbelt weer gezellig mee! Mooi zo!
Baukje Wat fijn dat je eindelijk eens de kans krijgt om alleen maar kindje te kijken ipv alle narigheid van de afgelopen tijd. Heel erg veel plezier donderdag!
Pien Logisch hoor dat je af en toe de puf er eventjes niet voor hebt, als je maar lekker geniet van je zwangerschap én mee blijft lezen!
En ik… heb zo’n mega zwangergevoel :oops: ben zo bang om teleurgesteld te worden! Morgen komt het pakketje van Matcare weer… dus óf morgen testen (weet nog niet of ik moet werken, hoor ik 's ochtends :roll: )óf anders woensdag testen…
Iemand moet deze week toch zwanger zijn!? Ik offer me (GRAAG) op!
Baukje wat fijn dat alles goed is met Rudi. En heel veel plezier donderdag.
Ellen ik zal zo eens foto’s gaan kijken.
Affie ik offer me samen met jou op Hoef je natuurlijk niet alleen te doen :mrgreen: Ik heb ook het gevoel dat ik zwanger ben maar het slaat gewoon nergens op. Ik heb gister al getest :oops: Natuurlijk negatief. Nog maar even weer een paar dagen afwachten
Pien fijn dat de misselijkheid wat afneemt. Gezellig als je weer wat vaker komt schrijven maar rust eerst maar goed uit.
Leuke foto’s Ellen, ziet er supergezellig uit.
Wat is het stilletjes hier. Niet dat ik wel wat te melden heb hoor. Ben nu nog even vrij. Moet aankomende nacht werken. Gaat de tijd mooi snel en des te eerder is het weekeind Word echt helemaal gek van het wachten.
Affie weet jij al meer??
Ik ben ZWANGERRR :inlove: Ik ben ZWANGERRR :inlove: Ik ben ZWANGERRR :inlove: Ik ben ZWANGERRR :inlove: Ik ben ZWANGERRR :inlove: Ik ben ZWANGERRR :inlove: Ik ben ZWANGERRR :inlove: Ik ben ZWANGERRR :inlove: Ik ben ZWANGERRR :inlove: Ik ben ZWANGERRR :inlove: Ik ben ZWANGERRR :inlove: Ik ben ZWANGERRR :inlove: Ik ben ZWANGERRR :inlove: Ik ben ZWANGERRR :inlove: Ik ben ZWANGERRR :inlove: Ik ben ZWANGERRR :inlove: Ik ben ZWANGERRR :inlove:
AAAAH!
GEFELICITEERD !!! Wat gaaf ben zo blij voor je. Ik dacht het stiekem al wel . Super :inlove: .
Oh ja ik heb me vergist. Er zijn er deze week vast 2 zwangere bij .
:inlove: hihihi… ik kan niet stoppen met glimlachen LEUK HE
IK BEN ZO BLIJHIJ!
Affie Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Gefeliciteerd meid
Er zijn er deze week vast 2 zwangere bij
:pray: :pray: :pray:
Of drie??