Augustusstoppers 2006 deel 3 / 7 zwanger nog 3 te gaan

]AFFIE GEFELICITEERD!!! HAHAHA :dance: HELEMAAL GEWELDIG!!!

affie van harte meid jippie!!!

geniet ervan hoor meid, en laten we hopen dat we nog meer zwangeren krijgen hier!!!

xxxx

Affie gefeliciteerd ik wist het wel

Nog 3 te gaan.

Groetjes Ellen

Bedankt voor alle felicitaties! :inlove:

Ik blijf wel duimen hoor voor jullie, ik voel gewoon dat er meer in de lcuht zit haHA!!

Ik ben lekker de hele dag vrij, dus lekker babywinkels bezoeken hahaha ik vind dat dat al mag!

Veel winkel plezier vandaag Affie. Hadden ze het bij jou toch goed voorspeld.

Ik moet mijn NOD wijzigen ben uitgegaan van 30 dagen ipv 28 dagen dus de mijne moet zijn 14 jan. maar ga die nu niet meer aanpassen hoor. Ben zo benieuwd he of de rest zwanger ook zwanger is.

Groetjes Ellen

—> Breekt ff in :mrgreen:

Affie ook namens mij, Van Harte Gefeliciteerd!!

Liefs, Patricia (een oktober stopper)

> OUT!

net de VK gebelt! 30 januari al intake EN echo!! :dance:

Dat is rap, Affie… Ik heb dan ook een echo. Ik heb er nu al zin in :mrgreen:

We afgelopen zondag het 'familie’wiegje gekregen. We moet hem nog opschilderen en dan ziet hij er volgens mij, ontzettend leuk uit…

Hij staat wel erg laag op de pootjes, dat vind ik wel vervelend, nu moeten we even kijken of we er andere mooie pootjes onder kunnen zetten…

En we hebben een besluit genomen over welke wandelwagen het wordt: De XAdventure, hoogstwaarschijnlijk de Inmotion 3.

Ik kom ook even langs om affie te feliciteren.

Las het in het topic van wawa (zwanger worden na mk)

Meid van harte en probeer er heerlijk van te gaan genieten!!!

Liefs femmie (oktoberstopper)

Wat lief zeg, dank je wel!

Is weer rustig hier vandaag.

Dames ik trek me ff een tijdje terug van het forum. Heb te veel aan mijn hoofd probeer wel mee te lezen maar zal niet veel meer reageren. Op mijn werk gaat het niet zo lekker, ik werk voor een maatschap en nou willen ze die maatschap misschien opheven en een van de vennoten wil verder met personeel met ons dus. Moet dus ff afwachten wat er hier gaat gebeuren en misschien ga ik wel opzoek naar ander werk. Wil wel zekerheid hebben natuurlijk.

Groetjes Ellen

Hee Ellen, Wat vervelend meis… Ik kan goed begrijpen dat je zekerheid wil… Heel succes, de koemende periode :hug: … Maar je moet niet vergeten dat je hier altijd terecht kunt…

Affie GEFELICITEERD! :dance: :dance:

Ellen sterkte :hug: en zoals Moosje zegt, hier kun je altijd terecht

Meiden die wachten op hun NOD sterkte! en heel veel suxxes! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:-*

sorry affie ik wil geen spelbreker zijn maar,

IK BEN ZWANGER!!! :inlove: :inlove:

ik kon me toch niet meer inhouden om gewoon te testen en ja hoor…

xxxxdaan

Gefeliciteerd Daantje.

Nu alleen chester en ik nog een spannend weekend dus.

Kan het niet laten om toch te komen ff afleiding he.

Groetjes Ellen

Ohh Daantje dat meen je whohohoho GEFELICITEERD

Zal ik dan maar meteen 4 zeggen deze ronde :wink: .

En Ellen?? Ga je weg? Betekend dat nou ook dat je je 2e kinderwens in de ijskast zet? Je kunt hier ook gewoon over je werk “zeuren” hoor misschien lucht het wel op? In ieder geval sterkte met de situatie is niet leuk. Maarre misschien is het wel niet meer nodig en ben jij ook zwanger :wink: .

Hier is alles OK gisteren de pretecho gehad. Rudi ging te keer als een beest haha. Hij was niet scherp te krijgen zo beweeglijk. De 3d/4d echo is dan ook mislukt. Omdat hij/zij echt niet stil wilde liggen. Ik mag over 4 wk gratis terugkomen om het opnieuw te proberen. Ik ben nu helemaal :inlove: .

Alleen nog erg rustig aan doen want ik heb erg snel van harde buiken als ik ver loop of lang sta. Ook enorme bandenpijn. Is niet zo erg maar ja de angst en onzekerheid zit er nog goed in. Al moet ik zeggen dat ik volop bezig ben om leuke kinderkamerideetjes op te doen voor Pien.

liefs baukje

Baukje: 22 wk al weer. Mooi he die pretecho hij/zij is dus een drukte maker dat wordt wat. Wel netjes dat je over 4 wk terug mag komen voor een gratis echo. Weet je al wat het is of niet.

Ik hoop het wel hoor Baukje het gaat niet in de ijskast. Weet wel dat je hier kunt zeuren maar over het werk. Gisteren hebben de bazen hier een gesprek gehad en het is nu dus akelig rustig hier. Hoop dat er snel een beslissing is genomen en duidelijk om niet te vergeten.

We gaan nu wel snel zeg nog maar 2 te gaan.

Groetjes Ellen

Daantje GEFELICITEERD!!!

Nou Ellen en Chester nog… Het gaat helemaal goed komen met ons… :dance:

Daantje GEFELICITEERD!

We gaan als de brandweer!

Baukje al 22 weken, dat gaat ook al zo snel. Leuk dat je over 4 weken nog een keer mag terugkomen. Nu maar hopen dat Rudi dan slaapt. Weet je al of het Rudi of Rudie is?

Ellen, ik hoop dat de beslissing op je werk een beetje rust geeft voor jou. Anders kun je altijd ff komen gillen hoor.

Ellen en Chester ik :thumbup: :thumbup: voor jullie zondag ( en vanavond en zaterdag).

Lijkt mij een mooie start van het nieuwe jaar.

:-*

::Daantje ongelofelijk weer tegelijk zwanger! Gefeliciteerd!!! ::

Hahaha LEUK DIT! Wéér in dezelfde ronde zwanger! Oh ik zit helemaal te trippen achter mijn comp!!!