Augustusstoppers 2006 deel 3 / 7 zwanger nog 3 te gaan

En genieten jullie al een beetje van de roze wolken? :inlove:

Nee ik weet nog steeds het geslacht niet :evil: . Echt ik ben zo nieuwsgierig niet normaal meer. :mrgreen: . Jeroen wil het echt niet weten en daar is geen speld tussen te krijgen. Dus ik heb weer heel de echo tussen de benen zitten gluren maar het is mij nog steeds niet duidelijk haha. Bij de 20 wk echo dacht ik schaamlippen te zien maar gisteren zag ik weer iets wat op een balzak leek haha. En zo blijf je gissen en raden. Toch heeft dat ook wel weer wat.

We hebben besloten dat Pien toch haar eigen kamertje houd en Rudie een babykamer krijgt. Het kamertje wat we hier over hebben is zo klein dat ik al gemeten en gerekend heb ( met behulp van de ikeagids enzo voor afmetingen van leuke meubeltjes ) dat ik er met geen mogelijkheid een bed en een kast in krijg. Dus dat word een compacte commode en wieg en later een ledikantje zodat Pien wat ouder is en dan een bedje krijgt in haar eigen kamer. Dat past wel. Hoe we dat later doen zien we dan wel weer. Als Rudi een meisje is moeten ze maar een kamertje gaan delen als ze wat ouder zijn.

Maar ik ga dus toch een babykamertje maken. Ik zit te denken aan oranje met beige. En een heel klein beetje bruin ofzo.

Gewaagt hoor dat oranje. Maar had jij in het begin van je zwangerschap de woonkamer ook niet in een gewaagde kleur geschilderd.

ik kom ff nog een keer langs om te zegen hoe gaaf ik het vind dat Daantje zwanger is! Wauw! Ik weet zeker dat het ons beide deze keer WEL gegunt is! :-*

woonkamer ook beige met oranje haha ook oranje meubels

Wij willen ook oranje in de babykamer gaan gebruiken… Samen met lime groen en geel… Ben erg benieuwd…

hallo meiden,

nou ik kan het nog niet echt heel erg bevatten hoor geloof ik,ren steeds naar de test om te kijken of er echt wel dat tweede streepje staat!!!hhahaahah

affie geweldig he, weer gelijk op en ik weet ook zeker dat het ons deze keer wel gaat lukken!!!

ik vind oranje een hele kleur voor in de baby kamer, is weer eens wat anders dan de standaard kleurtjes.

nou zet hem op he dames!!!

xxxxdaan

Ellen, mogen Daantje en ik ook als “zwanger” op het lijstje? :oops: ben 18 september uitgerekend

en dat maakt dat Daantje… 23 spetember is uitgerekend :think: Toch?

Daantje, van harte gefeliciteerd

Hier weer :evil: :evil: Gatverdegatver, zal ik dan echt moeten wachten tot augustus (zoals Diana voorspelde) :cry:

Nou ja, ik hoop van niet maar we zullen het afwachten (tjees wat heb ik een hekel aan dat woord).

Goed morgen meer, ga zo mijn bedje in.

Ik ben zwanger :dance: :dance: :dance:

]FRUTSEL, GEFELICITEERD!!!

Haha :dance: Dit was voor vele een vruchtbare periode… :mrgreen:

Geniet ervan!!!

Frutsel gefeliciteerd!!! :shock: :shock: :shock:

Wow wat een ronde nog 1 zwangere erbij.

Jeetje Chester balen van de :evil: :evil: :evil: . Ik duim voor jou dat je de volgende ronde zwanger bent.

Hoe is het met Ellen?

Maar het gaat hier super zo :mrgreen:

Hier gaat het ook nog steeds ok. Rudi is een drukteschopper van jewelste. Met Pien gaat ook alles goed. Ze heeft nu alleen een fase dat ze ineens heel erg veel slaapt. Ze ligt nu nog steeds op bed :shock: .

Gisteren zijn we in linnenkast wezen kopen als deze bezorgd word kunnen we het kleine kamertje leeg gaan halen. Ik hoop dat we volgende week nog ladekasten voor in de slaapkamer kunnen gaan kopen. Ik heb leuke praktische gezien bij de ikea dus. Langzaam aan lijkt hier alles normaal te worden al moet ik nog erg voorzichtig zijn met de dingen die ik doe. Nog steeds rustig aan.

Frutsel, van harte gefeliciteerd

Lekker genieten nu met zijn allen.

Frutsel GEFELICITEERD!

januari is een mooie maand voor de augustusstoppers! 3 in 1 maand!

Chester :hug:

:-*

Dit is geweldig Frutsel, gefelciteerd!

JOEPIEJ! Wij hebben een topmaand!

Nou ja topmaand :?

Bah, baal er echt heel erg van. Kan het niet helpen.

Wil ook jullie pret niet bederven hoor :-* :-* :-*

Ik ben echt heel erg blij voor jullie. Hoop maar dat ik me volgende maand bij jullie mag aansluiten.

Ellen mijn volgende NOD is 9 februari.

Chester wat balen zeg. Hopelijk meer succes de volgende ronde en dat je niet tot augustus moet wachten zoals Diana zegt. :pray:

Affie ik zal het lijstje aanpassen maar heb daar bewust ff mee gewacht ivm vandaag. Maar ga het straks aanpassen beloof ik.

Baukje: oranje is indd een mooie kleur. Wij gaan geen nieuwe babykamer maken Alyssa krijgt een nieuwe kamer alleen de kleur wil graag limoen met lila maar er is zoveel leuks. Ga me daar is in verdiepen.

Groetjes Ellen

:hug: Chester zo bedoelde ik het natuurlijk niet, ik kan me voorstellen dat je verschrikkelijk baalt en dat het een heel dubbel gevoel geeft als er weer een zwangere zich aanmeldt!

:-* Wij duimen en hopen nog steeds allemaal met je mee hoor!

Weet ik hoor Affie, dat je het zo niet bedoelde :-*

Nogmaals, ik ben echt blij voor jullie. Heb de laatste dagen het èèn en ander gelezen over maansteen. Ga het maar eens proberen. Je weet maar nooit tenslotte :mrgreen:

:: frutsel, jippie van harte meid!! ::

chester voor jou draaien mijn duimen over uren hoor ik hoop echt dat jij volgende maand aan de beurt bent!!! :hug:

ik ben idd op 23 september uitgerekend, 1 dag na mijn eigen verjaardag, :smiley:

moet wel zeggen dat het hier wel vruchtbaar is…

ik ga zo denk ik even :zzz: want ik ben echt zooooo moe

xxxxdaan :inlove: