Augustusstoppers 2006 deel 3 / 7 zwanger nog 3 te gaan

Chester, kan me idd goed voorstellen dat het rot is voor je… En ga ook :thumbup: dat je niet tot augustus hoeft te wachten…

Daantje, 1 dag na je verjaardag uitgerekend… Ik ben 3 dagen voor mijn verjaardag uitgerekend… Ik vind er eerlijk gezegt niets aan… Hoop zo dat frunsel niet op mijn verjaardag wordt geboren…

Ik lees net in Frutsel’s eigen topic dat ze een echo gehad heeft en waarschijnlijk al een week of 6 ver is!! Leuk!! Hou je ons hier ook nog wel op de hoogte meid? :eh:

In ieder geval succes morgen bij de gyn…

Ik voel me “lekker” zwanger, mijn lichaam is op volle toeren bezig!

hoi,

dan is frutsel idd al een stukje verder, hihihhih :dance:

hier gaat aales ok mijn lichaam doet ook erg goed zijn best ik me toch een paar borsten, het zijn net ballonnen!! :shock:

ik mag 9 februari voor de eerste echo vind het nu al super spannend, :? ben echt benieuwd wat we te zien krijgen.

ik hoop eigenlijk ook niet dat onze beeb op mijn verjaardag word geboren, lijkt me niet zo leuk voor de kleine!!!

xxxxxdaan

Hier ook lolo ferrari tieten! :shock: hahaha

Lief kindje op mijn werk gister: Affie je toetjes zijn gegroeid! :inlove:

Frutsel en Daantje, komen jullie gauw naar de septembermama’s?

affie ik kom er aan hoor, kon hem eerst niet vinden!!!

verder is alles ok hier!!

xxxx :inlove:

Fijn te lezen dat jullie lichamen het zo goed doen :thumbup: En die lola Ferrari tieten zijn mooi mee genomen of niet dan :mrgreen:

Maar jullie gaan toch niet helemaal overstappen naar de september mama’s. Jullie blijven toch ook hier wel schrijven, anders zit ik hier straks een beetje met mezelf te schrijven :wink:

Ik heb een druk avondje achter de rug. Overlijden gehad op mijn werk. De tweede al deze week, beide in mijn dienst. Je zal er bijna wat van gaan denken :shifty: :wink:

Jakkes Chester!

Enne, ik blijf hier ook kletsen hoor! :stuck_out_tongue:

Nou gelukkig maar. Das wel gezellig :-*

Daar ben ik weer onder mijn eigen naam. Heb het net op me werk verteld dus kan weer gewoon kletsen heerlijk.

Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte heb indd maandag al een echo gehad er was alleen nog maar een zwangerschapsring te zien van 16 mm dus zou ongeveer 6 wk zijn. 30 jan krijg ik weer een echo dan moet er meer te zien zijn en dan weet ik ook wanneer ik uitgeteld ben. Na afloop van de echo moet ik meteen door naar de gyn. Kan niet snel genoeg de 30ste zijn.

Blijf hier ook wel kletsen hoor.

Groetjes Ellen

Gelukkig en gezellig! Wat fijn, weer onder je eigen naam!!

Ik moet ook 30 jan voor een echo, dus voor ons beide een spannende dag!!

Ellen welkom terug :mrgreen:

Jullie moeten dus alletwee de dertigste voor een echo, spannend hoor.

Nou alleen ik nog, zal proberen een beetje voort te maken :lol:

Chester ik zal wat hormonen naar je toe sturen, ik heb genoeg :mrgreen:

Ellen, nog een keer officieel GEFELICITEERD :dance:

en al 6 weken.

spannend hoor, 30 januari echo. ik krijg pas weer met 20 weken een echo en dat duurt nog zo lang.

ik werk sinds dit jaar niet meer op woensdagmiddag, kan ik lekker uitrusten (en met de hond knuffelen)

had ik trouwens al verteld dat we een wandelwagen/buggy/maxi cosi hebben gekocht? via marktplaats, ziet er nog heel goed uit.

ik wil de babykamer inrichten! zal straks weer eens gaan surfen naar leuke inrichtingen. oja en kinderopvang, wordt zo langzamerhand ook tijd.

:-*

sjonge jonge… ben ik er even niet…

3 zwanger !!! :shock: :shock: :shock:

Affie, Daan en Ellen…ontzettend gefeliciteerd!!!

Esther…ik zal wat vaker lang wegblijven hier, dat schijnt te helpen :wink:

Ik ga ontzettend voor je duimen!!

Liefs

Pien

hallo allemaal,

nou ellen welkom terug en nogmaals gefeliciteerd!!

chester meid ik zal ook wat vruchtbaarheid naar je toe sturen alle beetjes helpen toch?

hier gaat alles goed hoor heb eigenlijk weinig nieuws ik heb alleen echt last van mijn benen na een dag werken,alof ik de avondvierdaagse heb gewandeld!!

xxxdaan

jij ook al? Ik heb zo’n spierpijn in mijn benen… auwww!

Ellen en Affie, ik ga gezellig met jullie mee naar de vk de 30ste… :dance:

Chester, ik voel aan m’n water dat het ook met jou helemaal goed gaat komen… :wink:

Hoop straks dat ik goed overkom. Het gaat hier tekeer. De scholen zijn hier al dicht gegaan. Moet zo eerst nog naar Glanerbrug Alyssa ophalen en dan kan ik pas naar huis.

Hoop dat iedereen veilig thuis komt vandaag.

Groetjes Ellen

Ik kon gelukkig al om half vier naar huis.

Nu lekker voor de kachel met een beker thee.

Iedereen suxxes met thuis komen vandaag.

wat een weer zeg!!!

ik ben gelukkig heel thuis gekomen!

mijn vriendje staat nog in de file en heeft ook al een auto ongeluk gehad hij had gelukkig zelf niks, en de auto was een beetje gebutst maar die is van het werk dus maakt niet zo veel uit!!!

verder gaat alles goed hoor heb nu alleen weer van die zware pijnlijke benen :cry: maar jah weten waar het van komt he…

xxxxdaan

Bij ons vlogen er betonnen platen van het gebouw (16 hoog) :shock: ik sloeg echt doodsangsten uit! Gelukkig liep er niemand beneden! Ik vind dit weer zo eng ben de hele dag bang geweest, ik heb wel de verantwoordelijkheid op me over 14 kinderen! Nu thuis voel ik me weer een beetje rustig worden, wat een hectiek, hopelijk “waait” het gauw over!