Augustusstoppers 2006 deel 3 / 7 zwanger nog 3 te gaan

@pien1304 wrote:

Esther…ik zal wat vaker lang wegblijven hier, dat schijnt te helpen :wink:

Ik ga ontzettend voor je duimen!!

Liefs

Pien

Nee niet doen hoor :naughty:

Hoe gaat het met je?

Dames, fijn dat jullie allemaal heel thuis gekomen zijn. Ik ook, maar ik hoef ook maar vijf minuutjes met de auto :silenced: Kan beter op de fiets eigenlijk. Maar niet als het zo hard waait natuurlijk :angel: En ook niet als het regent en ook niet als het heel warm is en eigenlijk ook niet als het vriest :lol:

Hier gelukkig verder geen stormschade. Wind begint hier wel wat af te nemen nu. Waait nog wel hard maar niet meer zo heeeeeeeeeeeeeeeel hard. Weinig nieuws ook verder. Ongi bijna over dus de klusperiode komt er weer aan :dance: Dus meiden HUP, die hormonen deze kant maar uit :lol:

stuurt pakketje met hormonen naar Chester

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

veel suxxes!

:-*

Gelukkig is iedereen veilig thuis gekomen. Ben om half 4 van het werk weggaan kon ik rustig Alyssa ophalen enzo en tegen kwartvoor 5 waren we thuis.

Geen schade hier, de schutting van de buren 2 deuren verder is wel omgevallen en de straat verlichting deed het ook niet meer. Ben blij dat ik niet in het westen woon als ik die beelden op de tv zie.

Baukje: hoe was het bij jullie in Zeeland?

:: :: ook een pakketje hormonen van mij voor Esther :: ::

Groetjes Ellen

nee, ik ben niet echt weg hoor, ik doe maar alsof… :wink:

Hier geen stormschade. Mijn vriend heeft normaal gesproken de auto en ik ga met de fiets en trein. Maar voor gisteren hebben we wat anders verzonnen zodat ik de auto had. Was wel fijn. Moet 50 km rijden maar ik ging blijkbaar op het meest gunstige moment weg. Ik had alleen maar strakblauwe lucht met een zonnetje :shock: Werkelijk waanzinnig terwijl je ondertussen op de radio hoort hoe bizar het elders was.

Ben toen op de terugweg gelijk maar even gestopt bij de Prenatal. Daar hebben ze de modellen 2006 maxicosi in de aanbieding (50% korting). En aangezien onze vorige maxicosi is gesneuveld moeten we wel een nieuwe hebben. Tis nog wel een beetje vroeg maar ik kon die korting niet laten schieten. Ik heb 'm direct op zolder gezet in de verpakking, dan kan ik 'm nog als nieuw verkopen mocht dat nodig zijn. Maar daar gaan we maar niet vanuit toch?

Bij deze ook een special delivery hormonen voor Esther. Het moet gaan lukken deze maand!!!

Met mij gaat het wel goed. Ben nog steeds heel moe, dat had ik bij Susanne niet zo sterk. Heb een bloeddruk van 105/50 dus dat helpt ook niet echt mee bij het fit voelen. Maar ik heb woensdag het hartje gehoord bij de huisarts :dance: . Dus ik ben helemaal blij.

Ellen, Alyssa is bijna jarig of niet? Gaan jullie nog iets speciaals doen ofzo voor haar verjaardag?

Verder geen nieuws.

Groetjes en tot gauw!

Ja over 2 wk word ze alweer 2 jaar wat vliegt de tijd. Zie haar nog zo in de couveuse liggen zo klein en nu al een echt dametje. Zo leuk he. We gaan niks speciaals doen hoor op haar verjaardag ivm met mijn zwangerschap word dat niks. Ze houd dat wel te goed. Ze heeft alvast voor haar verjaardag een groter bed gekregen met een Nemo dekbed ze vind het prachtig (ze heeft een nemokamer ) maar ja zei noemt het memo ook goed.

Groetjes Ellen

Nemo is leuk!

Heb de dvd zeker 15 keer gezien :shock:

:dance: al 12 weken! :dance:

Jental, gefeliciteerd met je mijlpaal!!!

Ik ben bezig het huis en de tuin te versiren, voor de carnaval…

De prins woont bij ons in de straat dus moet het feestelijk aankleden. :mrgreen:

Het wordt dit jaar een rustige carnaval, denk ik. Geen alcohol, moe, ik kan niet lang staan ivm duizeligheid. Ik moet mijn carnavals pakkie nog aanpassen aan een buik…

Ach ja, het is allemaal wat…

lastig, lastig zo’n zwangerschap :mrgreen:

hallo allemaal,

ik word er knetter van om zo moe te zijn en dan 's nachts niet of slecht slapen, nog even volhouden!! vandaag zei mijn ventje ook tegen mij, ik denk dat als we 9 feb de echo hebben gehad en als alles goed is dat we het dan maar moeten gaan vertellen want ik zie je buikje nu al komen en ook je (.)(.) worden groter!! ahahahhahadus we moeten maar even kijken hoe snel het te duidelijk gaat worden…

ik ben als we de echo krijgen 7 weken en 5 dagen, en ben echt heel erg benieuwd, ik ga denk ik vandaag ook maar weer niet te laat naar bed toe!!

sorry voor het echo berichtje

xxxxdaan

Dames ff een ego berichtje.

Gisteren toen ik Alyssa ging ophalen bij mijn schoonouders. Stond er een ambulance voor de deur, hij had een aanval gehad was het enigste wat mijn zwagers zeiden die kwamen gelijk met mij binnen. s avonds is Reno hier nog geweest en vertelde dat ze het vermoeden hadden dat hij een epilepsieaanval heeft gehad. Alyssa was helemaal in paniek want zij heeft het wel niet gezien. Mijn schoonvader had zich opgesloten in de wc voordat hij het aanvoelde zodat Alyssa hem niet zag. Maar ze is wel geschrokken van de ambu en alle toestanden erom heen. Alyssa is weer bekomen van de schrik en vraagt steeds naar opa. Dat van die epilepsie is inmiddels ingetrokken, want de artsen weten nog steeds niet wat het is geweest ze blijven maar testen doen. Hij is ook nog niet helemaal bij kennis en ligt aan het infuse e.d… Dus een spannende tijd ff. In juni heeft hij al 3 wk in het zh gelegen wegens een herseninvarct. Is dus een raadsel wat hij heeft.

Groetjes Ellen

Jee Ellen, wat zullen jullie je rotgeschrokken zijn!!!

Heeeeeel veeeel sterkte!!!

Pien

Ellen wat vervelend nieuws zeg. Rustig aan en sterkte :hug:

Jeetje ELlen wat een naar bericht! Hopelijk gauw beterschap! :-*

:hug:

Ellen, dat is idd schrikken. Ook voor Alyssa is het niet niks… Heel veel sterkte en een dikke :hug: ook voor Alyssa…

Ellen een grote :hug: ook voor Alyssa

Veel sterkte.

Hopelijk weet je snel meer.

:-*

ik ben officieel geveild door de griep!!!

werd vanacht wakker met diaree en enorm misselijk, ook elk spiertje in mijn lijf voel ik nu…ga zo weer lekker mijn bedje in!!!

ellen meid wat een rot situatie :hug: …hoop dat het snel beter gaat met hem!!! :kaars:

xxxdaan

Daan beterschap :hug: Ga idd maar lekker in bed en uitzieken maar.

Ellen heb je al meer gehoord over je schoonvader?

Hier weinig nieuws. Heb druk weekeind gehad. Moest werken en heb vrijgezellenfeest gehad gister. Was erg leuk, eerst een babyshower (das echt een aanrader!!) en daarna eten bij de tapasbar. Was erg leuk. Volgende week bruiloft :dance: :dance:

Vandaag moeten we allemaal even bijkomen. Sven ligt inmiddels alweer in bed. Die is gister de hele dag bij opa en oma geweest. Is altijd helemaal van zijn padje na andere dagen :lol: Nou ja, dagje bijslapen en dan kan hij er weer tegen.

Hier weer even een berichtje van mij.

Ellen Jeetje dat is schrikken zeg veel sterkte ermee hoor. Weet je al meer? Oh ja wanneer heb je nu de volgende echo?

Daantje beterschap hoor ziek maar lekker uit wel erg vervelend zeg.

Nou ja hier geldt geen bericht goed bericht. Alles lijkt hier normaal op het feit na dan dat ik erg rustig aan moet blijven doen. Ik heb gisteren geprobeerd om goed te stofzuigen nou ik ben halfverwege gestopt want mijn buik word van beton als ik zo bezig ben. Heel erg vervelend maar ja het is niet anders. Liever dit dan die bloedingen. Verder ben ik eens bij de Huisarts langsgegaan gewoon om even te laten weten hoe de situatie nu eigenlijk hier is. ( hij dacht nog steeds dat ik een miskraam had gehad namelijk vorige keer ben ik bij een vervanger geweest van hem) en ik kan altijd goed met hem praten. Ook heeft hij me fysiotherapie voorgeschreven om weer een beetje mobiel te worden en me op pad te helpen met mijn bekken. Die begint ook wat op te spelen. Vooral op mijn schaambot en heupen doen het erg veel pijn. Maar ook hier geldt beter dan die bloedingen. Dus morgen voor de 1e keer fysio. De gesprekken met mijn psych heb ik nu ook afgerond. Het gaat weer goed met me en dat vond zij ook. Dus zo langzaam aan komt het vast goed :mrgreen: met me.

Esther nog een dosis hormoontjes voor jou :: :: :: :: . Uhh ik hoop niet dat je het vervelend vind dat ik ernaar vraag hoor maar je ging toch binnenkort weer contact opnemen met een gyn. ivm je 2e kinderwens. Ook omdat Sven ook nogal op zich liet wachten? Hoe is dat nu zijn dit plannen of wil je gewoon af blijven wachten wat misschien FEBRUARI :thumbup: :thumbup: :thumbup: brengt.

Ik ga idd toch nog maar even wachten. Ik voel dat ik er nog niet klaar voor ben om stappen te ondernemen. Daarbij heb ik een collega die nog wel eens wat “ziet”. En zij ziet het helemaal goed komen voor de tweede helft van dit jaar. Wat ook Diana30 zei…

Dus het klinkt misschien wat belachelijk maar ik denk dat ik gewoon wat vertrouwen in mijn eigen lijf moet hebben en dat het dan wel komt als de tijd er rijp voor is. Sven is er tenslotte ook gekomen :mrgreen:

Fijn dat het bij jou zover goed gaat. Wel rustig aan doen dus, maar wat je zegt alles beter dan die bloedingen. En morgen dus naar de fysio, succes daar :thumbup: Wanner moet je weer voor controle?

Oh ok. Nou het is wel fijn dat je er dan je “rust” in gevonden hebt. En wie weet wat er gebeurd idd als je er op die manier mee bezig bent Sven is er idd ook gekomen :inlove: . En al 2 mensen die “zien” de 2e helft van het jaar dat gaat helemaal goedkomen :mrgreen: .

Ik heb volgende week maandag weer controle. De controles lopen nu om de 3 wk dus niet meer zo heel erg vaak. Dus nog de gynaecoloog om de 3 wk, haptonoom om de 2 wk en fysiotherapeut ook om de 2 wk pfff. Wat een polonaise zo he aan je lijf.