Nou het is maar goed dat je niet meer werkt. Daar heb jij helemaal geen tijd meer voor :mrgreen:
Baukje, goed te horen dat het goed met je gaat.
Ik moet van de dokter gaan minderen met werken. Aangezien ik nog steeds vloei (bruin). Het wordt erger op de dagen dat ik werk en verlies niets op de dagen als ik vrij heb. Dus, dat wordt om de tafel gaan zitten met de baas…
Ach ja , het is allemaal wat.
Ik verheug me wel op de echo volgende week dinsdag… Krijg ik als alles goed is, voor het eerst het hartje te horen!! :dance:
Ah hartje luisteren is altijd leuk :inlove: :dance:
Wel jammer dat je al minder moet gaan werken, maar ja als het niet anders is. Dan moet het maar. Verder alles wel goed?
Hier nog steeds geen nieuws wat mijn schoonvader nou heeft gehad. Hij had gisteren weer wat kleur, hij was lijkwit en ook niet meer zo in de war. Ligt nog wel aan 2 infusen en wil alweer naar huis. Vandaag zouden ze verder onderzoek doen, mijn schoonmoeder gaat er straks heen en dan krijgt ze hopelijk nieuws. Alyssa slaapt gelukkig goed, ze is nog te klein om te beseffen wat er is gebeurt gelukkig. Zodra opa van de infusen af is gaan we op bezoek. Hopelijk is die voor haar verjaardag 2 febr weer thuis.
Verder gaat het z’n gangetjes hier ben veel moe en dat is ook het enigste kwaaltje hier. Dinsdag 30 jan heb ik weer een echo en aansluitend naar de gyn. hopelijk zien we dan een vruchtje op de echo.
Chester: je moet indd doen waar je je goed bij voelt als jij er niet aan toe bent gewoon niet doen, maar goed dat hoeft ik je natuurlijk niet te vertellen.
Moosje: nu al minder werken. Heb bij Alyssa wel veel in de ziektewet gezeten en op het laatste pas halve dagen gewerkt.
Baukje: hoop dat die fysio je helpt om meer mobieler te worden.
Daantje: beterschap een griep en zwanger zijn is ook geen goeie combinatie.
Groetjes Ellen
Zijn we er nog?? Het is erg rustig…
Ik weet ook niet veel te zeggen, alleen dat ik dadelijk maar het bed in duik. Ik ben zoooooo moe!!.. Ik hoop dat ik binnenkort wat meer energie krijg want dit is niet leuk meer… :?
Ik ben d’r wel maar ik heb ook niks te melden.
Zit met pijn en moeite mijn ogen open te houden want ik wil straks Gillmore girls zien. Maar dat gaat vast niet lukken…
We dutten weer in dames hier.
Heb ook weinig te melden trouwens. Moet morgen weer werken en heb totaal geen zin maar ja het moet wel.
Ben nog steeds moe ga ook vroeg naar bed. Eerst nog ff de was weg vouwen en de tas voor Alyssa voor het kdv klaarmaken.
Groetjes Ellen
ik heb ook niet heel veel te melden, ben lekker vrij en voel me eigenlijk te goed om zwanger te zijn :oops: soms wel een beetje eng hoor!
Toch ga ik van het beste uit!
Heb ik ook last van Affie soms ga ik echt twijfelen of ik nog wel zwanger ben soms. Dinsdag hebben we allebei de echo. maar de dagen gaan zo langzaam he.
Groetjes Ellen
ja echt verschrikkelijk als je moet wachten. Ik ben zo benieuwd wat we te zien krijgen, hoop zo op een knipperend hartje! :inlove: Dat lijkt me echt helemaal geweldig! Hoe laat moet jij? Ik heb om 11.15uur de echo en om 11.40uur intake bij de vk! Zo spannend! Nog 6 nachtjes slapen!! :shifty:
Ik pas om 14.30 de echo en 14.45 naar de gyn. Zitten dichtbij elkaar in het ziekenhuis alleen wel jammer dat de gyn afd. hier geen echoapparatuur heeft.
Indd nog 6 nachtjes slapen en dan krijgen we het te zien. Dan moet ik weer 12 wk wachten op de volgende echo. Dan ben ik 20 wk en vanaf dan krijg ik iedere 4 wk een echo kan niet wachten.
Heb net alvast een verzoek van plaatsing voor het kdv gedaan voor december. Kon het niet laten beter vroeg dan te laat. Heb voorrang omdat Alyssa daar al zit en hopelijk kunnen ze dan ook bij elkaar in de groep wel zo handig.
Ik ga pauze houden.
Groetjes Ellen
Ja echt heel spannend… maar volgens mij krijg ik na deze echo met 12 weken nog een hoor, is dat niet bij iedereen zo? :think: Volgens mij is me dat aan de telefoon verteld…
Ben jij ook zo moe? jemig zeg, kan de hele dag wel slapen!!!
Ha dames, spannend hoor de eerste echo!! Maar Affie, volgens mij krijg je niet standaard weer één met 12 weken. Het is zo dat je er standaard twee krijgt: één termijnecho die meestal rond de 12 weken is maar bij jou (en bij mij) dus eerder. En dan de 20 weken echo. Maar uiteraard hoop ik dat ze af en toe een uitzondering maken.
Ik heb 'm dus niet gehad met 12 weken maar was daardoor uitzonderlijk blij met het horen van het hartje de eerste keer bij de ha.
Maar zit ik net weer een keer te KOK-en, wordt Susanne wakker. Ik hoor haar boven rond sjokken in d’r slaapzak. Dus ik sluit maar weer af.
Tot gauw!!
Net wat Pien zegt een termijnecho en één met 20 wk die zijn nu standaard.
Ik tel gewoon niet mee ivm dat ik HELLP heb gehad en er dan strengere regels gelden. Meer echo’s en onderzoeken.
Ben indd wel wat meer moe, maar zoals nu heb ik de hele dag gewerkt heb ik er geen last van :think: . Heb de wc gesopt en de woonkamer en keuken gedweild barst van de energie, maar meer doe ik niet vanavond anders krijg Dennis tegen die vind dat ik niet te veel hooi op me vork moet nemen en het hem moet laten doen. Maar ja dat wil ik niet heb zo iets van ik ben zwanger niet gehandicapt.
Groetjes Ellen
Heb het nagevraagd maar door de mk krijg ik wél een extra echo waarschijnlijk, helemaal omdat deze echo waarschijnlijk nog maar 7wk is… ik zie wel, het komt vast goed…
Een extra echo is nooit weg toch? :dance:
Wat is het hier rustig zeg.
Mijn schoonvader is gisteren weer thuis gekomen. Vinden het allemaal wel eng hoor want ze hebben niks kunnen vinden maar hij krijgt wel medicijnen. Allemaal vaag dus en hopen dat het goed blijft gaan met hem.
Zijn er ook helemaal niet mee eens dat hij gewoon auto mag rijden enzo dat word nog een hele strijd tussen mijn schoonouders en de 3 zonen. Ik hou me er buiten.
Groetjes Ellen
Wat fijn dat je schoonvader weer thuis is… Ik geloof het graag dat het strijd wordt… Het is linke soep… iig veel sterkte!!
Ik ga vandaag de vlag uit hangen… Voor de allerlaatste keer die stinkende flessen van mvm buiten gezet!!! :dance: Ze komen er ook niet meer in!! :mrgreen:
En ik heb vandaag kaartjes besteld voor de negenmaanden beurs!! Wordt vast en zeker gezellig… :mrgreen:
voor ik een heel verhaal ga afsteken… ben offi een september stopper maar daar reageert niemand nou kreeg ik een uitnodiging om of bij de oktober of augustus stoppers te komen mee praten maar bij de oktobers benik niet welkom vanwege hun hechte clubbie… hoe staan jullie tegen over nieuwe mensen???
Hoi Missygirl.
Je bent altijd welkom hoor. Maar ook dit is een rustig topic waar op dit moment eentje (helaas) nog niet zwanger is. Maar zoals gezegd, je bent welkom hier!
Ellen, ik zag dat je een banner hebt gemaakt. Stoer hoor!
En ja, ik kan me voorstellen dat het nog wat een onrustig gevoel geeft als ze nog steeds niet weten wat je schoonvader heeft gehad. En ik zou me inderdaad ook niet in de discussie van autorijden mengen. Als ie oud en wijs genoeg is zou hij zelf goed moeten weten wat ie doet toch?
Fijn Moosje dat het verzamelen voor MvM niet meer hoeft. Lijkt me geen pretje inderdaad. Hier zamelen ze niet in maar ik had het wel gedaan denk ik als het kon.
We zijn gister bij een keukenboer geweest om een offerte te laten maken. Natuulijk zoeken we weer de duurste keuken uit!! Maar gelukkig zijn we allebei niet van de toeters en bellen, gewoon rustig en eenvoudig vinden we het mooist. Het bedrag van de offerte hebben we nog niet, dat komt later. Ben heeeel benieuwd. We hebben geen budget genoemd dus dat wordt spannend.
Verder heb ik niks te melden eigenlijk. Susanne is lekker bij opa en oma en ik ga straks met een vriendin eten in de stad.
Vanmorgen heb ik trouwens voor het eerst deze zwangerschap boven de wc gehangen :sick: . Daarna gauw wat gegeten en ik heb vervolgens de hele morgen op de bank geslapen. Blijkbaar moest ik even bijtanken.
Groetjes!